juist daarom!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja en zo koud was t toch niet in januari

En vooral doen waar jij je goed bij voelt!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:18 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja, 1 weekje werken is dan ook niks
Ik moet officieel zoals het er nu naar uitziet ergens halverwege november weer beginnen na mijn verlof. Maarja, dan is de kleine frummel nog maar 3 maanden. Wat veel collega's bij mij op het werk doen is een maandje onbetaald verlof erachteraan. Lijkt mij ook wel heel fijn, maar dan kom ik halverwege december uit. Dan kan ik het net zo goed met mijn resterende vrije dagen (die ik toch niet mee mag nemen) over de feestdagen heen tillen en dan hoef ik pas in januari weer te beginnen
Toch eens goed over nadenken wat tegen die tijd fijn is en wat kan/mag/wil.

Wel in t kasteeltje waar ik toen wasquote:Op zondag 23 februari 2014 22:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Toen was t ook niet koud
Ik heb steken in mn doos...

ik ging dan altijd m'n zwangerschapsyoga oefeningen doen .... Maar toen was ik wel wat verder in de zwangerschap
 ik ging dan altijd m'n zwangerschapsyoga oefeningen doen .... Maar toen was ik wel wat verder in de zwangerschap  

True das net zo erg als seks bij +30 met zweet uit alle gaten en kieren voor je ook maar iets bewogen hebt...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juist daarom!
Seks bij min tien met ijsklompvoeten

vergeet t weekje dat je er bij krijgt door de herfstvakantie tijdens je verlof niet!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:24 schreef Loj het volgende:
[..]
En vooral doen waar jij je goed bij voelt!
Hier weinig flexibiliteit mogelijk, maar ja dat weet je als je voor de klas staat...
Ik ging trouwens ff door met rekenen, en als ik een week eerder ben uitgerekend, moet ik een week voor de kerst weer beginnen...
Ach we zien t wel!

Ik word wel een late melder hoor luitjes, ik slaap pas 's ochtends in haha. Buik is hier de hele avond al erg onrustig. Geen pijn, maar wel harde buiken en een beweeglijke baby. En weer die golfjessteken achter ,n schaambot en down under. Ik heb eigenlijk nog nooit een harde buik gehad die echt zeer deed. Ik vind ze alleen irritant. Telt het dan ook als rommelen, of is dit niet anders dan de harde buiken die ik met 20 wk had?
 Ik word wel een late melder hoor luitjes, ik slaap pas 's ochtends in haha. Buik is hier de hele avond al erg onrustig. Geen pijn, maar wel harde buiken en een beweeglijke baby. En weer die golfjessteken achter ,n schaambot en down under. Ik heb eigenlijk nog nooit een harde buik gehad die echt zeer deed. Ik vind ze alleen irritant. Telt het dan ook als rommelen, of is dit niet anders dan de harde buiken die ik met 20 wk had?

Mooie mijlpaal!
 Mooie mijlpaal! Geen idee of dat voorwerk is. Zodra ik mijn eerste wee krijg herken ik die vast, ik weet in ieder geval zeker dat de gedoetjes die ik hierboven beschrijf niets met het echte werk te maken hebben.
 Geen idee of dat voorwerk is. Zodra ik mijn eerste wee krijg herken ik die vast, ik weet in ieder geval zeker dat de gedoetjes die ik hierboven beschrijf niets met het echte werk te maken hebben.  

Welkom Dodoria.
 Welkom Dodoria. 
   Ik  sta wel open voor een datumdrieling op 28-02-14.
 Ik  sta wel open voor een datumdrieling op 28-02-14.  

Ik moet er niet aan denken om tot 38 weken te moeten werken! Bij peuter was ik 5 weken van tevoren gestopt en ik vond dat echt heerlijk, kon me goed cocoonen en nog wat laatste klusjes doen.
 Ik moet er niet aan denken om tot 38 weken te moeten werken! Bij peuter was ik 5 weken van tevoren gestopt en ik vond dat echt heerlijk, kon me goed cocoonen en nog wat laatste klusjes doen. 

Mijn baby komt pas in maart, als het zo door gaatquote:Op maandag 24 februari 2014 05:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
BE dat klinkt als een ruknacht.Welkom Dodoria.
Nee Burdie ik wil je niet inhalen.
Ik sta wel open voor een datumdrieling op 28-02-14.
 .
. 

gefeliciteerd! dat je gelijk al naar huis mag, wij mochten pas na 3 dagen naar huis, en zelf dat was vanwege de "schade" bij vrouwlief eigenlijk te vroeg (hoorden we vrijdag toen we voor controle bij de vroedvrouw waren, die wist niet eens dat we al thuis waren haha. die was not amused.... maar het heelt goed, dus mochten we thuisblijvenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:42 schreef RunForrestRun het volgende:
Ze is er!
Vannacht om 02:32 is onze dochter N.ora geboren, 3150 gram schoon aan de haak. Bevalling was heftig en het had niet veel gescheeld of ik had een keizersnee moeten krijgen, maar gelukkig mocht ik het op eigen kracht doen.
Nu nog in het ziekenhuis wegens overmatig bloedverlies, hopelijk mag ik straks naar huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn de foto's heel groot maar ik zit mobiel dus kan ze niet aanpassen, sorry.

klopt, hielprik mag na 72 uur gedaan worden. Meestal wordt ie op de 4e dag gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gateway, is het niet een beethe vreemd dat de vk niet wist dat jullie thuis waren. Hoort de kraamhulp die niet in te seinen of iets dergelijks? En ze moeten toch ook op de 5e dag langskomen voor de hielprik of heb ik dat mis?
Dodoria dat klinkt inderdaad niet als een heel royale verlofregeling. Is het nog wel een beetje te doen met werken?

Echt super lief
 Echt super lief   En vanwege mijn zwangerschapsdementie ook een complete verrassing, alle hints en dergelijke had ik niet eens door
  En vanwege mijn zwangerschapsdementie ook een complete verrassing, alle hints en dergelijke had ik niet eens door   

ik had zelf echt voorwerk waar ik wel een beetje bij moest zuchten, maar wat nog wel 'leuk' en oke voelde in tegenstelling tot wat daarna kwam
 ik had zelf echt voorwerk waar ik wel een beetje bij moest zuchten, maar wat nog wel 'leuk' en oke voelde in tegenstelling tot wat daarna kwam 

Ik gok idd ook dat zij zich straks met baby meldt!
 Ik gok idd ook dat zij zich straks met baby meldt! 
  hihi mooi he, zo'n verassing
 hihi mooi he, zo'n verassing 

Normaal gelijk harde buiken maar nu dus niet. Ach ja.
 Normaal gelijk harde buiken maar nu dus niet. Ach ja.  

Hele week niet buiten geweest.
   Hele week niet buiten geweest.  

.
 . )
) . Leuke spulletjes gehad?
 . Leuke spulletjes gehad? . Ik kan echt mijn mond niet houden, deze zwangerschap
. Ik kan echt mijn mond niet houden, deze zwangerschap   .
 .

gelukkig gaat t nu goed!
 gelukkig gaat t nu goed! Samen vrij!
 Samen vrij!

(ze hebben uren rondgelopen in babyzaken met het lijstje
   (ze hebben uren rondgelopen in babyzaken met het lijstje   )
 ) 

Geniet ervan en succes vanmiddag!
   Geniet ervan en succes vanmiddag!

aan de telefoon met mijn man. Zeg ik tegen hem... lief ik trok een schone spijkerbroek aan en die kreeg ik bijna niet dicht! Zegt die stommerd... ja, we hebben ook wel veel gegeten dit weekend!!!!
 aan de telefoon met mijn man. Zeg ik tegen hem... lief ik trok een schone spijkerbroek aan en die kreeg ik bijna niet dicht! Zegt die stommerd... ja, we hebben ook wel veel gegeten dit weekend!!!!  

ja, ik doe zo weinig mogelijk.. tenminste.
 ja, ik doe zo weinig mogelijk.. tenminste.  
  ik probeer het. Echt!
 ik probeer het. Echt!

(wat zei je, nou gemiddeld duurt een zwangerschap 50 weken?
 (wat zei je, nou gemiddeld duurt een zwangerschap 50 weken?  )
) Denk wel dat hij het goed bedoelt?
 Denk wel dat hij het goed bedoelt?  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mega DBZ fan
KP 37 weken
Wat fijn dat je de 37 weken al bijna hebt gehaald Nikki!
Burdie
Wat een leuke verrassing Aisly. Is zwangerschapsdementie toch ergens goed voor
DND, dat is nog wel enigszins goed bedoeld! Denk dat mannen nogal huiverig zijn om hun zwangere hormonenbom dik(ker) te noemen.
Ik zei gisteren tegen m'n vriend dat ik me wat dikker begon te voelen. Antwoord: "Je moet niet zo dom praten, je bent nog een spriet" Ik heb heul wel een buikje gekregen! Dat gaf hij ook wel toe, maar zei daarna ook dat hij niet weet hoe hij moet reageren op zulke dingen, omdat hij mijn reactie nu niet meer kan voorspellen.
Heb 11 maart een afspraak bij de verloskundige, ik hoef (voorlopig) niet meer naar de gynaecoloog toe.

Ik heb geen ervaring met pillen, maar ik werd dus ingeleid met een ballon...quote:Op maandag 24 februari 2014 10:21 schreef Burdie het volgende:
Mini kan het wel goed hebben, maar met mama moet het ook goed gaan. Ik zie erg op tegen evt. inleiden, omdat ik in het verleden niet altijd even goed heb gereageerd op medicijnen en ik haat een infuus. Dat moeten we vrijdag maar heel goed doorspreken in het ziekenhuis.
 ).
).  

denk ook niet dat hij het rot bedoelde... maar ik wil graag dat er al wat begi t te groeien natuurlijk! En jep, hij weet ook niet hoe hij op me moet reageren
 denk ook niet dat hij het rot bedoelde... maar ik wil graag dat er al wat begi t te groeien natuurlijk! En jep, hij weet ook niet hoe hij op me moet reageren   

ik zag in haar profiel (quote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef BlueEyes het volgende:
Mannen zeggen helaas in hun goedbedoeldheid nogal eens net niet wat je horen wilt. En dan helpen je hormonen ook niet mee!
Zijn we nu allemaal aan het wachten op een berichtje van klap? Ben benieuwd hoe het gaat.
 ) dat ze 3 uur geleden nog online was.
) dat ze 3 uur geleden nog online was.  Ben ook erg benieuwd
 Ben ook erg benieuwd  

) dus ik haal een vaas uit de kast en zwiep er meteen maar even 3 wijnglazen mee uit de kast.
 ) dus ik haal een vaas uit de kast en zwiep er meteen maar even 3 wijnglazen mee uit de kast.  

!
! 

van harte en wat heb je dat in tijd netjes gedaan joh!
 van harte en wat heb je dat in tijd netjes gedaan joh!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |