SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Yuri_Boyka op 20-02-2014 18:08:11 ]If not now, then when.
check m'n shoutout terug Klokovjequote:Op donderdag 20 februari 2014 18:00 schreef Klokov het volgende:
Later boys, ik weet dat het bij onze Yoego in goede handen is
Ik check hem laterquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
check m'n shoutout terug Klokovje
Is ooit een vent geweest zeker?quote:
Hoezo, zo groot vind ik ze nou ook weer niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:06 schreef seto het volgende:
gym chick lift niet eens
nep tieten
2/10
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:17 schreef ZetaOS het volgende:
Sinds ik mijn bitcoin naar MT GOX heb verhuist en ik Bath Salts gebruik maar ik de gains van mijn leven!
Dit is de Nieuwe CEO van MT GOXquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
130$ mtgox ik ga dood hier ouwe
quote:Lieve Maria,
De laatste tijd heb ik last van nare dromen. Gisteren droomde ik bijvoorbeeld dat ik verlamd op bed lag en iemand mijn scrotum opensneed en mijn zaadleiders losrukte. Ik kon me niet bewegen en de pijn leek net echt.
Wat kan ik doen om deze dromen tegen te gaan?
Peter S, Wassenaar
mooie hequote:
Haha, omdat ze meer dan jij squat zeker?quote:
wat een duckfacequote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze kan ook squatten
[ afbeelding ]
Zou dr op dr neppe bek slaan. Beetje 5 kg squatten in de smith sickening.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze kan ook squatten
[ afbeelding ]
wat een taalquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou dr op dr neppe bek slaan. Beetje 5 kg squatten in de smith sickening.
Met dr badpak.
Slet.
Jaloerse vrouwen altijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met dr badpak.
Slet.
En dan over mijn taal pratenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef dreamerbulk het volgende:
godverdomme kut kwantum kast kk
Ik dacht dat ikea al redelijk bagger was... maar kwantum is echt heel erg droevig.. wat een draak van een constructie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En dan over mijn taal praten
Mijn achternichtje's buurman had een keer kwantumkastkk en dat was echt verschrikkelijk
wrong account?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met dr badpak.
Slet.
Lol nee dan ben je zelfs met Ikea beter af. Heb ooit een kast gehaald bij Leenbakker, dan doen ze het concept van ikea na alleen echt heel shabby, gaatjes niet groot genoeg/ontbreken, handleiding is irritant en ding is zo gammel als wat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik dacht dat ikea al redelijk bagger was... maar kwantum is echt heel erg droevig.. wat een draak van een constructie.
nooit meer
de tyfusquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kreeg vandaag een DM van een admin; of het "kk"-gehalte weer wat naar beneden kon.
ja hier ook gewoon halve gaten die niet kloppen lmaoquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol nee dan ben je zelfs met Ikea beter af. Heb ooit een kast gehaald bij Leenbakker, dan doen ze het concept van ikea na alleen echt heel shabby, gaatjes niet groot genoeg/ontbreken, handleiding is irritant en ding is zo gammel als wat.
Inb4 ligt aan mij want vrouwen kunnen niet klussen
Sorry JB..quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met dr badpak.
Slet.
ik verwachtte er eerlijk gezegd ook niet zoveel van, hij ziet er op plaatje tof uit .. maar in elkaar zitten is redelijk een draakquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef H1N1 het volgende:
Maar Dreamer, wat verwacht je dan van een Kwantumkast? Kwaliteit?
Je betaalt niks maar dan krijg je ook niks.
Ohgodwhy.jpgquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik verwachtte er eerlijk gezegd ook niet zoveel van, hij ziet er op plaatje tof uit .. maar in elkaar zitten is redelijk een draak
beetje zoals met een tranny?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja hier ook gewoon halve gaten die niet kloppen lmao
Van die klussen waarvan je denkt:'ik zet ff die kast in elkaar, 2uurtjes werk' en 6u later ben je kkboos en is je geduld op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik verwachtte er eerlijk gezegd ook niet zoveel van, hij ziet er op plaatje tof uit .. maar in elkaar zitten is redelijk een draak
inb4 ban.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kkvms houd je gvd dan ook eens in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haten op zyzz is als toegeven dat je niet lift.quote:
Zeker geen misc. Geen haat op Zyzz maar vind dit soort shit altijd extreem triestquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
haten op zyzz is als toegeven dat je niet lift.
post je in misc?
spaghetti uit zak is het mooiste detailquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
haten op zyzz is als toegeven dat je niet lift.
post je in misc?
Ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jeej
Vanavond op net5 een docu over maagden, wie van dit topic heeft zn verhaal gedaan??
Setoquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jeej
Vanavond op net5 een docu over maagden, wie van dit topic heeft zn verhaal gedaan??
Ik heb stoelen bij de Leen Bakker weg, geen problemen mee gehad maar goed ik heb dan ook 2 rechterhanden. (30 pstquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol nee dan ben je zelfs met Ikea beter af. Heb ooit een kast gehaald bij Leenbakker, dan doen ze het concept van ikea na alleen echt heel shabby, gaatjes niet groot genoeg/ontbreken, handleiding is irritant en ding is zo gammel als wat.
Inb4 ligt aan mij want vrouwen kunnen niet klussen
ass was goed éhquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef JackieBrown het volgende:
Lol montelly gekkie
Dat ass doe
Moest je aan die stoelen dan ook nog klussen? Die kwamen niet gewoon als geheel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb stoelen bij de Leen Bakker weg, geen problemen mee gehad maar goed ik heb dan ook 2 rechterhanden. (30 pst)
jaja zekerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Gorilla van Bruno Marsom mn guilty pleasures maar even voort te zetten
Yeah I got a fistfull of your hair,
but you dont look like you're scared,
you just smile and tell me daddy it's yoursss
Cause u know how I like it yousa dirty little lover
Hehe echt een stripnummertjequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
jaja zeker
mijn guilty pleasuretje
prioriteiten vms, prioriteitenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe de fuck komen jullie steeds bij 'mirrin' met dubbel 'r'. Het is toch admiring. Mai-ring. Hoezo typen jullie Mirring. What the fuck man.
heb je dat nummertje al gecheckt vmsquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
Cringe elke keer als ik dat zie no1.
Ahaha egt he! Ik heb dat ook bij dat zinnetje when will it be mine turn. Hallooo hebben jullie geen engels gehad ofzo :s lolquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
Cringe elke keer als ik dat zie no1.
l0l xDquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahaha egt he! Ik heb dat ook bij dat zinnetje when will it be mine turn. Hallooo hebben jullie geen engels gehad ofzo :s lol
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb je dat nummertje al gecheckt vms
ja maar dat is een MeMe ofzo ( ja toch? ) ik weet nit of mirrin da took is zo ja dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahaha egt he! Ik heb dat ook bij dat zinnetje when will it be mine turn. Hallooo hebben jullie geen engels gehad ofzo :s lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |