Nee ik heb geen zoogcompressen nodig, en ik zou graag weer een voorgevormde dragen maar mijn borsten blijven groeien, en ik heb dus niks aan goedkope bh's....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:19 schreef Kimpossible het volgende:
Zoogcompressen? Heb je die al nodig ja?
Ik zou toch een voorgevormde bh kiezen, das way more comfy![]()
Fun huh?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hulde voor RFR
1cm is toch maar mooi ff 1cm
Ik heb volgens mij last van indalingsweeën, nondetju zeg!![]()
Paar keer al gehad dat ik een enorme steek daar down-under heb...
Irritant! Ik heb om dezelfde reden n maatje groter gekocht en veel met een wat krappe cup gelopen (ondanks pijnlijke voorgevel) Niet ideaal, maar ik ben zon tut die echt zonder voorgevormde beha's niet de deur uit gaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zoogcompressen nodig, en ik zou graag weer een voorgevormde dragen maar mijn borsten blijven groeien, en ik heb dus niks aan goedkope bh's....
Dus ik wacht ff tot ze een stabiele maat hebben bereikt.. En tot die tijd dus in n meegroei bh met een compress als airbag... En ws is de pijn morgen weer weg... Maar voor nu werkt t en daar is t mij om te doen
Dat dus! Haha. Ik heb nu een hemading in m'n vluchttas en een voorgevormde zonder beugel (want dat doet echt wel boel zeer op m'n ribben nu) voor als het echt niet anders kan. En een mooie met beugel en voorgevormd die ik hoop weer lekker te kunnen dragen als stuwing en dikke buik weg is. En verder bungelen ze maar n end als ik de deur niet uit hoef. Tis de groetjesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:26 schreef Enfermera het volgende:
Meegroeibh'sik gebruik idd gewoon mn normale. En heb van de vorige zwangerschap nog een bh een maat groter, als ze echt te klein worden
Ik ga wel aan de niet-voorgevormde bh's zonder beugel als ik bevallen ben
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat dus! Haha. Ik heb nu een hemading in m'n vluchttas en een voorgevormde zonder beugel (want dat doet echt wel boel zeer op m'n ribben nu) voor als het echt niet anders kan. En een mooie met beugel en voorgevormd die ik hoop weer lekker te kunnen dragen als stuwing en dikke buik weg is. En verder bungelen ze maar n end. Tis de groetjes
Jawel! Die mooie is n voedingsbeha ook (alledrie die ik beschreef) Aan m'n eigen ondergoed durf ik niet eens te denken nog. Zou dat ooit weer passen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ga je geen bv geven?
Ik vond de voedingsbh's van de hunkemoller erg fijn
Oh zo ik snap het!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Jawel! Die mooie is n voedingsbeha ook (alledrie die ik beschreef) Aan m'n eigen ondergoed durf ik niet eens te denken nog. Zou dat ooit weer passen?
Ik zit nu al op 85e en dan ben ik 15 weken... Mn portomonnee kan de groei niet bijhouden, dus tot het stabiel is maar met zo'n lelijke meegroei bh...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Irritant! Ik heb om dezelfde reden n maatje groter gekocht en veel met een wat krappe cup gelopen (ondanks pijnlijke voorgevel) Niet ideaal, maar ik ben zon tut die echt zonder voorgevormde beha's niet de deur uit gaat.Maar mijn voorgevel is misschien ook niet heel hard gegroeid (80c naar 85e nu met 37 wk)
Ik draag soms een ahh-bra (quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:07 schreef Dot. het volgende:
De mijne zijn dan wel heel bescheiden in vergelijking van jullie en ik ben ook nog maar een cupmaat gegroeid en in de omvang twee maten, dus zit nu op 85C. Wel fijn, want dat betekent dat ik dus ook geregeld zonder beha de dag door kom. Dat zit toch stiekem het lekkerste
Is die kleine van jou ook zo allejemig druk??quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:30 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Fun huh?![]()
Ik dacht gisteren dat die al de uitgang aan het zoeken was, werd er bozig van zo oncomfortabel was het![]()
En go RFRde eerste cm is binnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
griepje, griepje blijft wel lang hangen, huisarts geweest moet rustig aan doen, nu antibiotica gekregen, nee kan dus niet drinken want sja antibiotica he.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had al grote tetta's, maar begin nu mijn beha al ongemakkelijk te vinden. Eerlijk gezegd was hij al aan de kleine kant dus dan kan het snel gaan.
RFR: elke cm is er eentje, schijnt, ik weet weet er weinig van dus wens je vooral maar veel pufsucces!
Egoklaagpost:
Gisteren een bruiloft gehad, we bleven ook slapen. Misschien had ik de midnightsnackkar moeten overslaan, want heb t er 's nachts allemaal weer uit gegooid in t wc-prullenbakjeblijkbaar kan ik toch kotsen
. Vandaag repetitie en verjaardag schoonvader en morgen een dagje uit met schoonmoeder.... Zie er als een berg tegenop, maar als ik afzeg ben ik weer de partypooper...
Ik vind t echt heel vervelend dat ik juist in deze periode dat ik me heel regelmatig erg beroerd voel niet kan uitleggen aan mensen waarom. Meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |