Op het moment dat een scheidsrechter hiervoor een penalty geeft, is hij hockey aan het fluiten. Die bal was niet gevaarlijk en de verdediger kon er niets aan doen. Totaal geen reden voor een penalty.quote:
Oke, dan denken we er totaal verschillend over. Ik vind dat als je Vertonghen voor het incident schorst, je dat ook moet doen nav het wangedrag van Pellequote:Op zondag 23 februari 2014 19:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was het beledigen van een miljoen mensen, dit is frustratie die hij uit zonder dat hij daar iemand fysiek of mentaal mee schaadt. Iets totaal anders dus.
Ga anders terug naar de speeltuin jochie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hierom:
http://foxsports.nl/video(...)ijkmaker-twente.html
Helaas werkt dat niet zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat de KNVB niet een al te grote mond moet hebben over Pelle na het optreden van Gozu en co.
Alles mag.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Snap niet dat de mods hier niks aan doen.
Nah. Vorig jaar hadden wij een periode dat we ook veel penals meekregen. Het is gewoon onprofessioneel dat elke scheidsrechter een andere opvatting lijkt te hebben over wat hands is of niet.quote:
Durf ik niet, straks komt Pelle me trappen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ga anders terug naar de speeltuin jochie.
Blijkbaar. Maar het blijft onvergelijkbaar. Eerder met de actie van Pieters te vergelijken, maar die had rood em zijn straf leek niet echt uitgebreid door die actie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke, dan denken we er totaal verschillend over. Ik vind dat als je Vertonghen voor het incident schorst, je dat ook moet doen nav het wangedrag van Pelle
En ik denk dat het beledigen van een miljoen mensen wel mee valt
Dat was hij dus wel, gaf de KNVB ook gewoon aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar het blijft onvergelijkbaar. Eerder met de actie van Pieters te vergelijken, maar die had rood em zijn straf leek niet echt uitgebreid door die actie.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Heb nu al medelijden met de scheids van volgende week. Die gaat ook nog eens alle stront van deze wedstrijd over zich heen krijgen van een zwaar opgefokte KuipGeef het je te doen.
Na deze wedstrijd weet je zeker dat het Kuipers wordt.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Heb nu al medelijden met de scheids van volgende week. Die gaat ook nog eens alle stront van deze wedstrijd over zich heen krijgen van een zwaar opgefokte KuipGeef het je te doen.
Ze kunnen maar het beste Kuipers sturen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Ik wil Luinge terug.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Zal wel Kuipers worden hequote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Is ook de minst slechte scheids momenteel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd weet je zeker dat het Kuipers wordt.
In dit topic blijkbaar wel. Op andere subfora was er al lang opgetreden tegen dergelijk provocatief gedrag.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd weet je zeker dat het Kuipers wordt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:56 schreef eight het volgende:
[..]
Ze kunnen maar het beste Kuipers sturen.
quote:
Dat kan wel zo zijn, maar in veel gevallen wordt voor zoiets een pingel gegeven.. Die Turk floot vandaag echt of hij was omgekocht.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op het moment dat een scheidsrechter hiervoor een penalty geeft, is hij hockey aan het fluiten. Die bal was niet gevaarlijk en de verdediger kon er niets aan doen. Totaal geen reden voor een penalty.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pieters kreeg een schorsing omdat 'ie een rode kaart kreeg. Volgens mij heeft PSV hem geschorst extra geschorst door dat incident, maar dat weet ik niet zeker.
Dit gaat hem sowieso 2 wedstrijden kosten.quote:Het was niet die tackle, maar Pieters' reactie op zijn rode kaart die veel stof deed opwaaien. De linksback ging volledig door het lint in de spelerstunnel. Nadat hij eerst tegen een deur aantrapte, mepte hij daarna een ruit in. Daarbij raakte hij ernstig gewond. Vanwege dat incident, wat de KNVB het omschrijft als "het schaden van het voetbal", is zijn schorsing hoger uitgevallen dan normaal, meldt De Telegraaf.
http://www.powned.tv/nieu(...)ters_drie_duels.html
Tja, maar het valt ook vaak de kant van Feyenoord op, maar dat vergeet men altijd veel sneller.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef eight het volgende:
[..]
3 x omstreden omstreden hands in 2 wedstrijden en alle 3 de keren is het in het nadeel van Feijenoord.
Komt omdat ook niet iedere scheidsrechter het vanuit hetzelfde perspectief ziet en de een sneller en met minder zekerheid een strafschop toekent dan een ander. Dat zijn dingen die je alleen met een videoscheidsrechter op kunt lossen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef eight het volgende:
[..]
Nah. Vorig jaar hadden wij een periode dat we ook veel penals meekregen. Het is gewoon onprofessioneel dat elke scheidsrechter een andere opvatting lijkt te hebben over wat hands is of niet.
Alleen hier en vandaag. Morgen gelden weer andere regelsquote:
Van dittum dus ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Pelle brengt het voetbal in diskrediet, dus een schorsing is terecht. Jan Vertonghen werd ook geschorst voor een liedje bij een huldiging. Pieters werd ook geschorst (ja die ruit werd meegenomen).
Dus Pelle kan de klassieker op zijn buik schrijven.
Lijkt me wel. De enige in wie ik nog enig vertrouwen heb.quote:
Waarschijnlijk weet Pelle waar zijn huis woont.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb GGMM hier nog niet gezien. Meestal loopt hij hier wel te trollen na zo'n wedstrijd als vandaag.
Klopt Rensie. Het gedrag van Pellè valt gewoon niet goed te praten. Als je dat bij de amateurs doet, oké, maar als aanvoerdert van Feyenoord kan dat niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Pelle brengt het voetbal in diskrediet, dus een schorsing is terecht. Jan Vertonghen werd ook geschorst voor een liedje bij een huldiging. Pieters werd ook geschorst (ja die ruit werd meegenomen).
Wel mee eens, vooral met het laatste. Echter was winst vandaag onmogelijk. Tegen 3 arbitrale blunders kun je je niet wapenen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar het valt ook vaak de kant van Feyenoord op, maar dat vergeet men altijd veel sneller.
Bij Ajax werd vorige week ook een zuivere goal (1-0) afgekeurd. Werd buitenspel gevlagd terwijl dat bij lang en na niet het geval was. Ik heb er geen seconde over geklaagd, want scheidsrechters mogen ook fouten maken, net zoals de spelers. Je moet gewoon zorgen dat je niet afhankelijk bent van dit soort arbitrale beslissingen.
Vaak de kant van Feyenoord op? Dat is echt grote onzinquote:Op zondag 23 februari 2014 19:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar het valt ook vaak de kant van Feyenoord op, maar dat vergeet men altijd veel sneller.
Bij Ajax werd vorige week ook een zuivere goal (1-0) afgekeurd. Werd buitenspel gevlagd terwijl dat bij lang en na niet het geval was. Ik heb er geen seconde over geklaagd, want scheidsrechters mogen ook fouten maken, net zoals de spelers. Je moet gewoon zorgen dat je niet afhankelijk bent van dit soort arbitrale beslissingen.
Zie je toch, dat dat kan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Klopt Rensie. Het gedrag van Pellè valt gewoon niet goed te praten. Als je dat bij de amateurs doet, oké, maar als aanvoerdert van Feyenoord kan dat niet.
4. Die elleboogstoot was rood, geen geel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef eight het volgende:
[..]
Wel mee eens, vooral met het laatste. Echter was winst vandaag onmogelijk. Tegen 3 arbitrale blunders kun je je niet wapenen.
Hoezo in diskrediet? Het is een emotionele domme reactie, maar het voetbal in diskrediet brengen gaat me wat ver.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Dat werd vandaag voor hem gedaan. Het enige wat hij hoefde te doen is zijn ogen sluiten en dat deed hij met vervequote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb GGMM hier nog niet gezien. Meestal loopt hij hier wel te trollen na zo'n wedstrijd als vandaag.
voorbeeldfunctie dit dat, maar goed ik heb hem er liever bij volgende weekquote:Op zondag 23 februari 2014 20:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoezo in diskrediet? Het is een emotionele domme reactie, maar het voetbal in diskrediet brengen gaat me wat ver.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die denken dat Pelle uit zijn plaat ging , alleen vanwege de scheids
Damage controle. Zal niet meer mogen baten. Domme actie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef Muto het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)veld-niet-uiten.html
Wel een prima reactie van Pelle.
Dan winnen we zeker niet. Nog zo'n klapmongool die er op geilt om de kuip op te naaien.quote:
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:56:57De 2-2 was na het terugkijken van de beelden geen buitenspel, aldus Guzubuyuk. #twefey reageer retweet
Ik noem een rode kaart voor Engelaar waardoor PSV het kampioenschap mis liep. Toen PSV de overhand hand en de wedstrijd kantelde (later geseponeerd). Of de laatste wedstrijd tegen PSV waarbij Feyenoord onterecht een penalty kreeg die versierd werd door Pelle.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vaak de kant van Feyenoord op? Dat is echt grote onzin
Haha.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:56:57De 2-2 was na het terugkijken van de beelden geen buitenspel, aldus Guzubuyuk. #twefey reageer retweet
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
Ach, Mulder geeft ook op een debiele wijze een corner weg waar de 2-2 uit valt.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
Tijd voor een videoref.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
Een van zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:01 schreef eight het volgende:
[..]
Dat werd vandaag voor hem gedaan. Het enige wat hij hoefde te doen is zijn ogen sluiten en dat deed hij met verve
Dat was Immers.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Mulder geeft ook op een debiele wijze een corner weg waar de 2-2 uit valt.
Immers?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Mulder geeft ook op een debiele wijze een corner weg waar de 2-2 uit valt.
Ach, in die wedstrijden werd psv toch al weggespeeld los van die dingen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik noem een rode kaart voor Engelaar waardoor PSV het kampioenschap mis liep. Toen PSV de overhand hand en de wedstrijd kantelde (later geseponeerd). Of de laatste wedstrijd tegen PSV waarbij Feyenoord onterecht een penaltie kreeg die versierd werd door Pelle.
Nadat Mulder weigert die simpele bal op te rapen.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Janmaat? Dat die gozer helemaal vrij stond op de 16 was al vragen om moeilijkheden, maar Janmaat kopt die bal precies in zijn voeten.. Nooit meer opstellen die gozer
En terecht. Matige man, matige reactie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Met Koeman zijn die engnekken trouwens ook nog niet klaar
Was een communicatie fout tussen Mulder en Immers inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nadat Mulder weigert die simpele bal op te rapen.
Altijd achteruit lopen en rare wissels inbrengen, dat zou nooit meer moeten mogen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Janmaat? Dat die gozer helemaal vrij stond op de 16 was al vragen om moeilijkheden, maar Janmaat kopt die bal precies in zijn voeten.. Nooit meer opstellen die gozer
Hij is pas de 5e in de rij ofzo. Die sfhuldig geacht kan wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Zeker, en de keeper moet in de 16 het voortouw nemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Was een communicatie fout tussen Mulder en Immers inderdaad.
True, Janmaat is gewoon prima bezig.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is pas de 5e in de rij ofzo. Die sfhuldig geacht kan worden
Ik dacht dat dat Pellè was?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Nah, in de hele 16 het voortouw nemen met zoveel spelers om je heen is een beetje lastig. Immers dacht dat hij naar de bal toe zou lopen (wat inderdaad het beste zou zijn) en de keeper wilde dat Immers hem weg zou trappen. Tja...quote:Op zondag 23 februari 2014 20:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker, en de keeper moet in de 16 het voortouw nemen.
Dit. Wel matig weggewerkt daarna inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Immers heeft idd de corner weg, maar in mijn herinnering had Mulder best kunnen komen om die bal op te pakken. Hij bleef staan, dus roeit Immers hem maar weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |