Kishna heeft veel potentie. Fischer had dat ook wel, maar dat komt er nog steeds niet echt uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het land der blinden.
Maar wat was die Fischer weer waardeloos in de paar min dat hij speelde, net als die Bojan. Ik vind het dan niet gek dat men stiekem een beetje hoopt op een nieuweling....
Fischer staat waarschijnlijk gewoon niet op een goede positie voor hem.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kishna heeft veel potentie. Fischer had dat ook wel, maar dat komt er nog steeds niet echt uit.
Zou best kunnen, ik heb het idee dat hij niet met de druk om kan gaan, hij forceert zichzelf veels te veel en faalt daarom soms echt hopeloos, hoevaak is hij al niet alleen voor de goal gekomen om hem naast of ovrer te rammen? Hij kan echt wel voetballen, maar hij moet zoals het heet, terug naar de basis.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef MrStock het volgende:
Fischer moet je volgend seizoen nog gewoon als een nieuwe jeugdspeler zien. Hij is nog gruwelijk jong. Geef hem de tijd. Je kan aan alles zien dat hij het talent wel heeft en ook de wil. (wellicht niet het overzicht)...
Niet goed natuurlijk maar ik heb genoeg gezien om te weten dat het er wel in zit.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat vind jij van Fischer op dit moment dan? Hij heeft vorig jaar belangrijke doelpunten gemaakt, maar nooit echt een 'echt goede' wedstrijd gespeeld.
Met Pelle weet je ook precies wat je kan verwachten van Feyenoord, dus wellicht zelfs een voordeel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Pelle zal er gewoon bijzijn volgende week, mocht er een straf komen dan gaat Feyenoord in beroep.
Prima trouwens, laat hem maar meedoen. Goede test voor Moisander en vooral Veltman.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
Hebben jullie Salzburg tegen Modling vandaag gezien? Was echt weer een schitterende wedstrijd. Echt om je vingers bij af te likken. Genieten
Stop eens met die act joh.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
Hebben jullie Salzburg tegen Modling vandaag gezien? Was echt weer een schitterende wedstrijd. Echt om je vingers bij af te likken. Genieten
Heerlijk die realiteitszin bij onze havenslaafjes.quote:Ik heb helemaal geen zin in deze pot. Maakt geen typhus uit wie er wint, die joden gaan toch weer met die schaal aan de haal. Prachtig natuurlijk als we ze op de kloten kunnen geven maar tis maar 1 wedstrijd.
Leuk voor ze .. Maakt trouwens geen bal meer voor ons uitquote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
Klopt, we redden het toch niet meer helaasquote:Op zondag 23 februari 2014 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk voor ze .. Maakt trouwens geen bal meer voor ons uit
Moet je ze allemaal vergiftigen , dan kan het nogquote:Op zondag 23 februari 2014 22:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, we redden het toch niet meer helaas. Hoop nog wel op een wonder.
Ze spelen gewoon goed voetbal. Heeft weinig met een act te maken. Hoop gewoon dat Ajax ze met 0-4 klopt geeft uit hoorquote:
Jij hebt blijkbaar niet zo'n heel interessant leven als je de Oostenrijkse competitie gaat volgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
Daarom zijn er ook geen excusesquote:Op zondag 23 februari 2014 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met Pelle weet je ook precies wat je kan verwachten van Feyenoord, dus wellicht zelfs een voordeel.
Grazer AK , dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef Drxx het volgende:
Wie de fuck zijn Grödig, en waarom staan ze tweede
Sturm Graz jonguhquote:Op zondag 23 februari 2014 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Grazer AK , dat waren nog eens tijden
Ik heb een redelijk interessant leven hoor ^^. Maar ik volg de Oostenrijkse competitie niet. Alleen Salzburg.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:19 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar niet zo'n heel interessant leven als je de Oostenrijkse competitie gaat volgen.
Laat hem eerst nog maar wat wedstrijdjes mee doen en dan kijken we wel weer verder.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
Kishna in oranje!
Of is depay beter...
4-1 mag ook wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:01 schreef bjanaan het volgende:
Donderdag 0-4 winnen wat zou dat een stunt zijn.
Denk dat het alleen kan als we 0-2 voor staan in de rust.
Wat een onzin. Tuurlijk, jullie zijn kampioen, maar wij kunnen nog tweede worden en dus moeten wij die wedstrijd koste wat kost winnen. Seizoen is zeker nog niet voorbij. Tweede zou een prima prestatie zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Heerlijk die realiteitszin bij onze havenslaafjes.
Dat kloptquote:Op zondag 23 februari 2014 23:07 schreef Burrito het volgende:
Allemaal leuk en aardig 4-0 maar AZ verdedigde zo belabberd slecht. Ik vond Ajax redelijk maar winst kwam vooral omdat AZ zo fucking slecht verdedigde, kijk naar die goals
Dat moet nog blijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
Kishna in oranje!
Of is depay beter...
Denk dat Kongolo mee gaat naar het WKquote:Op zondag 23 februari 2014 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
Kishna in oranje!
Of is depay beter...
Tja, tweede is voor jullie misschien een aardige prestatie. Maar jullie hunkeren naar het kampioenschap. Dus echt blij zal men er niet mee zijn verwacht ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tuurlijk, jullie zijn kampioen, maar wij kunnen nog tweede worden en dus moeten wij die wedstrijd koste wat kost winnen. Seizoen is zeker nog niet voorbij. Tweede zou een prima prestatie zijn.
Ja dat is gezien de locatie waar gespeeld wordt iets wenselijker.quote:
Dit.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:07 schreef Burrito het volgende:
Allemaal leuk en aardig 4-0 maar AZ verdedigde zo belabberd slecht. Ik vond Ajax redelijk maar winst kwam vooral omdat AZ zo fucking slecht verdedigde, kijk naar die goals
Vandaag is natuurlijk geen opmaat naar donderdag, het toont alleen maar aan hoe matig het niveau hier isquote:Op zondag 23 februari 2014 23:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
Je zag gewoon dat de verdedigers 20 seconde hadden om vrijelijk rond te lopen en de bal af te spelen.
In Oostenrijk zullen ze 2 seconde hebben, en al bij de eigen 16 onder druk worden gezet ipv op de helft van de tegenstander.
Hij gaat het nog wel proberen denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag is natuurlijk geen opmaat naar donderdag, het toont alleen maar aan hoe matig het niveau hier is
Natuurlijk, dat moet ookquote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat het nog wel proberen denk ik.
Dacht dat Frank wel aangaf dat hij ook een beetje rekening met zondag ging houden.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat het nog wel proberen denk ik.
Watquote:Op zondag 23 februari 2014 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk dat Kongolo mee gaat naar het WK
Jup. Louis zegt waarschijnlijk een speler mee te gaan nemen die tot nu toe nog nooit bij de selectie heeft gezeten. Denk zelf dat hij op Kongolo doelt. Weet het niet zeker, maar ik zou t best kunnen begrijpen. Lijkt me wel een goed spelertje.quote:
Dat denk je zelf niet, dat hoorde je dat Telegraaf mannetje opperen.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jup. Louis zegt waarschijnlijk een speler mee te gaan nemen die tot nu toe nog nooit bij de selectie heeft gezeten. Denk zelf dat hij op Kongolo doelt. Weet het niet zeker, maar ik zou t best kunnen begrijpen. Lijkt me wel een goed spelertje.
Inderdaad, en ik denk dat dat telegraaf mannetje daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat denk je zelf niet, dat hoorde je dat Telegraaf mannetje opperen.
Dunno, iemand zei ''Kishna in Oranje, of Depay''. Dus zo kwam ik op dat verhaal met Kongolo.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat doet dit in het Ajax topic?
Tja, Maar volgens mij vangt Ajax redelijk wat poen voor de tijd per speler dat hij mee is met het nationale elftal. En verder is het natuurlijk wel goed voor de ontwikkeling van spelers.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat mij betreft hebben we 0 ajacieden in een nationale ploeg. Vind er geen klote aan dat landenvoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |