Met Rekik inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloze redenatie is dat altijd
Overigens hadden we hem tegen PSV niet mee. PSV had met gemak twee rode kaarten meer moeten hebben
Pellè wilde ze allemaal in elkaar trappen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is er na de wedstrijd buiten het stadion gebeurd dan? Ik zag een foto van boze moffen en de ME voorbij komen...
Volgens FRFC wilden de fans de kleedkamer van Feyenoord bestormen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is er na de wedstrijd buiten het stadion gebeurd dan? Ik zag een foto van boze moffen en de ME voorbij komen...
Volgens mij waren er wat Rotterdammers met losse kaarten die gingen juichen. Buiten het stadion een soort stierenrace á la Pamplona.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
https://www.keek.com/!kNtKdabquote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Wikipedia aanpassenquote:
quote:
Zal die TwenteFC wel wezen, die heeft immers ook de hele groene zijde in De Kuip ooit leeggeslagen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens FRFC wilden de fans de kleedkamer van Feyenoord bestormen.
Mulder, tjaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mulder die daar ook bij staat met z'n simpele hasses
Mulder blijft altijd staan, das het probleemquote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik verlang naar Hahn.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Godverquote:
bsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap wel dat Koeman boos is maar hoe vaak heeft Feyenoord de afgelopen jaren wel niet de scheids mee gehad? Het is allemaal relatief natuurlijk, en Twente blijft een smerige club maar dat is algemeen bekend.
Nieuwe interpretatie van spelregels?twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:25:48In tegenstelling tot Ronald Koeman meent Jaap Uilenberg dat de 2-2 volgens de nieuwste interpretatie van de spelregels geen buitenspel is reageer retweet
Want? Tuurlijk is een schorsing wel op zijn plek. Kreeg Pieters toch ook vorig jaar. Of moet er weer met twee maten gemeten worden?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Voetbalzone heeft het trouwens over een schorsing voor Pelle.
Zou ik toch niet terecht vinden. Boete, schade betalen aan Twente en klaar.
vandaag om 18:20 ingevoerd die nieuwe spelregelsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
Welke nieuwe spelregels?twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:25:48In tegenstelling tot Ronald Koeman meent Jaap Uilenberg dat de 2-2 volgens de nieuwste interpretatie van de spelregels geen buitenspel is reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |