SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Heeinz op 23-02-2014 16:09:46 ]![]()
Heb de goal gemist, stream viel net uit.... en nog steeds geen herhaling gezien
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Goede TTOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Mensen die Duarte afschieten om zijn wedstrijden op LB zijn gewoon achterlijk.
Hij krijgt de ondankbare taak om ergens te voetballen waar hij nooit gestaan heeft. Hij heeft tenminste de ballen om dat te doen... Dat het wat minder ging, so be itNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Pijnlijk om te zien dat Jupiler spelers als Bojan en Duarte het gehele niveau van Ajax zo dramatisch omlaag halenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat doe je met dit topic continuequote:Op zondag 23 februari 2014 15:17 schreef Shreyas het volgende:
Pijnlijk om te zien dat Jupiler spelers als Bojan en Duarte het gehele niveau van Ajax zo dramatisch omlaag halen![]()
![]()
Ik krijg niet het salaris van een Duarte of Bojanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, met kwaliteit. Duarte komt jammerlijk tekort voor Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beetje jammer Duarte, die kans moet je maken. Maar heeft alles met vorm te maken natuurlijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Of het wordt heel snel 1-2 na de rustquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Class het volgende:
Tering, had weer 3-0 moeten staan. Krijgen we weer zo'n klote 2de helft. Net als vorig seizoen met Altidore toen.
Oh.![]()
Voortzetje Ricardo Siem laag achter Estebanquote:Op zondag 23 februari 2014 15:04 schreef MouzurX het volgende:
Heb de goal gemist, stream viel net uit.... en nog steeds geen herhaling gezien![]()
In vorm is Duarte een prima speler voor dit Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, met kwaliteit. Duarte komt jammerlijk tekort voor Ajax.Oh.![]()
Nooitquote:Op zondag 23 februari 2014 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In vorm is Duarte een prima speler voor dit Ajax.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier ben ik bang voor jaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Class het volgende:
Tering, had weer 3-0 moeten staan. Krijgen we weer zo'n klote 2de helft"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat jij niet moe wordt van jezelf joh. Ben je gelijk ook de enige op he geheel fok.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is wel een ander AZ dit maar er hadden er wel 2 bij gemogen gezien de kansenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of het wordt heel snel 1-2 na de rust. Net als vorig seizoen met Altidore toen.
![]()
Ben benieuwd of Kishna nog wat minuten gaat pakken vanmiddag. Ik denk dat Frankie hem voor de leeuwen gooit als het 2-0 staat!![]()
Ik mag hopen dat Ajax niet weer zo ver terugvalt in de tweede helft.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel een ander AZ dit maar er hadden er wel 2 bij gemogen gezien de kansenOh.![]()
Ik hoop met je meequote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Ajax niet weer zo ver terugvalt in de tweede helft.![]()
Hare Kishna
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wang
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Lekker middenveld.quote:
Maar waarom krijgt die Sana nog minuten? Heeft toch totaal geen toekomst.Oh.![]()
Totaal geen toegevoegde waarde die duarte, toch?????"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef Dven het volgende:
Totaal geen toegevoegde waarde die duarte, toch?????Laten we niet gaan overdrijven zeg.quote:![]()
Doet Shreyas net zo goed...quote:Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Laten we niet gaan overdrijven zeg.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Waar overdrijf ik?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Laten we niet gaan overdrijven zeg.
Ik heb Duarte altijd een prima speler gevonden.Oh.![]()
quote:Een zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben vrij neutraal wat betreft Duarte. Ik wil hem eerst een hele reeks wedstrijden zien spelen op zijn positie voordat ik een oordeel vel.... Al dat hosanna of negatieve gedoe vind ik persoonlijk een beetje overdreven.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomerNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ajax speelt gewoon goed, totaal niet verwacht. AZ ook wel de ideale tegenstander natuurlijk.
En Blind is echt een topper aan het worden, verreweg de best linksback van Nederland.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgende ajax shirtje wordt lastig kiezen. Blind of Kishna?!?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Uit en thuisshirt nemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
Volgende ajax shirtje wordt lastig kiezen. Blind of Kishna?!?Oh.![]()
Blindquote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
Volgende ajax shirtje wordt lastig kiezen. Blind of Kishna?!?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
PEC of NEC Europa in moesten we maar niet doenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Mwah, maakt weinig uit. PSV en Feyenoord bakken er ook helemaal niets van in Europa.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef TheVulture het volgende:
PEC of NEC Europa in moesten we maar niet doenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee die zullen het veel slechter doen dan Utrecht of Feyenoord jaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef TheVulture het volgende:
PEC of NEC Europa in moesten we maar niet doen
Oh.![]()
Da's ook weer zoquote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die zullen het veel slechter doen dan Utrecht of Feyenoord ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Vitesse ook gewoon in de 1e de beste voorronde kansloos er uitgeknikkerd door een Oosteuropees clubje.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zelfs van Rhijn speelt een degelijke pot vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb hem niet gemaakt, helaas.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zou je hem nog iets langer kunnen maken? Dat je de hele actie kunt zien![]()
Misschien is het wel goed geweest dat Ajax afgelopen donderdag door het ijs gezakt is.
Wake up call (en de EL zouden ze dit jaar toch nooit winnen).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is zoquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Pedroso het volgende:
Misschien is het wel goed geweest dat Ajax afgelopen donderdag door het ijs gezakt is.
Wake up call (en de EL zouden ze dit jaar toch nooit winnen).Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
blind sowiesoquote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
Volgende ajax shirtje wordt lastig kiezen. Blind of Kishna?!?![]()
Duarte
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Duartgodquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Duarte, leuk voor die jongen. Sloeg ook nergens op dat hij zo misbruikt werd op linksback en vervolgens werd uitgefloten.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Kan er niets van die ventquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niks van een dip bij Ajax na Red Bull te merken![]()
![]()
KAMPIOENEN"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
True thatquote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef Chase_Utley het volgende:
Duarte, leuk voor die jongen. Sloeg ook nergens op dat hij zo misbruikt werd op linksback en vervolgens werd uitgefloten.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Basis volgende week.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Met de blessures van Fischer en Schone moet Kishna er ook maar bijblijven hé...Oh.![]()
Kishna heeft wel een geweldig overzicht voor zo'n jonge speler.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik ook nietquote:.
Dus Frank, lees je meeHerken je de grote talenten aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:05 schreef Monolith het volgende:
Kishna heeft wel een geweldig overzicht voor zo'n jonge speler.Oh.![]()
Heeft alles, behalve goeie knieën.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:05 schreef Monolith het volgende:
Kishna heeft wel een geweldig overzicht voor zo'n jonge speler.![]()
Wel een wedstrijd om zelfvertrouwen te tanken. Klaassen, Veltman, Duarte, v. Rhijn, allemaal spelers die het moeilijk hadden de laatste tijd en die allemaal prima spelen.
Zelfs Siggy zie ik goede dingen doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hebben we nu het hoogste doelsaldo van alle clubs?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef LogiteX het volgende:
Wordt eindelijk eens aan het doelsaldo gewerkt.Oh.![]()
Jaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben we nu het hoogste doelsaldo van alle clubs?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gemist dat Fischer geblesseerd is.... was dat tijdens de rust gebeurd of wat? Wat voor blessure?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Daarom moet ik ook altijd een beetje lachen om de kritiek op 1 speler, het is geen individuele sportquote:Op zondag 23 februari 2014 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Wel een wedstrijd om zelfvertrouwen te tanken. Klaassen, Veltman, Duarte, v. Rhijn, allemaal spelers die het moeilijk hadden de laatste tijd en die allemaal prima spelen.
Zelfs Siggy zie ik goede dingen doen.![]()
Vooral omdat AZ die wedstrijd serieuzer gaat benaderen dan Ajaxquote:Op zondag 23 februari 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al zal het in Alkmaar voor de beker wel een stukkie lastiger worden ben ik bang.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax zal ook wel die beker willen winnen hoor. Ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vooral omdat AZ die wedstrijd serieuzer gaat benaderen dan AjaxOh.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt Cavaliers. Het wordt gewaardeerd. En dat is niet sarcastisch![]()
![]()
Klopt, maar dat is tweede prioriteit, voor AZ zal het gehele seizoen vooral daar om draaienquote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zal ook wel die beker willen winnen hoor. Ben ik van overtuigd.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de plannen voor aanstaande donderdag tegen Salzburg? Toch nog proberen door te gaan? Of gewoon laten gaan en puur fixen op de competitie en de beker? Zou vermeer opgesteld worden?![]()
Gewoon het sterkste team opstellen denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef LogiteX het volgende:
Wat zijn eigenlijk de plannen voor aanstaande donderdag tegen Salzburg? Toch nog proberen door te gaan? Of gewoon laten gaan en puur fixen op de competitie en de beker? Zou vermeer opgesteld worden?Oh.![]()
Dat is wel weer zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is tweede prioriteit, voor AZ zal het gehele seizoen vooral daar om draaienOh.![]()
De Boer zal toch wat recht willen zetten, mocht dat totaal niet lukken kan je er 3 wisselen na een uurquote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef LogiteX het volgende:
Wat zijn eigenlijk de plannen voor aanstaande donderdag tegen Salzburg? Toch nog proberen door te gaan? Of gewoon laten gaan en puur fixen op de competitie en de beker? Zou vermeer opgesteld worden?![]()
Die gasten willen bijzonder graag de dubbel dus gaan er vol voorquote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is tweede prioriteit, voor AZ zal het gehele seizoen vooral daar om draaien"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volle bak gaan, kijken hoe het loopt en rond de 60e minuut wisselen als het niks wordt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef LogiteX het volgende:
Zal wel een mix worden. Alle spelers met pijntjes zullen wel gespaard worden voor de rest de normale basis.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon het sterkste team opstellen denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zo'n waardeloze speler en dan toch man of the match. Goed bezig!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Frank wil natuurlijk ook dat zijn spelers gewend raken aan het 3x in de week spelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel een mix worden. Alle spelers met pijntjes zullen wel gespaard worden voor de rest de normale basis.Oh.![]()
Eigenlijk moet Ajax die wedstrijd tegen Salzburg gewoon laten lopen en focussen op Feyenoord.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel lekker dat je zo snel dat nare gevoel van afgelopen donderdag weer weggespoeld hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:18 schreef Shreyas het volgende:
Eigenlijk moet Ajax die wedstrijd tegen Salzburg gewoon laten lopen en focussen op Feyenoord.![]()
![]()
Dat doen ze al 4 jaarquote:Op zondag 23 februari 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank wil natuurlijk ook dat zijn spelers gewend raken aan het 3x in de week spelen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Een topsporter moet als het goed is geen moeite hebben met 3 keer in de week...quote:Op zondag 23 februari 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4 jaar terug speelde alleen de Jong en Blind al bij Ajax in het eerste.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu op het gemak naar Twente-Feyenoord kijken, gelijkspelletjes lijkt me prima.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je ziet het aan AZ, die hadden er duidelijk moeite mee.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een topsporter moet als het goed is geen moeite hebben met 3 keer in de week...Oh.![]()
Dat zegt genoeg over AZquote:Op zondag 23 februari 2014 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je ziet het aan AZ, die hadden er duidelijk moeite mee.RED ONS HENNIEGOD![]()
Winst Feyenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Nu op het gemak naar Twente-Feyenoord kijken, gelijkspelletjes lijkt me prima.![]()
Gelijkspel zou het meest ideaal zijn jaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Nu op het gemak naar Twente-Feyenoord kijken, gelijkspelletjes lijkt me prima.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Feyenoord vandaag verliest zijn ze al uitgeschakeld hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:25 schreef ejfaar het volgende:
Volgende week winnen en Feyenoord is uitgeschakeldOh.![]()
Zanger Rinus zal het wel waardeloos vindenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Feyenoord vandaag verliest zijn ze al uitgeschakeld hoor.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar wie geeft een neuk om Zanger Rinus.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zanger Rinus zal het wel waardeloos vindenOh.![]()
Een van de betere wedstrijden van het seizoen, v Rhijn deed het weer redelijk en Duarte heeft zich uitstekend gerevancheerd. Bojan op de vleugels is nu wel echt over denk ik.. als je zelfs droeftoeters als Etienne Reijnen niet kunt passeren dan hoor je gewoon niet bij Ajax thuis.![]()
JD Stoutenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wie geeft een neuk om Zanger Rinus.RED ONS HENNIEGOD![]()
12e of 13e volgens mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Rhijn heel goed vandaag.En hoeveelste keer de 0 voor Cillessen?
![]()
Dit inderdaad, mensen die hem gelijk in de basis willen zien hebben het niet helemaal begrepen denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef S0nic het volgende:
Hopelijk blijft Kishna heel en wordt het geen Boilesen verhaal![]()
Wat is daar mis mee? Schone en Fischer zijn geblesseerd, er moet toch iemand staan.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit inderdaad, mensen die hem gelijk in de basis willen zien hebben het niet helemaal begrepen denk ik.![]()
Meleg heeft Jong Ajax trouwens op 0-1 tegen Sparta gebracht.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hopelijk maakt hij zijn belofte ook nog waar.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Meleg heeft Jong Ajax trouwens op 0-1 tegen Sparta gebracht.
Oh.![]()
Voeg de TT eraan toe en je weet dat het een logische keuze is om Kishna in de basis te zetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Schone en Fischer zijn geblesseerd, er moet toch iemand staan.![]()
Een nieuweling die behoorlijke blessuregevoelig is meteen meerdere malen volle bak laten spelen tegen de 'top' ploegen lijkt me behoorlijk risicovol. Kijk naar Boilesen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Schone en Fischer zijn geblesseerd, er moet toch iemand staan.![]()
Is misschien ook zo, met de Klassieker die eraan komt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Een gelijkspelletje lijkt me beter![]()
Is Kishna zo blessuregevoelig dan? Een kraakbeendefect staat gewoon ~ 1,5 jaar voor, kon die jongen niets aan doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Een nieuweling die behoorlijke blessuregevoelig is meteen meerdere malen volle bak laten spelen tegen de 'top' ploegen lijkt me behoorlijk risicovol. Kijk naar Boilesen.![]()
Eens met deze post.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is Kishna zo blessuregevoelig dan? Een kraakbeendefect staat gewoon ~ 1,5 jaar voor, kon die jongen niets aan doen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Mwah ik zou het ook niet weten, maar risico moet er niet mee genomen worden vind ik. Zo zullen Frank & co er ook over denken dus dat komt wel goedquote:Op zondag 23 februari 2014 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is Kishna zo blessuregevoelig dan? Een kraakbeendefect staat gewoon ~ 1,5 jaar voor, kon die jongen niets aan doen.![]()
![]()
Nou ze hebben Boilesen ook overbelast.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah ik zou het ook niet weten, maar risico moet er niet mee genomen worden vind ik. Zo zullen Frank & co er ook over denken dus dat komt wel goedOh.![]()
Ezel, tweede keer, steen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ze hebben Boilesen ook overbelast.
Dat soort dingen![]()
![]()
Pelle en Immers staan op scherp. Zonder Pelle wordt t al een stuk makkelijkerHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Al twee overtredingen gemaakt, even ter informatie.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef Catch22- het volgende:
Pelle en Immers staan op scherp. Zonder Pelle wordt t al een stuk makkelijker![]()
Spierblessure krijg je eerder last van bij overbelasting dan wat Kishna heeft natuurlijk. Neemt niet weg dat zijn lichaam inderdaad nog zal moeten wennen aan topsport.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ze hebben Boilesen ook overbelast.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik ben natuurlijk geen fysio o.i.d. maar met een speler die er 1.5 jaar uit heeft gelegen zou ik altijd voorzichtig zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is Kishna zo blessuregevoelig dan? Een kraakbeendefect staat gewoon ~ 1,5 jaar voor, kon die jongen niets aan doen.![]()
hij doet alweer een maandje mee ofzo toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:01 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk geen fysio o.i.d. maar met een speler die er 1.5 jaar uit heeft gelegen zou ik altijd voorzichtig zijn.
Ik neem aan dat ze hem goed testen en niet snel hele wedstrijden laten spelen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het hele seizoen al...quote:Op zondag 23 februari 2014 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij doet alweer een maandje mee ofzo toch?
Ik neem aan dat ze hem goed testen en niet snel hele wedstrijden laten spelen.![]()
Speelt al het hele seizoen. Begon in de A2, daarna A1, Jong Ajax en nu het eerste.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij doet alweer een maandje mee ofzo toch?
Ik neem aan dat ze hem goed testen en niet snel hele wedstrijden laten spelen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Boilesen is gewoon fysiek ongeschikt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ze hebben Boilesen ook overbelast.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Maar je kunt niet zeggen dat ajax geen moeite heeft met Az en gewoon maar even wint.![]()
Eens, wel erg jammer.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Boilesen is gewoon fysiek ongeschikt.![]()
Aan de overkant van FdB.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt je vermaakt in de Arena dus
Die gol van Kishna![]()
![]()
![]()
![]()
Tweede of eerste ring?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan de overkant van FdB.
Die gol van Kishna![]()
![]()
Heerlijke goal ja. Die tweede van Duarte ook trouwens.Oh.![]()
Tweede ring helemaal bovenin.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweede of eerste ring?
Heerlijke goal ja. Die tweede van Duarte ook trouwens.
Vond de Sa niet verkeerd invallen overigens.![]()
De Sa speelde imo echt weer verschrikkelijk slecht. Enige voordeel was wel dat hij het veldbreed hield.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tweede ring helemaal bovenin.
Vond de Sa niet verkeerd invallen overigens.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
De Sa kan er geen hol van.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond de Sa niet verkeerd invallen overigens.Oh.![]()
Tegen wie moet Twente volgende week?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef Wessiej het volgende:
We mogen nu dus gewoon nog 2x verliezen. Heerlijk.Oh.![]()
Utrecht uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen wie moet Twente volgende week?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond de Sa niet verkeerd invallen overigens.
Een voorzet bij een medespeler gekregen volgens mij.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
meer dan de vorige keerquote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Een voorzet bij een medespeler gekregen volgens mij.![]()
Zullen vast wel kopers zijn op basis van zijn prestaties bij Jong Ajax. Gewoon weg doen dan.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef bjanaan het volgende:
Lesley's voorzetten vandaag,
[ afbeelding ]
Acolatse, Menig, Becker en El-Ghazi gaan door leeftijd allemaal naar Jong Ajax volgend seizoen en die kun je die 10 wedstrijdjes waar de Sa dit seizoen op uitkomt in Ajax 1 wel toevertrouwen.![]()
quote:De Boer had goed gesprek met Duarte
Lerin Duarte was donderdag tijdens het dramatisch verlopen Europa League-duel met Red Bull Salzburg een van de minste Ajacieden op het veld. Zondag revancheerde hij zich door twee keer te scoren tegen AZ.
"Lerin had het donderdag zwaar", aldus De Boer tegenover FOX Sports. "Dat knaagde aan hem. Ik heb een goed gesprek gehad met hem en hij komt goed terug met twee goals en goed spel. Dat is mooi voor hem en het team."quote:De Boer: 'Ajax doet het vrij aardig'
Trainer Frank de Boer stelde na afloop van de zege van Ajax op AZ (4-0) dat zijn ploeg zich aardig had hersteld van de afgetekende nederlaag tegen Red Bull Salzburg (0-3). "Als je de kranten mocht geloven, dan konden we er niets meer van”, zei hij. "Maar Salzburg heeft ook een goede ploeg."
De Boer zag zondag dat het duel van donderdag een ongelukje was. "Je kunt zeggen AZ had een off-day, maar ik denk dat wij een goede dag hadden. De wedstrijd tegen Salzburg vind ik een incident. We staan niet voor niets bovenaan in de competitie. We hebben volgens mij tien keer op rij niet verloren. We doen het wel vrij aardig volgens mij."![]()
Wat een tyfusclub is dat Twente toch
Dat zal wel een schorsing wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef ejfaar het volgende:
Fct-feye 2-2![]()
Pelle lekker agressief achteraf
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heerlijk man, op de automatische piloot richting het 4de kampioenschap op rij. Hare Kishna in de spits svp.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kan die geschorst worden hiervoor?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgende week geen Pelle tegen Ajax![]()
Ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Kan die geschorst worden hiervoor?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
amai, na die kutavond donderdag is dit wel een mooie weekafsluiter.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Iddquote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef manny het volgende:
amai, na die kutavond donderdag is dit wel een mooie weekafsluiter.
Snelle Egel![]()
Tuurlijk niet, en als hij straks geschorst wordt is het weer KNJB alles. Zo voorspelbaar die gasten.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Gruisman het volgende:
Als Feyenoord echt lef heeft schorsen ze Pelle zelf voor vier wedstrijden. Maar ik droomSnelle Egel![]()
Nou he. Grootste concurrent pakt een punt in de laatste seconde. Super hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef manny het volgende:
amai, na die kutavond donderdag is dit wel een mooie weekafsluiter.
Dan wil ik die van Fischer en Bojan ook weleens zien.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef bjanaan het volgende:
Lesley's voorzetten vandaag,
[ afbeelding ]![]()
Ik nietquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan wil ik die van Fischer en Bojan ook weleens zien.![]()
![]()
Zonder Pelle moet dat zeker te doen zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bedankt, wie weet helpen we jullie volgende week een handje.![]()
Dat bedoel ik, je kan zeggen wat je wilt over de Sa maar hij is wel bezig, heeft snelheid, af en toe een goede voorzet en houdt het veld breed.quote:![]()
Dat klopt absoluut. Heeft ook een iets andere uitstraling dan Bojan en in mindere mate Fischerquote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je kan zeggen wat je wilt over de Sa maar hij is wel bezig, heeft snelheid, af en toe een goede voorzet en houdt het veld breed.
Als je De Sa evenveel kansen geeft als Bojan heeft gehad, zal hij het 20x beter doen dan wat Bojan laat zien.
Hopelijk volgende week Kishna en De Sa op de vleugels![]()
![]()
Nee joh, zal wel met een sisser aflopen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Ben benieuwd of pelle geschorst gaat worden.
Edit: in before ''sisser'' grappenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Ben benieuwd of pelle geschorst gaat worden. Wel lekker weekend zo.quote:Pieters drie wedstrijden geschorst
Gepubliceerd: 21 januari 2013 12:49 | Laatst gewijzigd: 21 januari 2013 14:15
ZEIST - Erik Pieters van PSV mag voor straf drie wedstrijden niet meespelen met zijn club. Zowel de verdediger als PSV gaan akkoord met het schikkingsvoorstel dat de aanklager betaald voetbal maandag verstuurde.
Dat meldt de Eindhovense club op de website. Pieters krijgt de straf niet alleen voor zijn rode kaart in de wedstrijd van afgelopen vrijdag tegen PEC Zwolle, maar ook voor zijn agressieve gedrag nadat hij van het veld was afgestuurd.
De opgelegde straf houdt officieel vier wedstrijden schorsing in, waarvan één voorwaardelijk. De verdediger trapte na zijn rode kaart uit woede tegen een wand en sloeg een ruit kapot in de spelerstunnel.
''Ernstig schaden van de belangen van de sectie betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen'', noemde de aanklager dat in zijn voorstel.
Pieters mist door de schorsing de wedstrijden tegen Heracles Almelo, Feyenoord (beker) en ADO Den Haag.![]()
Feyenoord kan in beroep gaan zodat Pelle kan spelen.quote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Dat ook jaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Feyenoord kan in beroep gaan zodat Pelle kan spelen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hangt dat er dan niet vanaf wanneer het eventuele voorstel voor Feyenoord/Pellč komt, en wanneer er een nieuw voorstel komt na dat beroep?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Feyenoord kan in beroep gaan zodat Pelle kan spelen.
Ik vind trouwens dat Feyenoord hier best tegenop mag treden hoor.![]()
Pelle zal er gewoon bijzijn volgende week, mocht er een straf komen dan gaat Feyenoord in beroep.
Prima trouwens, laat hem maar meedoen. Goede test voor Moisander en vooral Veltman.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vanavond maar is kijken naar TV Rijnmond, lijkt me een goede gelegenheid na Twente - Feyenoord en Sparta - Jong Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voor zover ik weet kun je zoveel keer in beroep gaan als je wil, alleen heeft het na een tijdje geen zin meer. Correct me if I'm wrong.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hangt dat er dan niet vanaf wanneer het eventuele voorstel voor Feyenoord/Pellč komt, en wanneer er een nieuw voorstel komt na dat beroep?
Ik vind trouwens dat Feyenoord hier best tegenop mag treden hoor.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Die gaan waarschijnlijk niks te melden hebben over Sparta-J Ajaxquote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef Pedroso het volgende:
Vanavond maar is kijken naar TV Rijnmond, lijkt me een goede gelegenheid na Twente - Feyenoord en Sparta - Jong Ajax.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kijk het niet zo vaak maar volgens mij besteden ze ook altijd aandacht (naast vnl. Feyenoord) aan Excelsior en vooral Sparta.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan waarschijnlijk niks te melden hebben over Sparta-J AjaxAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja en ook aan Dordrecht .quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kijk het niet zo vaak maar volgens mij besteden ze ook altijd aandacht (naast vnl. Feyenoord) aan Excelsior en vooral Sparta.
Maar er is nu zoveel gebeurd bij Feyenoord dat ze dat half uurtje er alleen daar mee volstoppen .
En mocht het over Sparta gaan , dan zeggen ze geen woord over Jong Ajax , alleen maar over Kruys en Vloet .RED ONS HENNIEGOD![]()
Vind ik ook, we hoeven geen cadeautjesquote:Op zondag 23 februari 2014 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Pelle zal er gewoon bijzijn volgende week, mocht er een straf komen dan gaat Feyenoord in beroep.
Prima trouwens, laat hem maar meedoen. Goede test voor Moisander en vooral Veltman.![]()
Je gaat daar toch niet heen voor een gelijkspelquote:Op zondag 23 februari 2014 19:32 schreef Scorpie het volgende:
Volgende week gelijkspelletje en we halen lachend weer die schaal op.. Het enige wat telt is een vernedering of een gluiperige overwinning zoals die 2 - 3 van Maduro.
![]()
Voorzetten?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan wil ik die van Fischer en Bojan ook weleens zien.![]()
Moet ook gewoon te doen zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 19:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet heen voor een gelijkspel. Het enige wat telt is een vernedering of een gluiperige overwinning zoals die 2 - 3 van Maduro.
![]()
Is dat zo'n goede verdediger dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef d1ce het volgende:
Als Pelle niet meedoet feliciteer ik jullie hierbij met een fikse overwinning![]()
gelijkspel = minste punten naar anderen. in dit geval onze 2 volgers. lijkt me niet verkeerdquote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou he. Grootste concurrent pakt een punt in de laatste seconde. Super hoor.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Leuk voor die spelers dat het daar ook eindelijk een keer loopt.quote:Jong Ajax zet goede reeks voort
Jong Ajax heeft zijn goede reeks in de Jupiler League voortgezet. Na de 4-1 zege op VVV Venlo en de 1-1 tegen koploper FC Dordrecht boekte de ploeg van Fons Groenendijk opnieuw een knap resultaat. Op Het Kasteel werd Sparta met 2-4 verslagen.
Jong Ajax beschikte zondag over weinig spelers van het eerste elftal. Topscorer Lesly de Sa, Ricardo Kishna, Stefano Denswil, Lucas Andersen en Jairo Riedewald zaten allen bij de selectie van Frank de Boer voor de wedstrijd tegen AZ (3-0 winst). Toch kwam het elftal van oud Spartaan Fons Groenendijk goed voor de dag. ,,We wisten dat het rommelde bij Sparta, dus we wilden ze meteen onder druk zetten. Dat lukte. We kwamen vroeg op voorsprong via een prachtig doelpunt van Dejan Meleg. We waren eigenlijk ‘heer en meester’ en werden zelfs een beetje nonchalant.”
Dejan Meleg verdubbelde de score in de 58ste minuut vanaf de penaltystip. In de laatste tien minuten vielen nog vier doelpunten. Sparta, dat speelde met oud-Ajacieden Nourdin Boukhari en Donovan Slijngard in de basis, maakte in de 82ste minuut de aansluitingstreffer. ,,Toen maakten we het onszelf toch nog even lastig, gelukkig scoorden wij ook meteen weer.” Die 1-3 werd gemaakt door Abdel Malek El Hasnaoui, een van de uitblinkers volgens Groenendijk. Vlak voor tijd kwamen ook nog Sam Hendriks (1-4) en Sparta-middenvelder Jaime Bruinier (2-4) tot scoren. Groenendijk: ,,Een mooi resultaat, je wint niet zomaar bij Sparta. Een verdiende zege, we voetbalden gewoon goed. We beginnen gewend te raken aan het fysieke spel in de Jupiler League. We leren veel en het is leuk om te zien dat sommige jongens weer komen bovendrijven.”
Opstelling: Van der Hart; Ligeon, Van der Hoorn, Van den Boomen, Kuipers; Bazoer (75. Keskin), El Hasnaoui (87. De Bondt), Lobotka, Becker (73. Hendriks), Meleg, Sana.
Wissels: Martina, Wang, Sporkslede.![]()
Hij kan echt niets inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sneu dat Bojan zoveel minuten maakt bij AjaxOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heerlijk om Duarte te zien spelen op het middenveld te zien spelenMag dat plekje wel even houden ten opzichte van Serero
![]()
Maakte 2 prima goals, maar toch vond ik af en toe zijn handelingssnelheid te laag. Wel tof voor hem dat juist hij scoort,gun ik hem van harte. Als hij weer door kan groeien naar het niveau tegen Milan dan ben ik zeer tevreden.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens heerlijk om Duarte te zien spelen op het middenveld te zien spelenMag dat plekje wel even houden ten opzichte van Serero
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Het is qua handelingssnelheid geen Serero maar hij is veel effectieverquote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maakte 2 prima goals, maar toch vond ik af en toe zijn handelingssnelheid te laag. Wel tof voor hem dat juist hij scoort,gun ik hem van harte. Als hij weer door kan groeien naar het niveau tegen Milan dan ben ik zeer tevreden.![]()
Ik zou ze eigenlijk wel eens samen willen zien spelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is qua handelingssnelheid geen Serero maar hij is veel effectiever
Serero rechtshalf en Duarte linkshalf. Heb je tenminste 2 middenvelders die in de bal willen spelen. Kijken hoe dat loopt. Heb je wel minder diepgang maar wel meer beweging op het middenveld zelf.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Klaassen eruit dus, zou ik geen gek idee vinden. Klaassen had natuurlijk die fase dat alles wat hij aanraakte in goud veranderde maar ik zie toch niet echt geen klassequote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou ze eigenlijk wel eens samen willen zien spelen.
Serero rechtshalf en Duarte linkshalf. Heb je tenminste 2 middenvelders die in de bal willen spelen. Kijken hoe dat loopt. Heb je wel minder diepgang maar wel meer beweging op het middenveld zelf.![]()
Al vond ik Klaassen vandaag ook niet slecht. Hij werkt gelukkig niet spelvertragend als hij de bal heeft maar hij staat toch te veel stil waardoor er al 1 afspeelmogelijkheid vaak wegvalt. Maar hij verzaakt gelukkig niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen eruit dus, zou ik geen gek idee vinden. Klaassen had natuurlijk die fase dat alles wat hij aanraakte in goud veranderde maar ik zie toch niet echt geen klasseWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Klaassen is ook niet slecht maar ik heb niet het gevoel dat ik naar de nieuwe top middenvelder van Ajax zit te kijken als ik hem zie. Maar goed dat vind ik van geen enkele middenvelder op dit moment.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al vond ik Klaassen vandaag ook niet slecht. Hij werkt gelukkig niet spelvertragend als hij de bal heeft maar hij staat toch te veel stil waardoor er al 1 afspeelmogelijkheid vaak wegvalt. Maar hij verzaakt gelukkig niet.![]()
Eens,toch valt mij Klaassen over het gehele seizoen nog erg mee. Zelfs in de wedstrijden dat hij niet meer beslissend is vind ik hem nou ook niet de meest slechte. Iets wat ik bij een De Jong op het middenveld wel vaak had. De Jong gewoon lekker in de spits laten en sowieso nooit meer De Jong en Klaassen samen op het middenveld zetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen is ook niet slecht maar ik heb niet het gevoel dat ik naar de nieuwe top middenvelder van Ajax zit te kijken als ik hem zie. Maar goed dat vind ik van geen enkele middenvelder op dit moment.
Ben echt heel benieuwd hoe de jeugdspelers als Bazoer, vd Beek en Nouri zich de komende jaren gaan ontwikkelen. Vooral Nouri, iemand die juist niet opvalt door zijn fysiek.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Mis de Zlatan goal in deze compilatiequote:
Ik ben inmiddels overleden![]()
Inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero mist vooral het fysiek.![]()
Duarte is wel sterk inderdaad, hield de bal een paar keer bij zich met twee spelers om hem heen die druk zette.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:55 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Inderdaad
Serero mist vooral het fysiek.![]()
Ook voordeel van die Kishna, is ook wel een sterke jongen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Duarte is wel sterk inderdaad, hield de bal een paar keer bij zich met twee spelers om hem heen die druk zette.![]()
Toch wel aandoenlijk om te zien dat de blessure van Fischer bijna niemand interesseert. Is er al bekend wat er precies aan de hand is?![]()
Niemand mist hem neequote:Op zondag 23 februari 2014 21:03 schreef Gruisman het volgende:
Toch wel aandoenlijk om te zien dat de blessure van Fischer bijna niemand interesseert. Is er al bekend wat er precies aan de hand is?RED ONS HENNIEGOD![]()
Hamstringquote:Op zondag 23 februari 2014 21:03 schreef Gruisman het volgende:
Toch wel aandoenlijk om te zien dat de blessure van Fischer bijna niemand interesseert. Is er al bekend wat er precies aan de hand is?![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Kishna heeft veel meer beheersing en overzicht dan blinde gek Fischerquote:Niet zo zuur doen joh.
Heel erg benieuwd wel naar de aanval van volgend jaar. Fischer, Kishna.... Zivkovic en Muric erbij?
Hoesen en Bojan twijfelgevallen. De Jong laatste contractjaar en Sigthorsson mag er van mij sowieso wel weg.![]()
Wat vind jij van Fischer op dit moment dan? Hij heeft vorig jaar belangrijke doelpunten gemaakt, maar nooit echt een 'echt goede' wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]Niet zo zuur doen joh.
Heel erg benieuwd wel naar de aanval van volgend jaar. Fischer, Kishna.... Zivkovic en Muric erbij?
Hoesen en Bojan twijfelgevallen. De Jong laatste contractjaar en Sigthorsson mag er van mij sowieso wel weg.![]()
Mag nog wel een vleugelaanvaller bij dan. En zeker als Hoesen, Bojan, Sigthorsson en de Jong weggaan ook nog een nieuwe 1e spits. En daarachter kan Zivkovic dan rijpen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]Niet zo zuur doen joh.
Hoesen en Bojan twijfelgevallen. De Jong laatste contractjaar en Sigthorsson mag er van mij sowieso wel weg.Oh.![]()
In het land der blindenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef ejfaar het volgende:
Mensen die nu meteen Kishna ophemelen![]()
Zijn dezelfde die Fischer aan het begin ophemelden.
Maar wat was die Fischer weer waardeloos in de paar min dat hij speelde, net als die Bojan. Ik vind het dan niet gek dat men stiekem een beetje hoopt op een nieuweling....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Fischer moet je volgend seizoen nog gewoon als een nieuwe jeugdspeler zien. Hij is nog gruwelijk jong. Geef hem de tijd. Je kan aan alles zien dat hij het talent wel heeft en ook de wil. (wellicht niet het overzicht)...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Kishna heeft veel potentie. Fischer had dat ook wel, maar dat komt er nog steeds niet echt uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het land der blinden.
Maar wat was die Fischer weer waardeloos in de paar min dat hij speelde, net als die Bojan. Ik vind het dan niet gek dat men stiekem een beetje hoopt op een nieuweling....Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Fischer staat waarschijnlijk gewoon niet op een goede positie voor hem.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kishna heeft veel potentie. Fischer had dat ook wel, maar dat komt er nog steeds niet echt uit.Oh.![]()
Zou best kunnen, ik heb het idee dat hij niet met de druk om kan gaan, hij forceert zichzelf veels te veel en faalt daarom soms echt hopeloos, hoevaak is hij al niet alleen voor de goal gekomen om hem naast of ovrer te rammen? Hij kan echt wel voetballen, maar hij moet zoals het heet, terug naar de basis.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef MrStock het volgende:
Fischer moet je volgend seizoen nog gewoon als een nieuwe jeugdspeler zien. Hij is nog gruwelijk jong. Geef hem de tijd. Je kan aan alles zien dat hij het talent wel heeft en ook de wil. (wellicht niet het overzicht)...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Niet goed natuurlijk maar ik heb genoeg gezien om te weten dat het er wel in zit.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat vind jij van Fischer op dit moment dan? Hij heeft vorig jaar belangrijke doelpunten gemaakt, maar nooit echt een 'echt goede' wedstrijd gespeeld.![]()
Met Pelle weet je ook precies wat je kan verwachten van Feyenoord, dus wellicht zelfs een voordeel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Prima trouwens, laat hem maar meedoen. Goede test voor Moisander en vooral Veltman.Life is what you make it.![]()
Hebben jullie Salzburg tegen Modling vandaag gezien? Was echt weer een schitterende wedstrijd. Echt om je vingers bij af te likken. Genieten![]()
![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
Hebben jullie Salzburg tegen Modling vandaag gezien? Was echt weer een schitterende wedstrijd. Echt om je vingers bij af te likken. Genieten![]()
![]()
Stop eens met die act joh.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
Heerlijk die realiteitszin bij onze havenslaafjes.quote:Ik heb helemaal geen zin in deze pot. Maakt geen typhus uit wie er wint, die joden gaan toch weer met die schaal aan de haal. Prachtig natuurlijk als we ze op de kloten kunnen geven maar tis maar 1 wedstrijd.![]()
Leuk voor ze .. Maakt trouwens geen bal meer voor ons uitquote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
Hebben jullie Salzburg tegen Modling vandaag gezien? Was echt weer een schitterende wedstrijd. Echt om je vingers bij af te likken. GenietenRED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt, we redden het toch niet meer helaasquote:Op zondag 23 februari 2014 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk voor ze .. Maakt trouwens geen bal meer voor ons uit. Hoop nog wel op een wonder.
![]()
Moet je ze allemaal vergiftigen , dan kan het nogquote:Op zondag 23 februari 2014 22:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, we redden het toch niet meer helaas. Hoop nog wel op een wonder.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze spelen gewoon goed voetbal. Heeft weinig met een act te maken. Hoop gewoon dat Ajax ze met 0-4 klopt geeft uit hoorquote:![]()
![]()
Jij hebt blijkbaar niet zo'n heel interessant leven als je de Oostenrijkse competitie gaat volgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
Daarom zijn er ook geen excusesquote:Op zondag 23 februari 2014 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met Pelle weet je ook precies wat je kan verwachten van Feyenoord, dus wellicht zelfs een voordeel.![]()
Grazer AK , dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef Drxx het volgende:
Wie de fuck zijn Grödig, en waarom staan ze tweedeRED ONS HENNIEGOD![]()
Sturm Graz jonguhquote:Op zondag 23 februari 2014 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Grazer AK , dat waren nog eens tijden![]()
![]()
Ik heb een redelijk interessant leven hoor ^^. Maar ik volg de Oostenrijkse competitie niet. Alleen Salzburg.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:19 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar niet zo'n heel interessant leven als je de Oostenrijkse competitie gaat volgen.![]()
Donderdag 0-4 winnen wat zou dat een stunt zijn.
Denk dat het alleen kan als we 0-2 voor staan in de rust.![]()
Laat hem eerst nog maar wat wedstrijdjes mee doen en dan kijken we wel weer verder.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
Kishna in oranje!
Of is depay beter...![]()
4-1 mag ook wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:01 schreef bjanaan het volgende:
Donderdag 0-4 winnen wat zou dat een stunt zijn.
Denk dat het alleen kan als we 0-2 voor staan in de rust.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een onzin. Tuurlijk, jullie zijn kampioen, maar wij kunnen nog tweede worden en dus moeten wij die wedstrijd koste wat kost winnen. Seizoen is zeker nog niet voorbij. Tweede zou een prima prestatie zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Heerlijk die realiteitszin bij onze havenslaafjes.Niets is sterker dan dat ene woord![]()
Allemaal leuk en aardig 4-0 maar AZ verdedigde zo belabberd slecht. Ik vond Ajax redelijk maar winst kwam vooral omdat AZ zo fucking slecht verdedigde, kijk naar die goals![]()
![]()
Dat kloptquote:Op zondag 23 februari 2014 23:07 schreef Burrito het volgende:
Allemaal leuk en aardig 4-0 maar AZ verdedigde zo belabberd slecht. Ik vond Ajax redelijk maar winst kwam vooral omdat AZ zo fucking slecht verdedigde, kijk naar die goalsOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat moet nog blijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
Kishna in oranje!
Of is depay beter...
Maar eindelijk weer een speler in Ajax 1 die ook fysiek indruk kan maken![]()
![]()
Denk dat Kongolo mee gaat naar het WKquote:Op zondag 23 februari 2014 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
Kishna in oranje!
Of is depay beter...![]()
Tja, tweede is voor jullie misschien een aardige prestatie. Maar jullie hunkeren naar het kampioenschap. Dus echt blij zal men er niet mee zijn verwacht ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tuurlijk, jullie zijn kampioen, maar wij kunnen nog tweede worden en dus moeten wij die wedstrijd koste wat kost winnen. Seizoen is zeker nog niet voorbij. Tweede zou een prima prestatie zijn.![]()
Ja dat is gezien de locatie waar gespeeld wordt iets wenselijker.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:07 schreef Burrito het volgende:
Allemaal leuk en aardig 4-0 maar AZ verdedigde zo belabberd slecht. Ik vond Ajax redelijk maar winst kwam vooral omdat AZ zo fucking slecht verdedigde, kijk naar die goals
Je zag gewoon dat de verdedigers 20 seconde hadden om vrijelijk rond te lopen en de bal af te spelen.
In Oostenrijk zullen ze 2 seconde hebben, en al bij de eigen 16 onder druk worden gezet ipv op de helft van de tegenstander.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Vandaag is natuurlijk geen opmaat naar donderdag, het toont alleen maar aan hoe matig het niveau hier isquote:Op zondag 23 februari 2014 23:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
Je zag gewoon dat de verdedigers 20 seconde hadden om vrijelijk rond te lopen en de bal af te spelen.
In Oostenrijk zullen ze 2 seconde hebben, en al bij de eigen 16 onder druk worden gezet ipv op de helft van de tegenstander.![]()
Hij gaat het nog wel proberen denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag is natuurlijk geen opmaat naar donderdag, het toont alleen maar aan hoe matig het niveau hier is![]()
Natuurlijk, dat moet ookquote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat het nog wel proberen denk ik.![]()
Dacht dat Frank wel aangaf dat hij ook een beetje rekening met zondag ging houden.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat het nog wel proberen denk ik.![]()
Watquote:Op zondag 23 februari 2014 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk dat Kongolo mee gaat naar het WK![]()
Jup. Louis zegt waarschijnlijk een speler mee te gaan nemen die tot nu toe nog nooit bij de selectie heeft gezeten. Denk zelf dat hij op Kongolo doelt. Weet het niet zeker, maar ik zou t best kunnen begrijpen. Lijkt me wel een goed spelertje.quote:![]()
Dat denk je zelf niet, dat hoorde je dat Telegraaf mannetje opperen.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jup. Louis zegt waarschijnlijk een speler mee te gaan nemen die tot nu toe nog nooit bij de selectie heeft gezeten. Denk zelf dat hij op Kongolo doelt. Weet het niet zeker, maar ik zou t best kunnen begrijpen. Lijkt me wel een goed spelertje.![]()
Inderdaad, en ik denk dat dat telegraaf mannetje daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat denk je zelf niet, dat hoorde je dat Telegraaf mannetje opperen.![]()
Dunno, iemand zei ''Kishna in Oranje, of Depay''. Dus zo kwam ik op dat verhaal met Kongolo.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat doet dit in het Ajax topic?![]()
Wat mij betreft hebben we 0 ajacieden in een nationale ploeg. Vind er geen klote aan dat landenvoetbal.![]()
Tja, Maar volgens mij vangt Ajax redelijk wat poen voor de tijd per speler dat hij mee is met het nationale elftal. En verder is het natuurlijk wel goed voor de ontwikkeling van spelers.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat mij betreft hebben we 0 ajacieden in een nationale ploeg. Vind er geen klote aan dat landenvoetbal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: