Die handsbal was echt never nooit een penalty. Hij kreeg hem van 1 meter afstand tegen zijn hand aangeschoten. De bal ging naar de hand, en niet de hand naar de bal. En ja, sommige scheidsrechters kunnen dat verschil niet goed zien, en die geven dan een penalty. Gozubuyuk is gelukkig een prima scheids die dat wel kan.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voor zo'n handsbal wordt heel vaak een penalty gegeven. Feyenoord kreeg niet zo heel lang geleden nog een penalty tegen omdat Nelom zogenaamd hands had gemaakt, terwijl dat veel minder duidelijk te zien was.
Die moeten ze intussen naar de amateurs terug zetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Guzuzuzuzuzuzbuyuk mag een weekend vrij krijgen.
Ja, maar dat zou absoluut niet moeten. Ik heb er daar ook wel eens een voor tegen gekregen, maar dat zijn echt van die ballen waar je helemaal niets aan kunt doen als verdediger.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voor zo'n handsbal wordt heel vaak een penalty gegeven. Feyenoord kreeg niet zo heel lang geleden nog een penalty tegen omdat Nelom zogenaamd hands had gemaakt, terwijl dat veel minder duidelijk te zien was.
Klopt blijft discutabel maar die kon ik wel begrijpen, die op Immers was gewoon rood en pingel, maar goed ondanks dat kom je gewoon netjes op 0-2 en toen leek het nergens meer op.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb ze voor minder gegeven zien worden.
Vanwege wangedrag. Zoals hierboven ook al werd gezegd kreeg Vertonghen ook een aantal wedstrijden schorsing toen hij kut kakkerlakken schreeuwde. Dan is het toch ook niet zo gek als Pelle een schorsing krijgt?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef H.FR het volgende:
Sorry hoor. Maar waarom zou pelle geschorst moeten worden...?
Het was hinderlijk en hij steekt hem uit. Alleen hem vastpakken is nog meer hands.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die handsbal was echt never nooit een penalty. Hij kreeg hem van 1 meter afstand tegen zijn hand aangeschoten. De bal ging naar de hand, en niet de hand naar de bal. En ja, sommige scheidsrechters kunnen dat verschil niet goed zien, en die geven dan een penalty. Gozubuyuk is gelukkig een prima scheids die dat wel kan.
Dat zal ook ongetwijfeld wel, gezien Pieters dat ook werd lees ik hierboven. Maar goed, ik vind dat dus niet geheel terecht en een boete meer op zijn plaats dan een schorsing.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie. Wil nu niet de moraalridder uithangen ofzo maar als KNVB kom je niet geloofwaardig over als je dit laat gaan en elk weekend op de amateurvelden het over respect enz hebt. Pelle gaat gewoon geschorst worden, en dat is dom maar eigen schuld. Klaar.
Ik heb de hele partij van begin tot eind gezien. Je mag best een andere mening hebben hoor. Maar ik ben een stuk objectiever in dit geval.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Houd je kuttekop gewoon dicht als je de wedstrijd niet hebt gezien. Mafkees.
Hierom:quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef H.FR het volgende:
Sorry hoor. Maar waarom zou pelle geschorst moeten worden...?
3 x omstreden omstreden hands in 2 wedstrijden en alle 3 de keren is het in het nadeel van Feijenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Twee honderd procent penalty's? Het was er toch echt maar één. En die buitenspelgoal is de fout van de grens, niet de scheids. Om nou te zeggen dat je faalt door één fout slaat natuurlijk nergens op.
Compenseren doet men niet aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat de KNVB niet een al te grote mond moet hebben over Pelle na het optreden van Gozu en co.
Dat was het beledigen van een miljoen mensen, dit is frustratie die hij uit zonder dat hij daar iemand fysiek of mentaal mee schaadt. Iets totaal anders dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vanwege wangedrag. Zoals hierboven ook al werd gezegd kreeg Vertonghen ook een aantal wedstrijden schorsing toen hij kut kakkerlakken schreeuwde. Dan is het toch ook niet zo gek als Pelle een schorsing krijgt?
Of denk je daar anders over?
Dat een scheidsrechter daar gaat mierenneuken en een nergens op slaande strafschop geeft betekent natuurlijk niet dat dat hier ook het geval zou moeten zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb ze voor minder gegeven zien worden.
Benieuwd hoe de rellen weer gebracht gaan worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]dacht het al gemist te hebben, maar hoor nu inderdaad net dat het nog moet komen.
Schattig dat je denkt dat de KNVB hun eigen falen toe gaat geven.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat de KNVB niet een al te grote mond moet hebben over Pelle na het optreden van Gozu en co.
Zou je zeggen hè?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Sloggi het volgende:
Waaraan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Snap niet dat de mods hier niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |