Maar eigenlijk he, zouden jullie kampioen kunnen worden. Maar Ajax heeft elke keer kutmazzel en Feyenoord uit nooit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb me dit seizoen al meer geërgerd aan Feyenoord dan dat seizoen met Been waarin Feyenoord op de 10e plaats eindigde.![]()
Steeds als je denkt dat er nog iets te halen valt, verspeel je weer punten.
xdquote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar eigenlijk he, zouden jullie kampioen kunnen worden. Maar Ajax heeft elke keer kutmazzel en Feyenoord uit nooit.
ben jij voor feyenoord?quote:
Precies ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar eigenlijk he, zouden jullie kampioen kunnen worden. Maar Ajax heeft elke keer kutmazzel en Feyenoord uit nooit.
Hier kan je nu ook deze GIF kwijt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door GGMM op 23-02-2014 19:13:58 ]
Precies wat ik net ook zei.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Feyenoord ging gewoon achteruit lopen. Ook zonder de niet gegeven pingels (Wat dus wel blunders waren) kom je op een 0-2 voorsprong. Dat je het dan zo weggeeft is toch echt de schuld van Feyenoord zelf. Te veel inzakken en te veel achteruit lopen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier kan je nu ook deze GIF kwijt:BrugginkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Tegen twee overduidelijke penals niet gegeven en een rode kaart niet gegeven, terwijl een buitenspelgoal wel wordt toegekend kan je gewoon niet op. Dat zijn 3(!) goals die je goed moet maken, terwijl je ook nog een man meer had moeten hebben. Kan gewoon nietquote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Feyenoord ging gewoon achteruit lopen. Ook zonder de niet gegeven pingels (Wat dus wel blunders waren) kom je op een 0-2 voorsprong. Dat je het dan zo weggeeft is toch echt de schuld van Feyenoord zelf. Te veel inzakken en te veel achteruit lopen.
Het gas was eraf.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Zal wel ergens waarheid inzitten. Dat terugzakken ziet iedereen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik snap jullie frustratie ook. Maar om aan een complot van KNJB te denken is wel weer een andere uiterste. Jullie hebben ook wel eens de scheids mee,maar meestal hoor je daar niemand over (Wat ook begrijpelijk is.)quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Zal wel ergens waarheid inzitten. Dat terugzakken ziet iedereen.
Maar gaat ook erom dat je vorige week laatste minuut geen pingel krijgt, terwijl je vandaag laatste minuut een buitenspelgoal tegenkrijgt.
Klopt wel ja. Twente had recht op de gelijkmaker, maar de manier waarop het gebeurt is gewoon schandalig.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik snap jullie frustratie ook. Maar om aan een complot van KNJB te denken is wel weer een andere uiterste. Jullie hebben ook wel eens de scheids mee,maar meestal hoor je daar niemand over (Wat ook begrijpelijk is.)
Ik wil niet de calimero uit hangen, maar wanneer hadden we hem dan mee?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik snap jullie frustratie ook. Maar om aan een complot van KNJB te denken is wel weer een andere uiterste. Jullie hebben ook wel eens de scheids mee,maar meestal hoor je daar niemand over (Wat ook begrijpelijk is.)
Wanneer dan voor het laatstquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou, ik heb heel veel KNJBposts gezien. Gewoon altijd naar je eigen ploeg kijken. Zat verbeterpunten ipv gelijk wijzen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef Muto het volgende:
[..]. Er is er maar eentje die over een complot spreekt.
Zo vaak hebben we de scheids niet mee trouwens.
Nergens voor nodig dit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon genaaid simpele ziel.
Thuis tegen PSV dit seizoen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil niet de calimero uit hangen, maar wanneer hadden we hem dan mee?
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier kan je nu ook deze GIF kwijt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik ben inmiddels overleden.
Kan geen concrete voorbeelden bedenken want die onthoud ik vaak niet langer dan 2 weken, maar in thuiswedstrijden zat het Feyenoord ook dit seizoen niet tegen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil niet de calimero uit hangen, maar wanneer hadden we hem dan mee?
Die rode kaarten waren makkelijk gegeven. Maar zo slecht als vandaag hebben we het niet mee gehad.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja joh? Ik vond dat trouwens gewoon 2 terechte penals
Dit moet je minstens nog een keer of 10 benadrukken in deze thread!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Kansloze redenatie is dat altijdquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee klopt. Twente thuis, 2 discutabele rode kaarten en 2 penals tegenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan geen concrete voorbeelden bedenken want die onthoud ik vaak niet langer dan 2 weken, maar in thuiswedstrijden zat het Feyenoord ook dit seizoen niet tegen.
Ow oke. Dan heb je gelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloze redenatie is dat altijd
Overigens hadden we hem tegen PSV niet mee. PSV had met gemak twee rode kaarten meer moeten hebben
quote:"Een schande. Een grote schande", sprak Ronald Koeman na afloop van het gelijkspel bij FC Twente. In zijn ogen was de gelijkmaker van de thuisclub duidelijk buitenspel. "Een luchtje van buitenspel? Het was honderd procent buitenspel. De laatste speler staat voor Erwin Mulder. Hij duwt 'm nog net niet naar de paal! Wat heel veel mensen in het stadion wél hebben gezien, heeft de scheidsrechter niét gezien..."
"Als je dit niet ziet als arbitraal trio heb je niets te zoeken op dit niveau. Ik vraag niet of de scheidsrechter ons wil helpen. Ik vraag of de scheidsrechter ons niét wil benadelen. Voor ons staat alles op het spel in deze twee wedstrijden en dan word je zo benadeeld."
Koeman was ook boos over de beslissing bij de mogelijke penalty. "We hadden daar een penalty moeten hebben. Bovendien moet de keeper er dan met een rode kaart vanaf. We zijn vandaag echt bestolen en dat is een woord dat ik niet vaak in de mond neem
Twente wordt altijd bevoordeeld jaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee klopt. Twente thuis, 2 discutabele rode kaarten en 2 penals tegen
Met Rekik inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloze redenatie is dat altijd
Overigens hadden we hem tegen PSV niet mee. PSV had met gemak twee rode kaarten meer moeten hebben
Pellè wilde ze allemaal in elkaar trappen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is er na de wedstrijd buiten het stadion gebeurd dan? Ik zag een foto van boze moffen en de ME voorbij komen...
Volgens FRFC wilden de fans de kleedkamer van Feyenoord bestormen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is er na de wedstrijd buiten het stadion gebeurd dan? Ik zag een foto van boze moffen en de ME voorbij komen...
Volgens mij waren er wat Rotterdammers met losse kaarten die gingen juichen. Buiten het stadion een soort stierenrace á la Pamplona.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
https://www.keek.com/!kNtKdabquote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Wikipedia aanpassenquote:
quote:
Zal die TwenteFC wel wezen, die heeft immers ook de hele groene zijde in De Kuip ooit leeggeslagen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens FRFC wilden de fans de kleedkamer van Feyenoord bestormen.
Mulder, tjaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mulder die daar ook bij staat met z'n simpele hasses
Mulder blijft altijd staan, das het probleemquote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik verlang naar Hahn.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Godverquote:
bsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap wel dat Koeman boos is maar hoe vaak heeft Feyenoord de afgelopen jaren wel niet de scheids mee gehad? Het is allemaal relatief natuurlijk, en Twente blijft een smerige club maar dat is algemeen bekend.
Nieuwe interpretatie van spelregels?twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:25:48In tegenstelling tot Ronald Koeman meent Jaap Uilenberg dat de 2-2 volgens de nieuwste interpretatie van de spelregels geen buitenspel is reageer retweet
Want? Tuurlijk is een schorsing wel op zijn plek. Kreeg Pieters toch ook vorig jaar. Of moet er weer met twee maten gemeten worden?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Voetbalzone heeft het trouwens over een schorsing voor Pelle.
Zou ik toch niet terecht vinden. Boete, schade betalen aan Twente en klaar.
vandaag om 18:20 ingevoerd die nieuwe spelregelsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
Welke nieuwe spelregels?twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:25:48In tegenstelling tot Ronald Koeman meent Jaap Uilenberg dat de 2-2 volgens de nieuwste interpretatie van de spelregels geen buitenspel is reageer retweet
Pieters kreeg een schorsing omdat ie rood kreeg in de wedstrijd, debielquote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want? Tuurlijk is een schorsing wel op zijn plek. Kreeg Pieters toch ook vorig jaar. Of moet er weer met twee maten gemeten worden?
Pieters kreeg een schorsing omdat 'ie een rode kaart kreeg. Volgens mij heeft PSV hem geschorst extra geschorst door dat incident, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want? Tuurlijk is een schorsing wel op zijn plek. Kreeg Pieters toch ook vorig jaar. Of moet er weer met twee maten gemeten worden?
Zag net een momentje van onze toekomstige keeper (Hahn) die zag er ook niet al te zeker uitquote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mulder blijft altijd staan, das het probleem
Omdat Pieters met rood van het veld af gegaan was ja, niet omdat ie een raam kapot sloeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
"Indien een speler hinderlijk buitenspel staat maar toevallig speelt tegen Feyenoord, wordt buitenspel opgeheven"quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe interpretatie van spelregels?twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:25:48In tegenstelling tot Ronald Koeman meent Jaap Uilenberg dat de 2-2 volgens de nieuwste interpretatie van de spelregels geen buitenspel is reageer retweet
Nee debiel, dat ruitincident werd bij de strafmaat inbegrepen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pieters kreeg een schorsing omdat ie rood kreeg in de wedstrijd, debiel
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pietertje schoffelde een speler van PEC op schandalige wijze onderuit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
KNVB heeft toen de strafmaat bepaald ook mede door zijn gedrag na de rode kaart.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ging kijken en bij mij staat er ''De Lulring''quote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anthony Lurling
Afbeelding gewenst
Persoonlijke informatie
Volledige naam Anthonius Petrus Lurling
Bijnaam Kees Kroket![]()
Ja, dat zeggen ze, maar dat hoeft niet automatisch te betekenen dat ie als hij alleen die ruit had ingetikt een schorsing zou krijgenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Zijn ruit-actie werd meegenomen in de schrorsing.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pieters kreeg een schorsing omdat 'ie een rode kaart kreeg. Volgens mij heeft PSV hem geschorst extra geschorst door dat incident, maar dat weet ik niet zeker.
Nee.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Omdat Pieters met rood van het veld af gegaan was ja, niet omdat ie een raam kapot sloeg.
PizzaGeit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Azahafnogwat is sowieso een FOK!kerquote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ging kijken en bij mij staat er ''De Lulring''
![]()
Als je het over Wikipedia hebt dan he.
Dan zou je die Turk ook moeten schorsen, voor een wedstrijd of 40-45. Brengt het voetbal ook in diskrediet met zn kuttekopquote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Pelle brengt het voetbal in diskrediet, dus een schorsing is terecht. Jan Vertonghen werd ook geschorst voor een liedje bij een huldiging. Pieters werd ook geschorst (ja die ruit werd meegenomen).
Dus Pelle kan de klassieker op zijn buik schrijven.
Tyfstraal op.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Pelle brengt het voetbal in diskrediet, dus een schorsing is terecht. Jan Vertonghen werd ook geschorst voor een liedje bij een huldiging. Pieters werd ook geschorst (ja die ruit werd meegenomen).
Dus Pelle kan de klassieker op zijn buik schrijven.
Nee. De schorsing van Pieters was voor zowel de rode kaart als voor het incident daarna.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pieters kreeg een schorsing omdat 'ie een rode kaart kreeg. Volgens mij heeft PSV hem geschorst extra geschorst door dat incident, maar dat weet ik niet zeker.
En gebrek aan scheidsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord heeft uit nog maar 1x de 0 gehouden.. en bijna altijd bleven ze bij 2 doelpunten steken, in plaats van de bevrijdende derde te maken. Gebrek aan kwaliteit of aan conditie denk ik
Als Pellé geen schorsing krijgt, weet ik het ook niet meer.quote:De PSV-verdediger trapte uit woede tegen een wand en sloeg een ruit kapot in de spelerstunnel. 'Ernstig schaden van de belangen van de sectie betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen', noemt de aanklager dat in zijn voorstel, dat officieel luidt: vier wedstrijden uitsluiting, waarvan één voorwaardelijk.
Net als Bernie en Frans.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Azahafnogwat is sowieso een FOK!ker
Conditioneel is het gewoon erg zwak. Je ziet dat spelers van minuut 60-65 al flink vermoeid raken.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord heeft uit nog maar 1x de 0 gehouden.. en bijna altijd bleven ze bij 2 doelpunten steken, in plaats van de bevrijdende derde te maken. Gebrek aan kwaliteit of aan conditie denk ik
Je wekt met deze reactie niet echt de indruk dat we je serieus kunnen nemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan zou je die Turk ook moeten schorsen, voor een wedstrijd of 40-45. Brengt het voetbal ook in diskrediet met zn kuttekop
Alleen maar beter. Ajax is toch al een ingecalculeerd verlies. Wordt t daarna ook alleen maar moeilijker.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:31 schreef arjan1112 het volgende:
Nee Natuurlijk niet, Feyenoord gaat gelijk in beroep en dat duurt wel een week, dus als ie al geschorst word gaat dat pas na ajax in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |