Zullen vast wel kopers zijn op basis van zijn prestaties bij Jong Ajax. Gewoon weg doen dan.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef bjanaan het volgende:
Lesley's voorzetten vandaag,
[ afbeelding ]
quote:De Boer had goed gesprek met Duarte
Lerin Duarte was donderdag tijdens het dramatisch verlopen Europa League-duel met Red Bull Salzburg een van de minste Ajacieden op het veld. Zondag revancheerde hij zich door twee keer te scoren tegen AZ.
"Lerin had het donderdag zwaar", aldus De Boer tegenover FOX Sports. "Dat knaagde aan hem. Ik heb een goed gesprek gehad met hem en hij komt goed terug met twee goals en goed spel. Dat is mooi voor hem en het team."
quote:De Boer: 'Ajax doet het vrij aardig'
Trainer Frank de Boer stelde na afloop van de zege van Ajax op AZ (4-0) dat zijn ploeg zich aardig had hersteld van de afgetekende nederlaag tegen Red Bull Salzburg (0-3). "Als je de kranten mocht geloven, dan konden we er niets meer van”, zei hij. "Maar Salzburg heeft ook een goede ploeg."
De Boer zag zondag dat het duel van donderdag een ongelukje was. "Je kunt zeggen AZ had een off-day, maar ik denk dat wij een goede dag hadden. De wedstrijd tegen Salzburg vind ik een incident. We staan niet voor niets bovenaan in de competitie. We hebben volgens mij tien keer op rij niet verloren. We doen het wel vrij aardig volgens mij."
Dat zal wel een schorsing wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef ejfaar het volgende:
Fct-feye 2-2![]()
Pelle lekker agressief achteraf
Kan die geschorst worden hiervoor?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgende week geen Pelle tegen Ajax
Ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Kan die geschorst worden hiervoor?
Iddquote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef manny het volgende:
amai, na die kutavond donderdag is dit wel een mooie weekafsluiter.
Tuurlijk niet, en als hij straks geschorst wordt is het weer KNJB alles. Zo voorspelbaar die gasten.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Gruisman het volgende:
Als Feyenoord echt lef heeft schorsen ze Pelle zelf voor vier wedstrijden. Maar ik droom
Nou he. Grootste concurrent pakt een punt in de laatste seconde. Super hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef manny het volgende:
amai, na die kutavond donderdag is dit wel een mooie weekafsluiter.
Dan wil ik die van Fischer en Bojan ook weleens zien.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef bjanaan het volgende:
Lesley's voorzetten vandaag,
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan wil ik die van Fischer en Bojan ook weleens zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |