Daar ben ik ook erg bang voor, dat mijn wereld zo klein wordt. Familie in NL og op een uur vliegen hier vandaan, heb wat vrienden hier maar die werken overdag en is dus lastig mee afspreken. En voorlopig ken ik niemand die ook zwanger is, dus samen verloffen is er ook nit bij. Oh en het verlof duur hier ook nog eens een maand of 9quote:Op zondag 23 februari 2014 06:35 schreef Dot. het volgende:
Hopelijk hebben jullie nog iets kunnen slapen Nikki en Loj! Hoe is het trouwens met je misselijkheid Loj?
Hier ook al anderhalf uur wakker sinds vriend thuis kwam van werk om 5 uur. Dit was gelukkig zijn laatste keer s nachts werken![]()
Ik merkte vandaag trouwens dat mijn wereld wel even heel klein wordt nu tijdens mijn verlof, maar dat ik het wel nog even fijn zou vinden om iedereen nog een keer te zien voor de bevalling en aangezien mijn vriendinnen en collega's niet in de buurt zitten is het ook best lastig om even langs te gaan. Gelukkig speelt vriend nog met plezier voor chauffeur, dus ik heb komende week nog even twee avondjes geprikt dat we samen naar twee van mijn vriendinnen kunnen voordat ik helemaal in mijn cocon ga. En iedereen komt met liefde hierheen, maar die bezoekjes bij hun thuis vind ik juist wel fijn nuEn dan kunnen we ons vanaf volgend weekend helemaal richten op de komst van Arie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burdie! Succes vandaag, dat je baby maar goed reageert op je buitenspeelberichtje
RFR spannend! Hopelijk ben je al aan het baby knuffelen!
Aan de rest even een zwaai!!![]()
♥ J & S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Klap dat klinkt toch wel als het echte werk hoor!
Bij peuter kon ik ze vrij makkelijk wegzuchten toen we de dokter hadden gebeld. Maar toen hij geweest was en had getoucheerd begonnen de weeen echt wel onwijs pijn te doen!
Succes en ik hoop dat dit het ook echt is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het een wonder dat op mijn werk alles nog goed gaat. Verder ben ik een wandelende wet van Murphy
Van de week had ik al de hele keuken onder de vanillekwark
![]()
Wat zij zegt ^^quote:Op zondag 23 februari 2014 10:39 schreef Chanty het volgende:
Klap ik heb er geen verstand van maar ik zou zeggen: Go for it
quote:Op zondag 23 februari 2014 09:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
Pff, hier vaak gelezen over dromen van een kat aan de borst... Ik had die droom vannacht maar dan met een kameel![]()
![]()
Oh, maar echt eenzaam ofzo voel ik me niet. Met sms'en en bellen blijf je toch ook in contact met ze? En s avonds en in het weekend afspreken als dat lukt met de baby? Zijn er geen clubjes overdag waar je heen zou kunnen met de baby? Een borstvoedingscafe oid?quote:Op zondag 23 februari 2014 09:23 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg bang voor, dat mijn wereld zo klein wordt. Familie in NL og op een uur vliegen hier vandaan, heb wat vrienden hier maar die werken overdag en is dus lastig mee afspreken. En voorlopig ken ik niemand die ook zwanger is, dus samen verloffen is er ook nit bij. Oh en het verlof duur hier ook nog eens een maand of 9Ik zie er dus een beetje tegenop...
Burd, je beeb moet nu toch wel klaar zijn he!
En RFR, al aan het knuffelen met je mini?
Is het normaal dat het op die manier gebracht wordt? Want dat vind ik dan wel raar, ook bij 41 weken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:58 schreef mignonne het volgende:
Ik heb zelf destijds de boot zelfs afgehouden qua strippen bij 41 weken. Ze bood het zo stom zo routine-matig aan. Zo van nou je bent nu 40+6, we gaan even aan je buik voelen en daarna zal ik van binnen voelen of er ontsluiting is en of ik kan strippen.
Ehm... nee? de dag erna ben ik bevallen![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 09:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
Spannend klaproos! Succes![]()
En ben ook heel benieuwd hoe het met rfr is...
Pff, hier vaak gelezen over dromen van een kat aan de borst... Ik had die droom vannacht maar dan met een kameel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |