Met filmpjequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Straks valt iedereen behalve Nederland. Of iedereen behalve Kazachstan. Bij dat laatste loop ik lachend het huis uit en dan loop ik de vijver in.
Maar je doet elke week al zwemtraining, dus dat is niets nieuw.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Straks valt iedereen behalve Nederland. Of iedereen behalve Kazachstan. Bij dat laatste loop ik lachend het huis uit en dan loop ik de vijver in.
Ik was ook niet iets nieuws van plan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar je doet elke week al zwemtraining, dus dat is niets nieuw.
Henry vroeg om objectiefquote:
Rusland en China dan maarquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef rubbereend het volgende:
gaat een chaos worden op die baan met 5 ploegendaar gaan sowieso twee ploegen plat
De vader van Voecklerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef rubbereend het volgende:
gaat een chaos worden op die baan met 5 ploegendaar gaan sowieso twee ploegen plat
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef alors het volgende:
Ik ken dit echt nog niet, alleen van horen zeggen
En steekt een middelvinger op en wordt een jaar geschorstquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef Aguero het volgende:
Sjinkie haalt in de laatste ronde Ahn in en pakt goud voor Nederland.
Eddie krijgt dat gewoon van de redactie voorgeschoteld.quote:
En al eerder olympisch bronsquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef marcodej het volgende:
Heeft gewoon WK-medailles inderdaad.
Hij stond ook niet voor niets in die finale, maar het zag er gewoon zo bizar uit.quote:
Ik luister met een half oor aangezien iemand hier het leuk vindt om er doorheen te pratenquote:
in die finale stond hij dankzij geluk in de kwart en in de halve hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij stond ook niet voor niets in die finale, maar het zag er gewoon zo bizar uit.
morgen nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:
Heel internationale sport, maar toch winnen alleen dezelfde landen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |