Spierblessure krijg je eerder last van bij overbelasting dan wat Kishna heeft natuurlijk. Neemt niet weg dat zijn lichaam inderdaad nog zal moeten wennen aan topsport.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ze hebben Boilesen ook overbelast.
Ik ben natuurlijk geen fysio o.i.d. maar met een speler die er 1.5 jaar uit heeft gelegen zou ik altijd voorzichtig zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is Kishna zo blessuregevoelig dan? Een kraakbeendefect staat gewoon ~ 1,5 jaar voor, kon die jongen niets aan doen.
hij doet alweer een maandje mee ofzo toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:01 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk geen fysio o.i.d. maar met een speler die er 1.5 jaar uit heeft gelegen zou ik altijd voorzichtig zijn.
Het hele seizoen al...quote:Op zondag 23 februari 2014 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij doet alweer een maandje mee ofzo toch?
Ik neem aan dat ze hem goed testen en niet snel hele wedstrijden laten spelen.
Speelt al het hele seizoen. Begon in de A2, daarna A1, Jong Ajax en nu het eerste.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij doet alweer een maandje mee ofzo toch?
Ik neem aan dat ze hem goed testen en niet snel hele wedstrijden laten spelen.
Boilesen is gewoon fysiek ongeschikt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ze hebben Boilesen ook overbelast.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Maar je kunt niet zeggen dat ajax geen moeite heeft met Az en gewoon maar even wint.
Eens, wel erg jammer.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Boilesen is gewoon fysiek ongeschikt.
Aan de overkant van FdB.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt je vermaakt in de Arena dus
Tweede of eerste ring?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan de overkant van FdB.
Die gol van Kishna![]()
![]()
Tweede ring helemaal bovenin.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweede of eerste ring?
Heerlijke goal ja. Die tweede van Duarte ook trouwens.
De Sa speelde imo echt weer verschrikkelijk slecht. Enige voordeel was wel dat hij het veldbreed hield.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tweede ring helemaal bovenin.
Vond de Sa niet verkeerd invallen overigens.
De Sa kan er geen hol van.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen wie moet Twente volgende week?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef Wessiej het volgende:
We mogen nu dus gewoon nog 2x verliezen. Heerlijk.
Utrecht uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen wie moet Twente volgende week?
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
meer dan de vorige keerquote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Een voorzet bij een medespeler gekregen volgens mij.
Zullen vast wel kopers zijn op basis van zijn prestaties bij Jong Ajax. Gewoon weg doen dan.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef bjanaan het volgende:
Lesley's voorzetten vandaag,
[ afbeelding ]
quote:De Boer had goed gesprek met Duarte
Lerin Duarte was donderdag tijdens het dramatisch verlopen Europa League-duel met Red Bull Salzburg een van de minste Ajacieden op het veld. Zondag revancheerde hij zich door twee keer te scoren tegen AZ.
"Lerin had het donderdag zwaar", aldus De Boer tegenover FOX Sports. "Dat knaagde aan hem. Ik heb een goed gesprek gehad met hem en hij komt goed terug met twee goals en goed spel. Dat is mooi voor hem en het team."
quote:De Boer: 'Ajax doet het vrij aardig'
Trainer Frank de Boer stelde na afloop van de zege van Ajax op AZ (4-0) dat zijn ploeg zich aardig had hersteld van de afgetekende nederlaag tegen Red Bull Salzburg (0-3). "Als je de kranten mocht geloven, dan konden we er niets meer van”, zei hij. "Maar Salzburg heeft ook een goede ploeg."
De Boer zag zondag dat het duel van donderdag een ongelukje was. "Je kunt zeggen AZ had een off-day, maar ik denk dat wij een goede dag hadden. De wedstrijd tegen Salzburg vind ik een incident. We staan niet voor niets bovenaan in de competitie. We hebben volgens mij tien keer op rij niet verloren. We doen het wel vrij aardig volgens mij."
Dat zal wel een schorsing wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef ejfaar het volgende:
Fct-feye 2-2![]()
Pelle lekker agressief achteraf
Kan die geschorst worden hiervoor?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgende week geen Pelle tegen Ajax
Ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Kan die geschorst worden hiervoor?
Iddquote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef manny het volgende:
amai, na die kutavond donderdag is dit wel een mooie weekafsluiter.
Tuurlijk niet, en als hij straks geschorst wordt is het weer KNJB alles. Zo voorspelbaar die gasten.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Gruisman het volgende:
Als Feyenoord echt lef heeft schorsen ze Pelle zelf voor vier wedstrijden. Maar ik droom
Nou he. Grootste concurrent pakt een punt in de laatste seconde. Super hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef manny het volgende:
amai, na die kutavond donderdag is dit wel een mooie weekafsluiter.
Dan wil ik die van Fischer en Bojan ook weleens zien.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef bjanaan het volgende:
Lesley's voorzetten vandaag,
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan wil ik die van Fischer en Bojan ook weleens zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |