quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:15 schreef klaprooss het volgende:
en ja waarschijnlijk komt t morgen misschien anders over als ik dit lees, even de hormonen op scherp op dit moment
Hm ja tsja... lastig onderwerp. Wie bepaalt wanneer een klacht een inleiding rechtvaardigt? Tussen 'het gewoon zat zijn' en 'voor de trein willen springen' zit nogal een grijs gebied. En de impact van spugen of bekkeninstabiliteit is ook voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef Kimpossible het volgende:
Nogmaals: Los van de werkelijk psychische problemen, de spugerts, de zwangerschapsvergiftigingen en wat voor ellende meer.
Ja!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Klaprooss zeker met de angstige gevoelens die je deze week beschreef snap ik heel goed dat je het liefste nu al je kindje veilig en wel in je armen zou houden. Uiteindelijk is het heel fijn dat je VK met je meedacht en de strippoging ondernam. En ik denk dat je ervan mag uitgaan dat als het niet verantwoord zou zijn ze ook niet zou strippen. Ik hoop echt voor je dat je ondanks de angst ook nog kunt genieten van de laatste zwangere dagen/weken.
Knuffelse met vriendje.![]()
En nog even iets anders. Bij mij 'knakken' de babies soms. Het is een beetje zo'n soort geluid als je krijgt als je elleboog knakt, maar dan iets zachter en het komt echt uit mijn buik. Zouden de babies dan ook al knakkende gewrichtjes hebben in je buik? Het gebeurt gewoon als ik zelf op de bank zit, dus ik ben het echt niet zelf.
Sterkte joh. Die angst is denk ik voor een heel deel de impact van de hormonen en het grote onbekende dat je te wachten staat. Goed slapen helpt en lekker huilen ook. Maar het meest helpt de bevalling. Nog heel even!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:48 schreef klaprooss het volgende:
Het verschilt een beetje per dag, merk dat het een beetje om de dag gaat. Een goede dag en nacht en daarna weer onwijs slecht.
Ik baal er zelf gewoon zo van en vind het zelf ook zo gek! Want ik ben zo niet bang voor de bevalling, ik kijk er zo naar uit! Maar waarom dan toch die angst dat het daarvoor al fout gaat? Ik snap het niet en misschien is dat nog wel het vervelende, ik kan het niet verklaren dus ook moeilijk uitzetten.
Ik ga zo maar even met vriend knuffelen en hopelijk een goede nacht pakken!
Bedankt iigwaarschijnlijk ben ik morgen weer weer wat redelijker!
Vanmiddag gelezen: "ik vroeg de vk mij alvast te strippen omdat ik heel graag op 8 oktober wilde bevallen. Mijn vriend en ik waren die datum namelijk precies 2,5 jaar samen".quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:54 schreef Cantare het volgende:
[..]
Hm ja tsja... lastig onderwerp. Wie bepaalt wanneer een klacht een inleiding rechtvaardigt? Tussen 'het gewoon zat zijn' en 'voor de trein willen springen' zit nogal een grijs gebied. En de impact van spugen of bekkeninstabiliteit is ook voor iedereen anders.
Daarmee pak je een heel makkelijk voorbeeld van een geval waarin er totaal geen medisch/psychische reden is om de bevalling op te wekken. Da's geen vergelijk met iemand die in eigen ogen niet langer door kan lopen i.v.m. klachten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vanmiddag gelezen: "ik vroeg de vk mij alvast te strippen omdat ik heel graag op 8 oktober wilde bevallen. Mijn vriend en ik waren die datum namelijk precies 2,5 jaar samen".
Klopt, en dat bedoel ik ook te zeggen. Dit is idioot, de rest is wmb ter interpretatie van een ieder afzonderlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef Cantare het volgende:
[..]
Daarmee pak je een heel makkelijk voorbeeld van een geval waarin er totaal geen medisch/psychische reden is om de bevalling op te wekken. Da's geen vergelijk met iemand die in eigen ogen niet langer door kan lopen i.v.m. klachten.
Dat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, en dat bedoel ik ook te zeggen. Dit is idioot, de rest is wmb ter interpretatie van een ieder afzonderlijk.
Oh getver echt? Ik kan niet tegen t geluid van knakkende gewrichten....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Klaprooss zeker met de angstige gevoelens die je deze week beschreef snap ik heel goed dat je het liefste nu al je kindje veilig en wel in je armen zou houden. Uiteindelijk is het heel fijn dat je VK met je meedacht en de strippoging ondernam. En ik denk dat je ervan mag uitgaan dat als het niet verantwoord zou zijn ze ook niet zou strippen. Ik hoop echt voor je dat je ondanks de angst ook nog kunt genieten van de laatste zwangere dagen/weken.
Knuffelse met vriendje.![]()
En nog even iets anders. Bij mij 'knakken' de babies soms. Het is een beetje zo'n soort geluid dat je krijgt als je elleboog knakt, maar dan iets zachter en het komt echt uit mijn buik. Zouden de babies dan ook al knakkende gewrichtjes hebben in je buik? Het gebeurt gewoon als ik zelf op de bank zit, dus ik ben het echt niet zelf.
Oh ongetwijfeldquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja echt GM. Maar het hoeft echt niet te gebeuren bij jou hoor. Bij L. heb ik het nooit gehoord. En het is ook maar heel soms, dus mocht het toch gebeuren, dan overleef je het vast wel.![]()
Ik heb vandaag toch baby A wel goed gevoeld gelukkig. Ik heb me er even wat meer op gefocust en ik voel hem niet schoppen, of nouja dat geschop kan ik niet uit elkaar houden, maar wel regelmatig draaien en wriemelen onderin mijn buik. Hij ligt ingedaald in mijn bekken en volgens mij geeft hij af en toe ook mijn blaas een boks of misschien een schop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |