SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Heeinz op 23-02-2014 16:09:46 ]![]()
Heb de goal gemist, stream viel net uit.... en nog steeds geen herhaling gezien
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Goede TTOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Mensen die Duarte afschieten om zijn wedstrijden op LB zijn gewoon achterlijk.
Hij krijgt de ondankbare taak om ergens te voetballen waar hij nooit gestaan heeft. Hij heeft tenminste de ballen om dat te doen... Dat het wat minder ging, so be itNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Pijnlijk om te zien dat Jupiler spelers als Bojan en Duarte het gehele niveau van Ajax zo dramatisch omlaag halenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat doe je met dit topic continuequote:Op zondag 23 februari 2014 15:17 schreef Shreyas het volgende:
Pijnlijk om te zien dat Jupiler spelers als Bojan en Duarte het gehele niveau van Ajax zo dramatisch omlaag halen![]()
![]()
Ik krijg niet het salaris van een Duarte of Bojanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, met kwaliteit. Duarte komt jammerlijk tekort voor Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beetje jammer Duarte, die kans moet je maken. Maar heeft alles met vorm te maken natuurlijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Of het wordt heel snel 1-2 na de rustquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Class het volgende:
Tering, had weer 3-0 moeten staan. Krijgen we weer zo'n klote 2de helft. Net als vorig seizoen met Altidore toen.
Oh.![]()
Voortzetje Ricardo Siem laag achter Estebanquote:Op zondag 23 februari 2014 15:04 schreef MouzurX het volgende:
Heb de goal gemist, stream viel net uit.... en nog steeds geen herhaling gezien![]()
In vorm is Duarte een prima speler voor dit Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, met kwaliteit. Duarte komt jammerlijk tekort voor Ajax.Oh.![]()
Nooitquote:Op zondag 23 februari 2014 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In vorm is Duarte een prima speler voor dit Ajax.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier ben ik bang voor jaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Class het volgende:
Tering, had weer 3-0 moeten staan. Krijgen we weer zo'n klote 2de helft"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat jij niet moe wordt van jezelf joh. Ben je gelijk ook de enige op he geheel fok.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is wel een ander AZ dit maar er hadden er wel 2 bij gemogen gezien de kansenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of het wordt heel snel 1-2 na de rust. Net als vorig seizoen met Altidore toen.
![]()
Ben benieuwd of Kishna nog wat minuten gaat pakken vanmiddag. Ik denk dat Frankie hem voor de leeuwen gooit als het 2-0 staat!![]()
Ik mag hopen dat Ajax niet weer zo ver terugvalt in de tweede helft.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel een ander AZ dit maar er hadden er wel 2 bij gemogen gezien de kansenOh.![]()
Ik hoop met je meequote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Ajax niet weer zo ver terugvalt in de tweede helft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: