abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137037562
RFR, lekker aan t puffen? Hopelijk wordt 23-2 jullie dag!

Het inleiden ging hier ietsje anders... Ik heb gesmeekt of ze niet nog twee weken konden wachten, maar dat mocht niet ;)
Ik heb wel besloten dat ik bij weer een evt hoge bloeddruk, eigenlijk niet ingeleid wil worden, maar dan een ks wil... (Weet niet of de gyn daarmee dan akkoord gaat hoor, zover ben ik nog niet ;) )
De vorige keer ging het zo mis, dat wil ik niet nog een keer.

Gelukkig heeft m'n schoonzus precies hetzelfde gehad en ging dat de tweede keer helemaal goed, dus ik ga ervan uit dat het nu een perfect zwangerschap wordt!
pi_137038070
Maar Mef, inleiden met 39 weken was sowieso niet waar ik het over had. :* Dat was 37 weken en vaak van mensen die als hoofdargument aandragen dat ze het 'gewoon' zat zijn en er geen medische reden is om zo vroeg al in te grijpen.

Ik lig met een kletsende peuter in bed. "Mag ik even met jou en de babies knuffelen?", was haar vraag. Ondanks dat ze eigenlijk niet meer zo goed bij ons in bed past door mijn mega buik kon ik dit schattige verzoekje niet weerstaan. Nu aait ze over mijn buik terwijl ze zegt: "Ik denk dat mijn broertjes nu denken dat ik het zusje ben." O+
pi_137038098
Oh wat ontzettend lief Nikki!

Deed Ow dat ook maar, voorlopig is t hier alleen een: ik ben groot en slaap niet huilbui van al 4 uur en 22 minuten lang :')
pi_137038108
Ohh Loj, dat is heftig. -O-
Nu maar hopen dat je straks nog een paar uurtjes slaap kan meepikken.
pi_137038119
6 uur is hier de grens, dan mag de dreumes naar beneden :)
Dat doet vl vandaag, daarna kan ik weer slapen :)
Nog maar een uurtje :)

Maar, ga jij snel weer eens slapen! Lekker met peuter ernaast, zou ik zeggen!
pi_137038279
Hopelijk hebben jullie nog iets kunnen slapen Nikki en Loj! Hoe is het trouwens met je misselijkheid Loj?

Hier ook al anderhalf uur wakker sinds vriend thuis kwam van werk om 5 uur. Dit was gelukkig zijn laatste keer s nachts werken :)

Ik merkte vandaag trouwens dat mijn wereld wel even heel klein wordt nu tijdens mijn verlof, maar dat ik het wel nog even fijn zou vinden om iedereen nog een keer te zien voor de bevalling en aangezien mijn vriendinnen en collega's niet in de buurt zitten is het ook best lastig om even langs te gaan. Gelukkig speelt vriend nog met plezier voor chauffeur, dus ik heb komende week nog even twee avondjes geprikt dat we samen naar twee van mijn vriendinnen kunnen voordat ik helemaal in mijn cocon ga. En iedereen komt met liefde hierheen, maar die bezoekjes bij hun thuis vind ik juist wel fijn nu :) En dan kunnen we ons vanaf volgend weekend helemaal richten op de komst van Arie *;
pi_137038329
Dot, ik heb nog even lekker geslapen. Peuter ligt nog lekker te slapen naast me nu, net als man. Ik ben alweer klaarwakker. Ik ga zo maar een lekker ontbijtje maken voor mijn lieverds denk. Normaal gesproken doe ik dat maar een keer per jaar (op vaderdag), want mijn man doet het alle andere zondagen. Het zal dus vast op prijs gesteld worden. :) En zo kunnen zij lekker nog even verder slapen.

Lief dat vriend voor je chauffeurt. Ik heb toevallig voor gisteravond een verjaardag van een vriendinnetje afgezegd omdat het op zo'n 40 minuten rijden lag en ik er alleen heen zou moeten. Ik voel me daar best lullig bij, maar ervan uitgaande dat L. 4 uur na de eerste wee op mijn buik lag durf ik gewoon niet zo goed meer zo ver weg te gaan in mijn eentje. :@

RFR ben je al aan het babyknuffelen?
  zondag 23 februari 2014 @ 08:18:48 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137038438
Dat zou ik ook niet meer durven dan hoor Nikki!

Meld met de dubieuze mijlpaal van 41 weken. Zal ik er maar gewoon om jompelen? ;) *O*.
KuikenGuppy
pi_137038523
Misschien jompel je wel je kleine eruit Burdie?
Mijn advies: doorjompelen!
Sterktr vandaag bij de vk :*
pi_137038563
Precies Burdie, flink blijven dansen ;) Succes bij de VK!

Ik dans even mee, 8 weken!
pi_137038637
Burdie spannende dag! Succes met de strippoging, ik hoop dat het wat in gang zet. :*

IMA 8 weken! *O*
pi_137038699
Jompels voor de wisseldagen! Ikzelf doe lekker mee; 28 weken vandaag!
Nog 7 weken werken (mits ik op 1 april nog een baan heb). Ik slaap wel heel slecht nu de datum heel dichtbij komt waarbij eea bekend gemaakt gaat worden op werk (3 maart). Nog maar 1 week werken waar alles 'normaal' is.
Ik vind t moeilijk. En droom er bijna elke nacht wel over (met slechte uitkomst voor mij :') ).
En dan ook nog lekker hormonaal zijn en moe :') .
Nouja, komt goed.

Ben benieuwd hoe het met RFR is!!
Tralalalaaa
pi_137038856
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 06:35 schreef Dot. het volgende:
Hopelijk hebben jullie nog iets kunnen slapen Nikki en Loj! Hoe is het trouwens met je misselijkheid Loj?

Hier ook al anderhalf uur wakker sinds vriend thuis kwam van werk om 5 uur. Dit was gelukkig zijn laatste keer s nachts werken :)

Ik merkte vandaag trouwens dat mijn wereld wel even heel klein wordt nu tijdens mijn verlof, maar dat ik het wel nog even fijn zou vinden om iedereen nog een keer te zien voor de bevalling en aangezien mijn vriendinnen en collega's niet in de buurt zitten is het ook best lastig om even langs te gaan. Gelukkig speelt vriend nog met plezier voor chauffeur, dus ik heb komende week nog even twee avondjes geprikt dat we samen naar twee van mijn vriendinnen kunnen voordat ik helemaal in mijn cocon ga. En iedereen komt met liefde hierheen, maar die bezoekjes bij hun thuis vind ik juist wel fijn nu :) En dan kunnen we ons vanaf volgend weekend helemaal richten op de komst van Arie *;
Daar ben ik ook erg bang voor, dat mijn wereld zo klein wordt. Familie in NL og op een uur vliegen hier vandaan, heb wat vrienden hier maar die werken overdag en is dus lastig mee afspreken. En voorlopig ken ik niemand die ook zwanger is, dus samen verloffen is er ook nit bij. Oh en het verlof duur hier ook nog eens een maand of 9 :') Ik zie er dus een beetje tegenop...

Burd, je beeb moet nu toch wel klaar zijn he!

En RFR, al aan het knuffelen met je mini?
pi_137038961
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burdie! Succes vandaag, dat je baby maar goed reageert op je buitenspeelberichtje :*

RFR spannend! Hopelijk ben je al aan het baby knuffelen! O+

Aan de rest even een zwaai!! :* :W
♥ J & S
  zondag 23 februari 2014 @ 09:36:01 #115
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_137038990
Wow klaproos, spannend! Klinkt als the real deal... Wie weet! Succes :)
  zondag 23 februari 2014 @ 09:43:07 #116
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137039090
Spannend klaproos! Succes *O*

En ben ook heel benieuwd hoe het met rfr is...

Pff, hier vaak gelezen over dromen van een kat aan de borst... Ik had die droom vannacht maar dan met een kameel :X ):O :X
Oude (on)bekende.
pi_137039152
Klap wat spannend! :o Succes!
pi_137039402
Hmm klap dat jij er nog maar weinig bij hoefde te puffen/zuchten wil toch niet zeggen dat het niet hrt echte werk is :?

Misschien juist wel alleen weet jij het prima te handelen! Zoals jij het beschrijft lijkt het me niet echt 'normale' zwangerpijn maar idd meer richting het echte werk :o

Spannend!
pi_137039422
Klap dat klinkt toch wel als het echte werk hoor!
Bij peuter kon ik ze vrij makkelijk wegzuchten toen we de dokter hadden gebeld. Maar toen hij geweest was en had getoucheerd begonnen de weeen echt wel onwijs pijn te doen!
Succes en ik hoop dat dit het ook echt is!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
  zondag 23 februari 2014 @ 10:39:14 #120
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_137040040
Klap ik heb er geen verstand van maar ik zou zeggen: Go for it *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_137040119
Dat klinkt goed Klap! Succes!
pi_137040158
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Klap dat klinkt toch wel als het echte werk hoor!
Bij peuter kon ik ze vrij makkelijk wegzuchten toen we de dokter hadden gebeld. Maar toen hij geweest was en had getoucheerd begonnen de weeen echt wel onwijs pijn te doen!
Succes en ik hoop dat dit het ook echt is!

SPOILER
:D ik vind het een wonder dat op mijn werk alles nog goed gaat. Verder ben ik een wandelende wet van Murphy :') Van de week had ik al de hele keuken onder de vanillekwark :+
pi_137040169
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:39 schreef Chanty het volgende:
Klap ik heb er geen verstand van maar ik zou zeggen: Go for it *O*
Wat zij zegt ^^ *O*
Kwak
pi_137040480
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 09:43 schreef Mevr_Mus het volgende:

Pff, hier vaak gelezen over dromen van een kat aan de borst... Ik had die droom vannacht maar dan met een kameel :X ):O :X
_O-
pi_137040531
Klap! Ooh meis misschien dan toch?
Succes :%
pi_137040597
Klinkt spannend klap!
S. 2014
J. 2016
pi_137040930
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 09:23 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Daar ben ik ook erg bang voor, dat mijn wereld zo klein wordt. Familie in NL og op een uur vliegen hier vandaan, heb wat vrienden hier maar die werken overdag en is dus lastig mee afspreken. En voorlopig ken ik niemand die ook zwanger is, dus samen verloffen is er ook nit bij. Oh en het verlof duur hier ook nog eens een maand of 9 :') Ik zie er dus een beetje tegenop...

Burd, je beeb moet nu toch wel klaar zijn he!

En RFR, al aan het knuffelen met je mini?
Oh, maar echt eenzaam ofzo voel ik me niet. Met sms'en en bellen blijf je toch ook in contact met ze? En s avonds en in het weekend afspreken als dat lukt met de baby? Zijn er geen clubjes overdag waar je heen zou kunnen met de baby? Een borstvoedingscafe oid?

Klap, spannend! Zet m op!
pi_137041743
Ze is er!

Vannacht om 02:32 is onze dochter N.ora geboren, 3150 gram schoon aan de haak. Bevalling was heftig en het had niet veel gescheeld of ik had een keizersnee moeten krijgen, maar gelukkig mocht ik het op eigen kracht doen.
Nu nog in het ziekenhuis wegens overmatig bloedverlies, hopelijk mag ik straks naar huis.

Volgens mij zijn de foto's heel groot maar ik zit mobiel dus kan ze niet aanpassen, sorry.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zondag 23 februari 2014 @ 11:43:26 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_137041771
Gefeliciteerd RFR! Wat een mooi meisje O+!
disclaimer
  zondag 23 februari 2014 @ 11:43:34 #130
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_137041773
Ohhh RFR O+ Wat is ze mooi! En mooie naam ook. Gefeliciteerd *O* Hopelijk mogen jullie snel naar huis :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_137041778
*O* *O* *O* Gefeliciteerd RunForrestRun, wat een prachtig popje! Nu bijkomen terwijl je daarmee knuffelt O+
pi_137041784
RFR daar is ze!! Eindelijk je poppetje op je buik.
Geniet ervan en hopelijk snel naar huis :*
  zondag 23 februari 2014 @ 11:44:06 #133
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137041785
Ohhhh wat een schatje!! Gefeliciteerd RFR met O+ N.ora O+ *O* Succes met herstellen na de heftige bevalling :*
pi_137041798
RFR, toch nog snel gegaan! Wat fijn O+.? Gefeliciteerd!! *O*
Home is where the O+ is...
pi_137041827
Oooh gefeliciteerd RFR!!! Wat een fijn poppetje,mooie plaatjes! Geniet ervan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_137041880
Jaaa RFR ze is er! Van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje! *O*
pi_137041905
Gefliciteerd Rfr! Wat een mooi meisje heb je gemaakt O+
  zondag 23 februari 2014 @ 11:49:36 #138
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137041925
Gefeliciteerd RFR! Wat anderen al zeggen, wat een mooi popje O+
Oude (on)bekende.
  zondag 23 februari 2014 @ 11:50:05 #139
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137041938
Rfr gefeliciteerd met je mooie meisje *O*
pi_137041964
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:58 schreef mignonne het volgende:

Ik heb zelf destijds de boot zelfs afgehouden qua strippen bij 41 weken. Ze bood het zo stom zo routine-matig aan. Zo van nou je bent nu 40+6, we gaan even aan je buik voelen en daarna zal ik van binnen voelen of er ontsluiting is en of ik kan strippen.
Ehm... nee? de dag erna ben ik bevallen :)
Is het normaal dat het op die manier gebracht wordt? Want dat vind ik dan wel raar, ook bij 41 weken.

Ik vind het heel fijn dat mijn vk het alleen als mogelijkheid heeft aangegeven en dat de beslissing heel duidelijk bij mij werd gelaten. Zo ging het vervolgens ook in het ziekenhuis waar ik met 41+3 naar toe ging voor een check. Ook voor strippen geldt dat het wat mij betreft geen vanzelfsprekendheid is, ook niet als je bij die 41 weken bent, of eroverheen. Ik wilde absoluut geen "polonaise" aan mijn lichaam, behalve als er een medische noodzaak zou zijn. En daarvan is pas sprake, volgens de huidige protocollen, als je over de 42 weken gaat. Dus waarom dan het strippen zo brengen alsof het 'niet anders kan' of 'hoort'?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 23 februari 2014 @ 11:52:38 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137041989
RFR, wat een popje O+.
You did it, je bent mama! Gefeliciteerd *O*.
KuikenGuppy
  zondag 23 februari 2014 @ 11:54:40 #142
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_137042046
Welkom op de wereld N.ora O+
Jullie gefeliciteerd RFR en partner *O* :)

En wat spannend voor jullie Klaproos :%
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_137042060
Oh, RFR, wat fantastisch en wat is ze mooi!! Gefeliciteerd *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_137042098
Van harte RFR, met je mooie meid *O*!
Succes met herstel, hou er rekening mee dat je door het overmatig bloedverlies flink slap kunt zijn.

Collega van me is ook vannacht bevallen :).

Mooie dag om vandaag jarig te zijn ;) (alleen vier ik het maar kort, zoveel gedoe lukt me niet echt)
  zondag 23 februari 2014 @ 11:56:38 #145
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137042100
Jaaaaaa gefeliciteerd RFR, wat een prachtig meisje!!
Welkom N.ora !! O+ *O*
doei
  zondag 23 februari 2014 @ 11:56:47 #146
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137042105
Burdie, je staat bovenaan! *O* en 41 weken :* *G*
pi_137042149
Jaaa RFR, wat is ze prachtig! Gefeliciteerd! *O*

Klaproos wat spannend!
pi_137042169
Ja, Burdie, veel succes! :) . En klaproos, zet 'm op!
  zondag 23 februari 2014 @ 11:59:30 #149
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137042175
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 09:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
Spannend klaproos! Succes *O*

En ben ook heel benieuwd hoe het met rfr is...

_O- ik ben zeer visueel ingesteld :D

Klap, dat klinkt toch wel meer als t echte werk!!!
doei
pi_137042204
RFR *O* gefeliciteerd met N.ora! Wat een mooie meiske!
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')