Ik ben vrij neutraal wat betreft Duarte. Ik wil hem eerst een hele reeks wedstrijden zien spelen op zijn positie voordat ik een oordeel vel.... Al dat hosanna of negatieve gedoe vind ik persoonlijk een beetje overdreven.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer
Uit en thuisshirt nemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
Volgende ajax shirtje wordt lastig kiezen. Blind of Kishna?!?
Blindquote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
Mwah, maakt weinig uit. PSV en Feyenoord bakken er ook helemaal niets van in Europa.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef TheVulture het volgende:
PEC of NEC Europa in moesten we maar niet doen
Nee die zullen het veel slechter doen dan Utrecht of Feyenoord jaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef TheVulture het volgende:
PEC of NEC Europa in moesten we maar niet doen
Da's ook weer zoquote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die zullen het veel slechter doen dan Utrecht of Feyenoord ja
Vitesse ook gewoon in de 1e de beste voorronde kansloos er uitgeknikkerd door een Oosteuropees clubje.quote:
Ik heb hem niet gemaakt, helaas.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zou je hem nog iets langer kunnen maken? Dat je de hele actie kunt zien
Dat is zoquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Pedroso het volgende:
Misschien is het wel goed geweest dat Ajax afgelopen donderdag door het ijs gezakt is.
Wake up call (en de EL zouden ze dit jaar toch nooit winnen).
blind sowiesoquote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
Duartgodquote:
Kan er niets van die ventquote:
True thatquote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef Chase_Utley het volgende:
Duarte, leuk voor die jongen. Sloeg ook nergens op dat hij zo misbruikt werd op linksback en vervolgens werd uitgefloten.
Basis volgende week.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Met de blessures van Fischer en Schone moet Kishna er ook maar bijblijven hé...
Ik ook nietquote:
Herken je de grote talenten aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:05 schreef Monolith het volgende:
Kishna heeft wel een geweldig overzicht voor zo'n jonge speler.
Heeft alles, behalve goeie knieën.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:05 schreef Monolith het volgende:
Kishna heeft wel een geweldig overzicht voor zo'n jonge speler.
Hebben we nu het hoogste doelsaldo van alle clubs?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef LogiteX het volgende:
Wordt eindelijk eens aan het doelsaldo gewerkt.
Jaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben we nu het hoogste doelsaldo van alle clubs?
Daarom moet ik ook altijd een beetje lachen om de kritiek op 1 speler, het is geen individuele sportquote:Op zondag 23 februari 2014 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Wel een wedstrijd om zelfvertrouwen te tanken. Klaassen, Veltman, Duarte, v. Rhijn, allemaal spelers die het moeilijk hadden de laatste tijd en die allemaal prima spelen.
Zelfs Siggy zie ik goede dingen doen.
Vooral omdat AZ die wedstrijd serieuzer gaat benaderen dan Ajaxquote:Op zondag 23 februari 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al zal het in Alkmaar voor de beker wel een stukkie lastiger worden ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |