abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:50:48 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137032735
Klap :*
KuikenGuppy
pi_137032826
Probeer goed je nachtrust te pakken, bijtijds naar bed, misschien iets van een warme douche of bad voordat je naar bed gaat, even ontspannen. Overdag ook even gaan liggen tussen de middag en goed blijven eten qua groente en fruit enz. Je hoofd draait overuren, je hormonen ook, en we weten allemaal hoe pms is als je slecht geslapen hebt en honger hebt. Do not try that at home als je hoogzwanger bent :+

en verder,
Ieder mens heeft zn verhaal, zn motivaties en zn achtergronden. En het is niet aan een ander om daarover te oordelen. Je mag ervan denken wat je zelf wilt, maar iemand veroordelen op basis van een half verhaal is niet fair. Jouw gevoelens en keuzes hebben bestaansrecht net als die van een ander. Wat voor jou de juiste weg is is die voor een ander helemaal niet en vice versa. Goed of slecht bestaat niet ;)
gechargeerd enzo, maar je snapt het wel :*
:)
pi_137032871
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef Kimpossible het volgende:

Nogmaals: Los van de werkelijk psychische problemen, de spugerts, de zwangerschapsvergiftigingen en wat voor ellende meer.
Hm ja tsja... lastig onderwerp. Wie bepaalt wanneer een klacht een inleiding rechtvaardigt? Tussen 'het gewoon zat zijn' en 'voor de trein willen springen' zit nogal een grijs gebied. En de impact van spugen of bekkeninstabiliteit is ook voor iedereen anders.
pi_137032908
Klaprooss zeker met de angstige gevoelens die je deze week beschreef snap ik heel goed dat je het liefste nu al je kindje veilig en wel in je armen zou houden. Uiteindelijk is het heel fijn dat je VK met je meedacht en de strippoging ondernam. En ik denk dat je ervan mag uitgaan dat als het niet verantwoord zou zijn ze ook niet zou strippen. Ik hoop echt voor je dat je ondanks de angst ook nog kunt genieten van de laatste zwangere dagen/weken.

Knuffelse met vriendje. :)

En nog even iets anders. Bij mij 'knakken' de babies soms. Het is een beetje zo'n soort geluid dat je krijgt als je elleboog knakt, maar dan iets zachter en het komt echt uit mijn buik. Zouden de babies dan ook al knakkende gewrichtjes hebben in je buik? Het gebeurt gewoon als ik zelf op de bank zit, dus ik ben het echt niet zelf. :?
pi_137032981
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Klaprooss zeker met de angstige gevoelens die je deze week beschreef snap ik heel goed dat je het liefste nu al je kindje veilig en wel in je armen zou houden. Uiteindelijk is het heel fijn dat je VK met je meedacht en de strippoging ondernam. En ik denk dat je ervan mag uitgaan dat als het niet verantwoord zou zijn ze ook niet zou strippen. Ik hoop echt voor je dat je ondanks de angst ook nog kunt genieten van de laatste zwangere dagen/weken.

En nog even iets anders. Bij mij 'knakken' de babies soms. Het is een beetje zo'n soort geluid als je krijgt als je elleboog knakt, maar dan iets zachter en het komt echt uit mijn buik. Zouden de babies dan ook al knakkende gewrichtjes hebben in je buik? Het gebeurt gewoon als ik zelf op de bank zit, dus ik ben het echt niet zelf. :?
Ja! :D
dat heb ik ook wel eens gehad bij mn oudste, toen ook aan mn vk gevraagd en die zei dat het de gewrichtjes van hte kindje waren, ik vond het zo bizar om me voor te stellen :D maar ik zou ook niet weten wat het anders zuo kunnen zijn.
Nu jij het zo omschrijft kan ik het me echt ook weer precies voor de geest halen. Bizar.

Het breken van mn vliezen voelde vergelijkbaar trouwens, alleen dan was de knak iets harder
:)
pi_137032997
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:48 schreef klaprooss het volgende:
Het verschilt een beetje per dag, merk dat het een beetje om de dag gaat. Een goede dag en nacht en daarna weer onwijs slecht.

Ik baal er zelf gewoon zo van en vind het zelf ook zo gek! Want ik ben zo niet bang voor de bevalling, ik kijk er zo naar uit! Maar waarom dan toch die angst dat het daarvoor al fout gaat? Ik snap het niet en misschien is dat nog wel het vervelende, ik kan het niet verklaren dus ook moeilijk uitzetten.

Ik ga zo maar even met vriend knuffelen en hopelijk een goede nacht pakken!
Bedankt iig :* waarschijnlijk ben ik morgen weer weer wat redelijker!
Sterkte joh. Die angst is denk ik voor een heel deel de impact van de hormonen en het grote onbekende dat je te wachten staat. Goed slapen helpt en lekker huilen ook. Maar het meest helpt de bevalling. Nog heel even!
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:58:24 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137033031
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:54 schreef Cantare het volgende:

[..]

Hm ja tsja... lastig onderwerp. Wie bepaalt wanneer een klacht een inleiding rechtvaardigt? Tussen 'het gewoon zat zijn' en 'voor de trein willen springen' zit nogal een grijs gebied. En de impact van spugen of bekkeninstabiliteit is ook voor iedereen anders.
Vanmiddag gelezen: "ik vroeg de vk mij alvast te strippen omdat ik heel graag op 8 oktober wilde bevallen. Mijn vriend en ik waren die datum namelijk precies 2,5 jaar samen".

Verder moet iedereen het zelf beslissen, vind ik.
Ik mag morgen :o als het lukt :P. Heb nog maar weinig ontsluiting, dus we'll see...
KuikenGuppy
pi_137033050
Wat grappig! Ik heb het vorige keer niet gehad. Ik ben benieuwd welke van de twee het is en of hij dat na de geboorte ook blijft doen. :D
Oh, of ze doen het allebei natuurlijk, dat kan ook nog.
pi_137033189
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Vanmiddag gelezen: "ik vroeg de vk mij alvast te strippen omdat ik heel graag op 8 oktober wilde bevallen. Mijn vriend en ik waren die datum namelijk precies 2,5 jaar samen".
Daarmee pak je een heel makkelijk voorbeeld van een geval waarin er totaal geen medisch/psychische reden is om de bevalling op te wekken. Da's geen vergelijk met iemand die in eigen ogen niet langer door kan lopen i.v.m. klachten.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 23:06:03 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137033341
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef Cantare het volgende:

[..]

Daarmee pak je een heel makkelijk voorbeeld van een geval waarin er totaal geen medisch/psychische reden is om de bevalling op te wekken. Da's geen vergelijk met iemand die in eigen ogen niet langer door kan lopen i.v.m. klachten.
Klopt, en dat bedoel ik ook te zeggen. Dit is idioot, de rest is wmb ter interpretatie van een ieder afzonderlijk.
KuikenGuppy
  zaterdag 22 februari 2014 @ 23:09:07 #91
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137033444
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 23:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klopt, en dat bedoel ik ook te zeggen. Dit is idioot, de rest is wmb ter interpretatie van een ieder afzonderlijk.
Dat.

Wat voor de een aanstelleritis is kan voor de ander de hel zijn. Ik denk dat de verloskundige dat best aan kan voelen, want je leert je pappenheimers en dramaqueens vast van een afstandje te herkennen. Ik snap gewoon niet dat het eigen belang in de hoofden van die dames die in mijn ogen dramaqueens zijn, zo sterk prevaleert boven het belang van hun kindje. Als zij zich vervolgens toch laten inleiden omdat het echt niet meer gahaahahahaat boehoe, met als hoofdargument dat hun mooiste pumps knellen, tsja, zelf weten, maar ik schud dan toch afkeurend mijn hoofd.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_137033766
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:54 schreef _NIKKI_ het volgende:

En nog even iets anders. Bij mij 'knakken' de babies soms. Het is een beetje zo'n soort geluid dat je krijgt als je elleboog knakt, maar dan iets zachter en het komt echt uit mijn buik. Zouden de babies dan ook al knakkende gewrichtjes hebben in je buik? Het gebeurt gewoon als ik zelf op de bank zit, dus ik ben het echt niet zelf. :?
Oh getver echt? Ik kan niet tegen t geluid van knakkende gewrichten.... :@ en dan van binnen uit... *ril*
S. 2014
J. 2016
pi_137034044
Ja echt GM. Maar het hoeft echt niet te gebeuren bij jou hoor. Bij L. heb ik het nooit gehoord. En het is ook maar heel soms, dus mocht het toch gebeuren, dan overleef je het vast wel. ;)

Ik heb vandaag toch baby A wel goed gevoeld gelukkig. Ik heb me er even wat meer op gefocust en ik voel hem niet schoppen, of nouja dat geschop kan ik niet uit elkaar houden, maar wel regelmatig draaien en wriemelen onderin mijn buik. Hij ligt ingedaald in mijn bekken en volgens mij geeft hij af en toe ook mijn blaas een boks of misschien een schop.
pi_137034188
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 23:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja echt GM. Maar het hoeft echt niet te gebeuren bij jou hoor. Bij L. heb ik het nooit gehoord. En het is ook maar heel soms, dus mocht het toch gebeuren, dan overleef je het vast wel. ;)

Ik heb vandaag toch baby A wel goed gevoeld gelukkig. Ik heb me er even wat meer op gefocust en ik voel hem niet schoppen, of nouja dat geschop kan ik niet uit elkaar houden, maar wel regelmatig draaien en wriemelen onderin mijn buik. Hij ligt ingedaald in mijn bekken en volgens mij geeft hij af en toe ook mijn blaas een boks of misschien een schop.
Oh ongetwijfeld :D

Lijkt mij sowieso lastig te bepalen wie wat veroorzaakt... 4 voetjes en handjes.. Hoe hou je dat uit elkaar?
S. 2014
J. 2016
pi_137034264
NZ gefeliciteerd met je zoon! *O* beter laat dan niet :@

Ik ben benieuwd naar RFR, hopelijk is je meisje er al :*
Fijn dat je beide babies weer hebt gevoeld Nikki. :)

Strippen/Inleiden voelt nog als heel erg ver van mijn bed. De vk gaf me vorige keer folders mee over de bevalling e.d. en ik heb ze nog niet ingekeken :@ Ik hou me maar voor dat ik nog genoeg tijd heb.
Wel wat andere puntjes afgehandeld, op de 9 mnd beurs een wagen besteld :s), de babykamer staat in de verf, commode is opgehaald en vandaag stof uitgezocht voor in de wieg O+ ja hier ook zo'n mooie familie wieg :6 ;)
pi_137034739
GM, ze lagen eerst allebei aan een eigen kant, toen was uit elkaar houden goed te doen. Nu ligt baby A ingedaald en baby B ligt er dwars overheen met zijn hoofd bij de billen van baby A. Ik voel nu A echt onderin mijn buik wriemelen en bovenin mijn buik wordt er hard geschopt. Het gewriemel komt echt van A. Die harde schoppen komen sowieso van baby B, maar misschien doet A soms ook wel mee. Alleen kan ik dat dus niet meer plaatsen nu. Ik ben in ieder geval blij dat er wel plekken in mijn buik zijn nu waar ik echt zeker A of zeker B voel. Dat scheelt weer wat zorgen.

Fazz ik vind familiewiegjes. O+ Hoe lelijk ook, het heeft voor mij meer emotionele waarde. Tof dat jullie een kinderwagen hebben gekocht!
pi_137034934
Ik heb destijds bij de tweede gesmeekt om een inleiding met 39 weken. De eerste kwam met 41w4 en had een slechte placenta. Bij de tweede kon ik amper meer lopen doir bekkenklachten en was ik uitgerekend rond Pinksteren. Van de vk moest en zou ik de 40 weken halen voor strippen. Dat mocht ook absoluut niet in een weekend en een verwijzing kreeg ik pas na die strippoging. Uiteindelijk kwam ik bij de gyn die compleet verbaasd was dat ze me hadden laten doorlopen tegen advies in van fysio en afspraken tussen gyn en vk. Ik beviel na een geplande inleiding met 40w3. Placenta was weer helemaal op en we hebben het geluk gehad dat hij vrij groot was. Ik ben er echt boos om geweest en heb me zo niet begrepen gevoeld. Mijn gevoel gaf zo duidelijk aan dat het klaar en op was, maar ik mocht niet zeuren, want geen 40 weken. Het maakte die laatste dagen echt enorm zwaar. Niet lichamelijk, want dat was al tijden zo, maar mentaal.
Tuurlijk inleiden met 34 of 37 weken klinkt mij ook als onzin in de oren, maar soms wordt er ook wel heel makkelijk geoordeeld.

[ Bericht 4% gewijzigd door mefke79 op 23-02-2014 00:01:11 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 23 februari 2014 @ 00:00:19 #98
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137035063
Mefke, t klinkt misschien makkelijk, maar ik vind dat dus een duidelijk ander verhaal dan k met mijn tirade ( :P ) bedoeld heb. In jouw geval is het m.i. Heel gemakkelijk medisch te verantwoorden/onderbouwen en vind ik het zelfs kortzichtig dat de vk daarin niet is meegegaan. Ik begrijp heel goed dat je na een ervaring met slechte placenta én een verrot bekken (al denk ik in je post te kunnen proeven dat die placenta echt wel het grootste ding was voor je) eerder ingeleid had willen worden.
pi_137035198
En toch kp, ik heb het ervaren als dat ik de zeurklant was waar mignonne het over had. Ik zag die feestdagen (Hemelvaart en Pinksteren) al tijden aankomen en heb weken ervoor al aangegeven dat ik afspraken wilde maken. Mij is letterlijk gezegd dat ze voor de 40 weken niet mochten doorsturen, terwijl dat niet zo bleek te zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 23 februari 2014 @ 00:25:12 #100
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137035634
Ik denk dat ik die post gemist heb :@

Al denk ik wel dat het gevoel een zeurpiet te zijn óók een beetje bij het zwangerzijn hoort. Voor mij in ieder geval wel. Ik ben heel nuchter en koest bij de gyn, terwijl ik me ook best weleens heel naar voel. Mijn zorgen, een beetje zoals die van klap, meld ik daarom niet of heel terloops. Om vervolgens op m'n sodemieter te krijgen van vriendlief, omdat die heel goed weet dat t een matter of time is voor ik weer hormonaal zit te piepen dat hij geen ideeheehee heeft wat er nog allemaal voor kan zorgen dat we zonder (ademende) baby naar huis gaan :'( :') ik ben heel vaak bang een aansteller gevonden te worden.

Net als dat ze me soms best goed zeer hebben gedaan met al die inwendige toestanden door gewoon onvoorzichtig en gehaast te zijn. Dan denk ik, als ik nu zeg dat hij me zeer doet dan lacht hij vast stiekem in z'n knuistje als ik weg ben. Want als ik dít al zeer vind doen, dan is het vast hilarisch om te bedenken wat die bevalling nog gaat doen. _O- Net als dat strippen misschien zeer doet, maar ik dat echt niet aan zou durven geven.

Maar eerlijk? Ik denk dat dat gevoel vast alleen tussen míjn oren zit. Veel woorden voor 1 boodschap. Ik zeg altijd zoveel en zo weinig tegelijk :')
pi_137037562
RFR, lekker aan t puffen? Hopelijk wordt 23-2 jullie dag!

Het inleiden ging hier ietsje anders... Ik heb gesmeekt of ze niet nog twee weken konden wachten, maar dat mocht niet ;)
Ik heb wel besloten dat ik bij weer een evt hoge bloeddruk, eigenlijk niet ingeleid wil worden, maar dan een ks wil... (Weet niet of de gyn daarmee dan akkoord gaat hoor, zover ben ik nog niet ;) )
De vorige keer ging het zo mis, dat wil ik niet nog een keer.

Gelukkig heeft m'n schoonzus precies hetzelfde gehad en ging dat de tweede keer helemaal goed, dus ik ga ervan uit dat het nu een perfect zwangerschap wordt!
pi_137038070
Maar Mef, inleiden met 39 weken was sowieso niet waar ik het over had. :* Dat was 37 weken en vaak van mensen die als hoofdargument aandragen dat ze het 'gewoon' zat zijn en er geen medische reden is om zo vroeg al in te grijpen.

Ik lig met een kletsende peuter in bed. "Mag ik even met jou en de babies knuffelen?", was haar vraag. Ondanks dat ze eigenlijk niet meer zo goed bij ons in bed past door mijn mega buik kon ik dit schattige verzoekje niet weerstaan. Nu aait ze over mijn buik terwijl ze zegt: "Ik denk dat mijn broertjes nu denken dat ik het zusje ben." O+
pi_137038098
Oh wat ontzettend lief Nikki!

Deed Ow dat ook maar, voorlopig is t hier alleen een: ik ben groot en slaap niet huilbui van al 4 uur en 22 minuten lang :')
pi_137038108
Ohh Loj, dat is heftig. -O-
Nu maar hopen dat je straks nog een paar uurtjes slaap kan meepikken.
pi_137038119
6 uur is hier de grens, dan mag de dreumes naar beneden :)
Dat doet vl vandaag, daarna kan ik weer slapen :)
Nog maar een uurtje :)

Maar, ga jij snel weer eens slapen! Lekker met peuter ernaast, zou ik zeggen!
pi_137038279
Hopelijk hebben jullie nog iets kunnen slapen Nikki en Loj! Hoe is het trouwens met je misselijkheid Loj?

Hier ook al anderhalf uur wakker sinds vriend thuis kwam van werk om 5 uur. Dit was gelukkig zijn laatste keer s nachts werken :)

Ik merkte vandaag trouwens dat mijn wereld wel even heel klein wordt nu tijdens mijn verlof, maar dat ik het wel nog even fijn zou vinden om iedereen nog een keer te zien voor de bevalling en aangezien mijn vriendinnen en collega's niet in de buurt zitten is het ook best lastig om even langs te gaan. Gelukkig speelt vriend nog met plezier voor chauffeur, dus ik heb komende week nog even twee avondjes geprikt dat we samen naar twee van mijn vriendinnen kunnen voordat ik helemaal in mijn cocon ga. En iedereen komt met liefde hierheen, maar die bezoekjes bij hun thuis vind ik juist wel fijn nu :) En dan kunnen we ons vanaf volgend weekend helemaal richten op de komst van Arie *;
pi_137038329
Dot, ik heb nog even lekker geslapen. Peuter ligt nog lekker te slapen naast me nu, net als man. Ik ben alweer klaarwakker. Ik ga zo maar een lekker ontbijtje maken voor mijn lieverds denk. Normaal gesproken doe ik dat maar een keer per jaar (op vaderdag), want mijn man doet het alle andere zondagen. Het zal dus vast op prijs gesteld worden. :) En zo kunnen zij lekker nog even verder slapen.

Lief dat vriend voor je chauffeurt. Ik heb toevallig voor gisteravond een verjaardag van een vriendinnetje afgezegd omdat het op zo'n 40 minuten rijden lag en ik er alleen heen zou moeten. Ik voel me daar best lullig bij, maar ervan uitgaande dat L. 4 uur na de eerste wee op mijn buik lag durf ik gewoon niet zo goed meer zo ver weg te gaan in mijn eentje. :@

RFR ben je al aan het babyknuffelen?
  zondag 23 februari 2014 @ 08:18:48 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137038438
Dat zou ik ook niet meer durven dan hoor Nikki!

Meld met de dubieuze mijlpaal van 41 weken. Zal ik er maar gewoon om jompelen? ;) *O*.
KuikenGuppy
pi_137038523
Misschien jompel je wel je kleine eruit Burdie?
Mijn advies: doorjompelen!
Sterktr vandaag bij de vk :*
pi_137038563
Precies Burdie, flink blijven dansen ;) Succes bij de VK!

Ik dans even mee, 8 weken!
pi_137038637
Burdie spannende dag! Succes met de strippoging, ik hoop dat het wat in gang zet. :*

IMA 8 weken! *O*
pi_137038699
Jompels voor de wisseldagen! Ikzelf doe lekker mee; 28 weken vandaag!
Nog 7 weken werken (mits ik op 1 april nog een baan heb). Ik slaap wel heel slecht nu de datum heel dichtbij komt waarbij eea bekend gemaakt gaat worden op werk (3 maart). Nog maar 1 week werken waar alles 'normaal' is.
Ik vind t moeilijk. En droom er bijna elke nacht wel over (met slechte uitkomst voor mij :') ).
En dan ook nog lekker hormonaal zijn en moe :') .
Nouja, komt goed.

Ben benieuwd hoe het met RFR is!!
Tralalalaaa
pi_137038856
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 06:35 schreef Dot. het volgende:
Hopelijk hebben jullie nog iets kunnen slapen Nikki en Loj! Hoe is het trouwens met je misselijkheid Loj?

Hier ook al anderhalf uur wakker sinds vriend thuis kwam van werk om 5 uur. Dit was gelukkig zijn laatste keer s nachts werken :)

Ik merkte vandaag trouwens dat mijn wereld wel even heel klein wordt nu tijdens mijn verlof, maar dat ik het wel nog even fijn zou vinden om iedereen nog een keer te zien voor de bevalling en aangezien mijn vriendinnen en collega's niet in de buurt zitten is het ook best lastig om even langs te gaan. Gelukkig speelt vriend nog met plezier voor chauffeur, dus ik heb komende week nog even twee avondjes geprikt dat we samen naar twee van mijn vriendinnen kunnen voordat ik helemaal in mijn cocon ga. En iedereen komt met liefde hierheen, maar die bezoekjes bij hun thuis vind ik juist wel fijn nu :) En dan kunnen we ons vanaf volgend weekend helemaal richten op de komst van Arie *;
Daar ben ik ook erg bang voor, dat mijn wereld zo klein wordt. Familie in NL og op een uur vliegen hier vandaan, heb wat vrienden hier maar die werken overdag en is dus lastig mee afspreken. En voorlopig ken ik niemand die ook zwanger is, dus samen verloffen is er ook nit bij. Oh en het verlof duur hier ook nog eens een maand of 9 :') Ik zie er dus een beetje tegenop...

Burd, je beeb moet nu toch wel klaar zijn he!

En RFR, al aan het knuffelen met je mini?
pi_137038961
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burdie! Succes vandaag, dat je baby maar goed reageert op je buitenspeelberichtje :*

RFR spannend! Hopelijk ben je al aan het baby knuffelen! O+

Aan de rest even een zwaai!! :* :W
♥ J & S
  zondag 23 februari 2014 @ 09:36:01 #115
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_137038990
Wow klaproos, spannend! Klinkt als the real deal... Wie weet! Succes :)
  zondag 23 februari 2014 @ 09:43:07 #116
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137039090
Spannend klaproos! Succes *O*

En ben ook heel benieuwd hoe het met rfr is...

Pff, hier vaak gelezen over dromen van een kat aan de borst... Ik had die droom vannacht maar dan met een kameel :X ):O :X
Oude (on)bekende.
pi_137039152
Klap wat spannend! :o Succes!
pi_137039402
Hmm klap dat jij er nog maar weinig bij hoefde te puffen/zuchten wil toch niet zeggen dat het niet hrt echte werk is :?

Misschien juist wel alleen weet jij het prima te handelen! Zoals jij het beschrijft lijkt het me niet echt 'normale' zwangerpijn maar idd meer richting het echte werk :o

Spannend!
pi_137039422
Klap dat klinkt toch wel als het echte werk hoor!
Bij peuter kon ik ze vrij makkelijk wegzuchten toen we de dokter hadden gebeld. Maar toen hij geweest was en had getoucheerd begonnen de weeen echt wel onwijs pijn te doen!
Succes en ik hoop dat dit het ook echt is!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
  zondag 23 februari 2014 @ 10:39:14 #120
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_137040040
Klap ik heb er geen verstand van maar ik zou zeggen: Go for it *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_137040119
Dat klinkt goed Klap! Succes!
pi_137040158
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Klap dat klinkt toch wel als het echte werk hoor!
Bij peuter kon ik ze vrij makkelijk wegzuchten toen we de dokter hadden gebeld. Maar toen hij geweest was en had getoucheerd begonnen de weeen echt wel onwijs pijn te doen!
Succes en ik hoop dat dit het ook echt is!

SPOILER
:D ik vind het een wonder dat op mijn werk alles nog goed gaat. Verder ben ik een wandelende wet van Murphy :') Van de week had ik al de hele keuken onder de vanillekwark :+
pi_137040169
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:39 schreef Chanty het volgende:
Klap ik heb er geen verstand van maar ik zou zeggen: Go for it *O*
Wat zij zegt ^^ *O*
Kwak
pi_137040480
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 09:43 schreef Mevr_Mus het volgende:

Pff, hier vaak gelezen over dromen van een kat aan de borst... Ik had die droom vannacht maar dan met een kameel :X ):O :X
_O-
pi_137040531
Klap! Ooh meis misschien dan toch?
Succes :%
pi_137040597
Klinkt spannend klap!
S. 2014
J. 2016
pi_137040930
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 09:23 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Daar ben ik ook erg bang voor, dat mijn wereld zo klein wordt. Familie in NL og op een uur vliegen hier vandaan, heb wat vrienden hier maar die werken overdag en is dus lastig mee afspreken. En voorlopig ken ik niemand die ook zwanger is, dus samen verloffen is er ook nit bij. Oh en het verlof duur hier ook nog eens een maand of 9 :') Ik zie er dus een beetje tegenop...

Burd, je beeb moet nu toch wel klaar zijn he!

En RFR, al aan het knuffelen met je mini?
Oh, maar echt eenzaam ofzo voel ik me niet. Met sms'en en bellen blijf je toch ook in contact met ze? En s avonds en in het weekend afspreken als dat lukt met de baby? Zijn er geen clubjes overdag waar je heen zou kunnen met de baby? Een borstvoedingscafe oid?

Klap, spannend! Zet m op!
pi_137041743
Ze is er!

Vannacht om 02:32 is onze dochter N.ora geboren, 3150 gram schoon aan de haak. Bevalling was heftig en het had niet veel gescheeld of ik had een keizersnee moeten krijgen, maar gelukkig mocht ik het op eigen kracht doen.
Nu nog in het ziekenhuis wegens overmatig bloedverlies, hopelijk mag ik straks naar huis.

Volgens mij zijn de foto's heel groot maar ik zit mobiel dus kan ze niet aanpassen, sorry.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zondag 23 februari 2014 @ 11:43:26 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_137041771
Gefeliciteerd RFR! Wat een mooi meisje O+!
disclaimer
  zondag 23 februari 2014 @ 11:43:34 #130
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_137041773
Ohhh RFR O+ Wat is ze mooi! En mooie naam ook. Gefeliciteerd *O* Hopelijk mogen jullie snel naar huis :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_137041778
*O* *O* *O* Gefeliciteerd RunForrestRun, wat een prachtig popje! Nu bijkomen terwijl je daarmee knuffelt O+
pi_137041784
RFR daar is ze!! Eindelijk je poppetje op je buik.
Geniet ervan en hopelijk snel naar huis :*
  zondag 23 februari 2014 @ 11:44:06 #133
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137041785
Ohhhh wat een schatje!! Gefeliciteerd RFR met O+ N.ora O+ *O* Succes met herstellen na de heftige bevalling :*
pi_137041798
RFR, toch nog snel gegaan! Wat fijn O+.? Gefeliciteerd!! *O*
Home is where the O+ is...
pi_137041827
Oooh gefeliciteerd RFR!!! Wat een fijn poppetje,mooie plaatjes! Geniet ervan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_137041880
Jaaa RFR ze is er! Van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje! *O*
pi_137041905
Gefliciteerd Rfr! Wat een mooi meisje heb je gemaakt O+
  zondag 23 februari 2014 @ 11:49:36 #138
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137041925
Gefeliciteerd RFR! Wat anderen al zeggen, wat een mooi popje O+
Oude (on)bekende.
  zondag 23 februari 2014 @ 11:50:05 #139
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137041938
Rfr gefeliciteerd met je mooie meisje *O*
pi_137041964
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:58 schreef mignonne het volgende:

Ik heb zelf destijds de boot zelfs afgehouden qua strippen bij 41 weken. Ze bood het zo stom zo routine-matig aan. Zo van nou je bent nu 40+6, we gaan even aan je buik voelen en daarna zal ik van binnen voelen of er ontsluiting is en of ik kan strippen.
Ehm... nee? de dag erna ben ik bevallen :)
Is het normaal dat het op die manier gebracht wordt? Want dat vind ik dan wel raar, ook bij 41 weken.

Ik vind het heel fijn dat mijn vk het alleen als mogelijkheid heeft aangegeven en dat de beslissing heel duidelijk bij mij werd gelaten. Zo ging het vervolgens ook in het ziekenhuis waar ik met 41+3 naar toe ging voor een check. Ook voor strippen geldt dat het wat mij betreft geen vanzelfsprekendheid is, ook niet als je bij die 41 weken bent, of eroverheen. Ik wilde absoluut geen "polonaise" aan mijn lichaam, behalve als er een medische noodzaak zou zijn. En daarvan is pas sprake, volgens de huidige protocollen, als je over de 42 weken gaat. Dus waarom dan het strippen zo brengen alsof het 'niet anders kan' of 'hoort'?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 23 februari 2014 @ 11:52:38 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137041989
RFR, wat een popje O+.
You did it, je bent mama! Gefeliciteerd *O*.
KuikenGuppy
  zondag 23 februari 2014 @ 11:54:40 #142
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_137042046
Welkom op de wereld N.ora O+
Jullie gefeliciteerd RFR en partner *O* :)

En wat spannend voor jullie Klaproos :%
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_137042060
Oh, RFR, wat fantastisch en wat is ze mooi!! Gefeliciteerd *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_137042098
Van harte RFR, met je mooie meid *O*!
Succes met herstel, hou er rekening mee dat je door het overmatig bloedverlies flink slap kunt zijn.

Collega van me is ook vannacht bevallen :).

Mooie dag om vandaag jarig te zijn ;) (alleen vier ik het maar kort, zoveel gedoe lukt me niet echt)
  zondag 23 februari 2014 @ 11:56:38 #145
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137042100
Jaaaaaa gefeliciteerd RFR, wat een prachtig meisje!!
Welkom N.ora !! O+ *O*
doei
  zondag 23 februari 2014 @ 11:56:47 #146
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137042105
Burdie, je staat bovenaan! *O* en 41 weken :* *G*
pi_137042149
Jaaa RFR, wat is ze prachtig! Gefeliciteerd! *O*

Klaproos wat spannend!
pi_137042169
Ja, Burdie, veel succes! :) . En klaproos, zet 'm op!
  zondag 23 februari 2014 @ 11:59:30 #149
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137042175
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 09:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
Spannend klaproos! Succes *O*

En ben ook heel benieuwd hoe het met rfr is...

_O- ik ben zeer visueel ingesteld :D

Klap, dat klinkt toch wel meer als t echte werk!!!
doei
pi_137042204
RFR *O* gefeliciteerd met N.ora! Wat een mooie meiske!
S. 2014
J. 2016
pi_137042341
Gefeliciteerd RFR! Wat een mooie naam voor dat mooie meisje O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_137042394
JAaaa RFR, daar is ze dan! Gefeliciteerd *O*

En gogo Klap! *O*

Gratz met een mooie mijlpaal Burd, klinkt misschien gek, maar ergens mag je er best trots op zijn dat je beeb het zo fijn bij je vind. Ook jij krijgt hem/haar binnenkort te zien :*
pi_137042408
RFR gefeliciteerd met N.ora. Wat een knapperd O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_137042617
Gefeliciteerd met je mooie meisje RFR!
Kwak
pi_137042669
Gefeliciteerd RFR, wat een prachtig meisje *O*

spannned Klap! *O*
In life, every ending is a new beginning..
pi_137042721
Ik ben verliefd :@

SPOILER
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 23 februari 2014 @ 12:14:35 #157
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_137042759
RFR gefeliciteerd met je meisje, wat een poppetje zeg O+

kursor van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ook al hou je het klein ik hoop dat je lekker geniet :*

en klap zet hem op :%
W
Z
E
  zondag 23 februari 2014 @ 12:16:19 #158
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137042830
Ahh lief Jaleesa O+
doei
pi_137043113
Jaa proficiat met je prachtige dochter RFR!
Wat is ze mooi!! *O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  zondag 23 februari 2014 @ 12:26:33 #160
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137043257
RFR, van harte gefeliciteerd met je mooie dochter *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: