Gelijkspel zou het meest ideaal zijn jaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Nu op het gemak naar Twente-Feyenoord kijken, gelijkspelletjes lijkt me prima.
Als Feyenoord vandaag verliest zijn ze al uitgeschakeld hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:25 schreef ejfaar het volgende:
Volgende week winnen en Feyenoord is uitgeschakeld
Zanger Rinus zal het wel waardeloos vindenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Feyenoord vandaag verliest zijn ze al uitgeschakeld hoor.
Maar wie geeft een neuk om Zanger Rinus.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zanger Rinus zal het wel waardeloos vinden
JD Stoutenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wie geeft een neuk om Zanger Rinus.
12e of 13e volgens mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Rhijn heel goed vandaag.En hoeveelste keer de 0 voor Cillessen?
Dit inderdaad, mensen die hem gelijk in de basis willen zien hebben het niet helemaal begrepen denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef S0nic het volgende:
Hopelijk blijft Kishna heel en wordt het geen Boilesen verhaal
Wat is daar mis mee? Schone en Fischer zijn geblesseerd, er moet toch iemand staan.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit inderdaad, mensen die hem gelijk in de basis willen zien hebben het niet helemaal begrepen denk ik.
Hopelijk maakt hij zijn belofte ook nog waar.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Meleg heeft Jong Ajax trouwens op 0-1 tegen Sparta gebracht.
Voeg de TT eraan toe en je weet dat het een logische keuze is om Kishna in de basis te zetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Schone en Fischer zijn geblesseerd, er moet toch iemand staan.
Een nieuweling die behoorlijke blessuregevoelig is meteen meerdere malen volle bak laten spelen tegen de 'top' ploegen lijkt me behoorlijk risicovol. Kijk naar Boilesen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Schone en Fischer zijn geblesseerd, er moet toch iemand staan.
Is misschien ook zo, met de Klassieker die eraan komt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Een gelijkspelletje lijkt me beter
Is Kishna zo blessuregevoelig dan? Een kraakbeendefect staat gewoon ~ 1,5 jaar voor, kon die jongen niets aan doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Een nieuweling die behoorlijke blessuregevoelig is meteen meerdere malen volle bak laten spelen tegen de 'top' ploegen lijkt me behoorlijk risicovol. Kijk naar Boilesen.
Eens met deze post.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is Kishna zo blessuregevoelig dan? Een kraakbeendefect staat gewoon ~ 1,5 jaar voor, kon die jongen niets aan doen.
Mwah ik zou het ook niet weten, maar risico moet er niet mee genomen worden vind ik. Zo zullen Frank & co er ook over denken dus dat komt wel goedquote:Op zondag 23 februari 2014 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is Kishna zo blessuregevoelig dan? Een kraakbeendefect staat gewoon ~ 1,5 jaar voor, kon die jongen niets aan doen.
Nou ze hebben Boilesen ook overbelast.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah ik zou het ook niet weten, maar risico moet er niet mee genomen worden vind ik. Zo zullen Frank & co er ook over denken dus dat komt wel goed
Ezel, tweede keer, steen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ze hebben Boilesen ook overbelast.
Al twee overtredingen gemaakt, even ter informatie.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef Catch22- het volgende:
Pelle en Immers staan op scherp. Zonder Pelle wordt t al een stuk makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |