quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Dan zal Ivo z'n medaljes es laten zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende: Alle gouden meedalje winnaars gaan sowieso op audiëntie bij De Tv Show.
Emancipatie sowiesoquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Vrouwenijshockey
Sowieso, vrouwensport
Volgens mij vinden ze het wel leuk dat ze gewonnen hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Canada gewonnen heeft.
Precies, bek houden en achter 't fornuis staan om vreten te koken en 't gat in je trui dichtnaaien, nutteloos volk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Vrouwenijshockey
Sowieso, vrouwensport
Het is Guten Tagquote:
tr'oapelquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Geboren in ter Apel, Nederlandse moeder
Is ze daarna met haar vader uitgezet naar Duitsland?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Geboren in ter Apel, Nederlandse moeder
Zo, is dat. Keihard "IK WIL BIERR!" roepen als je uit je werk komt en dat ze dat dan ook direct doet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, bek houden en achter 't fornuis staan om vreten te koken en 't gat in je trui dichtnaaien, nutteloos volk.
Dat moet gewoon koud zijn en klaar staan als je gaat zitten....inruilen die hapquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo, is dat. Keihard "IK WIL BIERR!" roepen als je uit je werk komt en dat ze dat dan ook direct doet.
Dat kan ik niet vinden op Wikigodquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Is ze daarna met haar vader uitgezet naar Duitsland?
80% is dan toch een heel redelijke opkomstquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:03 schreef Montov het volgende:
Die heerlijke 'ondernemingsraadverkiezingen'...
Doe jij dat ja?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moet gewoon koud zijn en klaar staan als je gaat zitten....inruilen die hap
Daar dromen de gemeentes hier van.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef Falco het volgende:
[..]
80% is dan toch een heel redelijke opkomst
Ja, elke avondquote:
Met trein nummer 4045, denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Is ze daarna met haar vader uitgezet naar Duitsland?
Ja vrouw, dat zei ik een half uur geleden al.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef Cee het volgende:
Die man met die idiote muts die heel serieus mee zit te knikken.
Sorry meneer, traag van begrip, rondetijden van 1 minuut 20. Bier?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja vrouw, dat zei ik een half uur geleden al.
Ja ze zullen zo meteen wel even voorbeschouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
die NOS shorttrack gast zit nu opeens daar??
Er staat nog een afwas. Doe dat eerst maar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry meneer, traag van begrip, rondetijden van 1 minuut 20. Bier?
Ottergod?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
die NOS shorttrack gast zit nu opeens daar??
hoe heet hij eigenlijk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die jongen die altijd aan de desk zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |