abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137043353
Van harte gefeliciteerd RFR! *O*
pi_137043430
Awww daar is ze dan O+ Gefeliciteerd RFR!
pi_137043616
Gefeliciteerd RFR! Goed gedaan! *O*

Wat lief JJ, met die armpjes omhoog O+

Over strippen: ik ben vorige keer gestript met 39+6 en de volgende ochtend begon de bevalling. Het was blijkbaar net het laatste zetje. Mocht het weer zo gaan: ik teken ervoor!
pi_137044096
Gefeliciteerd RFR, wat een poppetje! O+ *O*

En ook gefeliciteerd met je verjaardag Kursor :*
  zondag 23 februari 2014 @ 12:49:19 #165
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137044371
RFR O+ gefeliciteerd!!

Burd megamijlpaal *O*

Klap! Doe je nu :D succes! :%

ohhhh top 3. Ik moet ook een keertje
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_137044455
RFR wat een mooi poppetje O+ O+
Misschien toch nog een nachtje zkh er achteraan plakken ter herstel vanwege het bloedverlies? Geniet ervan! :)

Kursor gefeliciteerd met je verjaardag!

Strippogingen .. Bij de vorige keer niet nodig geweest omdat het vanzelf op gang kwam met 39+3. Mocht ik deze keer over tijd lopen of er is een medische reden waarom het op gang gebracht moet worden, dan kies ik voor inleiden. Dat strippen lijkt me echt te rot en pijnlijk :@ (ja ik weet het, weeen doen ook pijn maar daar heb ik gewoon een heul ander gevoel bij .. dan komt je beebje er gewoon aan!). Ik heb totaal niks met strippen maar voor de mensen die het prettig vinden is het mooi dat die mogelijkheid er is :)

JJ wat leuk dat je een echo kon maken! O+

Ik had nog wel een vraagje: Stel dat er weer geknipt moet worden, gebruikt men dan dezelfde plek als waar bij de vorige bevalling de knip is gezet? Vroeg het me gewoon af, niet direct met een reden.
pi_137044770
Leuk JJ! O+
In life, every ending is a new beginning..
pi_137045128
Rfr van harte! :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137045267
RFR van harte gefeliciteerd met je dochter! Wat een plaatje en wat een mooie naam! O+ Sterkte met je herstel!

Kursor gefeliciteerd met je verjaardag *O*

JaleesaJoia wat een mooie echo O+

Mbt inleiden of niet: ik vind dat iedereen, maar dan ook iedereen dat helemaal voor zichzelf uit moet maken. Het maakt je mijns inziens absoluut geen slechte(re) moeder als je ervoor kiest te strippen of in te leiden als het medisch verantwoord is. Ik ga er van uit dat een arts, die meer als 10 jaar gestudeerd heeft om zijn beroep uit te kunnen oefenen, niet "zomaar" even in gaat leiden als de baby er niet klaar voor is. Net als het feit dat sommige moeders wel, en sommige geen borstvoeding willen/kunnen geven. Als je geen bv geeft, maakt je dat geen slechtere moeder. Überhaupt denk ik dat ieder individu/koppel dat bewust voor een kind kiest, zijn uiterste best doet om het kind naar zijn maatstaven het beste mee te geven en het beste op te voeden. Iedereen vult het voor zichzelf in.
pi_137045575
Rfr gefeliciteerd *O* *O* *O*
wat is ze een mooi meisje!
pi_137045775
Ok, ik voel me echt een dikke noob, maar:

1. Wat is strippen nou precies?
2. Wat zijn wisseldagen?

:@
Kwak
pi_137045833
Wisseldag is de dag waarop de nieuwe week in je zwangerschap begint. Bij mij vandaag dus 8w0d.
  zondag 23 februari 2014 @ 13:28:07 #173
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_137045933
RFR *O* *O* *O* Gefeliciteerd! Wat een prachtig dametje O+ . En wat fijn dat je toch geen keizersnee hoefde.

Toch ook een *O* voor de 41 weken van Burdie. Nog even en je kunt ook kennis maken met je beeb!

Klaprooss wat spannend!! Hoop dat het nu aan t doorzetten is. Veel succes!

JJ wat een mooie echo plaatjes. Ik vind 3D echo's echt O+ .

IMA 8 weken *O* .

Kursor vandaag jarig, van harte! *O*

Kwakz0r, bij strippen probeert de verloskundige met haar vingers de vruchtvliezen los te 'woelen' van de baarmoederwand. Daar komt dan een hormoontje bij vrij wat de bevalling in gang kan zetten. Zelf ben ik bij de zwangerschap van mijn eerste zoontje twee keer gestript en de bevalling is daar toen niet door in gang gezet. Je kunt alleen gestript worden als je al wat ontsluiting hebt.
pi_137045992
Verjaardag gemist? Gefeliciteerd Kursor!
pi_137046317
Thanks dames! Ik weet helemaal niet wat mijn wisseldag is, zal het eens opzoeken.
Kwak
  zondag 23 februari 2014 @ 13:41:25 #176
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137046347
Ik heb de onbedwingbare behoefte om wiegje en ledikantje op te maken O+

#nesteldrang
doei
pi_137046370
Die van mij is ook onder voorbehoud hoor, het is mijn eigen berekening, maar het kan er hooguit een dag naast zitten volgens mij.
pi_137046396
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
Thanks dames! Ik weet helemaal niet wat mijn wisseldag is, zal het eens opzoeken.
Wisseldagen moet je vieren! :D

Die dagen waren voor mij vooral in het eerste trimester dé dagen om naar uit te kijken, weer een week verder *O*

(na je eerste echo zul je vast nog wel voor- of achteruit gezet worden en dan verandert je wisseldag)
pi_137046581
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wisseldag is de dag waarop de nieuwe week in je zwangerschap begint. Bij mij vandaag dus 8w0d.
*O* voor de 8 weken

*O* burdie 41 weken!

Ik heb sinds vrijdag n stoomeend, en ga zo mn maxi cosi aanvallen!
En mn vitamine B injectie begint weer in te werken en dat voelt zooo fijn! Weer wat meer energie *O*
S. 2014
J. 2016
pi_137046607
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Dyre het volgende:

[..]

Die dagen waren voor mij vooral in het eerste trimester dé dagen om naar uit te kijken, weer een week verder *O*

(na je eerste echo zul je vast nog wel voor- of achteruit gezet worden en dan verandert je wisseldag)
Vind je het na die 12 weken grens ook ineens sneller gaan?
S. 2014
J. 2016
pi_137046608
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef Twinkle20 het volgende:
RFR wat een mooi poppetje O+ O+
Strippogingen .. Bij de vorige keer niet nodig geweest omdat het vanzelf op gang kwam met 39+3. Mocht ik deze keer over tijd lopen of er is een medische reden waarom het op gang gebracht moet worden, dan kies ik voor inleiden. Dat strippen lijkt me echt te rot en pijnlijk :@ (ja ik weet het, weeen doen ook pijn maar daar heb ik gewoon een heul ander gevoel bij .. dan komt je beebje er gewoon aan!). Ik heb totaal niks met strippen maar voor de mensen die het prettig vinden is het mooi dat die mogelijkheid er is :)

JJ wat leuk dat je een echo kon maken! O+

Ik had nog wel een vraagje: Stel dat er weer geknipt moet worden, gebruikt men dan dezelfde plek als waar bij de vorige bevalling de knip is gezet? Vroeg het me gewoon af, niet direct met een reden.
Dat laatste wil ik ook wel weten!

Ik vond strippen trouwens niet pijnlijk. :)
pi_137047238
RFR wat een schatje proficiat!

Klap zet em op! Wie weet kan je vandaag ook nog babyknuffelen!

Kursor proficiat met je verjaardag! Geniet er van!

Jaleesa mooie foto! O+

Hier buikpijn, mijn buikspieren onderaan dan vooral, is nog maar sinds een week dat ik er last van heb, zal wel zijn omdat mijn buik groeit en mijn spieren niets meer waard zijn.. Straks nog een familiefeest. Het is trouwens de eerste dag dat ik iets aan heb dat mijn buik 'accentueert' en ik vind het zo raar. Al mijn ganse pubertijd en erna steek ik mijn buik weg en nu loop ik er mee rond. Maar vriend vindt het mooi en zegt dat ik er trots mag op zijn. Ik kan hem niet blijven wegsteken natuurlijk ;)
pi_137047798
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Dyre het volgende:

[..]

Ah, vandaag als t goed is 6w3d dus dan is donderdag mijn wisseldag naar 7 weken :) Tot ik terug of vooruit gezet word inderdaad.
Kwak
pi_137048361
Hier staat trouwens dat rauwe ham en salami ed wel kunnen:
http://www.amc.nl/web/Zor(...)emene-informatie.htm
Dat is gezouten en gedroogd over het algemeen, dat is blijkbaar voldoende?
pi_137048756
Hmm ik heb het gevraagd aan mijn gyn van salami en hij zegt om het toch niet te eten.. Maar de ene zegt dat het mag, de ander zegt van niet.. Nuja ik ben het blijven eten, nu heb ik het pas gevraagd dus voor de laatste 3 maand zal ik de salami laten.. Tis soms lastig hoor wat wel mag en wat niet..
pi_137048763
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier staat trouwens dat rauwe ham en salami ed wel kunnen:
http://www.amc.nl/web/Zor(...)emene-informatie.htm
Dat is gezouten en gedroogd over het algemeen, dat is blijkbaar voldoende?
Volgens mijn vk was salami iig geen probleem en ik had het gevraagd omdat we toen naar Frankrijk gingen en ik van die droge worst hou :)
pi_137049368
Ik zit "as we typ/read" aan de (supermarkt)salami, en heb ook al rauwe vis op :@ . Deze zwangerschap ben ik wat minder voorzichtig als het om twijfelgevallen qua eten gaat merk ik...

RFR, wat geweldig dat je dochter er echt is, gefeliciteerd *O* ! Prachtige naam ook. Laat je goed verwennen zodat je kunt herstellen, en geniet van deze eerste dagen, wen rustig aan elkaar.

En Burd, *O* voor je 41 weken. Babies worden doorgaans tussen 38 en 42 weken zwangerschap geboren, dus 41 is en terechte mijlpaal m.i. Het kan niet lang meer duren voor jij ook je kindje hebt! Hang in there.
pi_137049458
RFR gefeliciteerd met je mooie dochter *O*
pi_137050180
Burdie hoe is het met je?
pi_137050408
Wij hebben net de box neergezet. Wat een lomp onding :X We hebben ook geen fijn wegstophoekje ervoor, dus hij staat pontificaal in de woonkamer...
pi_137050499
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben net de box neergezet. Wat een lomp onding :X We hebben ook geen fijn wegstophoekje ervoor, dus hij staat pontificaal in de woonkamer...
maar straks ligt er een toffe baby in en dan is t vast heel anders! ;)
Kwak
pi_137050513
RFR, wat een prachtige meid, en een mooie naam! Gefeliciteerd *O*
pi_137051000
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maar straks ligt er een toffe baby in en dan is t vast heel anders! ;)
Daarom :Y En ik vind het Nijntje boxkleed wel erg schetig O+
  zondag 23 februari 2014 @ 15:47:25 #194
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_137051150
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:52 schreef mignonne het volgende:
Probeer goed je nachtrust te pakken, bijtijds naar bed, misschien iets van een warme douche of bad voordat je naar bed gaat, even ontspannen. Overdag ook even gaan liggen tussen de middag en goed blijven eten qua groente en fruit enz. Je hoofd draait overuren, je hormonen ook, en we weten allemaal hoe pms is als je slecht geslapen hebt en honger hebt. Do not try that at home als je hoogzwanger bent :+

en verder,
Ieder mens heeft zn verhaal, zn motivaties en zn achtergronden. En het is niet aan een ander om daarover te oordelen. Je mag ervan denken wat je zelf wilt, maar iemand veroordelen op basis van een half verhaal is niet fair. Jouw gevoelens en keuzes hebben bestaansrecht net als die van een ander. Wat voor jou de juiste weg is is die voor een ander helemaal niet en vice versa. Goed of slecht bestaat niet ;)
gechargeerd enzo, maar je snapt het wel :*
Eens Mignonne! :)
Ieder geval is weer anders, ieder ervaart het weer anders. Het misschien gek als vrouwen eerder dan 37 weken willen inleiden, maar blijkbaar zitten ze er erg doorheen. Dan is het ook de taak van de vk/gyn om daar professioneel mee om te gaan en gevoelens e.d. te bespreken etc lijkt me.

Mefke jeetje wat een verhaal zeg.. -O- :X wat vervelend dat het allemaal zo is gelopen. Heb je er nu een beetje vrede mee?

Burdie 41 weken! :D :* *O*

IMA 8 weken O+ *O*

RFR gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een dotje O+ *O* Wat fijn dat je alles nog zelf kon doen! Doe rustig aan en geniet! :*

Mijn dochter kwam zelf met 38w, en ik was er maar wat blij mee. Het scheelde toen zeker dat ik rust kon nemen wanneer ik wilde maar mn bekken waren echt enorm vervelend. En tegen die tijd kan je er gewoon weinig meer aan doen, er rust zoveel gewicht op. Goddelijk vond ik het om 2 weken 'eerder' te bevallen.
Stiekem hoop ik daar nu weer op :@ bij tijd en wijlen ben ik het nu ongelofelijk zat (gelukkig is dat maar 5% van de tijd) en kan ik nu ook nog genieten, en gaat het wonderbaarlijk 'goed' met mijn bekken en harde buiken, maar toch. Het is zwaar. Zwangerschap is niet alleen een roze wolk, ik zie het als je lijf uitlenen en hard werken :) Bij mij gaat het iig niet vanzelf.
Ik geniet ervan, maar ik zal zooo blij zijn als ik mijn lijf weer terugheb. Het is een geschenk, werkelijk (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen), dat het zwanger worden bij ons zo makkelijk ging, maar na dit kind is het zo klaar! :+ :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 23 februari 2014 @ 15:52:54 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137051451
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Burdie hoe is het met je?
De vk is net weg, strippen wilde nog niet, maar ze heeft wel behoorlijk gewroet. Wie weet doet het wat.
Verder, erg in mijn eigen coconnetje :@. En ik ben doodmoe, tijd om te slapen.
KuikenGuppy
pi_137051548
Lekker coconnetje burd! :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 23 februari 2014 @ 15:56:34 #197
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_137051628
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

De vk is net weg, strippen wilde nog niet, maar ze heeft wel behoorlijk gewroet. Wie weet doet het wat.
Verder, erg in mijn eigen coconnetje :@. En ik ben doodmoe, tijd om te slapen.
Lekker terug in je coconnetje idd! :* succes en hoop dat je nog wat kan slapen! :*
pi_137051649
Burd, ga lekker je coconnetje in, rust lekker uit en wie weet heeft het gewroet toch wat in gang gezet en word je straks wakker van actie. :*
pi_137053052
Slaap lekker Burdie :* Hopelijk heeft het gewroet geholpen :)
pi_137053679
En Klap? Hoe is het bij jou?
pi_137055399
Toch even in spoiler gezet:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door nummer_zoveel op 23-02-2014 17:41:57 ]
  zondag 23 februari 2014 @ 18:08:31 #202
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_137057253
Rammel!
Mooi duo heb je daar NZ! O+

Hopelijk maakt een goede kraamtijd je pittige bevalling meer dan goed! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_137057615
Mooi nz. Hoe vindt oudste het?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137057796
Ahhh NZ! Je mooie mannetjes! O+

Ik heb de halve middag traktaties zitten maken. 24 stuks voor als dd jongens geboren zijn heb ik af en 24 stuks voor de verjaardag van L. ben ik aan begonnen. Wat een werk zeg. Maar mijn hormonen zijn in ieder geval blij dat de traktatie voor als de jongens geboren zijn zover mogelijk voorbereid is. :)
pi_137058025
Wat heb je gemaakt dan?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137059310
Voor de geboorte heb ik op blauwe A4tjes in een rond kadertje geprint: "Hoera L. is grote zus!" en op A4tjes in een andere kleur blauw de namen van de babies. Dat was dus 48 keer een rondje uitknippen. Toen gaatjes erin en lintjes erdoor. En doorzichtig folie geknipt. Dan doe ik een pakje hema yoghurtrozijntjes in de folie, want die doosjes zijn blauw :) en op de dag zelf maken we nog Nijntje dreumeskoekjes waar we blauwe suikerpareltjes op plakken met zo'n poedersuikerpapje. Dus het wordt een pakketje met koekje, rozijntjes en lintje met briefje erom. Ik gooi tzt wel even een foto online. ;)

En L. wil op haar verjaardag Dikkie Dik mandarijnen trakteren, dus ik heb 24 Dikkie Dik hoofdjes geknipt. :)
  zondag 23 februari 2014 @ 19:01:56 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137060204
Wat een mooi duo, nrz O+.
Alles goed met jullie?
KuikenGuppy
pi_137060388
RFR, van harte! *O* *O*

Klap, ik ben benieuwd :)

NZ, lekker duo O+

Strippen, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Niet omdat ik er principieel iets op tegen heb, maar ik vond toucheren al erg onprettig en pijnlijk. Laat staan strippen :X

En de weeën waren uiteraard uiteindelijk pijnlijker dan toucheren enzo :+, maar dan zit er tenminste niet iemand met z'n vingers in me te wroeten. Bovendien heb je wat dat betreft niet echt een keus :D Wat strippen betreft wel. Dus zolang het niet hoeft, doen we dat lekker niet :+
pi_137060677
Mooi duo NZ

Klinkt als een leuke traktatie NIKKI.

Oh en mag ik even hysterisch jompelen?!

Wij kregen net een telefoontje van vrienden van ons, die hebben bij zijn ouders een gloednieuw ledikant staan, en wij mogen die gratis hebben O+ :@ *O*
Omdat wij zo vaak oppassen, en ik altijd taart maak als t nodig is.. Ik heb met tranen over mn wangen ja gezegd! Omg!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_137060811
Die is echt heel mooi GM! O+
pi_137060997
Fijn GM!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137061071
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Die is echt heel mooi GM! O+
Ja he! Ik heb er al vaker naar gekeken maar best prijzig! En nu slaapt onze uk er straks in!
S. 2014
J. 2016
  zondag 23 februari 2014 @ 19:16:17 #213
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_137061107
NZ wat lief zo, bij grote broer op schoot O+ .

Nikki wat een werk, die traktatie :D. Ik geloof dat ik een heel luie moeder ben op dat gebied :@ .

GM mooi ledikant! Superlief dat je die gratis mag hebben!
pi_137063258
Gefeliciteerd RFR! *O* Daar is ze dan O+

Klap, spannend!

Mooi ledikantje GM, wat lief dat je die kado krijgt!

Nikki, zo te horen zorg je wel dat je je niet hoeft te vervelen ;)

Burd, lekker cocoonen... :*

Hier begonnen met de babykamer inruimen :) Eindelijk die zooi weg uit de gang, nu nog alles uit de slaapkamer :')
pi_137063637
Gefeliciteerd RFR!

NZ, wat een lieve foto! Geniet ervan!

Klinkt heel leuk Nikki!

Mooi ledikantje GM!

En ik ga zo MvM terugbellen... We gaan weer plassen in een maatbeker :P
pi_137063800
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef Twinkle20 het volgende:

Als het even kan wel ja.

Bij mij zelf is het helaas niet gebeurd, dus ik heb nu twee mooie littekens op mn onderwereld :Y) de volgende twee dan maar aan de rechterkant laten zetten, dan zit ik weer symmetrisch :')

@franny, nee dat is niet standaard hoor, meestal wordt het als mogelijkheid geboden. Maar ik zie ook wel eens dat het als vast onderdeel aangeboden wordt. Eigenlijk net als met inleiding. "oh je bent 41+5 zie ik, nou dan gaan we een inleiding plannen voor over 2 dagen." Het wordt als feit gebracht, niet als mogelijkheid. Tsja.

RFR daar is ze dan O+ wat een mooie meid <3 ben benieuwd naar je hele verhaal en hoe het allemaal gegaan is!
NZ jij ook gefeliciteerd, ben ook benieuwd naar jouw verhaal! Jammer voor jullie allebei dat het zo heftig is verlopen. Ik hoop dat het snel een plek krijgt :*
:)
  zondag 23 februari 2014 @ 20:22:50 #217
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_137065144
Gefeliciteerd Rfr! Ze is prachtig!

Ik ben ook gestript en ik vond de eerste keer toucheren véél pijnlijker. De tweede keer, wat door een zachthandige.vk werd gedaan, vond ik niet pijnlijk. Strippen werd bij mij bj 41+2 gedaan, de middag na een nacht van aardige weeën om het kwartier die 's ochtends ophielden. Binnen 5 minuten na het strippen begonnen de weeën direct in volle sterkte en snelheid. Mijn ervaring is positief, hoewel ik best benieuwd ben hoe het anders zou zijn gegaan.
  zondag 23 februari 2014 @ 20:23:22 #218
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_137065183
Hahah en nu even al die typo's fixen, mijn tellie hing :+
pi_137065313
klaproos alweer gesignaleerd? zou ze begonnen zijn?
:)
pi_137065592
RFR gefeliciteerd!!!! Lekker genieten nu :)

En mooi duo zo, NZ!

En een :* voor burdie.
Tralalalaaa
pi_137066399
Burdie lekker coconnen!

Gm wat een gaaf ding!
  zondag 23 februari 2014 @ 20:44:14 #222
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137066455
Bur :*

Nz je stel O+

Het zou me zomaar niks verbazen als klapje vandaag of morgen mama wordt O+ Na haar weeenpost is het doodstil gebleven!

Om 9 u op BBC one weer call the midwife! Vorige week was ik te laat, dus nu maar eens kijken.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 23 februari 2014 @ 20:55:44 #223
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_137067315
RFR gefeliciteerd!

JJ mooie echo.

Burdie :*
pi_137067510
RFR, gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Geniet van je kraamtijd! O+
  zondag 23 februari 2014 @ 21:07:01 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_137068083
Nz mooie mannetjes heb je :* Ben opzich wel benieuwd naar je verhaal.. :)
  zondag 23 februari 2014 @ 21:10:36 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137068309
Jullie zijn lief :*.

Ik stel me maar in op inleiden met 42 weken, alles wat eerder komt is winst.

Klap, ben je aan het babyknuffelen? O+
KuikenGuppy
pi_137068368
RFR van harte!! Mooi kind met dito naam! O+ *O*
pi_137069324
Burdie je gaat gewoon op 28-02-14 bevallen. Dat is ook weer zo'n mooie datum. O+
pi_137070244
RFR, proficiat met de geboorte van jullie dochter! Helemaal overheen gelezen net.
  zondag 23 februari 2014 @ 21:38:20 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137070245
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 21:10 schreef Burdie het volgende:
Jullie zijn lief :*.

Ik stel me maar in op inleiden met 42 weken, alles wat eerder komt is winst.

Dat worden prachtige kindjes hoor O+ Hang in there!! :*

RFR, gefeliciteerd met je dochter! *O*
pi_137071275
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Vind je het na die 12 weken grens ook ineens sneller gaan?
Ja, ongelofelijk :o Die eerste 8 weken gingen zooooo traaaag en nu ben ik zomaar ineens al 14 weken :o
Toch gaat de rest nog steeds sneller, ik ben echt bang dat ik ingehaald word door de nieuwe dames :P

Wat ontzettend lief dat je dat ledikantje cadeau hebt gekregen! O+ Lijkt me heel handig met die laatjes!

Nummer_zoveel, leuke foto! O+

En Burdie :*
pi_137071473
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef Dyre het volgende:

[..]

Ja, ongelofelijk :o Die eerste 8 weken gingen zooooo traaaag en nu ben ik zomaar ineens al 14 weken :o
Toch gaat de rest nog steeds sneller, ik ben echt bang dat ik ingehaald word door de nieuwe dames :P

Wat ontzettend lief dat je dat ledikantje cadeau hebt gekregen! O+ Lijkt me heel handig met die laatjes!

Nummer_zoveel, leuke foto! O+

En Burdie :*
_O- gaat niet gebeuren, tenzij iemand zich pas laat komt melden natuurlijk...
S. 2014
J. 2016
pi_137071569
Maar er staan gewoon ineens al 10 zwangeren onder mij :o
pi_137071970
Gewoon al kindjes in oktober... Dan is onze uk al ruim n maand oud... :X
S. 2014
J. 2016
pi_137072072
En niet een paar oktoberkindjes, maar een heleboel oktoberkindjes!
(Ik zat al ff te rekenen, maar ik hoop dat mijn ud een weekje eerder wordt. Anders moet ik na de vakantie 1 week werken en ga ik dan met verlof... Dan ga ik toch liever voor 12 weken vrij voor m'n ud ;) )

[ Bericht 69% gewijzigd door Loj op 23-02-2014 22:15:02 ]
pi_137072210
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Loj het volgende:
Ja en zo koud was t toch niet in januari :P
S. 2014
J. 2016
pi_137072473
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja en zo koud was t toch niet in januari :P
Januari heb ik ook niet m'n best gedaan... December wel :P
  zondag 23 februari 2014 @ 22:18:12 #238
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137072578
Over minder dan 6 weken is gewoon mijn UD.. Dus als die oktoberkindjes geboren worden dan is Joopie al groot :o :')
doei
pi_137072605
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Loj het volgende:
(Ik zat al ff te rekenen, maar ik hoop dat mijn ud een weekje eerder wordt. Anders moet ik na de vakantie 1 week werken en ga ik dan met verlof... Dan ga ik toch liever voor 12 weken vrij voor m'n ud ;) )
Ja, 1 weekje werken is dan ook niks :P

Ik moet officieel zoals het er nu naar uitziet ergens halverwege november weer beginnen na mijn verlof. Maarja, dan is de kleine frummel nog maar 3 maanden. Wat veel collega's bij mij op het werk doen is een maandje onbetaald verlof erachteraan. Lijkt mij ook wel heel fijn, maar dan kom ik halverwege december uit. Dan kan ik het net zo goed met mijn resterende vrije dagen (die ik toch niet mee mag nemen) over de feestdagen heen tillen en dan hoef ik pas in januari weer te beginnen :o

Toch eens goed over nadenken wat tegen die tijd fijn is en wat kan/mag/wil.
pi_137072608
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:16 schreef Loj het volgende:

[..]

Januari heb ik ook niet m'n best gedaan... December wel :P
Toen was t ook niet koud :P

Ik heb steken in mn doos... :')
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: