quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Henk Hirscher.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:08 schreef bigE het volgende:
Misschien kan hij voor Nederland uitkomen als Victor Hirscher
Ik denk dat snowboarden makkelijker trainen is binnen Nederland (of vlakbij) dan alpineskiën, en dan met name de afdaling en super-G. De skiërs die we hebben komen op Marvin van Heek na dan ook vooral op de technische onderdelen uit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:07 schreef -0- het volgende:
Nederlanders op alpineskiers zou wel tof zijn.![]()
Opvallend wel dat er inmiddels best wat snowboarders zijn maar geen skiers. Misschien te maken omdat het in Nederland toch een beetje zo is dat snowboarden hipper is?
quote:
dat hoeft niet eens meer.quote:
Inderdaad. Typetje van haarzelf.quote:
Ze betaalde met een biljet van tien roebel geloof ikquote:
Peey Bah.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso "Olanda", nu nog niet weten dat het "nnnnnniedorlandaaaa" is
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:11 schreef Cee het volgende:
Nu lijkt het net alsof haar gezicht aan het smelten is.
En Erijica Tejerpestra.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Nou?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:11 schreef DeLuna het volgende:
Er is een reden waarom ik niet naar haar programma kijk
Ik vind die russische stem bij de medaille uitreikingen zo vet klinkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Eensquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind die russische stem bij de medaille uitreikingen zo vet klinken.
Ireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeene Woest!quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heeft ze al. Drie seizoenen..quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:13 schreef DaMook het volgende:
Whaha erica moet een echt reisprogramma krijgen![]()
.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:13 schreef DaMook het volgende:
.
Die heeft ze al. Ze moet een kookprogramma krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:13 schreef DaMook het volgende:
.
Die is idd erg tofquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met kwalitatief uitermate teleurstellende topics te openen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Waar blijft tong voor de kritische noot?
Kliekjes met Terpstra.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Die heeft ze al. Ze moet een kookprogramma krijgen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:14 schreef outtayourleague het volgende:
Hadden ze geen Olympische variant kunnen maken?
'Heeft die van jou een chagrijnige kop?' Dan is het Sven!
Neen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Geef die 2 een eigen reallife soap
Eens !quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
Dat was een Hansisme: 'De supporters huilen, wij huilen.' Het is ongekend.
Zelfs de Russen nemen de stijl van Hans overquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Als ik Grueter hoor heb ik altijd zin in kijken naar zwemmen, maar dan is het ijshockey
Echt hèquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:15 schreef heywoodu het volgende:
"Ja en dan het grote sportnieuws op de Spelen vandaag."
Waar blijft Bjoerndalen?![]()
HIJ WINT, HIJ WINTquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Als ik Grueter hoor heb ik altijd zin in kijken naar zwemmen, maar dan is het ijshockey
dus dat ... ik heb mijn ogen dichtquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef Dekatria het volgende:
Blijft raar om het gezicht bij een stem te zien.
Ik snap dat niet hequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Anema het trouwens al voor elkaar dat Bergsma en De Jong naar huis kunnen?
Bij de meesten is het maar goed dat je ook alleen de stem hoortquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef Dekatria het volgende:
Vooral als er kilo's haar in beeld komenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef Dekatria het volgende:
Ja datquote:
Bert Maalderink aka Quasimodo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:19 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Bij de meesten is het maar goed dat je ook alleen de stem hoort
Dat sowieso, maar dan nog zou ik een coach dat niet voor me laten bepalen... ten eerste kost het je een extra plak en ten tweede heb je gewoon recht op je eigen mening lijkt mequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap dat niet heGeniet gewoon eens van de resterende week en de sluitingsceremonie. Alsof je dit iedere week meemaakt.
Verschil is, dat je die ook niet wilt horen.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verschil is, dat je die ook niet wilt horen.
Het enige erge is als hij Cesar Filho gaat uitspreken, dat moet hij voortaan latenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat
En het is inderdaad die majestueuze race die zich al aankondigde
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ja, over Cavic was dat toch?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:19 schreef Redefine het volgende:
Grueter zei ooit: Speel niet met mijn ballen (over Phelps).
Interviews met Bertquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeesar Fieljoequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het enige erge is als hij Cesar Filho gaat uitspreken, dat moet hij voortaan latenVerder rest bij zwemmen en ijshockey
Tja, ik weet niet hoe De Jong en Bergsma erover denken. Van mij zou Anema de pot op kunnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dan nog zou ik een coach dat niet voor me laten bepalen... ten eerste kost het je een extra plak en ten tweede heb je gewoon recht op je eigen mening lijkt me
Het ging over Phelps, maar was gericht tegen Cavic ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, over Cavic was dat toch?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het enige erge is als hij Cesar Filho gaat uitspreken, dat moet hij voortaan latenVerder rest bij zwemmen en ijshockey
Erben is een typische NOS medewerker. Er is niets buiten het schaatsen. Hooguit onderdelen met een Nederlander.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:22 schreef DeLuna het volgende:
Erben er is meer sport. Voorspel de curlingfinales dan
Die heeft helemaal geen tijd opgeschreven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:22 schreef Szura het volgende:
Wat ik trouwens gemist had: wat had baas Jil nou in de envelop zitten?
Hij heeft een keer een race verprutst dus die was al afgeschreven en dus totaal uit beeld.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
Was het anderhalve week OEB voor en OEB na bij de biathlon onderdelen. Ook al lag hij 63e. Is het de dag dat hij de grootste Winter Olympiër ooit wordt, hoor je er niks over
Hi ha ho lang leve de NOSquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:25 schreef -0- het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een race verprutst dus die was al afgeschreven en dus totaal uit beeld.
"What the fuck" riep hij toen ook nogquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ging over Phelps, maar was gericht tegen Cavic ja.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:26 schreef M90 het volgende:
[..]
"What the fuck" riep hij toen ook nog
Goeie redactie inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
Was het anderhalve week OEB voor en OEB na bij de biathlon onderdelen. Ook al lag hij 63e. Is het de dag dat hij de grootste Winter Olympiër ooit wordt, hoor je er niks over
In de aankondiging werd hij even genoemd. Al had het wel iets uitgebreider gemogen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
Ja, uitgebreider was sowieso al logisch geweest. Maar zeker gezien ze zijn naam tig keer hebben genoemd bij de onderdelen en diverse programma's. Ook als ze aandacht behoorden te hebben voor de winnaar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In de aankondiging werd hij even genoemd. Al had het wel iets uitgebreider gemogen.
Hahahaquote:
quote:
quote:
Deze was ook wel leuk:quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:13 schreef DaMook het volgende:
.
Ik ben nu erica in japan aan het kijkenquote:
Haha.quote:
3 op reis is beter iddquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:04 schreef Tova het volgende:
Ik ben Erica een beetje beu.
Haar programma is ook een beetje 3 op reis, maar dan voor bejaarden.
Mwah, je moet er ook niet teveel van verwachten. Het is gewoon simpel vermaak.quote:Op donderdag 20 februari 2014 04:31 schreef Perico het volgende:
Dit lijkt me een heel eng programma om te zien. Ben ik nu een vooringenomen boerenlul uit de Betuwe of heb ik groot gelijk dat ik niet naar deze kritiekloze eigenpijperij wil kijken, die even erg is als Humberto in zijn kookpot?
Ik neem haar allang niet meer serieus na haar faal als politica waar zij zich als de moeder van de ouderen opwierp tijdens de campagnes en toen ze eenmaal politicus was en niets deed en daarvoor door de oudjes werd aangesproken ontkende zij zich als de moeder van de ouderen ooit te hebben opgeworpen. Daarom.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:04 schreef Tova het volgende:
Ik ben Erica een beetje beu.
Haar programma is ook een beetje 3 op reis, maar dan voor bejaarden.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik neem haar allang niet meer serieus na haar faal als politica waar zij zich als de moeder van de ouderen opwierp tijdens de campagnes en toen ze eenmaal politicus was en niets deed en daarvoor door de oudjes werd aangesproken ontkende zij zich als de moeder van de ouderen ooit te hebben opgeworpen. Daarom.
Waar is dit bij?quote:
Ik ben er hoorquote:
Ik ook, heel m'n routine gaat eraan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
Ik krijg volgende week OS-afkickverschijnselen
Gelukkig nog de PS, heb ik in elk geval iets te F5-en op NOS.nlquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, heel m'n routine gaat eraan.
Volgende week weer DWDDquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
Ik krijg volgende week OS-afkickverschijnselen
Vind je dat echt een reden tot juichen?quote:
Van het weekend even een fles azijn kopenquote:
Ja, inderdaad!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig nog de PS, heb ik in elk geval iets te F5-en op NOS.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paralympische Spelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, inderdaad!
[spoiler]wat bedoel je met ps?[/spoiler]
Hoogtepuntje van de dagquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vind je dat echt een reden tot juichen?
Oh, dat vind ik altijd zo deprimerend. Mensen zonder armen en benen die nog sneller zijn dan ik.quote:
Dat wel, maar ik vind het wel razendknapquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik altijd zo deprimerend. Mensen zonder armen en benen die nog sneller zijn dan ik.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik altijd zo deprimerend. Mensen zonder armen en benen die nog sneller zijn dan ik.
die vrouw links zat ook vrolijk mee te knikkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:46 schreef marcodej het volgende:
Een man met een koddige muts die heel geinteresseert meeknikt.
Nee, die man is altijd zoquote:
Vast wel, maar da's geen nieuwsquote:
En hij corrigeerde haar lekker niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Jillert werd trouwens geïntroduceerd als de coach van de Nederlanders en de man achter de 21 medailles
Echt hè?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
Dingen die de media hier het liefst doen: nieuws maken over mensen die nieuws maken over Nederlanders die het nieuws halen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Montov het volgende:
Ze kan 'Bob de Jong' beter uitspreken dan Bob de Jong zelf.
Bob spreekt straatnederlands.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Montov het volgende:
Nuance dat willen we niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Jillert werd trouwens geïntroduceerd als de coach van de Nederlanders en de man achter de 21 medailles
Zet dit op twitter en er komt wel weer een artikel over.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
Dingen die de media hier het liefst doen: nieuws maken over mensen die nieuws maken over Nederlanders die het nieuws halen.
of discussie over een een mening over een mening van iemand die iets vindtquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
ja, dat is interessanter dan even live te gaan naar de verlenging van de finale ijshockey bij dames.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
bob heeft geen tanden meer dat is volgens hem beter voor de aerodynamicaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Montov het volgende:
Komt zo nog een samenvatting. Mja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, dat is interessanter dan even live te gaan naar de verlenging van de finale ijshockey bij dames.
Het is echt ongekend spannendquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, dat is interessanter dan even live te gaan naar de verlenging van de finale ijshockey bij dames.
Ik kijk liever dit jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
WTFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
ik was 15 seconden eerder, net op tijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik besluit net over te schakelen, wordt een stel ijshockeyers wild op de stream.
Geluiden. Ze zijn er.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het idee dat Van Velsen nog steeds krimpt
Ik het idee dat hij al 5 jaar dezelfde liedjes zingt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het idee dat Van Velsen nog steeds krimpt
Ach Mick Jagger doet dat al 50jrquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik het idee dat hij al 5 jaar dezelfde liedjes zingt.
verbrand in de bergenquote:
Alwaar Ivo verslag zal doen van dit unanieme belachelijke succesquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Alle gouden meedalje winnaars gaan sowieso op audiëntie bij De Tv Show.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
[..]
Alwaar Ivo verslag zal doen van die unanieme belachelijke succes
Krijgen ze de ongelooflijke eer om Ivo Niehe te ontmoeten ja?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Alle gouden meedalje winnaars gaan sowieso op audiëntie bij De Tv Show.
Waarna de sporters ook éven de aandacht krijgen, 2 minuten...quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
[..]
Alwaar Ivo verslag zal doen van dit unanieme belachelijke succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |