abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 februari 2014 @ 20:26:23 #26
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_137026021
Meegroeibh's :X ik gebruik idd gewoon mn normale. En heb van de vorige zwangerschap nog een bh een maat groter, als ze echt te klein worden :+ Ik ga wel aan de niet-voorgevormde bh's zonder beugel als ik bevallen ben :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_137026077
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:19 schreef Kimpossible het volgende:
Zoogcompressen? Heb je die al nodig ja?

Ik zou toch een voorgevormde bh kiezen, das way more comfy ;)
Nee ik heb geen zoogcompressen nodig, en ik zou graag weer een voorgevormde dragen maar mijn borsten blijven groeien, en ik heb dus niks aan goedkope bh's....

Dus ik wacht ff tot ze een stabiele maat hebben bereikt.. En tot die tijd dus in n meegroei bh met een compress als airbag... En ws is de pijn morgen weer weg... Maar voor nu werkt t en daar is t mij om te doen :)
S. 2014
J. 2016
pi_137026190
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 18:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hulde voor RFR *O*
1cm is toch maar mooi ff 1cm :)

Ik heb volgens mij last van indalingsweeën, nondetju zeg! :X
Paar keer al gehad dat ik een enorme steek daar down-under heb...
Fun huh? :+
Ik dacht gisteren dat die al de uitgang aan het zoeken was, werd er bozig van zo oncomfortabel was het :X

En go RFR *O* de eerste cm is binnen!
  zaterdag 22 februari 2014 @ 20:31:41 #29
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137026236
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nee ik heb geen zoogcompressen nodig, en ik zou graag weer een voorgevormde dragen maar mijn borsten blijven groeien, en ik heb dus niks aan goedkope bh's....

Dus ik wacht ff tot ze een stabiele maat hebben bereikt.. En tot die tijd dus in n meegroei bh met een compress als airbag... En ws is de pijn morgen weer weg... Maar voor nu werkt t en daar is t mij om te doen :)
Irritant! Ik heb om dezelfde reden n maatje groter gekocht en veel met een wat krappe cup gelopen (ondanks pijnlijke voorgevel) Niet ideaal, maar ik ben zon tut die echt zonder voorgevormde beha's niet de deur uit gaat. :@Maar mijn voorgevel is misschien ook niet heel hard gegroeid (80c naar 85e nu met 37 wk)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 22 februari 2014 @ 20:33:52 #30
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137026344
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:26 schreef Enfermera het volgende:
Meegroeibh's :X ik gebruik idd gewoon mn normale. En heb van de vorige zwangerschap nog een bh een maat groter, als ze echt te klein worden :+ Ik ga wel aan de niet-voorgevormde bh's zonder beugel als ik bevallen ben :P
Dat dus! Haha. Ik heb nu een hemading in m'n vluchttas en een voorgevormde zonder beugel (want dat doet echt wel boel zeer op m'n ribben nu) voor als het echt niet anders kan. En een mooie met beugel en voorgevormd die ik hoop weer lekker te kunnen dragen als stuwing en dikke buik weg is. En verder bungelen ze maar n end als ik de deur niet uit hoef. Tis de groetjes :D
pi_137026384
De mijnesen zijn gekrompen :D
Maar ik moet wel zeggen, nu ben ik iets minder dan 10 kg kwijt. Was erg ongerust, maar alle testen zijn goed, dus met mini gaat het goed. Maar ben in geen tijden zo blij geweest met mijn figuur. Nooit gedacht dat ik blij zou zijnmt een uitstekende buik overigens. Maar nu is ie niet van mij maar van mini <3
  zaterdag 22 februari 2014 @ 20:34:35 #32
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_137026385
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:33 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Dat dus! Haha. Ik heb nu een hemading in m'n vluchttas en een voorgevormde zonder beugel (want dat doet echt wel boel zeer op m'n ribben nu) voor als het echt niet anders kan. En een mooie met beugel en voorgevormd die ik hoop weer lekker te kunnen dragen als stuwing en dikke buik weg is. En verder bungelen ze maar n end. Tis de groetjes :D
:P :+ Ga je geen bv geven? :)

Ik vond de voedingsbh's van de hunkemoller erg fijn O+
  zaterdag 22 februari 2014 @ 20:36:04 #33
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137026471
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:P :+ Ga je geen bv geven? :)

Ik vond de voedingsbh's van de hunkemoller erg fijn O+
Jawel! Die mooie is n voedingsbeha ook (alledrie die ik beschreef) Aan m'n eigen ondergoed durf ik niet eens te denken nog. Zou dat ooit weer passen?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 20:38:57 #34
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_137026607
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Jawel! Die mooie is n voedingsbeha ook (alledrie die ik beschreef) Aan m'n eigen ondergoed durf ik niet eens te denken nog. Zou dat ooit weer passen?
Oh zo ik snap het! :) Ja klopt je hebt idd ook mooie voorgevormde :Y
Hihi :D
Nou strings draag ik sowieso niet meer sinds de zwangerschap van mn 1e dochter :+ moet zeggen dat mn borsten wel wat slapper waren nadat ik bij haar stopte met de bv, maar nog steeds dezelfde maat als die ik daarvoor had.. dus mag niet klagen want ik ging echt uit van zeker een cup kleiner oid :) :P
pi_137026610
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Irritant! Ik heb om dezelfde reden n maatje groter gekocht en veel met een wat krappe cup gelopen (ondanks pijnlijke voorgevel) Niet ideaal, maar ik ben zon tut die echt zonder voorgevormde beha's niet de deur uit gaat. :@Maar mijn voorgevel is misschien ook niet heel hard gegroeid (80c naar 85e nu met 37 wk)
Ik zit nu al op 85e en dan ben ik 15 weken... Mn portomonnee kan de groei niet bijhouden, dus tot het stabiel is maar met zo'n lelijke meegroei bh...
Normaal ben ik ook erg pro voorgevormd hoor :D niet de hele wereld hoeft te weten dat ik t koud heb ;:P
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 22 februari 2014 @ 20:41:49 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_137026750
ik ga met mijn 85F altijd zo zweten in voorgevormde BH's, dus ik draag ze niet. Then again ben ik daardoor ook wel gewend aan wat tepelwrijving af en toe, dus daar ook niet snel door uit het veld geslagen :D
disclaimer
  zaterdag 22 februari 2014 @ 20:44:22 #37
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_137026896
Ja dat is idd ook wel wat anders, zo'n grote cupmaat. Ik ben wat kleiner geschapen :+
  zaterdag 22 februari 2014 @ 21:02:31 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137027873
Ik heb net een voedingsbeha gekocht maat 80I ;(.
Maar vind 'm (op dit moment) niet lekker zitten, dus ik denk dat 'ie terug gaat...
KuikenGuppy
pi_137028157
De mijne zijn dan wel heel bescheiden in vergelijking met die van jullie en ik ben ook nog maar een cupmaat gegroeid en in de omvang twee maten, dus zit nu op 85C. Wel fijn, want dat betekent dat ik dus ook geregeld zonder beha de dag door kom. Dat zit toch stiekem het lekkerste O-)
  zaterdag 22 februari 2014 @ 21:07:31 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137028159
Oh en :% :% :% voor RFR natuurlijk *O*.
KuikenGuppy
  zaterdag 22 februari 2014 @ 21:08:47 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137028235
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:07 schreef Dot. het volgende:
De mijne zijn dan wel heel bescheiden in vergelijking van jullie en ik ben ook nog maar een cupmaat gegroeid en in de omvang twee maten, dus zit nu op 85C. Wel fijn, want dat betekent dat ik dus ook geregeld zonder beha de dag door kom. Dat zit toch stiekem het lekkerste O-)
Ik draag soms een ahh-bra ( :') ) want helemaal zonder kan ik niet.
KuikenGuppy
pi_137029008
Ik heb in mijn vorige zwangerschap twee hele stevige sportbhs gekocht bij de hunkemoller en ook nu ziten ze weer heeeerlijk. Ook met compressen erin al omdat ik 24/7 meer dan stijve tepels heb en anders schuurt het zo. En om ongemakkelijke situaties te voorkomen als ik ineens weer lektieten krijg. Bij de vorige zwangerschap had ik dat vanaf 21 weken ergens. Wist ik veeldat dat dan al zlu kunnen!
pi_137029660
Ik had al grote tetta's, maar begin nu mijn beha al ongemakkelijk te vinden. Eerlijk gezegd was hij al aan de kleine kant dus dan kan het snel gaan.

RFR: elke cm is er eentje, schijnt, ik weet weet er weinig van dus wens je vooral maar veel pufsucces!

Egoklaagpost:
Gisteren een bruiloft gehad, we bleven ook slapen. Misschien had ik de midnightsnackkar moeten overslaan, want heb t er 's nachts allemaal weer uit gegooid in t wc-prullenbakje :') blijkbaar kan ik toch kotsen :') . Vandaag repetitie en verjaardag schoonvader en morgen een dagje uit met schoonmoeder.... Zie er als een berg tegenop, maar als ik afzeg ben ik weer de partypooper...

Ik vind t echt heel vervelend dat ik juist in deze periode dat ik me heel regelmatig erg beroerd voel niet kan uitleggen aan mensen waarom. Meh.
Kwak
  zaterdag 22 februari 2014 @ 21:37:51 #44
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_137029932
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:30 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Fun huh? :+
Ik dacht gisteren dat die al de uitgang aan het zoeken was, werd er bozig van zo oncomfortabel was het :X

En go RFR *O* de eerste cm is binnen!
Is die kleine van jou ook zo allejemig druk?? }:|

Sinds 2 dagen hier vooral voor het slapen gaan is het hier raak, mijn man zei nog:
Halloooo... Zo kan die wel weer! :') :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_137029967
Ik had zo rond 15-20 weken hele grote tetten gekregen, maar die zijn weer gekrompen nu. Vind ik helemaal niet erg overigens, want ik heb normaal al 80E.

Even een klein frustratieverhaaltje van mij over vroeg inleiden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137030037
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had al grote tetta's, maar begin nu mijn beha al ongemakkelijk te vinden. Eerlijk gezegd was hij al aan de kleine kant dus dan kan het snel gaan.

RFR: elke cm is er eentje, schijnt, ik weet weet er weinig van dus wens je vooral maar veel pufsucces!

Egoklaagpost:
Gisteren een bruiloft gehad, we bleven ook slapen. Misschien had ik de midnightsnackkar moeten overslaan, want heb t er 's nachts allemaal weer uit gegooid in t wc-prullenbakje :') blijkbaar kan ik toch kotsen :') . Vandaag repetitie en verjaardag schoonvader en morgen een dagje uit met schoonmoeder.... Zie er als een berg tegenop, maar als ik afzeg ben ik weer de partypooper...

Ik vind t echt heel vervelend dat ik juist in deze periode dat ik me heel regelmatig erg beroerd voel niet kan uitleggen aan mensen waarom. Meh.
griepje, griepje blijft wel lang hangen, huisarts geweest moet rustig aan doen, nu antibiotica gekregen, nee kan dus niet drinken want sja antibiotica he. :+

Lastig :* het is ook gewoon spannend allemaal en liefst zou je het eruit schreeuwen, maar toch ook maar niet vaak.
:)
pi_137030188
RFR hoe is het nu?
Spannend joh! Die cm heb je maar alvast, en dat is alvast positief dus, je lijf reageert op de tabletjes. Dat zie je niet bij iedereen direct na 1 of 2 pilletjes ;) ik hoop dat je inmiddels 2/3 cm hebt en dat je vliezen gebroken zijn en je 'lekker' weeën aan het wegpuffen bent. Kom maar op *O* O+ succes hoe dan ook!

Nikki, ik ben t met je eens :)
Het is idd niet voor niets dat ze een keizersnede die ze plannen het liefst rond 39 weken doen. Dusdanig vroeg dat je een normale baring waarschijnlijk voor bent, maar wel echt nog een poosje na de 37 weken. Heb je het gevoel dat je je gevoelens/gedachten/keuzes daarmtrent erg moet verdedigen naar je behandelaars of is daar wel ruimte en begrip voor?
:)
  zaterdag 22 februari 2014 @ 21:48:59 #48
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137030485
Nik :* ik vind dat ook altijd shocking. Ook (zelfs!) bij gewone zwangerschappen zie je het wel eens (yay referentiekader). Gewoon een eenlingzwangerschap waarbij de moeder er dan blijkbaar zooooo doorheen zit met 35 weken dat ze het liefst gisteren nog ingeleid zou worden. Ik begrijp dat net zo min als jij. Een zwangerschap duurt niet voor niets gemiddeld 40 weken en natuurlijk zijn de laatste weken (op zijn minst toch) voor velen gevuld met ongeduld en ongemakken, maar jeetje. Of van die babybytestoppertjes met mensen die zichzelf proberen te strippen en zulks. Doe éven normaal?!

Ik vind het mooi te zien dat je je er ondanks een misschien wat gebruikelijke aanpak, omdat die tweelignzwangerschappen toch fysiek zwaar zijn, niet toe laat verleiden om de babies eerder op de wereld te zetten dan voor hen of voor jou nodig is. Dat siert je, wederom. Een echte mama die niet haar eigen belang voorop stelt maar dat van haar kindjes.

Hoewel ik uiteraard ook uitkijk naar die eerste ontmoeting, vind ik deze laatste weken tegelijk ook zo bijzonder en waardevol. Ik zou ze niet willen missen en zou het echt heel rot vinden als er om medische redenen eerder ingegrepen moet worden dan, laten we zeggen, 39 weken. En zelf een inleiding verzoeken voor de 40? No thanks. Zelfs niet nu ik niet meer slaap, ik enorm moe ben, m'n gewrichten zeer doen van t vocht, m'n ribben kraken en m'n maag voortdurend op ploffen staat. Dit kindje dragen is veel te waardevol om te blijven hangen in negativiteit en klachten.
pi_137030611
Mignonne, het is met name dat de arts verbaasd reageert als ik in zo'n gesprek aangeef liever niet zo vroeg ingeleid te willen worden als er geen medische reden tot ingrijpen is. Daarom komt het een beetje op mij over alsof het heel normaal is om te doen. In mijn geval gaat het om inleiden bij 38 weken, maar ik heb het dus echt liever niet. Natuurlijk weet ik nu nog niet hoe het er dan voor staat want dat duurt nog 1,5 week, maar ervan uitgaande dat de situatie ten opzichte van nu niet anders is wil ik eigenlijk op dat moment nog geen inleiding. En als dat inhoudt dat ik desnoods dagelijks voor een ctg/echo/controle whatever moet heb ik dat er graag voor over.
Omdat ik afgelopen afspraak de boot flink afhield en omdat het gewoon prima ging met mij en kindjes gaf de gyn aan er volgende afspraak verder naar te kijken. Vandaar dat ik nu even op zoek was naar informatie, want ik wil graag weten waar ik aan toe ben voor ik een dergelijk gesprek in ga.

KP *; Helemaal mee eens!
En OMG zelf strippen, dat was ik dan nog niet tegen gekomen. :o
pi_137030785
Onbegrijpelijk idd :X Ik heb stiekem ook een beetje het idee dat dat dezelfde vrouwen zijn die lekker doorroken, want dan is de baby lekker klein :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')