Prima voor een Oostenrijker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Szura het volgende:
@MarcelHirscher: To little. The most ungreatful positionCongratulations to @tedligety #stevemissillier and @AlexPinturault #Sochi http://t.co/WYFK9wGvxB
Engels kan hij ook niet echt
Ook omdat de concurrentie bij het Alpine Skiën vele malen groter is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:07 schreef -0- het volgende:
Nederlanders op alpineskiers zou wel tof zijn.![]()
Opvallend wel dat er inmiddels best wat snowboarders zijn maar geen skiers. Misschien te maken omdat het in Nederland toch een beetje zo is dat snowboarden hipper is?
Je hebt hier een aantal hallen waar je goed kunt snowboarden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:07 schreef -0- het volgende:
Nederlanders op alpineskiers zou wel tof zijn.![]()
Opvallend wel dat er inmiddels best wat snowboarders zijn maar geen skiers. Misschien te maken omdat het in Nederland toch een beetje zo is dat snowboarden hipper is?
Volgende keer dat ik naar een World Cup ga neem ik een vlag mee. "Hup hup hup, Marcel naar Nederland".quote:
Nee, vertel meer!quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:08 schreef Szura het volgende:
Die man is zeker helemaal vergeten hoe Van Heek 8e werd?
(Ik kan het beiden niet) Is een hal geschikter voor snowboarden dan voor skien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt hier een aantal hallen waar je goed kunt snowboarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |