SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Yuri_Boyka op 20-02-2014 18:08:11 ]If not now, then when.
check m'n shoutout terug Klokovjequote:Op donderdag 20 februari 2014 18:00 schreef Klokov het volgende:
Later boys, ik weet dat het bij onze Yoego in goede handen is
Ik check hem laterquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
check m'n shoutout terug Klokovje
Is ooit een vent geweest zeker?quote:
Hoezo, zo groot vind ik ze nou ook weer niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:06 schreef seto het volgende:
gym chick lift niet eens
nep tieten
2/10
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:17 schreef ZetaOS het volgende:
Sinds ik mijn bitcoin naar MT GOX heb verhuist en ik Bath Salts gebruik maar ik de gains van mijn leven!
Dit is de Nieuwe CEO van MT GOXquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
130$ mtgox ik ga dood hier ouwe
quote:Lieve Maria,
De laatste tijd heb ik last van nare dromen. Gisteren droomde ik bijvoorbeeld dat ik verlamd op bed lag en iemand mijn scrotum opensneed en mijn zaadleiders losrukte. Ik kon me niet bewegen en de pijn leek net echt.
Wat kan ik doen om deze dromen tegen te gaan?
Peter S, Wassenaar
mooie hequote:
Haha, omdat ze meer dan jij squat zeker?quote:
wat een duckfacequote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze kan ook squatten
[ afbeelding ]
Zou dr op dr neppe bek slaan. Beetje 5 kg squatten in de smith sickening.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze kan ook squatten
[ afbeelding ]
wat een taalquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou dr op dr neppe bek slaan. Beetje 5 kg squatten in de smith sickening.
Met dr badpak.
Slet.
Jaloerse vrouwen altijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met dr badpak.
Slet.
En dan over mijn taal pratenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef dreamerbulk het volgende:
godverdomme kut kwantum kast kk
Ik dacht dat ikea al redelijk bagger was... maar kwantum is echt heel erg droevig.. wat een draak van een constructie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En dan over mijn taal praten
Mijn achternichtje's buurman had een keer kwantumkastkk en dat was echt verschrikkelijk
wrong account?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met dr badpak.
Slet.
Lol nee dan ben je zelfs met Ikea beter af. Heb ooit een kast gehaald bij Leenbakker, dan doen ze het concept van ikea na alleen echt heel shabby, gaatjes niet groot genoeg/ontbreken, handleiding is irritant en ding is zo gammel als wat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik dacht dat ikea al redelijk bagger was... maar kwantum is echt heel erg droevig.. wat een draak van een constructie.
nooit meer
de tyfusquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kreeg vandaag een DM van een admin; of het "kk"-gehalte weer wat naar beneden kon.
ja hier ook gewoon halve gaten die niet kloppen lmaoquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol nee dan ben je zelfs met Ikea beter af. Heb ooit een kast gehaald bij Leenbakker, dan doen ze het concept van ikea na alleen echt heel shabby, gaatjes niet groot genoeg/ontbreken, handleiding is irritant en ding is zo gammel als wat.
Inb4 ligt aan mij want vrouwen kunnen niet klussen
Sorry JB..quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met dr badpak.
Slet.
ik verwachtte er eerlijk gezegd ook niet zoveel van, hij ziet er op plaatje tof uit .. maar in elkaar zitten is redelijk een draakquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef H1N1 het volgende:
Maar Dreamer, wat verwacht je dan van een Kwantumkast? Kwaliteit?
Je betaalt niks maar dan krijg je ook niks.
Ohgodwhy.jpgquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik verwachtte er eerlijk gezegd ook niet zoveel van, hij ziet er op plaatje tof uit .. maar in elkaar zitten is redelijk een draak
beetje zoals met een tranny?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja hier ook gewoon halve gaten die niet kloppen lmao
Van die klussen waarvan je denkt:'ik zet ff die kast in elkaar, 2uurtjes werk' en 6u later ben je kkboos en is je geduld op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik verwachtte er eerlijk gezegd ook niet zoveel van, hij ziet er op plaatje tof uit .. maar in elkaar zitten is redelijk een draak
inb4 ban.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kkvms houd je gvd dan ook eens in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haten op zyzz is als toegeven dat je niet lift.quote:
Zeker geen misc. Geen haat op Zyzz maar vind dit soort shit altijd extreem triestquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
haten op zyzz is als toegeven dat je niet lift.
post je in misc?
spaghetti uit zak is het mooiste detailquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
haten op zyzz is als toegeven dat je niet lift.
post je in misc?
Ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jeej
Vanavond op net5 een docu over maagden, wie van dit topic heeft zn verhaal gedaan??
Setoquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jeej
Vanavond op net5 een docu over maagden, wie van dit topic heeft zn verhaal gedaan??
Ik heb stoelen bij de Leen Bakker weg, geen problemen mee gehad maar goed ik heb dan ook 2 rechterhanden. (30 pstquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol nee dan ben je zelfs met Ikea beter af. Heb ooit een kast gehaald bij Leenbakker, dan doen ze het concept van ikea na alleen echt heel shabby, gaatjes niet groot genoeg/ontbreken, handleiding is irritant en ding is zo gammel als wat.
Inb4 ligt aan mij want vrouwen kunnen niet klussen
ass was goed éhquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef JackieBrown het volgende:
Lol montelly gekkie
Dat ass doe
Moest je aan die stoelen dan ook nog klussen? Die kwamen niet gewoon als geheel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb stoelen bij de Leen Bakker weg, geen problemen mee gehad maar goed ik heb dan ook 2 rechterhanden. (30 pst)
jaja zekerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Gorilla van Bruno Marsom mn guilty pleasures maar even voort te zetten
Yeah I got a fistfull of your hair,
but you dont look like you're scared,
you just smile and tell me daddy it's yoursss
Cause u know how I like it yousa dirty little lover
Hehe echt een stripnummertjequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
jaja zeker
mijn guilty pleasuretje
prioriteiten vms, prioriteitenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe de fuck komen jullie steeds bij 'mirrin' met dubbel 'r'. Het is toch admiring. Mai-ring. Hoezo typen jullie Mirring. What the fuck man.
heb je dat nummertje al gecheckt vmsquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
Cringe elke keer als ik dat zie no1.
Ahaha egt he! Ik heb dat ook bij dat zinnetje when will it be mine turn. Hallooo hebben jullie geen engels gehad ofzo :s lolquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
Cringe elke keer als ik dat zie no1.
l0l xDquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahaha egt he! Ik heb dat ook bij dat zinnetje when will it be mine turn. Hallooo hebben jullie geen engels gehad ofzo :s lol
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb je dat nummertje al gecheckt vms
ja maar dat is een MeMe ofzo ( ja toch? ) ik weet nit of mirrin da took is zo ja dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahaha egt he! Ik heb dat ook bij dat zinnetje when will it be mine turn. Hallooo hebben jullie geen engels gehad ofzo :s lol
held! mirrin'quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ja maar dat is een MeMe ofzo ( ja toch? ) ik weet nit of mirrin da took is zo ja dan heb ik niks gezegd
Donderstraal een eind op rotvent met je mirrin.quote:
Met een chick broer, met een chick. Ik zie dat Lady Gaga 24 september in NL isquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef seto het volgende:
waarom zou jhe als man naar concert van beyonce gaan? alleen hommo's doen dat denk ik?
Goedzo maatje, regel die ECHTE dames.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo G.R.S.,
Kom je zondag naar de FOK! film?
ben jij homootje ofzo, sickening pissisingquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Met een chick broer, met een chick. Ik zie dat Lady Gaga 24 september in NL is
homontelly volgens mij hahahquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ben jij homootje ofzo, sickening pissising
Nee blijf gewoon whatsapp gebruiken. Al die mongolen die nu ineens in paniek rakenquote:
True, daar is het mij ook niet om te doen eigenlijk. Maar als iedereen straks Telegram heeft wil ik niet achterblijven op Whatsapp waar niemand meer zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee blijf gewoon whatsapp gebruiken. Al die mongolen die nu ineens in paniek raken"oh facebook neemt whatsapp over, privacy dit dat". Ja, maar ondertussen je hele leven op Facebook zetten en wel gewoon elke dag facebook chat/messenger gebruiken
Nee sorryquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo G.R.S.,
Kom je zondag naar de FOK! film?
Straks heb je voor iedereen die je kent een aparte app nodigquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, daar is het mij ook niet om te doen eigenlijk. Maar als iedereen straks Telegram heeft wil ik niet achterblijven op Whatsapp waar niemand meer zit.
+ het heeft een desktopversie, wat fucking nice is.
Maar volgens mij is Google Talk ook gewoon fucking pro.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Montelly het volgende:
jullie zijn wel mean naar mij, sukkljes.
Ik ken niemand op ping of kik. Dit werkt wel mooi man, ik hou het er gewoon ff bij voor als het straks groot wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Straks heb je voor iedereen die je kent een aparte app nodigene op telegram, andere op kik, nog weer een op ping. Lol ik blijf gewoon whatsapp gebruiken.
okquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ken niemand op ping of kik. Dit werkt wel mooi man, ik hou het er gewoon ff bij voor als het straks groot wordt.
Ik heb het ook, maar van m'n contacten nog niemand. Mag ik jou nummer?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ken niemand op ping of kik. Dit werkt wel mooi man, ik hou het er gewoon ff bij voor als het straks groot wordt.
smoothquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb het ook, maar van m'n contacten nog niemand. Mag ik jou nummer?
Kaolo smegmanusquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef stinkie het volgende:
Welke teef heeft mijn icoon uit de OP gehaald?
Nou?
Step forward bitch!
Jammer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee sorryHet is me te ver weg en de volgende dag moet ik vroeg op helaas.
Goh, wie zal dat toch zijn...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké, wie is dit? Sap?
[ afbeelding ]
Jij kan het natuurlijk ook zijn met je 300 YouTube en 50 facebook-accounts.quote:
Whahahha ik niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké, wie is dit? Sap?
[ afbeelding ]
en adam lacht ondertussen met zijn goedlopende busisness terwijl therage poverty isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké, wie is dit? Sap?
[ afbeelding ]
vond hem vroeger ook wel lachuh, met zijn vids .. maar laatste tijd is hij echt sneu ... hoe oud is hij 30 ofzo? lmao kerel dacht eeuwig op zijn 5 minutes of "fame" bij tosh-o te kunnen terenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kon TheRage eerder wel waarderen, maar ik vind het nu echt een kutkneus.
Ik vind die bulking video nog steeds erg grappig, dat wel. Zoiets ja, en hij woont ook nog bij zijn moeder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vond hem vroeger ook wel lachuh, met zijn vids .. maar laatste tijd is hij echt sneu ... hoe oud is hij 30 ofzo? lmao kerel dacht eeuwig op zijn 5 minutes of "fame" bij tosh-o te kunnen teren![]()
lolololquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind die bulking video nog steeds erg grappig, dat wel. Zoiets ja, en hij woont ook nog bij zijn moeder.
Echt?Lolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind die bulking video nog steeds erg grappig, dat wel. Zoiets ja, en hij woont ook nog bij zijn moeder.
Zieke troll was dat ja. Vond de response van Fletcher wel beter though, maar wel redelijk beta.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echt?Lol
Vond het wal grappig toen hij TC-Flecher helemaal gek maakte.
De Rage had hem een cheeseburger per post verstuurdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zieke troll was dat ja. Vond de response van Fletcher wel beter though, maar wel redelijk beta.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De Rage had hem een cheeseburger per post verstuurd
loololololquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De Rage had hem een cheeseburger per post verstuurd
ct is een baas man, zeker vroeger, toen zijn eerste filmpje uitkwam van strengthproject(strongest man alive) had ik nog 10 minuten met hem gechat op fb(wie wil me aanraken) ..aardige man.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CT is/was trouwens best wel sterk
Hij doet me daar een beetje denken aan die neger uit Family Guy lol.
En wat is dit nou weer voor een beer.
ziek he , die fanny pack maakt het afquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
Jesus die gast, zieke top tier black genetics. Goede fanny pack ook.
Maar wat een monster lol.
Haha wel echt old school dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ziek he , die fanny pack maakt het af
strong fucker, maar niet echt heel strong voor zijn fysiek ... tenminste .. 5 plates is wel sick .. maar voor zijn postuur valt meequote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha wel echt old school dat.
Die zieke pause benches ook aan het begin, wtf man. Dikke 10 seconden pauze ofzo met 4 plates. Okay meer een seconde of 4-5 maar wtf.
Lol. Ons beeld is ziekelijk vertekend idd. Ook wat betreft chicks. Ik bestempel chicks buiten de gym ook niet meer zo snel als fucking lekker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:27 schreef Sapstengel het volgende:
Door dat soort gasten voel je je wel ineens een dikke ecto lolgelukkig verdwijnt dat wel weer als je naar de gemiddelde NL bevolking kijkt
Oh ik genoeg, maar ik val ook niet op gym chicks. Maar ik geloof dat dat inmiddels al wel bekend was hierquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ons beeld is ziekelijk vertekend idd. Ook wat betreft chicks. Ik bestempel chicks buiten de gym ook niet meer zo snel als fucking lekker.Disturbening.
Die uit de OP is wel wat voor jou I assume? (geen tranny)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik genoeg, maar ik val ook niet op gym chicks. Maar ik geloof dat dat inmiddels al wel bekend was hier
gvd wat een wijfquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die uit de OP is wel wat voor jou I assume? (geen tranny)
Ziet er prima uit ja, maar mag nog wel wat meer vetjes hebben, bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die uit de OP is wel wat voor jou I assume? (geen tranny)
cottage cheese irl denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er prima uit ja, maar mag nog wel wat meer vetjes hebben, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik vind de stereotype gym chick sowieso gruwelijk irritant (van die motivational postende, roze shakebeker, that feel after leg day types). Niks mis met vrouwen die trainen, maar doe mij maar gewoon eentje die lekker thick is met vet op de juiste plaatsen
Ja, die nonsens moet ik ook niet hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er prima uit ja, maar mag nog wel wat meer vetjes hebben, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik vind de stereotype gym chick sowieso gruwelijk irritant (van die motivational postende, roze shakebeker, that feel after leg day types). Niks mis met vrouwen die trainen, maar doe mij maar gewoon eentje die lekker thick is met vet op de juiste plaatsen
Toch wel een aantal waar wij gym brahs aan voldoenquote:Most patients perform repetitive, compulsive behaviors aimed at examining, improving, or hiding the 'defect'. Common behaviors include mirror checking, comparing with others, excessive grooming (e.g., applying makeup, hair styling), camouflaging (e.g., with a hat, clothes, or makeup), frequent clothes changing, reassurance seeking, skin picking, and eating a restricted diet.
lolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:51 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe die body dysmorphia symptomen
[..]
Toch wel een aantal waar wij gym brahs aan voldoen
#thuispsycholoog
Volgens mij heeft Kali Muscle laatst een video gekost waarin hij 4x 500lbs benchquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CT is/was trouwens best wel sterk
Hij doet me daar een beetje denken aan die neger uit Family Guy lol.
En wat is dit nou weer voor een beer.
Dat is oud zeker?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IN
https://www.facebook.com/(...)70992&type=2&theater
lolquote:
Mi boyquote:
Moge Montellyehhhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:10 schreef Montelly het volgende:
Morgen Weissman, VMS, Sap,Dreamer,Cor,fetahenk,Fanta,JB,JMF,Ethan,No1,Yuri,Awsome,Ir, Dima, klokov, seto, RayK en de rest die ik vergeten ben.
Jacky moahguhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:15 schreef JackieBrown het volgende:
Oh man arbeidersleven. Wanneer ben ik rijk genoeg om gewoon lekker te blijven liggen gvd
Meen je dit?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Met een chick broer, met een chick. Ik zie dat Lady Gaga 24 september in NL is
36u werk en 1 keer in de 2 weken op vrijdag vrij zijn. Ben ik alsnog om. 7u wakker. Zo maar gym hitten. Chestday niggas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:15 schreef JackieBrown het volgende:
Oh man arbeidersleven. Wanneer ben ik rijk genoeg om gewoon lekker te blijven liggen gvd
Ja punt is ook niet het wakker worden. Ben gewoon voor de wekker wakker doorgaans maar soms wil ik er niet uit en dan de vrijheid hebben om te zeggen "dan ga ik er ook niet uit" hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:35 schreef H1N1 het volgende:
[..]
36u werk en 1 keer in de 2 weken op vrijdag vrij zijn. Ben ik alsnog om. 7u wakker. Zo maar gym hitten. Chestday niggas.
Hahah sukkeltje ja togquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:08 schreef THEFXR het volgende:
vriend, ik lift jou en gooi je tig meter weg, net zoals de hulk, whahhahahah
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:47 schreef THEFXR het volgende:
vroeger postte die meid van jou, nog weleens watertandende BBW's, maar ik zie niks meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Weissman, doe normaal, zo doe ik ook.quote:
Ik heb het ook, maar van m'n contacten nog niemand. Mag ik jou nummer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb het ook, maar van m'n contacten nog niemand. Mag ik jou nummer?One day champignonnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We're all gonna make it
niet helemaal mee eens, ik heb ook FB dus ik had het met een vriend erover dat het wel wat hypocriet was om nu geen whatsapp meer te gebruiken. Maar toen merkte hij op dat hij dingen via whatsapp stuurt die hij niet via FB zou sturen en FB heeft zijn nummer niet. Daar had ie wel een puntquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee blijf gewoon whatsapp gebruiken. Al die mongolen die nu ineens in paniek raken"oh facebook neemt whatsapp over, privacy dit dat". Ja, maar ondertussen je hele leven op Facebook zetten en wel gewoon elke dag facebook chat/messenger gebruiken
JMF wat gaan we doen vanavond? Ik weet nog ergens een goede tentquote:
Zeg het maar brah, eerst sporten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
JMF wat gaan we doen vanavond? Ik weet nog ergens een goede tent
Ja sws chest+biceps en dan V-halsje van Hugo Bossquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zeg het maar brah, eerst sporten.
Voor vnvd maatjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja sws chest+biceps en dan V-halsje van Hugo Boss
Wat mij het meest zorgen baart is dit, hmmmquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://unhandledexpressio(...)-back-we-know-maths/
Doen al dit soort bedrijven. Enige oplossing is geen elektronica meer gebruiken, maar dat doet niemand, dus kunnen ze dit maken. Zonder dit soort shit zouden deze bedrijven niet eens bestaan trouwens, want gaat allemaal om data die ze doorverkopen/gebruiken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:52 schreef Montelly het volgende:
Maar even zonder gekkigheid, dit staat dus in algemene voorwaarde van whatsapp![]()
In the Event of Merger, Sale, or Bankruptcy
In the event that WhatsApp is acquired by or merged with a third party entity, we reserve the right, in any of these circumstances, to transfer or assign the information we have collected from our Users as part of such merger, acquisition, sale, or other change of control. In the (hopefully) unlikely event of our bankruptcy, insolvency, reorganization, receivership, or assignment for the benefit of creditors, or the application of laws or equitable principles affecting creditors' rights generally, we may not be able to control how your personal information is treated, transferred, or used.
Ondanks alle discussie met goede argumenten blijf ik dit een dubieuze paragraaf uit de algemene voorwaarden vinden:
Log File Information:
When you use the WhatsApp Sites or Services, our servers automatically record certain information that your web browser sends whenever you visit any website. When you use the WhatsApp Software, our servers automatically record certain information that our WhatsApp Software sends whenever you update or request any status information. These server logs may include information such as your web request, Internet Protocol ("IP") address, browser type, browser language, referring / exit pages and URLs, platform type, number of clicks, domain names, landing pages, pages viewed and the order of those pages, the amount of time spent on particular pages, the date and time of your request, one or more cookies that may uniquely identify your browser, your phone number, phone number you are requesting the status of and various status information.
JMF hebben we stof om over te praten straks, hoeren, privacy en baco'squote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
No shit....![]()
Denken dat privacy nog bestaat anno 2014...
Ik wil het voornamelijk over je diepblauwe ogen hebben...!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
JMF hebben we stof om over te praten straks, hoeren, privacy en baco's
Is dit Turks?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat mij het meest zorgen baart is dit, hmmmhun netwerkprotocol is nogal vaag.
sha1_a = SHA1 (msg_key + substr (auth_key, x, 32));
sha1_b = SHA1 (substr (auth_key, 32+x, 16) + msg_key + substr (auth_key, 48+x, 16));
sha1_с = SHA1 (substr (auth_key, 64+x, 32) + msg_key);
sha1_d = SHA1 (msg_key + substr (auth_key, 96+x, 32));
aes_key = substr (sha1_a, 0, 8) + substr (sha1_b, 8, 12) + substr (sha1_c, 4, 12);
aes_iv = substr (sha1_a, 8, 12) + substr (sha1_b, 0, 8) + substr (sha1_c, 16, 4) + substr (sha1_d, 0, 8);
Het is een algoritme ethanololollicquote:
HAHA O RLY MONTOLOLOLOLYquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het is een algoritme ethanololollic
Nog in ontwikkeling: https://telegram.org/appsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef G.R.S. het volgende:
Telegram support geen Windows. Bullshit man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:19 schreef Champy het volgende:
[..]
Nog in ontwikkeling: https://telegram.org/apps0800-GRSFOKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit nummer is niet in gebruik.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:37 schreef seto het volgende:
volgens mij zou awesome ook ooit zoiets doen bij een andere reeks
weet iemand dat nog?
Nee maar jou porngedrag staat wel geregistreerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sowieso die hele discussie en ophef...Alsof ik staatsgeheimen naar mijn vrienden whatsapp.
Nou leuke manier van uit de kast komen dan...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee maar jou porngedrag staat wel geregistreerd
Het gaat niet om staatsgeheimen maar om het commerciele motief erachter. Facebook krijgt 400 miljoen telefoonnummers met uitgebreide profielen in handen, koppel die aan hun eigen data et voila, weer een stapje dichter bij world domination.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sowieso die hele discussie en ophef...Alsof ik staatsgeheimen naar mijn vrienden whatsapp.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Het gaat niet om staatsgeheimen maar om het commerciele motief erachter. Facebook krijgt 400 miljoen telefoonnummers met uitgebreide profielen in handen, koppel die aan hun eigen data et voila, weer een stapje dichter bij world domination.
Ja, oke dat begrijp ik wel. Maar probleem is dat het uiteindelijk toch wel gaat gebeurden. Als het nu facebook niet is dan is het volgend jaar wel een ander bedrijf met een soort gelijk motief.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Het gaat niet om staatsgeheimen maar om het commerciele motief erachter. Facebook krijgt 400 miljoen telefoonnummers met uitgebreide profielen in handen, koppel die aan hun eigen data et voila, weer een stapje dichter bij world domination.
Ik log zelfs in met mn mobiele telefoonnummerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bovendien was je mobiele nr opzich nog het enige dat ontbrak als je het niet al handmatig in je fb had ingevuld. Zodra je de fb app op je mobiel open hebt staan genereert fb al heel erg veel info over al je andere apps en je internetgebruik. Het was al bekend of je via android of IOS bezig was. Dat mobiele nr is niet eens zo belangrijk.
Het mobiele nummer an sich niet. Wel je complete netwerk natuurlijk. Met wie heb je hoevaak contact etc. Dr is zo veel mogelijk met die data, tenminste als je de boel goed opgezet hebt. Maar dat zal wel, anders wordt er geen 19miljard dollar betaald.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bovendien was je mobiele nr opzich nog het enige dat ontbrak als je het niet al handmatig in je fb had ingevuld. Zodra je de fb app op je mobiel open hebt staan genereert fb al heel erg veel info over al je andere apps en je internetgebruik. Het was al bekend of je via android of IOS bezig was. Dat mobiele nr is niet eens zo belangrijk.
Alle vrouwen hier hebben >20% vp, vrouwen zijn sier in dit topic. Pics zijn wel een verplichting (tenzij je zwart bent (JB))quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef Annnet het volgende:
Hoe gespierd moet ik zijn om hier te posten?
hahaha! Meet jij even mn vet op dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier hebben >20% vp, vrouwen zijn sier in dit topic. Pics zijn wel een verplichting (tenzij je zwart bent (JB))
je moet lekker zijn, en ik denk dat jij dat niet bentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef Annnet het volgende:
Hoe gespierd moet ik zijn om hier te posten?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:19 schreef Herqules het volgende:
[..]
je moet lekker zijn, en ik denk dat jij dat niet bent
Zelfs terwijl ik vet lelijk ben en dik? DANKJEWEL!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
die humor, die UI
mag blijven heur
Raymond is ook dikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Zelfs terwijl ik vet lelijk ben en dik? DANKJEWEL!
Gelukkig ben ik niet dik. Maar ik sport weinig, van mn werk word ik fit genoegquote:
Dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
No shit....![]()
Denken dat privacy nog bestaat anno 2014...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
alleen 's avonds na het eten
K eb tog niets te verbergequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
Als je al jaren een smartphone gebruikt met o.a. Facebook, Twitter, Google en allerlei andere apps moet je niet ineens gaan huilen nu Whatsapp word overgenomen.
hihiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:27 schreef Sapstengel het volgende:
Al die kut hipsters ineens Telegram gebruiken, lol. Ga weg met die app man, als je geen Whatsapp meer hebt en overstapt naar een andere app, dan is het voor mij ook niet belangrijk je in m'n contacten te hebben.
echt he, ditquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:27 schreef Sapstengel het volgende:
Al die kut hipsters ineens Telegram gebruiken, lol. Ga weg met die app man, als je geen Whatsapp meer hebt en overstapt naar een andere app, dan is het voor mij ook niet belangrijk je in m'n contacten te hebben.
seto staat erom bekend een agressieve jongen te zijnquote:
Hahahquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:32 schreef Annnet het volgende:
die heb ik verwijderd ivm de overname van fb
First I must apologize, but you do have a reputation of being a tough guy, a so called street fighter, a man that went to jail, woo wee. I think you are a little punk. This is not GrowGoddess talking, this is 10Wolf, the last Mohican. I challenge you to a fight, one on one for $1. Anywhere in the state of Michigan, any time. I would love to share my pain with someone that thinks they enjoy pain or thinks they can handle it. If I am wrong, I will gladly shake your hand if I can, but damn, I really wish that a man had the balls to slug it out with me. I have a lot of built up anger, and I am sure you do too punk. $1 man to man just to see who is the tougher man. I pulled out a bowie knife and cut into my left arm "10 Wolf - worth 100 men" and I am willing to prove it. Contact the GrowGoddess if you have the balls and we will have a nice little bare knuckled slug out and we will see who is the bigger man. I will highly respect you if you accept my challenge otherwise I just see you as a punk ass bitch! WHO OUT THERE, WHO WANTS TO SHARE PAIN WITH THE 10WOLF? THE LAST MOHICAN, OLD AND BROKEN.I DARE ANYONE, BARE KNUCKLE FIGHT FOR $1. ANY DAY, ANY TIME IN MY HOME STATE.quote:
Gaat het?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
First I must apologize, but you do have a reputation of being a tough guy, a so called street fighter, a man that went to jail, woo wee. I think you are a little punk. This is not GrowGoddess talking, this is 10Wolf, the last Mohican. I challenge you to a fight, one on one for $1. Anywhere in the state of Michigan, any time. I would love to share my pain with someone that thinks they enjoy pain or thinks they can handle it. If I am wrong, I will gladly shake your hand if I can, but damn, I really wish that a man had the balls to slug it out with me. I have a lot of built up anger, and I am sure you do too punk. $1 man to man just to see who is the tougher man. I pulled out a bowie knife and cut into my left arm "10 Wolf - worth 100 men" and I am willing to prove it. Contact the GrowGoddess if you have the balls and we will have a nice little bare knuckled slug out and we will see who is the bigger man. I will highly respect you if you accept my challenge otherwise I just see you as a punk ass bitch! WHO OUT THERE, WHO WANTS TO SHARE PAIN WITH THE 10WOLF? THE LAST MOHICAN, OLD AND BROKEN.I DARE ANYONE, BARE KNUCKLE FIGHT FOR $1. ANY DAY, ANY TIME IN MY HOME STATE.
Anyway, again I apologize for my disrespect. I am a person who is angry and frustrated in life and I want pain, I want to share my pain. If not, I understand and I leave you the GrowGoddess, very valuable. That is what I have to offer for my disrespect.
Whahaha, maar hij heeft je nog wel op FB dus, waarom doet hij dat ook niet weg? En sowieso, telefoon = plaatsbepaling dmv netwerk en dat nummer heeft hij ook vast geregistreerd. Of gebruikt hij een anonieme prepaid sim?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
echt he, dit
ik heb iemand op FB die is helemaal aan het doorslaan ... whatsapp weg, zijn smartphone weg , oud toestel neemt ie .. wat lijkt op een veldradio ... ik zeg jongen .. ik word een beetje moe van je dus ik ga je blocken.
maakt me niet uit ik heb hem al geblockt, wordt er echt ziek vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahaha, maar hij heeft je nog wel op FB dus, waarom doet hij dat ook niet weg? En sowieso, telefoon = plaatsbepaling dmv netwerk en dat nummer heeft hij ook vast geregistreerd. Of gebruikt hij een anonieme prepaid sim?
Een klein beetje achterdocht is gezond, maar een gemiddelde Nederlander is helemaal niet interessant..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
maakt me niet uit ik heb hem al geblockt, wordt er echt ziek van
dit, als je bepaalde zaken moet bespreken die eventueel het daglicht niet kunnen verdragen ..dan ga je die zaken ook niet op die media bespreken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Een klein beetje achterdocht is gezond, maar een gemiddelde Nederlander is helemaal niet interessant..
exactquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit, als je bepaalde zaken moet bespreken die eventueel het daglicht niet kunnen verdragen ..dan ga je die zaken ook niet op die media bespreken.
je kan alleen de growgodess contacten voor een gevechtquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
seto staat erom bekend een agressieve jongen te zijn
Ik heb maar 2 mensen in mijn Telegramlijstquote:
huh hoezoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha ben jij kloon van mij Annnet?
ik al 6!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 mensen in mijn Telegramlijst
Ja tog? haha laterzzquote:
haha ok xxquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja tog? haha laterzz
m-m-m-m-m-metabolisme enz t-t-t-toggggggggquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:48 schreef Annnet het volgende:
haha dieettopic? met zn allen klagen dat we te dik zijn en dat het de schuld is van dunne mensen die zo ongezond zijn en kunnen eten wat ze willen?
Een ieder is hier welkom mijn inziensquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
JONGENS HOU ANNET IN DE GATEN ZE WEET VAN DE PLANNEN VAN AWESOME EN ZE KOMT UIT HET DIEETTOPIC!!!
just saying...
ja snelle ellende in je buik o ergquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
m-m-m-m-m-metabolisme enz t-t-t-togggggggg
Van mij mag ze hem hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
OW MENSEN JULLIE TRAPPEN ERIN... ze komt de OP stelen, SNAP DAT DAN!!!!!!
owwneeee d-d-d-d-d-diittt gaat mis!
nee we lijken niet op elkaarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
OW MENSEN JULLIE TRAPPEN ERIN... ze komt de OP stelen, SNAP DAT DAN!!!!!!
owwneeee d-d-d-d-d-diittt gaat mis!
Ik geloof niet meer dat jij Aziatisch bent met deze redenatiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:52 schreef seto het volgende:
wow wist niet dat er zoveel white knights waren hier
okquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer dat jij Aziatisch bent met deze redenatie
Nee ik ook niet, gatverquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef Klokov het volgende:
Niets van Seto aantrekken Annet, hij heeft het niet zo op het vrouwelijke geslacht.
hij staat erom bekend meer van de trannies te zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef Klokov het volgende:
Niets van Seto aantrekken Annet, hij heeft het niet zo op het vrouwelijke geslacht.
Granny tranny <3quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij staat erom bekend meer van de trannies te zijn
Maar wel facebook houdenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
echt he, dit
ik heb iemand op FB die is helemaal aan het doorslaan ... whatsapp weg, zijn smartphone weg , oud toestel neemt ie .. wat lijkt op een veldradio ... ik zeg jongen .. ik word een beetje moe van je dus ik ga je blocken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |