Hij kan echt niets inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sneu dat Bojan zoveel minuten maakt bij Ajax
Maakte 2 prima goals, maar toch vond ik af en toe zijn handelingssnelheid te laag. Wel tof voor hem dat juist hij scoort,gun ik hem van harte. Als hij weer door kan groeien naar het niveau tegen Milan dan ben ik zeer tevreden.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens heerlijk om Duarte te zien spelen op het middenveld te zien spelenMag dat plekje wel even houden ten opzichte van Serero
Het is qua handelingssnelheid geen Serero maar hij is veel effectieverquote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maakte 2 prima goals, maar toch vond ik af en toe zijn handelingssnelheid te laag. Wel tof voor hem dat juist hij scoort,gun ik hem van harte. Als hij weer door kan groeien naar het niveau tegen Milan dan ben ik zeer tevreden.
Ik zou ze eigenlijk wel eens samen willen zien spelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is qua handelingssnelheid geen Serero maar hij is veel effectiever
Klaassen eruit dus, zou ik geen gek idee vinden. Klaassen had natuurlijk die fase dat alles wat hij aanraakte in goud veranderde maar ik zie toch niet echt geen klassequote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou ze eigenlijk wel eens samen willen zien spelen.
Serero rechtshalf en Duarte linkshalf. Heb je tenminste 2 middenvelders die in de bal willen spelen. Kijken hoe dat loopt. Heb je wel minder diepgang maar wel meer beweging op het middenveld zelf.
Al vond ik Klaassen vandaag ook niet slecht. Hij werkt gelukkig niet spelvertragend als hij de bal heeft maar hij staat toch te veel stil waardoor er al 1 afspeelmogelijkheid vaak wegvalt. Maar hij verzaakt gelukkig niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen eruit dus, zou ik geen gek idee vinden. Klaassen had natuurlijk die fase dat alles wat hij aanraakte in goud veranderde maar ik zie toch niet echt geen klasse
Klaassen is ook niet slecht maar ik heb niet het gevoel dat ik naar de nieuwe top middenvelder van Ajax zit te kijken als ik hem zie. Maar goed dat vind ik van geen enkele middenvelder op dit moment.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al vond ik Klaassen vandaag ook niet slecht. Hij werkt gelukkig niet spelvertragend als hij de bal heeft maar hij staat toch te veel stil waardoor er al 1 afspeelmogelijkheid vaak wegvalt. Maar hij verzaakt gelukkig niet.
Eens,toch valt mij Klaassen over het gehele seizoen nog erg mee. Zelfs in de wedstrijden dat hij niet meer beslissend is vind ik hem nou ook niet de meest slechte. Iets wat ik bij een De Jong op het middenveld wel vaak had. De Jong gewoon lekker in de spits laten en sowieso nooit meer De Jong en Klaassen samen op het middenveld zetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen is ook niet slecht maar ik heb niet het gevoel dat ik naar de nieuwe top middenvelder van Ajax zit te kijken als ik hem zie. Maar goed dat vind ik van geen enkele middenvelder op dit moment.
Mis de Zlatan goal in deze compilatiequote:
Inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens heerlijk om Duarte te zien spelen op het middenveld te zien spelenMag dat plekje wel even houden ten opzichte van Serero
Duarte is wel sterk inderdaad, hield de bal een paar keer bij zich met twee spelers om hem heen die druk zette.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:55 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Inderdaad
Serero mist vooral het fysiek.
Ook voordeel van die Kishna, is ook wel een sterke jongen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Duarte is wel sterk inderdaad, hield de bal een paar keer bij zich met twee spelers om hem heen die druk zette.
Niemand mist hem neequote:Op zondag 23 februari 2014 21:03 schreef Gruisman het volgende:
Toch wel aandoenlijk om te zien dat de blessure van Fischer bijna niemand interesseert. Is er al bekend wat er precies aan de hand is?
Hamstringquote:Op zondag 23 februari 2014 21:03 schreef Gruisman het volgende:
Toch wel aandoenlijk om te zien dat de blessure van Fischer bijna niemand interesseert. Is er al bekend wat er precies aan de hand is?
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Kishna heeft veel meer beheersing en overzicht dan blinde gek Fischer
quote:
Wat vind jij van Fischer op dit moment dan? Hij heeft vorig jaar belangrijke doelpunten gemaakt, maar nooit echt een 'echt goede' wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]Niet zo zuur doen joh.
Heel erg benieuwd wel naar de aanval van volgend jaar. Fischer, Kishna.... Zivkovic en Muric erbij?
Hoesen en Bojan twijfelgevallen. De Jong laatste contractjaar en Sigthorsson mag er van mij sowieso wel weg.
Mag nog wel een vleugelaanvaller bij dan. En zeker als Hoesen, Bojan, Sigthorsson en de Jong weggaan ook nog een nieuwe 1e spits. En daarachter kan Zivkovic dan rijpen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]Niet zo zuur doen joh.
Heel erg benieuwd wel naar de aanval van volgend jaar. Fischer, Kishna.... Zivkovic en Muric erbij?
Hoesen en Bojan twijfelgevallen. De Jong laatste contractjaar en Sigthorsson mag er van mij sowieso wel weg.
In het land der blindenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef ejfaar het volgende:
Mensen die nu meteen Kishna ophemelen![]()
Zijn dezelfde die Fischer aan het begin ophemelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |