Scheidsrechter hard gefaald, twee pingels door de neus geboord + buitenspelgoal 90+5. Feyenoord zakte wel weer te ver terug.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Dekatria het volgende:
Wedstrijd gemist vanwege andere bezigheden. Maar ik lees dat de Duitsers dus weer gemazzeld hebben?
Dat is dan weer een kromme redenatie, op straat loop je gewoon naar waar je dan ook naar toe wilt, daar komt geen adrenaline of passie bij kijken over het algemeenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja mooi. Zullen we dat op straat ook met zijn allen doen dan? Pure passie
Kunnen ze zich niet permitteren man zowel naar Pelle toe als naar de achterban als vanwege de stand op de ranglijst.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Feyenoord zou zelf een boodschap moeten uitdragen en hem schorsen. Maar daar zullen ze de ruggengraat wel niet voor hebben.
Dit is de Eredivisie, niet de Moraalriddercompetitie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Feyenoord zou zelf een boodschap moeten uitdragen en hem schorsen. Maar daar zullen ze de ruggengraat wel niet voor hebben.
Iddquote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef PIETR het volgende:
Scheids moet ook geschorst worden. Maar dat zal wel niet gebeuren.
Ja, maar Feyenoord riep het wel een beetje over zichzelf af. Na de 0-2 zijn ze vooral achteruit gaan lopen. Na de verdiende 1-2 sloop de angst bij Feyenoord in de groep, al was Feyenoord in de omschakeling nog wel gevaarlijk. De wedstrijd kon alle kanten op. Het kwartje viel toevallig goed voor Twente dit keer.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Dekatria het volgende:
Wedstrijd gemist vanwege andere bezigheden. Maar ik lees dat de Duitsers dus weer gemazzeld hebben?
Nee, oke. Dan weet ik datquote:Op zondag 23 februari 2014 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat gedoe met Mathijsen en Lens vond ik ook zeker geen schorsingen waard nee. En bij Pieters geldt een beetje hetzelfde als bij Pelle, een schorsing voor de overtreding waar ie rood voor kreeg en laat hem een nieuw ruitje betalen, klaar.
Vertonghen met dat liedje idem dito, hoe erg ik die gast ook veracht. Die vent heeft wat bier gezopen in de bus terug en roept dan wat, lekker laten gaan.
Pffffquote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Scheidsrechter hard gefaald, twee pingels door de neus geboord + buitenspelgoal 90+5. Feyenoord zakte wel weer te ver terug.
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:00:01Zeer terleurgesteld! Dankzij het arbitrale trio 2 punten verloren! @Feyenoord reageer retweet
Dat maakt toch geen flikker uit voor de arbitrale dwalingen?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar Feyenoord riep het wel een beetje over zichzelf af. Na de 0-2 zijn ze vooral achteruit gaan lopen. Na de verdiende 1-2 sloop de angst bij Feyenoord in de groep, al was Feyenoord in de omschakeling nog wel gevaarlijk. De wedstrijd kon alle kanten op. Het kwartje viel toevallig goed voor Twente dit keer.
Laten we deze nog eens 38 keer retweeten hierquote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef mrstylo het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:00:01Zeer terleurgesteld! Dankzij het arbitrale trio 2 punten verloren! @Feyenoord reageer retweet
Ik ben normaal nooit zo van het afgeven op de scheids. Maar dat Feyenoord vandaag ontzettend genaaid is mag je een understatement van jewelste noemenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Dekatria het volgende:
2-2 in de laatste minuut, terwijl Castaignos eigenlijk buitenspel staat. Verder had Feyenoord in de vierde minuut van de wedstrijd al een penalty moeten krijgen en de keeper van Twente een rode kaart, maar dat werd ook niet gegeven.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Dekatria het volgende:
Ajax haalt hij wel maar verder is het kut. Wij zijn veel te afhankelijk van Pelle dus schorsing betekent weer puntverlies.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, als dat met in beroep gaan echt gebeurt is er niks aan de hand voor jullie lijkt me.
Koeman ook geschorst zoquote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef mrstylo het volgende:
Twee honderd procent penalty's? Het was er toch echt maar één. En die buitenspelgoal is de fout van de grens, niet de scheids. Om nou te zeggen dat je faalt door één fout slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Scheidsrechter hard gefaald, twee pingels door de neus geboord + buitenspelgoal 90+5. Feyenoord zakte wel weer te ver terug.
En die handsbal?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Twee honderd procent penalty's? Het was er toch echt maar één. En die buitenspelgoal is de fout van de grens, niet de scheids. Om nou te zeggen dat je faalt door één fout slaat natuurlijk nergens op.
Als Pieters het ook gekregen heeft dan zou het raar zijn als Pelle het niet krijgt inderdaad, maar ik kan me eerlijk gezegd alleen herinneren dat hij alleen geschorst is voor de kaart zelf.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, oke. Dan weet ik dat. Ben het ook nog wel met je eens.
Maar in dit opzicht zou het eerder onterecht zijn als Pelle geen schorsing krijgt dan wel natuurlijk.
Had nog gezocht, maar vond het niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we deze nog eens 38 keer retweeten hier
Precies, en dan vond ik dat Koeman het nog netjes verwoord heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben normaal nooit zo van het afgeven op de scheids. Maar dat Feyenoord vandaag ontzettend genaaid is mag je een understatement van jewelste noemen
Helemaal niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zeer slecht optreden van Gozobuyuk, maar wat Pelle daar doet is natuurlijk belachelijk
De scheids heeft niet heel veel verkeerd gedaan. Tja, een fout gemaakt in het begin. Ben het er mee eens dat het een rode kaart + penalty was voor Lex. Maar net zoals spelers maken ook scheidsrechters fouten. Heel normaal dus. Verder heeft hij niet veel fout gedaan hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef PIETR het volgende:
Scheids moet ook geschorst worden. Maar dat zal wel niet gebeuren.
Als zelfs jij dat zegt, dan ben ik benieuwd naar de beelden.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik ben normaal nooit zo van het afgeven op de scheids. Maar dat Feyenoord vandaag ontzettend genaaid is mag je een understatement van jewelste noemen
Dat sowieso. Guzuzuzuzuzuzbuyuk mag een weekend vrij krijgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zeer slecht optreden van Gozobuyuk, maar wat Pelle daar doet is natuurlijk belachelijk
Een jaar frustratie kwam eruitquote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als zelfs jij dat zegt, dan ben ik benieuwd naar de beelden.
Tijd voor een videoref, iemand?
Voor zo'n handsbal wordt heel vaak een penalty gegeven. Feyenoord kreeg niet zo heel lang geleden nog een penalty tegen omdat Nelom zogenaamd hands had gemaakt, terwijl dat veel minder duidelijk te zien was.quote:Op /7/25#137062833]zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Twee honderd procent penalty's? Het was er toch echt maar één. En die buitenspelgoal is de fout van de grens, niet de scheids. Om nou te zeggen dat je faalt door één fout slaat natuurlijk nergens op.
Voorbeeldfunctie. Wil nu niet de moraalridder uithangen ofzo maar als KNVB kom je niet geloofwaardig over als je dit laat gaan en elk weekend op de amateurvelden het over respect enz hebt. Pelle gaat gewoon geschorst worden, en dat is dom maar eigen schuld. Klaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is dan weer een kromme redenatie, op straat loop je gewoon naar waar je dan ook naar toe wilt, daar komt geen adrenaline of passie bij kijken over het algemeen
Ik bedoel eerder de spelsituaties waar het over gaat.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als Pieters het ook gekregen heeft dan zou het raar zijn als Pelle het niet krijgt inderdaad, maar ik kan me eerlijk gezegd alleen herinneren dat hij alleen geschorst is voor de kaart zelf.
quote:Erik Pieters wordt drie duels geschorst voor zijn rode kaart van vrijdag in het met 3-1 verloren duel tegen PEC Zwolle. De back van PSV accepteerde een schikkingsvoorstel van die strekking van de aanklager betaald voetbal van de KNVB. Ook het inslaan van een ruit, waarbij Pieters zichzelf verwondde, is bij de strafmaat meegenomen.
Houd je kuttekop gewoon dicht als je de wedstrijd niet hebt gezien. Mafkees.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De scheids heeft niet heel veel verkeerd gedaan. Tja, een fout gemaakt in het begin. Ben het er mee eens dat het een rode kaart + penalty was voor Lex. Maar net zoals spelers maken ook scheidsrechters fouten. Heel normaal dus. Verder heeft hij niet veel fout gedaan hoor.
Kijk over een goed half uur Studio sportquote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder de spelsituaties waar het over gaat.
Het criterium is hinderlijkheid.quote:
Ja dus? Ik heb ze voor minder gegeven zien worden.quote:
Pieters werd voor iets gelijks ook geschorstquote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef H.FR het volgende:
Sorry hoor. Maar waarom zou pelle geschorst moeten worden...?
quote:De PSV-verdediger trapte uit woede tegen een wand en sloeg een ruit kapot in de spelerstunnel. 'Ernstig schaden van de belangen van de sectie betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen', noemt de aanklager dat in zijn voorstel, dat officieel luidt: vier wedstrijden uitsluiting, waarvan één voorwaardelijk.
Eigen mening ist verbotenquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk over een goed half uur Studio sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |