Wisseldagen moet je vieren!quote:Op zondag 23 februari 2014 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
Thanks dames! Ik weet helemaal niet wat mijn wisseldag is, zal het eens opzoeken.
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wisseldag is de dag waarop de nieuwe week in je zwangerschap begint. Bij mij vandaag dus 8w0d.
Vind je het na die 12 weken grens ook ineens sneller gaan?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Dyre het volgende:
[..]
Wisseldagen moet je vieren!
Die dagen waren voor mij vooral in het eerste trimester dé dagen om naar uit te kijken, weer een week verder
(na je eerste echo zul je vast nog wel voor- of achteruit gezet worden en dan verandert je wisseldag)
Dat laatste wil ik ook wel weten!quote:Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef Twinkle20 het volgende:
RFR wat een mooi poppetje![]()
![]()
Strippogingen .. Bij de vorige keer niet nodig geweest omdat het vanzelf op gang kwam met 39+3. Mocht ik deze keer over tijd lopen of er is een medische reden waarom het op gang gebracht moet worden, dan kies ik voor inleiden. Dat strippen lijkt me echt te rot en pijnlijk(ja ik weet het, weeen doen ook pijn maar daar heb ik gewoon een heul ander gevoel bij .. dan komt je beebje er gewoon aan!). Ik heb totaal niks met strippen maar voor de mensen die het prettig vinden is het mooi dat die mogelijkheid er is
![]()
JJ wat leuk dat je een echo kon maken!![]()
Ik had nog wel een vraagje: Stel dat er weer geknipt moet worden, gebruikt men dan dezelfde plek als waar bij de vorige bevalling de knip is gezet? Vroeg het me gewoon af, niet direct met een reden.
Ah, vandaag als t goed is 6w3d dus dan is donderdag mijn wisseldag naar 7 wekenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Dyre het volgende:
[..]
Wisseldagen moet je vieren!
Die dagen waren voor mij vooral in het eerste trimester dé dagen om naar uit te kijken, weer een week verder
(na je eerste echo zul je vast nog wel voor- of achteruit gezet worden en dan verandert je wisseldag)
Volgens mijn vk was salami iig geen probleem en ik had het gevraagd omdat we toen naar Frankrijk gingen en ik van die droge worst houquote:Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier staat trouwens dat rauwe ham en salami ed wel kunnen:
http://www.amc.nl/web/Zor(...)emene-informatie.htm
Dat is gezouten en gedroogd over het algemeen, dat is blijkbaar voldoende?
maar straks ligt er een toffe baby in en dan is t vast heel anders!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben net de box neergezet. Wat een lomp ondingWe hebben ook geen fijn wegstophoekje ervoor, dus hij staat pontificaal in de woonkamer...
Daaromquote:Op zondag 23 februari 2014 15:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar straks ligt er een toffe baby in en dan is t vast heel anders!
Eens Mignonne!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:52 schreef mignonne het volgende:
Probeer goed je nachtrust te pakken, bijtijds naar bed, misschien iets van een warme douche of bad voordat je naar bed gaat, even ontspannen. Overdag ook even gaan liggen tussen de middag en goed blijven eten qua groente en fruit enz. Je hoofd draait overuren, je hormonen ook, en we weten allemaal hoe pms is als je slecht geslapen hebt en honger hebt. Do not try that at home als je hoogzwanger bent
en verder,
Ieder mens heeft zn verhaal, zn motivaties en zn achtergronden. En het is niet aan een ander om daarover te oordelen. Je mag ervan denken wat je zelf wilt, maar iemand veroordelen op basis van een half verhaal is niet fair. Jouw gevoelens en keuzes hebben bestaansrecht net als die van een ander. Wat voor jou de juiste weg is is die voor een ander helemaal niet en vice versa. Goed of slecht bestaat niet![]()
gechargeerd enzo, maar je snapt het wel![]()
De vk is net weg, strippen wilde nog niet, maar ze heeft wel behoorlijk gewroet. Wie weet doet het wat.quote:
Lekker terug in je coconnetje idd!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
De vk is net weg, strippen wilde nog niet, maar ze heeft wel behoorlijk gewroet. Wie weet doet het wat.
Verder, erg in mijn eigen coconnetje. En ik ben doodmoe, tijd om te slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door nummer_zoveel op 23-02-2014 17:41:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ja he! Ik heb er al vaker naar gekeken maar best prijzig! En nu slaapt onze uk er straks in!quote:
Als het even kan wel ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had nog wel een vraagje: Stel dat er weer geknipt moet worden, gebruikt men dan dezelfde plek als waar bij de vorige bevalling de knip is gezet? Vroeg het me gewoon af, niet direct met een reden.
Dat worden prachtige kindjes hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 21:10 schreef Burdie het volgende:
Jullie zijn lief.
Ik stel me maar in op inleiden met 42 weken, alles wat eerder komt is winst.
Ja, ongelofelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vind je het na die 12 weken grens ook ineens sneller gaan?
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja, ongelofelijkDie eerste 8 weken gingen zooooo traaaag en nu ben ik zomaar ineens al 14 weken
Toch gaat de rest nog steeds sneller, ik ben echt bang dat ik ingehaald word door de nieuwe dames![]()
Wat ontzettend lief dat je dat ledikantje cadeau hebt gekregen!Lijkt me heel handig met die laatjes!
Nummer_zoveel, leuke foto!
En Burdie
Ja en zo koud was t toch niet in januariquote:Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Loj het volgende:
En niet een paar oktoberkindjes, maar een heleboel oktoberkindjes!
Januari heb ik ook niet m'n best gedaan... December welquote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja en zo koud was t toch niet in januari
Ja, 1 weekje werken is dan ook niksquote:Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Loj het volgende:
En niet een paar oktoberkindjes, maar een heleboel oktoberkindjes!
(Ik zat al ff te rekenen, maar ik hoop dat mijn ud een weekje eerder wordt. Anders moet ik na de vakantie 1 week werken en ga ik dan met verlof... Dan ga ik toch liever voor 12 weken vrij voor m'n ud)
Toen was t ook niet koudquote:Op zondag 23 februari 2014 22:16 schreef Loj het volgende:
[..]
Januari heb ik ook niet m'n best gedaan... December wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |