Ik ook, heel m'n routine gaat eraan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
Ik krijg volgende week OS-afkickverschijnselen
Gelukkig nog de PS, heb ik in elk geval iets te F5-en op NOS.nlquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, heel m'n routine gaat eraan.
Volgende week weer DWDDquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
Ik krijg volgende week OS-afkickverschijnselen
Vind je dat echt een reden tot juichen?quote:
Van het weekend even een fles azijn kopenquote:
Ja, inderdaad!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig nog de PS, heb ik in elk geval iets te F5-en op NOS.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paralympische Spelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, inderdaad!
[spoiler]wat bedoel je met ps?[/spoiler]
Hoogtepuntje van de dagquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vind je dat echt een reden tot juichen?
Oh, dat vind ik altijd zo deprimerend. Mensen zonder armen en benen die nog sneller zijn dan ik.quote:
Dat wel, maar ik vind het wel razendknapquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik altijd zo deprimerend. Mensen zonder armen en benen die nog sneller zijn dan ik.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik altijd zo deprimerend. Mensen zonder armen en benen die nog sneller zijn dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |