Op het moment dat een scheidsrechter hiervoor een penalty geeft, is hij hockey aan het fluiten. Die bal was niet gevaarlijk en de verdediger kon er niets aan doen. Totaal geen reden voor een penalty.quote:
Oke, dan denken we er totaal verschillend over. Ik vind dat als je Vertonghen voor het incident schorst, je dat ook moet doen nav het wangedrag van Pellequote:Op zondag 23 februari 2014 19:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was het beledigen van een miljoen mensen, dit is frustratie die hij uit zonder dat hij daar iemand fysiek of mentaal mee schaadt. Iets totaal anders dus.
Ga anders terug naar de speeltuin jochie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hierom:
http://foxsports.nl/video(...)ijkmaker-twente.html
Helaas werkt dat niet zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat de KNVB niet een al te grote mond moet hebben over Pelle na het optreden van Gozu en co.
Alles mag.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Snap niet dat de mods hier niks aan doen.
Nah. Vorig jaar hadden wij een periode dat we ook veel penals meekregen. Het is gewoon onprofessioneel dat elke scheidsrechter een andere opvatting lijkt te hebben over wat hands is of niet.quote:
Durf ik niet, straks komt Pelle me trappen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ga anders terug naar de speeltuin jochie.
Blijkbaar. Maar het blijft onvergelijkbaar. Eerder met de actie van Pieters te vergelijken, maar die had rood em zijn straf leek niet echt uitgebreid door die actie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke, dan denken we er totaal verschillend over. Ik vind dat als je Vertonghen voor het incident schorst, je dat ook moet doen nav het wangedrag van Pelle
En ik denk dat het beledigen van een miljoen mensen wel mee valt
Dat was hij dus wel, gaf de KNVB ook gewoon aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar het blijft onvergelijkbaar. Eerder met de actie van Pieters te vergelijken, maar die had rood em zijn straf leek niet echt uitgebreid door die actie.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Heb nu al medelijden met de scheids van volgende week. Die gaat ook nog eens alle stront van deze wedstrijd over zich heen krijgen van een zwaar opgefokte KuipGeef het je te doen.
Na deze wedstrijd weet je zeker dat het Kuipers wordt.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Heb nu al medelijden met de scheids van volgende week. Die gaat ook nog eens alle stront van deze wedstrijd over zich heen krijgen van een zwaar opgefokte KuipGeef het je te doen.
Ze kunnen maar het beste Kuipers sturen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Ik wil Luinge terug.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Zal wel Kuipers worden hequote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Is ook de minst slechte scheids momenteel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd weet je zeker dat het Kuipers wordt.
In dit topic blijkbaar wel. Op andere subfora was er al lang opgetreden tegen dergelijk provocatief gedrag.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd weet je zeker dat het Kuipers wordt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:56 schreef eight het volgende:
[..]
Ze kunnen maar het beste Kuipers sturen.
quote:
Dat kan wel zo zijn, maar in veel gevallen wordt voor zoiets een pingel gegeven.. Die Turk floot vandaag echt of hij was omgekocht.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op het moment dat een scheidsrechter hiervoor een penalty geeft, is hij hockey aan het fluiten. Die bal was niet gevaarlijk en de verdediger kon er niets aan doen. Totaal geen reden voor een penalty.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pieters kreeg een schorsing omdat 'ie een rode kaart kreeg. Volgens mij heeft PSV hem geschorst extra geschorst door dat incident, maar dat weet ik niet zeker.
Dit gaat hem sowieso 2 wedstrijden kosten.quote:Het was niet die tackle, maar Pieters' reactie op zijn rode kaart die veel stof deed opwaaien. De linksback ging volledig door het lint in de spelerstunnel. Nadat hij eerst tegen een deur aantrapte, mepte hij daarna een ruit in. Daarbij raakte hij ernstig gewond. Vanwege dat incident, wat de KNVB het omschrijft als "het schaden van het voetbal", is zijn schorsing hoger uitgevallen dan normaal, meldt De Telegraaf.
http://www.powned.tv/nieu(...)ters_drie_duels.html
Tja, maar het valt ook vaak de kant van Feyenoord op, maar dat vergeet men altijd veel sneller.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef eight het volgende:
[..]
3 x omstreden omstreden hands in 2 wedstrijden en alle 3 de keren is het in het nadeel van Feijenoord.
Komt omdat ook niet iedere scheidsrechter het vanuit hetzelfde perspectief ziet en de een sneller en met minder zekerheid een strafschop toekent dan een ander. Dat zijn dingen die je alleen met een videoscheidsrechter op kunt lossen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef eight het volgende:
[..]
Nah. Vorig jaar hadden wij een periode dat we ook veel penals meekregen. Het is gewoon onprofessioneel dat elke scheidsrechter een andere opvatting lijkt te hebben over wat hands is of niet.
Alleen hier en vandaag. Morgen gelden weer andere regelsquote:
Van dittum dus ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Pelle brengt het voetbal in diskrediet, dus een schorsing is terecht. Jan Vertonghen werd ook geschorst voor een liedje bij een huldiging. Pieters werd ook geschorst (ja die ruit werd meegenomen).
Dus Pelle kan de klassieker op zijn buik schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |