quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 22:52 schreef mignonne het volgende:Probeer goed je nachtrust te pakken, bijtijds naar bed, misschien iets van een warme douche of bad voordat je naar bed gaat, even ontspannen. Overdag ook even gaan liggen tussen de middag en goed blijven eten qua groente en fruit enz. Je hoofd draait overuren, je hormonen ook, en we weten allemaal hoe pms is als je slecht geslapen hebt en honger hebt. Do not try that at home als je hoogzwanger bent

en verder,
Ieder mens heeft zn verhaal, zn motivaties en zn achtergronden. En het is niet aan een ander om daarover te oordelen. Je mag ervan denken wat je zelf wilt, maar iemand veroordelen op basis van een half verhaal is niet fair. Jouw gevoelens en keuzes hebben bestaansrecht net als die van een ander. Wat voor jou de juiste weg is is die voor een ander helemaal niet en vice versa. Goed of slecht bestaat niet
gechargeerd enzo, maar je snapt het wel
Eens Mignonne!

Ieder geval is weer anders, ieder ervaart het weer anders. Het misschien gek als vrouwen eerder dan 37 weken willen inleiden, maar blijkbaar zitten ze er erg doorheen. Dan is het ook de taak van de vk/gyn om daar professioneel mee om te gaan en gevoelens e.d. te bespreken etc lijkt me.
Mefke jeetje wat een verhaal zeg..

wat vervelend dat het allemaal zo is gelopen. Heb je er nu een beetje vrede mee?
Burdie 41 weken!

IMA 8 weken

RFR gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een dotje

Wat fijn dat je alles nog zelf kon doen! Doe rustig aan en geniet!

Mijn dochter kwam zelf met 38w, en ik was er maar wat blij mee. Het scheelde toen zeker dat ik rust kon nemen wanneer ik wilde maar mn bekken waren echt enorm vervelend. En tegen die tijd kan je er gewoon weinig meer aan doen, er rust zoveel gewicht op. Goddelijk vond ik het om 2 weken 'eerder' te bevallen.
Stiekem hoop ik daar nu weer op

bij tijd en wijlen ben ik het nu ongelofelijk zat (gelukkig is dat maar 5% van de tijd) en kan ik nu ook nog genieten, en gaat het wonderbaarlijk 'goed' met mijn bekken en harde buiken, maar toch. Het is zwaar. Zwangerschap is niet alleen een roze wolk, ik zie het als je lijf uitlenen en hard werken

Bij mij gaat het iig niet vanzelf.
Ik geniet ervan, maar ik zal zooo blij zijn als ik mijn lijf weer terugheb. Het is een geschenk, werkelijk
(nooit gedacht dat ik dat zou zeggen), dat het zwanger worden bij ons zo makkelijk ging, maar na dit kind is het zo klaar!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥