Vast wel, maar da's geen nieuwsquote:
En hij corrigeerde haar lekker niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Jillert werd trouwens geïntroduceerd als de coach van de Nederlanders en de man achter de 21 medailles
Echt hè?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
Dingen die de media hier het liefst doen: nieuws maken over mensen die nieuws maken over Nederlanders die het nieuws halen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Montov het volgende:
Ze kan 'Bob de Jong' beter uitspreken dan Bob de Jong zelf.
Bob spreekt straatnederlands.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Montov het volgende:
Nuance dat willen we niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Jillert werd trouwens geïntroduceerd als de coach van de Nederlanders en de man achter de 21 medailles
Zet dit op twitter en er komt wel weer een artikel over.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
Dingen die de media hier het liefst doen: nieuws maken over mensen die nieuws maken over Nederlanders die het nieuws halen.
of discussie over een een mening over een mening van iemand die iets vindtquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
ja, dat is interessanter dan even live te gaan naar de verlenging van de finale ijshockey bij dames.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
bob heeft geen tanden meer dat is volgens hem beter voor de aerodynamicaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Montov het volgende:
Komt zo nog een samenvatting. Mja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, dat is interessanter dan even live te gaan naar de verlenging van de finale ijshockey bij dames.
Het is echt ongekend spannendquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, dat is interessanter dan even live te gaan naar de verlenging van de finale ijshockey bij dames.
Ik kijk liever dit jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
WTFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
ik was 15 seconden eerder, net op tijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik besluit net over te schakelen, wordt een stel ijshockeyers wild op de stream.
Geluiden. Ze zijn er.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het idee dat Van Velsen nog steeds krimpt
Ik het idee dat hij al 5 jaar dezelfde liedjes zingt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het idee dat Van Velsen nog steeds krimpt
Ach Mick Jagger doet dat al 50jrquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik het idee dat hij al 5 jaar dezelfde liedjes zingt.
verbrand in de bergenquote:
Alwaar Ivo verslag zal doen van dit unanieme belachelijke succesquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Alle gouden meedalje winnaars gaan sowieso op audiëntie bij De Tv Show.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
[..]
Alwaar Ivo verslag zal doen van die unanieme belachelijke succes
Krijgen ze de ongelooflijke eer om Ivo Niehe te ontmoeten ja?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Alle gouden meedalje winnaars gaan sowieso op audiëntie bij De Tv Show.
Waarna de sporters ook éven de aandacht krijgen, 2 minuten...quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
[..]
Alwaar Ivo verslag zal doen van dit unanieme belachelijke succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |