Ajax zal ook wel die beker willen winnen hoor. Ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vooral omdat AZ die wedstrijd serieuzer gaat benaderen dan Ajax
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt Cavaliers. Het wordt gewaardeerd. En dat is niet sarcastisch
Klopt, maar dat is tweede prioriteit, voor AZ zal het gehele seizoen vooral daar om draaienquote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zal ook wel die beker willen winnen hoor. Ben ik van overtuigd.
Gewoon het sterkste team opstellen denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef LogiteX het volgende:
Wat zijn eigenlijk de plannen voor aanstaande donderdag tegen Salzburg? Toch nog proberen door te gaan? Of gewoon laten gaan en puur fixen op de competitie en de beker? Zou vermeer opgesteld worden?
Dat is wel weer zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is tweede prioriteit, voor AZ zal het gehele seizoen vooral daar om draaien
De Boer zal toch wat recht willen zetten, mocht dat totaal niet lukken kan je er 3 wisselen na een uurquote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef LogiteX het volgende:
Wat zijn eigenlijk de plannen voor aanstaande donderdag tegen Salzburg? Toch nog proberen door te gaan? Of gewoon laten gaan en puur fixen op de competitie en de beker? Zou vermeer opgesteld worden?
Die gasten willen bijzonder graag de dubbel dus gaan er vol voorquote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is tweede prioriteit, voor AZ zal het gehele seizoen vooral daar om draaien
Volle bak gaan, kijken hoe het loopt en rond de 60e minuut wisselen als het niks wordt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef LogiteX het volgende:
Zal wel een mix worden. Alle spelers met pijntjes zullen wel gespaard worden voor de rest de normale basis.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon het sterkste team opstellen denk ik.
Frank wil natuurlijk ook dat zijn spelers gewend raken aan het 3x in de week spelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel een mix worden. Alle spelers met pijntjes zullen wel gespaard worden voor de rest de normale basis.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:18 schreef Shreyas het volgende:
Eigenlijk moet Ajax die wedstrijd tegen Salzburg gewoon laten lopen en focussen op Feyenoord.
Dat doen ze al 4 jaarquote:Op zondag 23 februari 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank wil natuurlijk ook dat zijn spelers gewend raken aan het 3x in de week spelen.
Een topsporter moet als het goed is geen moeite hebben met 3 keer in de week...quote:Op zondag 23 februari 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4 jaar terug speelde alleen de Jong en Blind al bij Ajax in het eerste.
Je ziet het aan AZ, die hadden er duidelijk moeite mee.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een topsporter moet als het goed is geen moeite hebben met 3 keer in de week...
Dat zegt genoeg over AZquote:Op zondag 23 februari 2014 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je ziet het aan AZ, die hadden er duidelijk moeite mee.
Winst Feyenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Nu op het gemak naar Twente-Feyenoord kijken, gelijkspelletjes lijkt me prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |