Zonder Pelle moet dat zeker te doen zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bedankt, wie weet helpen we jullie volgende week een handje.
Dat bedoel ik, je kan zeggen wat je wilt over de Sa maar hij is wel bezig, heeft snelheid, af en toe een goede voorzet en houdt het veld breed.quote:
Dat klopt absoluut. Heeft ook een iets andere uitstraling dan Bojan en in mindere mate Fischerquote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je kan zeggen wat je wilt over de Sa maar hij is wel bezig, heeft snelheid, af en toe een goede voorzet en houdt het veld breed.
Nee joh, zal wel met een sisser aflopen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Ben benieuwd of pelle geschorst gaat worden.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Ben benieuwd of pelle geschorst gaat worden. Wel lekker weekend zo.
quote:Pieters drie wedstrijden geschorst
Gepubliceerd: 21 januari 2013 12:49 | Laatst gewijzigd: 21 januari 2013 14:15
ZEIST - Erik Pieters van PSV mag voor straf drie wedstrijden niet meespelen met zijn club. Zowel de verdediger als PSV gaan akkoord met het schikkingsvoorstel dat de aanklager betaald voetbal maandag verstuurde.
Dat meldt de Eindhovense club op de website. Pieters krijgt de straf niet alleen voor zijn rode kaart in de wedstrijd van afgelopen vrijdag tegen PEC Zwolle, maar ook voor zijn agressieve gedrag nadat hij van het veld was afgestuurd.
De opgelegde straf houdt officieel vier wedstrijden schorsing in, waarvan één voorwaardelijk. De verdediger trapte na zijn rode kaart uit woede tegen een wand en sloeg een ruit kapot in de spelerstunnel.
''Ernstig schaden van de belangen van de sectie betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen'', noemde de aanklager dat in zijn voorstel.
Pieters mist door de schorsing de wedstrijden tegen Heracles Almelo, Feyenoord (beker) en ADO Den Haag.
Feyenoord kan in beroep gaan zodat Pelle kan spelen.quote:
Dat ook jaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Feyenoord kan in beroep gaan zodat Pelle kan spelen.
Hangt dat er dan niet vanaf wanneer het eventuele voorstel voor Feyenoord/Pellè komt, en wanneer er een nieuw voorstel komt na dat beroep?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Feyenoord kan in beroep gaan zodat Pelle kan spelen.
Voor zover ik weet kun je zoveel keer in beroep gaan als je wil, alleen heeft het na een tijdje geen zin meer. Correct me if I'm wrong.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hangt dat er dan niet vanaf wanneer het eventuele voorstel voor Feyenoord/Pellè komt, en wanneer er een nieuw voorstel komt na dat beroep?
Ik vind trouwens dat Feyenoord hier best tegenop mag treden hoor.
Die gaan waarschijnlijk niks te melden hebben over Sparta-J Ajaxquote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef Pedroso het volgende:
Vanavond maar is kijken naar TV Rijnmond, lijkt me een goede gelegenheid na Twente - Feyenoord en Sparta - Jong Ajax.
Kijk het niet zo vaak maar volgens mij besteden ze ook altijd aandacht (naast vnl. Feyenoord) aan Excelsior en vooral Sparta.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan waarschijnlijk niks te melden hebben over Sparta-J Ajax
Ja en ook aan Dordrecht .quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kijk het niet zo vaak maar volgens mij besteden ze ook altijd aandacht (naast vnl. Feyenoord) aan Excelsior en vooral Sparta.
Vind ik ook, we hoeven geen cadeautjesquote:Op zondag 23 februari 2014 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Pelle zal er gewoon bijzijn volgende week, mocht er een straf komen dan gaat Feyenoord in beroep.
Prima trouwens, laat hem maar meedoen. Goede test voor Moisander en vooral Veltman.
Je gaat daar toch niet heen voor een gelijkspelquote:Op zondag 23 februari 2014 19:32 schreef Scorpie het volgende:
Volgende week gelijkspelletje en we halen lachend weer die schaal op.
Voorzetten?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan wil ik die van Fischer en Bojan ook weleens zien.
Moet ook gewoon te doen zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 19:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet heen voor een gelijkspel. Het enige wat telt is een vernedering of een gluiperige overwinning zoals die 2 - 3 van Maduro.
Is dat zo'n goede verdediger dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef d1ce het volgende:
Als Pelle niet meedoet feliciteer ik jullie hierbij met een fikse overwinning
gelijkspel = minste punten naar anderen. in dit geval onze 2 volgers. lijkt me niet verkeerdquote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou he. Grootste concurrent pakt een punt in de laatste seconde. Super hoor.
Leuk voor die spelers dat het daar ook eindelijk een keer loopt.quote:Jong Ajax zet goede reeks voort
Jong Ajax heeft zijn goede reeks in de Jupiler League voortgezet. Na de 4-1 zege op VVV Venlo en de 1-1 tegen koploper FC Dordrecht boekte de ploeg van Fons Groenendijk opnieuw een knap resultaat. Op Het Kasteel werd Sparta met 2-4 verslagen.
Jong Ajax beschikte zondag over weinig spelers van het eerste elftal. Topscorer Lesly de Sa, Ricardo Kishna, Stefano Denswil, Lucas Andersen en Jairo Riedewald zaten allen bij de selectie van Frank de Boer voor de wedstrijd tegen AZ (3-0 winst). Toch kwam het elftal van oud Spartaan Fons Groenendijk goed voor de dag. ,,We wisten dat het rommelde bij Sparta, dus we wilden ze meteen onder druk zetten. Dat lukte. We kwamen vroeg op voorsprong via een prachtig doelpunt van Dejan Meleg. We waren eigenlijk ‘heer en meester’ en werden zelfs een beetje nonchalant.”
Dejan Meleg verdubbelde de score in de 58ste minuut vanaf de penaltystip. In de laatste tien minuten vielen nog vier doelpunten. Sparta, dat speelde met oud-Ajacieden Nourdin Boukhari en Donovan Slijngard in de basis, maakte in de 82ste minuut de aansluitingstreffer. ,,Toen maakten we het onszelf toch nog even lastig, gelukkig scoorden wij ook meteen weer.” Die 1-3 werd gemaakt door Abdel Malek El Hasnaoui, een van de uitblinkers volgens Groenendijk. Vlak voor tijd kwamen ook nog Sam Hendriks (1-4) en Sparta-middenvelder Jaime Bruinier (2-4) tot scoren. Groenendijk: ,,Een mooi resultaat, je wint niet zomaar bij Sparta. Een verdiende zege, we voetbalden gewoon goed. We beginnen gewend te raken aan het fysieke spel in de Jupiler League. We leren veel en het is leuk om te zien dat sommige jongens weer komen bovendrijven.”
Opstelling: Van der Hart; Ligeon, Van der Hoorn, Van den Boomen, Kuipers; Bazoer (75. Keskin), El Hasnaoui (87. De Bondt), Lobotka, Becker (73. Hendriks), Meleg, Sana.
Wissels: Martina, Wang, Sporkslede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |