Bij de meesten is het maar goed dat je ook alleen de stem hoortquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef Dekatria het volgende:
Blijft raar om het gezicht bij een stem te zien.
Vooral als er kilo's haar in beeld komenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef Dekatria het volgende:
Ja datquote:
Bert Maalderink aka Quasimodo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:19 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Bij de meesten is het maar goed dat je ook alleen de stem hoort
Dat sowieso, maar dan nog zou ik een coach dat niet voor me laten bepalen... ten eerste kost het je een extra plak en ten tweede heb je gewoon recht op je eigen mening lijkt mequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap dat niet heGeniet gewoon eens van de resterende week en de sluitingsceremonie. Alsof je dit iedere week meemaakt.
Verschil is, dat je die ook niet wilt horen.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verschil is, dat je die ook niet wilt horen.
Het enige erge is als hij Cesar Filho gaat uitspreken, dat moet hij voortaan latenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat
En het is inderdaad die majestueuze race die zich al aankondigde
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ja, over Cavic was dat toch?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:19 schreef Redefine het volgende:
Grueter zei ooit: Speel niet met mijn ballen (over Phelps).
Interviews met Bertquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeesar Fieljoequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het enige erge is als hij Cesar Filho gaat uitspreken, dat moet hij voortaan latenVerder rest bij zwemmen en ijshockey
Tja, ik weet niet hoe De Jong en Bergsma erover denken. Van mij zou Anema de pot op kunnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dan nog zou ik een coach dat niet voor me laten bepalen... ten eerste kost het je een extra plak en ten tweede heb je gewoon recht op je eigen mening lijkt me
Het ging over Phelps, maar was gericht tegen Cavic ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, over Cavic was dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |