Ging het maar zo snelquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:46 schreef Dot. het volgende:
Jeej voor Soesa! En hopelijk zit RFR al met een mooie baby in haar armen
Sinds vanmorgenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je die al in huis hebt....
RFR, zet 'm op!
Die meegroei bh heeft geen padding he, en als je tepels continue fier staan te wezen dan voel je je t-shirt wel, tenminste ik welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:08 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar als je een bh aanhebt dan voel je je shirt toch niet?
Nee ik heb geen zoogcompressen nodig, en ik zou graag weer een voorgevormde dragen maar mijn borsten blijven groeien, en ik heb dus niks aan goedkope bh's....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:19 schreef Kimpossible het volgende:
Zoogcompressen? Heb je die al nodig ja?
Ik zou toch een voorgevormde bh kiezen, das way more comfy![]()
Fun huh?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hulde voor RFR
1cm is toch maar mooi ff 1cm
Ik heb volgens mij last van indalingsweeën, nondetju zeg!![]()
Paar keer al gehad dat ik een enorme steek daar down-under heb...
Irritant! Ik heb om dezelfde reden n maatje groter gekocht en veel met een wat krappe cup gelopen (ondanks pijnlijke voorgevel) Niet ideaal, maar ik ben zon tut die echt zonder voorgevormde beha's niet de deur uit gaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zoogcompressen nodig, en ik zou graag weer een voorgevormde dragen maar mijn borsten blijven groeien, en ik heb dus niks aan goedkope bh's....
Dus ik wacht ff tot ze een stabiele maat hebben bereikt.. En tot die tijd dus in n meegroei bh met een compress als airbag... En ws is de pijn morgen weer weg... Maar voor nu werkt t en daar is t mij om te doen
Dat dus! Haha. Ik heb nu een hemading in m'n vluchttas en een voorgevormde zonder beugel (want dat doet echt wel boel zeer op m'n ribben nu) voor als het echt niet anders kan. En een mooie met beugel en voorgevormd die ik hoop weer lekker te kunnen dragen als stuwing en dikke buik weg is. En verder bungelen ze maar n end als ik de deur niet uit hoef. Tis de groetjesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:26 schreef Enfermera het volgende:
Meegroeibh'sik gebruik idd gewoon mn normale. En heb van de vorige zwangerschap nog een bh een maat groter, als ze echt te klein worden
Ik ga wel aan de niet-voorgevormde bh's zonder beugel als ik bevallen ben
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat dus! Haha. Ik heb nu een hemading in m'n vluchttas en een voorgevormde zonder beugel (want dat doet echt wel boel zeer op m'n ribben nu) voor als het echt niet anders kan. En een mooie met beugel en voorgevormd die ik hoop weer lekker te kunnen dragen als stuwing en dikke buik weg is. En verder bungelen ze maar n end. Tis de groetjes
Jawel! Die mooie is n voedingsbeha ook (alledrie die ik beschreef) Aan m'n eigen ondergoed durf ik niet eens te denken nog. Zou dat ooit weer passen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ga je geen bv geven?
Ik vond de voedingsbh's van de hunkemoller erg fijn
Oh zo ik snap het!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Jawel! Die mooie is n voedingsbeha ook (alledrie die ik beschreef) Aan m'n eigen ondergoed durf ik niet eens te denken nog. Zou dat ooit weer passen?
Ik zit nu al op 85e en dan ben ik 15 weken... Mn portomonnee kan de groei niet bijhouden, dus tot het stabiel is maar met zo'n lelijke meegroei bh...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Irritant! Ik heb om dezelfde reden n maatje groter gekocht en veel met een wat krappe cup gelopen (ondanks pijnlijke voorgevel) Niet ideaal, maar ik ben zon tut die echt zonder voorgevormde beha's niet de deur uit gaat.Maar mijn voorgevel is misschien ook niet heel hard gegroeid (80c naar 85e nu met 37 wk)
Ik draag soms een ahh-bra (quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:07 schreef Dot. het volgende:
De mijne zijn dan wel heel bescheiden in vergelijking van jullie en ik ben ook nog maar een cupmaat gegroeid en in de omvang twee maten, dus zit nu op 85C. Wel fijn, want dat betekent dat ik dus ook geregeld zonder beha de dag door kom. Dat zit toch stiekem het lekkerste
Is die kleine van jou ook zo allejemig druk??quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:30 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Fun huh?![]()
Ik dacht gisteren dat die al de uitgang aan het zoeken was, werd er bozig van zo oncomfortabel was het![]()
En go RFRde eerste cm is binnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
griepje, griepje blijft wel lang hangen, huisarts geweest moet rustig aan doen, nu antibiotica gekregen, nee kan dus niet drinken want sja antibiotica he.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had al grote tetta's, maar begin nu mijn beha al ongemakkelijk te vinden. Eerlijk gezegd was hij al aan de kleine kant dus dan kan het snel gaan.
RFR: elke cm is er eentje, schijnt, ik weet weet er weinig van dus wens je vooral maar veel pufsucces!
Egoklaagpost:
Gisteren een bruiloft gehad, we bleven ook slapen. Misschien had ik de midnightsnackkar moeten overslaan, want heb t er 's nachts allemaal weer uit gegooid in t wc-prullenbakjeblijkbaar kan ik toch kotsen
. Vandaag repetitie en verjaardag schoonvader en morgen een dagje uit met schoonmoeder.... Zie er als een berg tegenop, maar als ik afzeg ben ik weer de partypooper...
Ik vind t echt heel vervelend dat ik juist in deze periode dat ik me heel regelmatig erg beroerd voel niet kan uitleggen aan mensen waarom. Meh.
ahja, logisch. en verstandig ook, om info op te zoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mignonne, het is met name dat de arts verbaasd reageert als ik in zo'n gesprek aangeef liever niet zo vroeg ingeleid te willen worden als er geen medische reden tot ingrijpen is. Daarom komt het een beetje op mij over alsof het heel normaal is om te doen. In mijn geval gaat het om inleiden bij 38 weken, maar ik heb het dus echt liever niet. Natuurlijk weet ik nu nog niet hoe het er dan voor staat want dat duurt nog 1,5 week, maar ervan uitgaande dat de situatie ten opzichte van nu niet anders is wil ik eigenlijk op dat moment nog geen inleiding. En als dat inhoudt dat ik desnoods dagelijks voor een ctg/echo/controle whatever moet heb ik dat er graag voor over.
Omdat ik afgelopen afspraak de boot flink afhield en omdat het gewoon prima ging met mij en kindjes gaf de gyn aan er volgende afspraak verder naar te kijken. Vandaar dat ik nu even op zoek was naar informatie, want ik wil graag weten waar ik aan toe ben voor ik een dergelijk gesprek in ga.
Vind ik best een lullig vooroordeel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:56 schreef Dot. het volgende:
Onbegrijpelijk iddIk heb stiekem ook een beetje het idee dat dat dezelfde vrouwen zijn die lekker doorroken, want dan is de baby lekker klein
Maar hoe kun je daar nu bij met die buik? Heel onhandig lijkt me.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:05 schreef Kimpossible het volgende:
Zelf strippen, serieus ja. Ook hier eens ontdekt en met open mond topics gelezen vol met dat soort geiten. Like really?
Ik begrijp de gevoelens heel goed, maar er ook naar handelen niet echt nee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Vind ik best een lullig vooroordeel.
Een zwangerschap kan gewoon hels zijn en echt heel zwaar en dan zijn dat soort gevoelens best begrijpbaar imho.
Die zijn er zeker tussen. Maar er zijn er ook veel tussen die gewoon wel redenen hebben om ingeleid te willen worden. Een zware zwangerschap moet je niet onderschatten qua impact, fysiek maar ook mentaal. Zeker een prenatale depressie kan echt 9 maanden hel zijn, ook als je geen enkel lichamelijk kwaaltje hebt. En als je dan weet dat,zodra die placenta eruit is, de kans zeer aannemelijk is dat je depressie voorbij is, dan kan ik me wel wat voorstellen bij die wens om in te leiden. Want het leven is echt niet leuk voor die damesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:56 schreef Dot. het volgende:
Onbegrijpelijk iddIk heb stiekem ook een beetje het idee dat dat dezelfde vrouwen zijn die lekker doorroken, want dan is de baby lekker klein
Klap, zolang jij je er goed bij voelt is het toch prima. Het is jouw lijf, jouw zwangerschap, jouw gevoel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:07 schreef klaprooss het volgende:
Ik voel me na jullie berichtjes een beetje verdrietig en stom dat ik me heb laten strippen afgelopen woensdag..
Niet doenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:07 schreef klaprooss het volgende:
Ik voel me na jullie berichtjes een beetje verdrietig en stom dat ik me heb laten strippen afgelopen woensdag..
Ik denk dat het zonder een extreem zware zwangerschap ook moeilijk te bevatten is. Je lichaam kan goed tegenwerken. En dan zijn 9 maanden heel erg lang.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:10 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik begrijp de gevoelens heel goed, maar er ook naar handelen niet echt nee.
Maar ik heb dan idd ook een heel makkelijke zwangerschap moet ik zeggen.
nouja ik was destijds gewoon compleet overdondert door haar mededeling. Het werd ook echt als een mededeling, een feit gebracht. Ik had er helemaal niet op gerekend en het ging ook allemaal nog zo goed en lekker. Ik had gewoon zoiets van nou vandaag nog maar ff niet hoor, laat nog maar even. En dat bleek utieindelijk ook niet nodig. Ze moest wel lachen toen ze langskwam in mn kraambed.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Misschien ben ik ook wel een beetje een bijzonder geval als het gaat om inleiden. En inderdaad, als die gyns allerlei verzoeken tot inleiden gewend zijn en dan mij voor zich krijgen is het misschien best even een vreemde situatie voor ze.Ik hoop dat ik het gesprek van aankomende donderdag gewoon zwanger en wel haal en dan zie ik wel wat het voorstel is en tot welk compromis we eventueel kunnen komen indien nodig.
Die rust wordt denk moeilijk, maar ik doe mijn best. Ik zit nu al twee uur op de bank.
Knap dat je destijds niet wilde strippen ondanks overtijd. Dat doen vast ook niet veel zwangeren J e na. Bij mij zou er destijds met 41 weken eventueel gestript worden, maar dat was meer omdat ik per se thuis wilde bevallen. Gelukkig is L. gewoon met 40+3 vanzelf gekomen.
Wat geeft je dat gevoel?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:13 schreef klaprooss het volgende:
Maar het lijkt nu net alsof ik niet 'goed' voor m'n kindje ben. Alsof ik niet het beste voor mijn kindje over heb..
Welnee joh! Je hebt zelfs al 3cm! En als het kan en jij vind het prettig waarom.dan niet, en daarbij zet strippen niet altijd door in bevalling...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:13 schreef klaprooss het volgende:
Maar het lijkt nu net alsof ik niet 'goed' voor m'n kindje ben. Alsof ik niet het beste voor mijn kindje over heb..
Ik tel echt mijn zegeningen met mijn zwangerschap, dus het was idd een erg generaliserende opmerking van me. Sorry daarvoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:13 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik denk dat het zonder een extreem zware zwangerschap ook moeilijk te bevatten is. Je lichaam kan goed tegenwerken. En dan zijn 9 maanden heel erg lang.
Vandaag viel mee, maar de afgelopen 2 avonden zat ik te steunen en kreunen dat mijn man het ook zat raaktequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Is die kleine van jou ook zo allejemig druk??![]()
Sinds 2 dagen hier vooral voor het slapen gaan is het hier raak, mijn man zei nog:
Halloooo... Zo kan die wel weer!![]()
De posts hierboven, komt bij mij nu een beetje over alsof strippen geen goede keuze is voor je kindje en je niet het beste voor je kindje over hebt(en ja natuurlijk is dat persoonlijk maar voel me er wel een beetje sip doorquote:
Neeee! Dat hoeft helemaal niet. Jouw lijf is zelf al onderweg, met je 3 mooie CM's. Ik vind dat echt anders dan vrouwen die potdicht zitten. Daarbij is strippen echt iets heel anders dan met de hele reutemeteut weeën opwekken, vind ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:07 schreef klaprooss het volgende:
Nee joh, zo moet je echt niet denken. Je had sowieso al 3 cm ontsluiting.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:13 schreef klaprooss het volgende:
Amen!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Neeee! Dat hoeft helemaal niet. Jouw lijf is zelf al onderweg, met je 3 mooie CM's. Ik vind dat echt anders dan vrouwen die potdicht zitten. Daarbij is strippen echt iets heel anders dan met de hele reutemeteut weeën opwekken, vind ik.
En Pvoess, ik snap dat niet iedere zwangerschap hetzelfde is, maar ik vind dat eeuwige gezanik ook wel een beetje muh. En dan heb ik het niíet over vrouwen die alleeeeen maar spugen, 9 maanden lang. Of vrouwen die er dusdanig depressief van worden dat ze liever voor een trein springen. Want volgens mij is het niet verantwoord om hen veel langer dan noodzakelijk zwanger te laten zijn. Ik heb het over de standaard klachten die ik zelf eerder noemde (had ik m'n rug en bekken ook al toegevoegd?). Dat vind ik gewoon gezemel en dat is juist het gezemel op basis waarvan ik dit soort vrouwen om inleidingen heb zien zeuren op de bekende websites. Die klachten horen erbij, je weet het van te voren, je doet het voor je kind. En dat valt weleens tegen. Ik heb ook verre van een zonnige zwangerschap gehad wat dat betreft, maar om hier nu elke dag in detail te komen vertellen wat ik nu weer mankeer? No thanks. Het gaat goed met mij, want ik heb een kindje in mijn buik. Ons kindje. En dat er weleens minder zonnige dagen tussen zitten zij zo en ventileer ik hier heus, maar om er dan ten koste van je kindje voor te kiezen om het eerder dan 37 weken te forceren? Ik vind het raar.
Nogmaals: Los van de werkelijk psychische problemen, de spugerts, de zwangerschapsvergiftigingen en wat voor ellende meer.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:15 schreef klaprooss het volgende:
en ja waarschijnlijk komt t morgen misschien anders over als ik dit lees, even de hormonen op scherp op dit moment
Hm ja tsja... lastig onderwerp. Wie bepaalt wanneer een klacht een inleiding rechtvaardigt? Tussen 'het gewoon zat zijn' en 'voor de trein willen springen' zit nogal een grijs gebied. En de impact van spugen of bekkeninstabiliteit is ook voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef Kimpossible het volgende:
Nogmaals: Los van de werkelijk psychische problemen, de spugerts, de zwangerschapsvergiftigingen en wat voor ellende meer.
Ja!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Klaprooss zeker met de angstige gevoelens die je deze week beschreef snap ik heel goed dat je het liefste nu al je kindje veilig en wel in je armen zou houden. Uiteindelijk is het heel fijn dat je VK met je meedacht en de strippoging ondernam. En ik denk dat je ervan mag uitgaan dat als het niet verantwoord zou zijn ze ook niet zou strippen. Ik hoop echt voor je dat je ondanks de angst ook nog kunt genieten van de laatste zwangere dagen/weken.
Knuffelse met vriendje.![]()
En nog even iets anders. Bij mij 'knakken' de babies soms. Het is een beetje zo'n soort geluid als je krijgt als je elleboog knakt, maar dan iets zachter en het komt echt uit mijn buik. Zouden de babies dan ook al knakkende gewrichtjes hebben in je buik? Het gebeurt gewoon als ik zelf op de bank zit, dus ik ben het echt niet zelf.
Sterkte joh. Die angst is denk ik voor een heel deel de impact van de hormonen en het grote onbekende dat je te wachten staat. Goed slapen helpt en lekker huilen ook. Maar het meest helpt de bevalling. Nog heel even!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:48 schreef klaprooss het volgende:
Het verschilt een beetje per dag, merk dat het een beetje om de dag gaat. Een goede dag en nacht en daarna weer onwijs slecht.
Ik baal er zelf gewoon zo van en vind het zelf ook zo gek! Want ik ben zo niet bang voor de bevalling, ik kijk er zo naar uit! Maar waarom dan toch die angst dat het daarvoor al fout gaat? Ik snap het niet en misschien is dat nog wel het vervelende, ik kan het niet verklaren dus ook moeilijk uitzetten.
Ik ga zo maar even met vriend knuffelen en hopelijk een goede nacht pakken!
Bedankt iigwaarschijnlijk ben ik morgen weer weer wat redelijker!
Vanmiddag gelezen: "ik vroeg de vk mij alvast te strippen omdat ik heel graag op 8 oktober wilde bevallen. Mijn vriend en ik waren die datum namelijk precies 2,5 jaar samen".quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:54 schreef Cantare het volgende:
[..]
Hm ja tsja... lastig onderwerp. Wie bepaalt wanneer een klacht een inleiding rechtvaardigt? Tussen 'het gewoon zat zijn' en 'voor de trein willen springen' zit nogal een grijs gebied. En de impact van spugen of bekkeninstabiliteit is ook voor iedereen anders.
Daarmee pak je een heel makkelijk voorbeeld van een geval waarin er totaal geen medisch/psychische reden is om de bevalling op te wekken. Da's geen vergelijk met iemand die in eigen ogen niet langer door kan lopen i.v.m. klachten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vanmiddag gelezen: "ik vroeg de vk mij alvast te strippen omdat ik heel graag op 8 oktober wilde bevallen. Mijn vriend en ik waren die datum namelijk precies 2,5 jaar samen".
Klopt, en dat bedoel ik ook te zeggen. Dit is idioot, de rest is wmb ter interpretatie van een ieder afzonderlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef Cantare het volgende:
[..]
Daarmee pak je een heel makkelijk voorbeeld van een geval waarin er totaal geen medisch/psychische reden is om de bevalling op te wekken. Da's geen vergelijk met iemand die in eigen ogen niet langer door kan lopen i.v.m. klachten.
Dat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, en dat bedoel ik ook te zeggen. Dit is idioot, de rest is wmb ter interpretatie van een ieder afzonderlijk.
Oh getver echt? Ik kan niet tegen t geluid van knakkende gewrichten....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Klaprooss zeker met de angstige gevoelens die je deze week beschreef snap ik heel goed dat je het liefste nu al je kindje veilig en wel in je armen zou houden. Uiteindelijk is het heel fijn dat je VK met je meedacht en de strippoging ondernam. En ik denk dat je ervan mag uitgaan dat als het niet verantwoord zou zijn ze ook niet zou strippen. Ik hoop echt voor je dat je ondanks de angst ook nog kunt genieten van de laatste zwangere dagen/weken.
Knuffelse met vriendje.![]()
En nog even iets anders. Bij mij 'knakken' de babies soms. Het is een beetje zo'n soort geluid dat je krijgt als je elleboog knakt, maar dan iets zachter en het komt echt uit mijn buik. Zouden de babies dan ook al knakkende gewrichtjes hebben in je buik? Het gebeurt gewoon als ik zelf op de bank zit, dus ik ben het echt niet zelf.
Oh ongetwijfeldquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja echt GM. Maar het hoeft echt niet te gebeuren bij jou hoor. Bij L. heb ik het nooit gehoord. En het is ook maar heel soms, dus mocht het toch gebeuren, dan overleef je het vast wel.![]()
Ik heb vandaag toch baby A wel goed gevoeld gelukkig. Ik heb me er even wat meer op gefocust en ik voel hem niet schoppen, of nouja dat geschop kan ik niet uit elkaar houden, maar wel regelmatig draaien en wriemelen onderin mijn buik. Hij ligt ingedaald in mijn bekken en volgens mij geeft hij af en toe ook mijn blaas een boks of misschien een schop.
Daar ben ik ook erg bang voor, dat mijn wereld zo klein wordt. Familie in NL og op een uur vliegen hier vandaan, heb wat vrienden hier maar die werken overdag en is dus lastig mee afspreken. En voorlopig ken ik niemand die ook zwanger is, dus samen verloffen is er ook nit bij. Oh en het verlof duur hier ook nog eens een maand of 9quote:Op zondag 23 februari 2014 06:35 schreef Dot. het volgende:
Hopelijk hebben jullie nog iets kunnen slapen Nikki en Loj! Hoe is het trouwens met je misselijkheid Loj?
Hier ook al anderhalf uur wakker sinds vriend thuis kwam van werk om 5 uur. Dit was gelukkig zijn laatste keer s nachts werken![]()
Ik merkte vandaag trouwens dat mijn wereld wel even heel klein wordt nu tijdens mijn verlof, maar dat ik het wel nog even fijn zou vinden om iedereen nog een keer te zien voor de bevalling en aangezien mijn vriendinnen en collega's niet in de buurt zitten is het ook best lastig om even langs te gaan. Gelukkig speelt vriend nog met plezier voor chauffeur, dus ik heb komende week nog even twee avondjes geprikt dat we samen naar twee van mijn vriendinnen kunnen voordat ik helemaal in mijn cocon ga. En iedereen komt met liefde hierheen, maar die bezoekjes bij hun thuis vind ik juist wel fijn nuEn dan kunnen we ons vanaf volgend weekend helemaal richten op de komst van Arie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burdie! Succes vandaag, dat je baby maar goed reageert op je buitenspeelberichtje
RFR spannend! Hopelijk ben je al aan het baby knuffelen!
Aan de rest even een zwaai!!![]()
♥ J & S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Klap dat klinkt toch wel als het echte werk hoor!
Bij peuter kon ik ze vrij makkelijk wegzuchten toen we de dokter hadden gebeld. Maar toen hij geweest was en had getoucheerd begonnen de weeen echt wel onwijs pijn te doen!
Succes en ik hoop dat dit het ook echt is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het een wonder dat op mijn werk alles nog goed gaat. Verder ben ik een wandelende wet van Murphy
Van de week had ik al de hele keuken onder de vanillekwark
![]()
Wat zij zegt ^^quote:Op zondag 23 februari 2014 10:39 schreef Chanty het volgende:
Klap ik heb er geen verstand van maar ik zou zeggen: Go for it
quote:Op zondag 23 februari 2014 09:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
Pff, hier vaak gelezen over dromen van een kat aan de borst... Ik had die droom vannacht maar dan met een kameel![]()
![]()
Oh, maar echt eenzaam ofzo voel ik me niet. Met sms'en en bellen blijf je toch ook in contact met ze? En s avonds en in het weekend afspreken als dat lukt met de baby? Zijn er geen clubjes overdag waar je heen zou kunnen met de baby? Een borstvoedingscafe oid?quote:Op zondag 23 februari 2014 09:23 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg bang voor, dat mijn wereld zo klein wordt. Familie in NL og op een uur vliegen hier vandaan, heb wat vrienden hier maar die werken overdag en is dus lastig mee afspreken. En voorlopig ken ik niemand die ook zwanger is, dus samen verloffen is er ook nit bij. Oh en het verlof duur hier ook nog eens een maand of 9Ik zie er dus een beetje tegenop...
Burd, je beeb moet nu toch wel klaar zijn he!
En RFR, al aan het knuffelen met je mini?
Is het normaal dat het op die manier gebracht wordt? Want dat vind ik dan wel raar, ook bij 41 weken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:58 schreef mignonne het volgende:
Ik heb zelf destijds de boot zelfs afgehouden qua strippen bij 41 weken. Ze bood het zo stom zo routine-matig aan. Zo van nou je bent nu 40+6, we gaan even aan je buik voelen en daarna zal ik van binnen voelen of er ontsluiting is en of ik kan strippen.
Ehm... nee? de dag erna ben ik bevallen![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 09:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
Spannend klaproos! Succes![]()
En ben ook heel benieuwd hoe het met rfr is...
Pff, hier vaak gelezen over dromen van een kat aan de borst... Ik had die droom vannacht maar dan met een kameel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Wisseldagen moet je vieren!quote:Op zondag 23 februari 2014 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
Thanks dames! Ik weet helemaal niet wat mijn wisseldag is, zal het eens opzoeken.
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wisseldag is de dag waarop de nieuwe week in je zwangerschap begint. Bij mij vandaag dus 8w0d.
Vind je het na die 12 weken grens ook ineens sneller gaan?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Dyre het volgende:
[..]
Wisseldagen moet je vieren!
Die dagen waren voor mij vooral in het eerste trimester dé dagen om naar uit te kijken, weer een week verder
(na je eerste echo zul je vast nog wel voor- of achteruit gezet worden en dan verandert je wisseldag)
Dat laatste wil ik ook wel weten!quote:Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef Twinkle20 het volgende:
RFR wat een mooi poppetje![]()
![]()
Strippogingen .. Bij de vorige keer niet nodig geweest omdat het vanzelf op gang kwam met 39+3. Mocht ik deze keer over tijd lopen of er is een medische reden waarom het op gang gebracht moet worden, dan kies ik voor inleiden. Dat strippen lijkt me echt te rot en pijnlijk(ja ik weet het, weeen doen ook pijn maar daar heb ik gewoon een heul ander gevoel bij .. dan komt je beebje er gewoon aan!). Ik heb totaal niks met strippen maar voor de mensen die het prettig vinden is het mooi dat die mogelijkheid er is
![]()
JJ wat leuk dat je een echo kon maken!![]()
Ik had nog wel een vraagje: Stel dat er weer geknipt moet worden, gebruikt men dan dezelfde plek als waar bij de vorige bevalling de knip is gezet? Vroeg het me gewoon af, niet direct met een reden.
Ah, vandaag als t goed is 6w3d dus dan is donderdag mijn wisseldag naar 7 wekenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Dyre het volgende:
[..]
Wisseldagen moet je vieren!
Die dagen waren voor mij vooral in het eerste trimester dé dagen om naar uit te kijken, weer een week verder
(na je eerste echo zul je vast nog wel voor- of achteruit gezet worden en dan verandert je wisseldag)
Volgens mijn vk was salami iig geen probleem en ik had het gevraagd omdat we toen naar Frankrijk gingen en ik van die droge worst houquote:Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier staat trouwens dat rauwe ham en salami ed wel kunnen:
http://www.amc.nl/web/Zor(...)emene-informatie.htm
Dat is gezouten en gedroogd over het algemeen, dat is blijkbaar voldoende?
maar straks ligt er een toffe baby in en dan is t vast heel anders!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben net de box neergezet. Wat een lomp ondingWe hebben ook geen fijn wegstophoekje ervoor, dus hij staat pontificaal in de woonkamer...
Daaromquote:Op zondag 23 februari 2014 15:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar straks ligt er een toffe baby in en dan is t vast heel anders!
Eens Mignonne!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:52 schreef mignonne het volgende:
Probeer goed je nachtrust te pakken, bijtijds naar bed, misschien iets van een warme douche of bad voordat je naar bed gaat, even ontspannen. Overdag ook even gaan liggen tussen de middag en goed blijven eten qua groente en fruit enz. Je hoofd draait overuren, je hormonen ook, en we weten allemaal hoe pms is als je slecht geslapen hebt en honger hebt. Do not try that at home als je hoogzwanger bent
en verder,
Ieder mens heeft zn verhaal, zn motivaties en zn achtergronden. En het is niet aan een ander om daarover te oordelen. Je mag ervan denken wat je zelf wilt, maar iemand veroordelen op basis van een half verhaal is niet fair. Jouw gevoelens en keuzes hebben bestaansrecht net als die van een ander. Wat voor jou de juiste weg is is die voor een ander helemaal niet en vice versa. Goed of slecht bestaat niet![]()
gechargeerd enzo, maar je snapt het wel![]()
De vk is net weg, strippen wilde nog niet, maar ze heeft wel behoorlijk gewroet. Wie weet doet het wat.quote:
Lekker terug in je coconnetje idd!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
De vk is net weg, strippen wilde nog niet, maar ze heeft wel behoorlijk gewroet. Wie weet doet het wat.
Verder, erg in mijn eigen coconnetje. En ik ben doodmoe, tijd om te slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door nummer_zoveel op 23-02-2014 17:41:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ja he! Ik heb er al vaker naar gekeken maar best prijzig! En nu slaapt onze uk er straks in!quote:
Als het even kan wel ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had nog wel een vraagje: Stel dat er weer geknipt moet worden, gebruikt men dan dezelfde plek als waar bij de vorige bevalling de knip is gezet? Vroeg het me gewoon af, niet direct met een reden.
Dat worden prachtige kindjes hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 21:10 schreef Burdie het volgende:
Jullie zijn lief.
Ik stel me maar in op inleiden met 42 weken, alles wat eerder komt is winst.
Ja, ongelofelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vind je het na die 12 weken grens ook ineens sneller gaan?
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja, ongelofelijkDie eerste 8 weken gingen zooooo traaaag en nu ben ik zomaar ineens al 14 weken
Toch gaat de rest nog steeds sneller, ik ben echt bang dat ik ingehaald word door de nieuwe dames![]()
Wat ontzettend lief dat je dat ledikantje cadeau hebt gekregen!Lijkt me heel handig met die laatjes!
Nummer_zoveel, leuke foto!
En Burdie
Ja en zo koud was t toch niet in januariquote:Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Loj het volgende:
En niet een paar oktoberkindjes, maar een heleboel oktoberkindjes!
Januari heb ik ook niet m'n best gedaan... December welquote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja en zo koud was t toch niet in januari
Ja, 1 weekje werken is dan ook niksquote:Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Loj het volgende:
En niet een paar oktoberkindjes, maar een heleboel oktoberkindjes!
(Ik zat al ff te rekenen, maar ik hoop dat mijn ud een weekje eerder wordt. Anders moet ik na de vakantie 1 week werken en ga ik dan met verlof... Dan ga ik toch liever voor 12 weken vrij voor m'n ud)
Toen was t ook niet koudquote:Op zondag 23 februari 2014 22:16 schreef Loj het volgende:
[..]
Januari heb ik ook niet m'n best gedaan... December wel
juist daarom!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja en zo koud was t toch niet in januari
En vooral doen waar jij je goed bij voelt!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:18 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja, 1 weekje werken is dan ook niks
Ik moet officieel zoals het er nu naar uitziet ergens halverwege november weer beginnen na mijn verlof. Maarja, dan is de kleine frummel nog maar 3 maanden. Wat veel collega's bij mij op het werk doen is een maandje onbetaald verlof erachteraan. Lijkt mij ook wel heel fijn, maar dan kom ik halverwege december uit. Dan kan ik het net zo goed met mijn resterende vrije dagen (die ik toch niet mee mag nemen) over de feestdagen heen tillen en dan hoef ik pas in januari weer te beginnen
Toch eens goed over nadenken wat tegen die tijd fijn is en wat kan/mag/wil.
Wel in t kasteeltje waar ik toen wasquote:Op zondag 23 februari 2014 22:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Toen was t ook niet koud![]()
Ik heb steken in mn doos...
True das net zo erg als seks bij +30 met zweet uit alle gaten en kieren voor je ook maar iets bewogen hebt...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juist daarom!
Seks bij min tien met ijsklompvoeten
vergeet t weekje dat je er bij krijgt door de herfstvakantie tijdens je verlof niet!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:24 schreef Loj het volgende:
[..]
En vooral doen waar jij je goed bij voelt!
Hier weinig flexibiliteit mogelijk, maar ja dat weet je als je voor de klas staat...
Ik ging trouwens ff door met rekenen, en als ik een week eerder ben uitgerekend, moet ik een week voor de kerst weer beginnen...
Ach we zien t wel!
Mijn baby komt pas in maart, als het zo door gaatquote:Op maandag 24 februari 2014 05:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
BE dat klinkt als een ruknacht.Welkom Dodoria.
Nee Burdie ik wil je niet inhalen.![]()
Ik sta wel open voor een datumdrieling op 28-02-14.
gefeliciteerd! dat je gelijk al naar huis mag, wij mochten pas na 3 dagen naar huis, en zelf dat was vanwege de "schade" bij vrouwlief eigenlijk te vroeg (hoorden we vrijdag toen we voor controle bij de vroedvrouw waren, die wist niet eens dat we al thuis waren haha. die was not amused.... maar het heelt goed, dus mochten we thuisblijvenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:42 schreef RunForrestRun het volgende:
Ze is er!
Vannacht om 02:32 is onze dochter N.ora geboren, 3150 gram schoon aan de haak. Bevalling was heftig en het had niet veel gescheeld of ik had een keizersnee moeten krijgen, maar gelukkig mocht ik het op eigen kracht doen.
Nu nog in het ziekenhuis wegens overmatig bloedverlies, hopelijk mag ik straks naar huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn de foto's heel groot maar ik zit mobiel dus kan ze niet aanpassen, sorry.
klopt, hielprik mag na 72 uur gedaan worden. Meestal wordt ie op de 4e dag gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gateway, is het niet een beethe vreemd dat de vk niet wist dat jullie thuis waren. Hoort de kraamhulp die niet in te seinen of iets dergelijks? En ze moeten toch ook op de 5e dag langskomen voor de hielprik of heb ik dat mis?
Dodoria dat klinkt inderdaad niet als een heel royale verlofregeling. Is het nog wel een beetje te doen met werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mega DBZ fan![]()
KP 37 weken![]()
Wat fijn dat je de 37 weken al bijna hebt gehaald Nikki!
Burdie![]()
Wat een leuke verrassing Aisly. Is zwangerschapsdementie toch ergens goed voor![]()
DND, dat is nog wel enigszins goed bedoeld! Denk dat mannen nogal huiverig zijn om hun zwangere hormonenbom dik(ker) te noemen.![]()
Ik zei gisteren tegen m'n vriend dat ik me wat dikker begon te voelen. Antwoord: "Je moet niet zo dom praten, je bent nog een spriet" Ik heb heul wel een buikje gekregen! Dat gaf hij ook wel toe, maar zei daarna ook dat hij niet weet hoe hij moet reageren op zulke dingen, omdat hij mijn reactie nu niet meer kan voorspellen.
Heb 11 maart een afspraak bij de verloskundige, ik hoef (voorlopig) niet meer naar de gynaecoloog toe.![]()
Ik heb geen ervaring met pillen, maar ik werd dus ingeleid met een ballon...quote:Op maandag 24 februari 2014 10:21 schreef Burdie het volgende:
Mini kan het wel goed hebben, maar met mama moet het ook goed gaan. Ik zie erg op tegen evt. inleiden, omdat ik in het verleden niet altijd even goed heb gereageerd op medicijnen en ik haat een infuus. Dat moeten we vrijdag maar heel goed doorspreken in het ziekenhuis.
ik zag in haar profiel (quote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef BlueEyes het volgende:
Mannen zeggen helaas in hun goedbedoeldheid nogal eens net niet wat je horen wilt. En dan helpen je hormonen ook niet mee!
Zijn we nu allemaal aan het wachten op een berichtje van klap? Ben benieuwd hoe het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |