Pieters kreeg een schorsing omdat ie rood kreeg in de wedstrijd, debielquote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want? Tuurlijk is een schorsing wel op zijn plek. Kreeg Pieters toch ook vorig jaar. Of moet er weer met twee maten gemeten worden?
Pieters kreeg een schorsing omdat 'ie een rode kaart kreeg. Volgens mij heeft PSV hem geschorst extra geschorst door dat incident, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want? Tuurlijk is een schorsing wel op zijn plek. Kreeg Pieters toch ook vorig jaar. Of moet er weer met twee maten gemeten worden?
Zag net een momentje van onze toekomstige keeper (Hahn) die zag er ook niet al te zeker uitquote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mulder blijft altijd staan, das het probleem
Omdat Pieters met rood van het veld af gegaan was ja, niet omdat ie een raam kapot sloeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
"Indien een speler hinderlijk buitenspel staat maar toevallig speelt tegen Feyenoord, wordt buitenspel opgeheven"quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe interpretatie van spelregels?twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:25:48In tegenstelling tot Ronald Koeman meent Jaap Uilenberg dat de 2-2 volgens de nieuwste interpretatie van de spelregels geen buitenspel is reageer retweet
Nee debiel, dat ruitincident werd bij de strafmaat inbegrepen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pieters kreeg een schorsing omdat ie rood kreeg in de wedstrijd, debiel
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pietertje schoffelde een speler van PEC op schandalige wijze onderuit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
KNVB heeft toen de strafmaat bepaald ook mede door zijn gedrag na de rode kaart.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ging kijken en bij mij staat er ''De Lulring''quote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anthony Lurling
Afbeelding gewenst
Persoonlijke informatie
Volledige naam Anthonius Petrus Lurling
Bijnaam Kees Kroket![]()
Ja, dat zeggen ze, maar dat hoeft niet automatisch te betekenen dat ie als hij alleen die ruit had ingetikt een schorsing zou krijgenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Zijn ruit-actie werd meegenomen in de schrorsing.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pieters kreeg een schorsing omdat 'ie een rode kaart kreeg. Volgens mij heeft PSV hem geschorst extra geschorst door dat incident, maar dat weet ik niet zeker.
Nee.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Omdat Pieters met rood van het veld af gegaan was ja, niet omdat ie een raam kapot sloeg.
PizzaGeit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Azahafnogwat is sowieso een FOK!kerquote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ging kijken en bij mij staat er ''De Lulring''
![]()
Als je het over Wikipedia hebt dan he.
Dan zou je die Turk ook moeten schorsen, voor een wedstrijd of 40-45. Brengt het voetbal ook in diskrediet met zn kuttekopquote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Pelle brengt het voetbal in diskrediet, dus een schorsing is terecht. Jan Vertonghen werd ook geschorst voor een liedje bij een huldiging. Pieters werd ook geschorst (ja die ruit werd meegenomen).
Dus Pelle kan de klassieker op zijn buik schrijven.
Tyfstraal op.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Pelle brengt het voetbal in diskrediet, dus een schorsing is terecht. Jan Vertonghen werd ook geschorst voor een liedje bij een huldiging. Pieters werd ook geschorst (ja die ruit werd meegenomen).
Nee. De schorsing van Pieters was voor zowel de rode kaart als voor het incident daarna.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pieters kreeg een schorsing omdat 'ie een rode kaart kreeg. Volgens mij heeft PSV hem geschorst extra geschorst door dat incident, maar dat weet ik niet zeker.
En gebrek aan scheidsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord heeft uit nog maar 1x de 0 gehouden.. en bijna altijd bleven ze bij 2 doelpunten steken, in plaats van de bevrijdende derde te maken. Gebrek aan kwaliteit of aan conditie denk ik
Als Pellé geen schorsing krijgt, weet ik het ook niet meer.quote:De PSV-verdediger trapte uit woede tegen een wand en sloeg een ruit kapot in de spelerstunnel. 'Ernstig schaden van de belangen van de sectie betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen', noemt de aanklager dat in zijn voorstel, dat officieel luidt: vier wedstrijden uitsluiting, waarvan één voorwaardelijk.
Net als Bernie en Frans.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Azahafnogwat is sowieso een FOK!ker
Conditioneel is het gewoon erg zwak. Je ziet dat spelers van minuut 60-65 al flink vermoeid raken.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord heeft uit nog maar 1x de 0 gehouden.. en bijna altijd bleven ze bij 2 doelpunten steken, in plaats van de bevrijdende derde te maken. Gebrek aan kwaliteit of aan conditie denk ik
Je wekt met deze reactie niet echt de indruk dat we je serieus kunnen nemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan zou je die Turk ook moeten schorsen, voor een wedstrijd of 40-45. Brengt het voetbal ook in diskrediet met zn kuttekop
Alleen maar beter. Ajax is toch al een ingecalculeerd verlies. Wordt t daarna ook alleen maar moeilijker.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:31 schreef arjan1112 het volgende:
Nee Natuurlijk niet, Feyenoord gaat gelijk in beroep en dat duurt wel een week, dus als ie al geschorst word gaat dat pas na ajax in.
Hé sukkel, vertel er ook bij dat hij daarvoor een harde overtreding had gemeld en direct rood kreeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Pellé geen schorsing krijgt, weet ik het ook niet meer.
Ook dat, maar vandaag mag je het toch echt eerst jezelf verwijten.. 0-2 mag je gewoon niet weggevenquote:
Dacht dat PSV hem extra geschorst had.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
KNVB heeft toen de strafmaat bepaald ook mede door zijn gedrag na de rode kaart.
heb gister nog wat op je moeders buik geschrevenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |