abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2014 @ 13:41:25 #176
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137046347
Ik heb de onbedwingbare behoefte om wiegje en ledikantje op te maken O+

#nesteldrang
doei
pi_137046370
Die van mij is ook onder voorbehoud hoor, het is mijn eigen berekening, maar het kan er hooguit een dag naast zitten volgens mij.
pi_137046396
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
Thanks dames! Ik weet helemaal niet wat mijn wisseldag is, zal het eens opzoeken.
Wisseldagen moet je vieren! :D

Die dagen waren voor mij vooral in het eerste trimester dé dagen om naar uit te kijken, weer een week verder *O*

(na je eerste echo zul je vast nog wel voor- of achteruit gezet worden en dan verandert je wisseldag)
pi_137046581
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wisseldag is de dag waarop de nieuwe week in je zwangerschap begint. Bij mij vandaag dus 8w0d.
*O* voor de 8 weken

*O* burdie 41 weken!

Ik heb sinds vrijdag n stoomeend, en ga zo mn maxi cosi aanvallen!
En mn vitamine B injectie begint weer in te werken en dat voelt zooo fijn! Weer wat meer energie *O*
S. 2014
J. 2016
pi_137046607
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Dyre het volgende:

[..]

Die dagen waren voor mij vooral in het eerste trimester dé dagen om naar uit te kijken, weer een week verder *O*

(na je eerste echo zul je vast nog wel voor- of achteruit gezet worden en dan verandert je wisseldag)
Vind je het na die 12 weken grens ook ineens sneller gaan?
S. 2014
J. 2016
pi_137046608
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef Twinkle20 het volgende:
RFR wat een mooi poppetje O+ O+
Strippogingen .. Bij de vorige keer niet nodig geweest omdat het vanzelf op gang kwam met 39+3. Mocht ik deze keer over tijd lopen of er is een medische reden waarom het op gang gebracht moet worden, dan kies ik voor inleiden. Dat strippen lijkt me echt te rot en pijnlijk :@ (ja ik weet het, weeen doen ook pijn maar daar heb ik gewoon een heul ander gevoel bij .. dan komt je beebje er gewoon aan!). Ik heb totaal niks met strippen maar voor de mensen die het prettig vinden is het mooi dat die mogelijkheid er is :)

JJ wat leuk dat je een echo kon maken! O+

Ik had nog wel een vraagje: Stel dat er weer geknipt moet worden, gebruikt men dan dezelfde plek als waar bij de vorige bevalling de knip is gezet? Vroeg het me gewoon af, niet direct met een reden.
Dat laatste wil ik ook wel weten!

Ik vond strippen trouwens niet pijnlijk. :)
pi_137047238
RFR wat een schatje proficiat!

Klap zet em op! Wie weet kan je vandaag ook nog babyknuffelen!

Kursor proficiat met je verjaardag! Geniet er van!

Jaleesa mooie foto! O+

Hier buikpijn, mijn buikspieren onderaan dan vooral, is nog maar sinds een week dat ik er last van heb, zal wel zijn omdat mijn buik groeit en mijn spieren niets meer waard zijn.. Straks nog een familiefeest. Het is trouwens de eerste dag dat ik iets aan heb dat mijn buik 'accentueert' en ik vind het zo raar. Al mijn ganse pubertijd en erna steek ik mijn buik weg en nu loop ik er mee rond. Maar vriend vindt het mooi en zegt dat ik er trots mag op zijn. Ik kan hem niet blijven wegsteken natuurlijk ;)
pi_137047798
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Dyre het volgende:

[..]

Ah, vandaag als t goed is 6w3d dus dan is donderdag mijn wisseldag naar 7 weken :) Tot ik terug of vooruit gezet word inderdaad.
Kwak
pi_137048361
Hier staat trouwens dat rauwe ham en salami ed wel kunnen:
http://www.amc.nl/web/Zor(...)emene-informatie.htm
Dat is gezouten en gedroogd over het algemeen, dat is blijkbaar voldoende?
pi_137048756
Hmm ik heb het gevraagd aan mijn gyn van salami en hij zegt om het toch niet te eten.. Maar de ene zegt dat het mag, de ander zegt van niet.. Nuja ik ben het blijven eten, nu heb ik het pas gevraagd dus voor de laatste 3 maand zal ik de salami laten.. Tis soms lastig hoor wat wel mag en wat niet..
pi_137048763
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier staat trouwens dat rauwe ham en salami ed wel kunnen:
http://www.amc.nl/web/Zor(...)emene-informatie.htm
Dat is gezouten en gedroogd over het algemeen, dat is blijkbaar voldoende?
Volgens mijn vk was salami iig geen probleem en ik had het gevraagd omdat we toen naar Frankrijk gingen en ik van die droge worst hou :)
pi_137049368
Ik zit "as we typ/read" aan de (supermarkt)salami, en heb ook al rauwe vis op :@ . Deze zwangerschap ben ik wat minder voorzichtig als het om twijfelgevallen qua eten gaat merk ik...

RFR, wat geweldig dat je dochter er echt is, gefeliciteerd *O* ! Prachtige naam ook. Laat je goed verwennen zodat je kunt herstellen, en geniet van deze eerste dagen, wen rustig aan elkaar.

En Burd, *O* voor je 41 weken. Babies worden doorgaans tussen 38 en 42 weken zwangerschap geboren, dus 41 is en terechte mijlpaal m.i. Het kan niet lang meer duren voor jij ook je kindje hebt! Hang in there.
pi_137049458
RFR gefeliciteerd met je mooie dochter *O*
pi_137050180
Burdie hoe is het met je?
pi_137050408
Wij hebben net de box neergezet. Wat een lomp onding :X We hebben ook geen fijn wegstophoekje ervoor, dus hij staat pontificaal in de woonkamer...
pi_137050499
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben net de box neergezet. Wat een lomp onding :X We hebben ook geen fijn wegstophoekje ervoor, dus hij staat pontificaal in de woonkamer...
maar straks ligt er een toffe baby in en dan is t vast heel anders! ;)
Kwak
pi_137050513
RFR, wat een prachtige meid, en een mooie naam! Gefeliciteerd *O*
pi_137051000
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maar straks ligt er een toffe baby in en dan is t vast heel anders! ;)
Daarom :Y En ik vind het Nijntje boxkleed wel erg schetig O+
  zondag 23 februari 2014 @ 15:47:25 #194
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_137051150
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:52 schreef mignonne het volgende:
Probeer goed je nachtrust te pakken, bijtijds naar bed, misschien iets van een warme douche of bad voordat je naar bed gaat, even ontspannen. Overdag ook even gaan liggen tussen de middag en goed blijven eten qua groente en fruit enz. Je hoofd draait overuren, je hormonen ook, en we weten allemaal hoe pms is als je slecht geslapen hebt en honger hebt. Do not try that at home als je hoogzwanger bent :+

en verder,
Ieder mens heeft zn verhaal, zn motivaties en zn achtergronden. En het is niet aan een ander om daarover te oordelen. Je mag ervan denken wat je zelf wilt, maar iemand veroordelen op basis van een half verhaal is niet fair. Jouw gevoelens en keuzes hebben bestaansrecht net als die van een ander. Wat voor jou de juiste weg is is die voor een ander helemaal niet en vice versa. Goed of slecht bestaat niet ;)
gechargeerd enzo, maar je snapt het wel :*
Eens Mignonne! :)
Ieder geval is weer anders, ieder ervaart het weer anders. Het misschien gek als vrouwen eerder dan 37 weken willen inleiden, maar blijkbaar zitten ze er erg doorheen. Dan is het ook de taak van de vk/gyn om daar professioneel mee om te gaan en gevoelens e.d. te bespreken etc lijkt me.

Mefke jeetje wat een verhaal zeg.. -O- :X wat vervelend dat het allemaal zo is gelopen. Heb je er nu een beetje vrede mee?

Burdie 41 weken! :D :* *O*

IMA 8 weken O+ *O*

RFR gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een dotje O+ *O* Wat fijn dat je alles nog zelf kon doen! Doe rustig aan en geniet! :*

Mijn dochter kwam zelf met 38w, en ik was er maar wat blij mee. Het scheelde toen zeker dat ik rust kon nemen wanneer ik wilde maar mn bekken waren echt enorm vervelend. En tegen die tijd kan je er gewoon weinig meer aan doen, er rust zoveel gewicht op. Goddelijk vond ik het om 2 weken 'eerder' te bevallen.
Stiekem hoop ik daar nu weer op :@ bij tijd en wijlen ben ik het nu ongelofelijk zat (gelukkig is dat maar 5% van de tijd) en kan ik nu ook nog genieten, en gaat het wonderbaarlijk 'goed' met mijn bekken en harde buiken, maar toch. Het is zwaar. Zwangerschap is niet alleen een roze wolk, ik zie het als je lijf uitlenen en hard werken :) Bij mij gaat het iig niet vanzelf.
Ik geniet ervan, maar ik zal zooo blij zijn als ik mijn lijf weer terugheb. Het is een geschenk, werkelijk (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen), dat het zwanger worden bij ons zo makkelijk ging, maar na dit kind is het zo klaar! :+ :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 23 februari 2014 @ 15:52:54 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137051451
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Burdie hoe is het met je?
De vk is net weg, strippen wilde nog niet, maar ze heeft wel behoorlijk gewroet. Wie weet doet het wat.
Verder, erg in mijn eigen coconnetje :@. En ik ben doodmoe, tijd om te slapen.
KuikenGuppy
pi_137051548
Lekker coconnetje burd! :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 23 februari 2014 @ 15:56:34 #197
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_137051628
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

De vk is net weg, strippen wilde nog niet, maar ze heeft wel behoorlijk gewroet. Wie weet doet het wat.
Verder, erg in mijn eigen coconnetje :@. En ik ben doodmoe, tijd om te slapen.
Lekker terug in je coconnetje idd! :* succes en hoop dat je nog wat kan slapen! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_137051649
Burd, ga lekker je coconnetje in, rust lekker uit en wie weet heeft het gewroet toch wat in gang gezet en word je straks wakker van actie. :*
pi_137053052
Slaap lekker Burdie :* Hopelijk heeft het gewroet geholpen :)
pi_137053679
En Klap? Hoe is het bij jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')