quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Dan zal Ivo z'n medaljes es laten zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende: Alle gouden meedalje winnaars gaan sowieso op audiëntie bij De Tv Show.
Emancipatie sowiesoquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Vrouwenijshockey
Sowieso, vrouwensport
Volgens mij vinden ze het wel leuk dat ze gewonnen hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Canada gewonnen heeft.
Precies, bek houden en achter 't fornuis staan om vreten te koken en 't gat in je trui dichtnaaien, nutteloos volk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Vrouwenijshockey
Sowieso, vrouwensport
Het is Guten Tagquote:
tr'oapelquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Geboren in ter Apel, Nederlandse moeder
Is ze daarna met haar vader uitgezet naar Duitsland?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Geboren in ter Apel, Nederlandse moeder
Zo, is dat. Keihard "IK WIL BIERR!" roepen als je uit je werk komt en dat ze dat dan ook direct doet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, bek houden en achter 't fornuis staan om vreten te koken en 't gat in je trui dichtnaaien, nutteloos volk.
Dat moet gewoon koud zijn en klaar staan als je gaat zitten....inruilen die hapquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo, is dat. Keihard "IK WIL BIERR!" roepen als je uit je werk komt en dat ze dat dan ook direct doet.
Dat kan ik niet vinden op Wikigodquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Is ze daarna met haar vader uitgezet naar Duitsland?
80% is dan toch een heel redelijke opkomstquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:03 schreef Montov het volgende:
Die heerlijke 'ondernemingsraadverkiezingen'...
Doe jij dat ja?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moet gewoon koud zijn en klaar staan als je gaat zitten....inruilen die hap
Daar dromen de gemeentes hier van.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef Falco het volgende:
[..]
80% is dan toch een heel redelijke opkomst
Ja, elke avondquote:
Met trein nummer 4045, denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Is ze daarna met haar vader uitgezet naar Duitsland?
Ja vrouw, dat zei ik een half uur geleden al.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef Cee het volgende:
Die man met die idiote muts die heel serieus mee zit te knikken.
Sorry meneer, traag van begrip, rondetijden van 1 minuut 20. Bier?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja vrouw, dat zei ik een half uur geleden al.
Ja ze zullen zo meteen wel even voorbeschouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
die NOS shorttrack gast zit nu opeens daar??
Er staat nog een afwas. Doe dat eerst maar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry meneer, traag van begrip, rondetijden van 1 minuut 20. Bier?
Ottergod?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
hoe heet hij eigenlijk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die jongen die altijd aan de desk zit.
En dat dikke horloge. Extra gewicht, ga je harder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Cee het volgende:
Is het raar dat ik het raar vind dat sporters daar met prestatiebelemmerende dingen als ringen en andere sieraden om de baan op gaan? Ik bedoel, een klein schuivertje over de 'hendel' met je ring kan duur komen te staan.
Die komt zo met Cees Juffermans als gast.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
Ik vond die nagels overigens wel supertofquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat dikke horloge. Extra gewicht, ga je harder.
Dat je nog tijd hebt om je nageltjes te lakken vind ik aparter. Vrouwen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:13 schreef Uccie het volgende:
Ze hadden van Velsen gewoon stiekem in de punt van de bobslee moeten stoppen, waren ze nog harder gegaan.
Nageltjes lakken is gewoon een ontspanningsmomentje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat dikke horloge. Extra gewicht, ga je harder.
Dat je nog tijd hebt om je nageltjes te lakken vind ik aparter. Vrouwen.
Ze hadden van Velsen gewoon stiekem in de punt van de bobslee moeten stoppen, waren ze nog harder gegaan.
Jaja, ok.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nageltjes lakken is gewoon een ontspanningsmomentje.
Ja dat moet ik nog steeds doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:18 schreef marcodej het volgende:
Allemaal The Crash Reel kijken mensen.
Niet weten wat het woord hypocriet betekent.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef DeLuna het volgende:
Je hebt een tweet verstuurd. Nu mag je in Sportwinter komen vertellen. Gr gr de redactie.
Man met de muts heeft denk ik Parkinsonquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef marcodej het volgende:
Man met muts is het met Cees eens.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef marcodej het volgende:
Man met muts is het met iedereen eens.
Waar zit zijn vrouw dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef marcodej het volgende:
Man met muts is het met Cees eens.
Otter & Anema, voor al uw trollverhalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Zorro het volgende:
Duidelijk te horen nu:
De vraag was inruilen van goud voor goud, en Otter trollt door te zeggen zilver of brons ook wel.
Heb ik SJinkie nog niet op kunnen betrappen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Falco het volgende:
Paradigma... Waarom gebruiken al die shortrackers moeilijke woorden?
Hij vertaalde het gelijk al als cultuurverschuiving.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Falco het volgende:
Misschien heeft hij een Nederlands Wijfquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijf me nog steeds verbazen over dat Nederlands van Wilf
Hij is Engels, ik denk dat hij gewoon letterlijk paradigm shift probeerde te vertalen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Falco het volgende:
Die praat zonder spaties.... doe dat maar eens naquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Heb ik SJinkie nog niet op kunnen betrappen...
maardatkantochhelemaalnietdanbegrijpjeerhelemaalniksmeervanquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die praat zonder spaties.... doe dat maar eens na
Jammer dat het bij jullie vrouwen alleen maar om de buitenkant gaat. Hij zegt goeie dingen namelijk.quote:
Zei hij wat dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jammer dat het bij jullie vrouwen alleen maar om de buitenkant gaat. Hij zegt goeie dingen namelijk.
"je moet niet vallen".quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jammer dat het bij jullie vrouwen alleen maar om de buitenkant gaat. Hij zegt goeie dingen namelijk.
Ik versta je niet, praat eens wat harder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
4 medailles in 1xquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef DeLuna het volgende:
Zo mooi zijn een medaille op de relay
Ik verwacht juist een grote deceptie bij de team pursuit. Heb er een raar voorgevoel over.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef Jason22 het volgende:
Ik verwacht niks morgen, want ze gaan toch vallen
Da's Katteks, kun je ook niets aan doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik versta je niet, praat eens wat harder.
Je moet wel in die positie komen. En dat is hard werk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
ja, als iedereen op z'n bek gaat kan ik nog goud winnen met shorttrack
Straks valt iedereen behalve Nederland. Of iedereen behalve Kazachstan. Bij dat laatste loop ik lachend het huis uit en dan loop ik de vijver in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:29 schreef alors het volgende:
Slim wel, maarja zul je zien dat ze meteen vallen
Altijd weer die detailsquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:29 schreef Montov het volgende:
[..]
Je moet wel in die positie komen. En dat is hard werk.
deal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Straks valt iedereen behalve Nederland. Of iedereen behalve Kazachstan. Bij dat laatste loop ik lachend het huis uit en dan loop ik de vijver in.
Met filmpjequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Straks valt iedereen behalve Nederland. Of iedereen behalve Kazachstan. Bij dat laatste loop ik lachend het huis uit en dan loop ik de vijver in.
Maar je doet elke week al zwemtraining, dus dat is niets nieuw.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was ook niet iets nieuws van plan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar je doet elke week al zwemtraining, dus dat is niets nieuw.
Henry vroeg om objectiefquote:
Rusland en China dan maarquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef rubbereend het volgende:
gaat een chaos worden op die baan met 5 ploegendaar gaan sowieso twee ploegen plat
De vader van Voecklerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef rubbereend het volgende:
gaat een chaos worden op die baan met 5 ploegendaar gaan sowieso twee ploegen plat
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef alors het volgende:
Ik ken dit echt nog niet, alleen van horen zeggen
En steekt een middelvinger op en wordt een jaar geschorstquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef Aguero het volgende:
Sjinkie haalt in de laatste ronde Ahn in en pakt goud voor Nederland.
Eddie krijgt dat gewoon van de redactie voorgeschoteld.quote:
En al eerder olympisch bronsquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef marcodej het volgende:
Heeft gewoon WK-medailles inderdaad.
Hij stond ook niet voor niets in die finale, maar het zag er gewoon zo bizar uit.quote:
Ik luister met een half oor aangezien iemand hier het leuk vindt om er doorheen te pratenquote:
in die finale stond hij dankzij geluk in de kwart en in de halve hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij stond ook niet voor niets in die finale, maar het zag er gewoon zo bizar uit.
morgen nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:
Heel internationale sport, maar toch winnen alleen dezelfde landen?
quote:
shorttrackprogramma begint om 17.30 tot een uur of 20.00quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:37 schreef Reismeis het volgende:
Hoe laat is morgen die shorttrack finale?
Ik ook hoor, ik heb zo het gevoel dat het geen goud gaat worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:37 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat ik echt het meest zenuwachtig ben voor dit onderdeel
quote:
Als ze niet fluiten, worden ze dan gediskwalificeerd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef DeLuna het volgende:
Erben voorspelt dat we fluitend doorgaan. Wie checkt even of ze wel fluiten tijdens de race?
Nee dan heeft Erben het weer verkeerd voorspeldquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze niet fluiten, worden ze dan gediskwalificeerd?
6 uur 's ochtends, zet je wekker maar alvast.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat begint de mannen relay morgen?
Ah, dan wordt hij gediskwalificeerd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee dan heeft Erben het weer verkeerd voorspeld
Bij de dopingcontroles niet kan fluiten, dan wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze niet fluiten, worden ze dan gediskwalificeerd?
zo vroeg alquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
6 uur 's ochtends, zet je wekker maar alvast.
Die staat al op 6uquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
6 uur 's ochtends, zet je wekker maar alvast.
twitter:jesperhospes twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:27:36Mooi onderwerp bij de @NOS over combineren. Iets wat ik graag door had gezet of wil doen maar wat vaak lastig is in bestaande structuur. reageer retweet
Wat is er morgen om 6u?quote:
is pas morgen in de middagquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is er morgen om 6u?
Oh de Relay...daar ben ik bij
Nou ja, ben om 6u toch al wakkerquote:
Dan moet Sjinkie allang in bed liggen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Montov het volgende:
Relay is pas kwart over 7 's avonds. Best wel laat in Sochi dan al.
Dit vindt Sjinkie ervan:quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moet Sjinkie allang in bed liggen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit vindt Sjinkie ervan:
[ afbeelding ]
Sjinkception.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit vindt Sjinkie ervan:
[ afbeelding ]
[..]
Dit vindt Sjinkie ervan:
[ afbeelding ]
[..]
Dit vindt Sjinkie ervan:
[ afbeelding ]
Dat is toch ook gewoon zo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Jillert werd trouwens geïntroduceerd als de coach van de Nederlanders en de man achter de 21 medailles
Iemand een gifje ervanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar waren eindelijk bewegende beelden
De Chinees valt wel na het 4e blokje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef Mansjester het volgende:
Dit is toch echt voor het vierde blokje....
Jij dacht dat ze even Michel Mulder en Sven Kramer en weetikwie hadden laten invliegen in Nederland?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef heywoodu het volgende:
Joris zit niet in Sochi?
Edit: Oh wacht, deze studio is ook in Sochi natuurlijk, en Cees natuurlijk ook dus
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef heywoodu het volgende:
Joris zit niet in Sochi?
Edit: Oh wacht, deze studio is ook in Sochi natuurlijk, en Cees natuurlijk ook dus
godverquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef heywoodu het volgende:
Joris zit niet in Sochi?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef heywoodu het volgende:
Joris zit niet in Sochi?
De Chinees volgens mij er na.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:33 schreef marcodej het volgende:
Die scheidsrechter had poep in zijn ogen. Het was niet eens een twijfelgeval, die Chinees valt ook voor de cockblocker.
Ja jonguh ik was even in de warquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze even Michel Mulder en Sven Kramer en weetikwie hadden laten invliegen in Nederland?
sjinkie kan niet tot 38 tellenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef marcodej het volgende:
Sjinkie weet toch ook dat hij niet zes rondjes voor het einde op kop moet komen?
Fries héquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sjinkie kan niet tot 38 tellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Fries héKssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Hij knalt het vierde blokje van zijn plek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Chinees valt wel na het 4e blokje.
cockblocken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef Travel. het volgende:
Ik ken hem ergens van, wat doet die voor sport?
tot 2quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sjinkie kan niet tot 38 tellen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Fries héHij heeft wel als enige een shorttrackmedaille.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hij blijft ook een heldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft wel als enige een shorttrackmedaille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |