En dat dikke horloge. Extra gewicht, ga je harder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Cee het volgende:
Is het raar dat ik het raar vind dat sporters daar met prestatiebelemmerende dingen als ringen en andere sieraden om de baan op gaan? Ik bedoel, een klein schuivertje over de 'hendel' met je ring kan duur komen te staan.
Die komt zo met Cees Juffermans als gast.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
die NOS shorttrack gast zit nu opeens daar??
Ik vond die nagels overigens wel supertofquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat dikke horloge. Extra gewicht, ga je harder.
Dat je nog tijd hebt om je nageltjes te lakken vind ik aparter. Vrouwen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:13 schreef Uccie het volgende:
Ze hadden van Velsen gewoon stiekem in de punt van de bobslee moeten stoppen, waren ze nog harder gegaan.
Nageltjes lakken is gewoon een ontspanningsmomentje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat dikke horloge. Extra gewicht, ga je harder.
Dat je nog tijd hebt om je nageltjes te lakken vind ik aparter. Vrouwen.
Ze hadden van Velsen gewoon stiekem in de punt van de bobslee moeten stoppen, waren ze nog harder gegaan.
Jaja, ok.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nageltjes lakken is gewoon een ontspanningsmomentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |