Lijkt me wel. De enige in wie ik nog enig vertrouwen heb.quote:
Waarschijnlijk weet Pelle waar zijn huis woont.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb GGMM hier nog niet gezien. Meestal loopt hij hier wel te trollen na zo'n wedstrijd als vandaag.
Klopt Rensie. Het gedrag van Pellè valt gewoon niet goed te praten. Als je dat bij de amateurs doet, oké, maar als aanvoerdert van Feyenoord kan dat niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Pelle brengt het voetbal in diskrediet, dus een schorsing is terecht. Jan Vertonghen werd ook geschorst voor een liedje bij een huldiging. Pieters werd ook geschorst (ja die ruit werd meegenomen).
Dus Pelle kan de klassieker op zijn buik schrijven.
Wel mee eens, vooral met het laatste. Echter was winst vandaag onmogelijk. Tegen 3 arbitrale blunders kun je je niet wapenen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar het valt ook vaak de kant van Feyenoord op, maar dat vergeet men altijd veel sneller.
Bij Ajax werd vorige week ook een zuivere goal (1-0) afgekeurd. Werd buitenspel gevlagd terwijl dat bij lang en na niet het geval was. Ik heb er geen seconde over geklaagd, want scheidsrechters mogen ook fouten maken, net zoals de spelers. Je moet gewoon zorgen dat je niet afhankelijk bent van dit soort arbitrale beslissingen.
Vaak de kant van Feyenoord op? Dat is echt grote onzinquote:Op zondag 23 februari 2014 19:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar het valt ook vaak de kant van Feyenoord op, maar dat vergeet men altijd veel sneller.
Bij Ajax werd vorige week ook een zuivere goal (1-0) afgekeurd. Werd buitenspel gevlagd terwijl dat bij lang en na niet het geval was. Ik heb er geen seconde over geklaagd, want scheidsrechters mogen ook fouten maken, net zoals de spelers. Je moet gewoon zorgen dat je niet afhankelijk bent van dit soort arbitrale beslissingen.
Zie je toch, dat dat kan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Klopt Rensie. Het gedrag van Pellè valt gewoon niet goed te praten. Als je dat bij de amateurs doet, oké, maar als aanvoerdert van Feyenoord kan dat niet.
4. Die elleboogstoot was rood, geen geel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef eight het volgende:
[..]
Wel mee eens, vooral met het laatste. Echter was winst vandaag onmogelijk. Tegen 3 arbitrale blunders kun je je niet wapenen.
Hoezo in diskrediet? Het is een emotionele domme reactie, maar het voetbal in diskrediet brengen gaat me wat ver.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Pelle brengt het voetbal in diskrediet, dus een schorsing is terecht. Jan Vertonghen werd ook geschorst voor een liedje bij een huldiging. Pieters werd ook geschorst (ja die ruit werd meegenomen).
Dus Pelle kan de klassieker op zijn buik schrijven.
Dat werd vandaag voor hem gedaan. Het enige wat hij hoefde te doen is zijn ogen sluiten en dat deed hij met vervequote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb GGMM hier nog niet gezien. Meestal loopt hij hier wel te trollen na zo'n wedstrijd als vandaag.
voorbeeldfunctie dit dat, maar goed ik heb hem er liever bij volgende weekquote:Op zondag 23 februari 2014 20:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoezo in diskrediet? Het is een emotionele domme reactie, maar het voetbal in diskrediet brengen gaat me wat ver.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die denken dat Pelle uit zijn plaat ging , alleen vanwege de scheids
Damage controle. Zal niet meer mogen baten. Domme actie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef Muto het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)veld-niet-uiten.html
Wel een prima reactie van Pelle.
Dan winnen we zeker niet. Nog zo'n klapmongool die er op geilt om de kuip op te naaien.quote:
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:56:57De 2-2 was na het terugkijken van de beelden geen buitenspel, aldus Guzubuyuk. #twefey reageer retweet
Ik noem een rode kaart voor Engelaar waardoor PSV het kampioenschap mis liep. Toen PSV de overhand hand en de wedstrijd kantelde (later geseponeerd). Of de laatste wedstrijd tegen PSV waarbij Feyenoord onterecht een penalty kreeg die versierd werd door Pelle.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vaak de kant van Feyenoord op? Dat is echt grote onzin
Haha.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:56:57De 2-2 was na het terugkijken van de beelden geen buitenspel, aldus Guzubuyuk. #twefey reageer retweet
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
Ach, Mulder geeft ook op een debiele wijze een corner weg waar de 2-2 uit valt.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |