quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef DeLuna het volgende:
Je hebt een tweet verstuurd. Nu mag je in Sportwinter komen vertellen. Gr gr de redactie.
Man met de muts heeft denk ik Parkinsonquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef marcodej het volgende:
Man met muts is het met Cees eens.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef marcodej het volgende:
Man met muts is het met iedereen eens.
Waar zit zijn vrouw dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef marcodej het volgende:
Man met muts is het met Cees eens.
Otter & Anema, voor al uw trollverhalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Zorro het volgende:
Duidelijk te horen nu:
De vraag was inruilen van goud voor goud, en Otter trollt door te zeggen zilver of brons ook wel.
Heb ik SJinkie nog niet op kunnen betrappen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Falco het volgende:
Paradigma... Waarom gebruiken al die shortrackers moeilijke woorden?
Hij vertaalde het gelijk al als cultuurverschuiving.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Falco het volgende:
Misschien heeft hij een Nederlands Wijfquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijf me nog steeds verbazen over dat Nederlands van Wilf
Hij is Engels, ik denk dat hij gewoon letterlijk paradigm shift probeerde te vertalen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Falco het volgende:
Die praat zonder spaties.... doe dat maar eens naquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Heb ik SJinkie nog niet op kunnen betrappen...
maardatkantochhelemaalnietdanbegrijpjeerhelemaalniksmeervanquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die praat zonder spaties.... doe dat maar eens na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |