Jammer dat het bij jullie vrouwen alleen maar om de buitenkant gaat. Hij zegt goeie dingen namelijk.quote:
Zei hij wat dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jammer dat het bij jullie vrouwen alleen maar om de buitenkant gaat. Hij zegt goeie dingen namelijk.
"je moet niet vallen".quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jammer dat het bij jullie vrouwen alleen maar om de buitenkant gaat. Hij zegt goeie dingen namelijk.
Ik versta je niet, praat eens wat harder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
4 medailles in 1xquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef DeLuna het volgende:
Zo mooi zijn een medaille op de relay
Ik verwacht juist een grote deceptie bij de team pursuit. Heb er een raar voorgevoel over.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef Jason22 het volgende:
Ik verwacht niks morgen, want ze gaan toch vallen
Da's Katteks, kun je ook niets aan doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik versta je niet, praat eens wat harder.
Je moet wel in die positie komen. En dat is hard werk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
ja, als iedereen op z'n bek gaat kan ik nog goud winnen met shorttrack
Straks valt iedereen behalve Nederland. Of iedereen behalve Kazachstan. Bij dat laatste loop ik lachend het huis uit en dan loop ik de vijver in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:29 schreef alors het volgende:
Slim wel, maarja zul je zien dat ze meteen vallen
Altijd weer die detailsquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:29 schreef Montov het volgende:
[..]
Je moet wel in die positie komen. En dat is hard werk.
deal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Straks valt iedereen behalve Nederland. Of iedereen behalve Kazachstan. Bij dat laatste loop ik lachend het huis uit en dan loop ik de vijver in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |