mooie hequote:
Haha, omdat ze meer dan jij squat zeker?quote:
wat een duckfacequote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze kan ook squatten
[ afbeelding ]
Zou dr op dr neppe bek slaan. Beetje 5 kg squatten in de smith sickening.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze kan ook squatten
[ afbeelding ]
wat een taalquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou dr op dr neppe bek slaan. Beetje 5 kg squatten in de smith sickening.
Met dr badpak.
Slet.
Jaloerse vrouwen altijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met dr badpak.
Slet.
En dan over mijn taal pratenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef dreamerbulk het volgende:
godverdomme kut kwantum kast kk
Ik dacht dat ikea al redelijk bagger was... maar kwantum is echt heel erg droevig.. wat een draak van een constructie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En dan over mijn taal praten
Mijn achternichtje's buurman had een keer kwantumkastkk en dat was echt verschrikkelijk
wrong account?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met dr badpak.
Slet.
Lol nee dan ben je zelfs met Ikea beter af. Heb ooit een kast gehaald bij Leenbakker, dan doen ze het concept van ikea na alleen echt heel shabby, gaatjes niet groot genoeg/ontbreken, handleiding is irritant en ding is zo gammel als wat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik dacht dat ikea al redelijk bagger was... maar kwantum is echt heel erg droevig.. wat een draak van een constructie.
nooit meer
de tyfusquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kreeg vandaag een DM van een admin; of het "kk"-gehalte weer wat naar beneden kon.
ja hier ook gewoon halve gaten die niet kloppen lmaoquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol nee dan ben je zelfs met Ikea beter af. Heb ooit een kast gehaald bij Leenbakker, dan doen ze het concept van ikea na alleen echt heel shabby, gaatjes niet groot genoeg/ontbreken, handleiding is irritant en ding is zo gammel als wat.
Inb4 ligt aan mij want vrouwen kunnen niet klussen
Sorry JB..quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met dr badpak.
Slet.
ik verwachtte er eerlijk gezegd ook niet zoveel van, hij ziet er op plaatje tof uit .. maar in elkaar zitten is redelijk een draakquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef H1N1 het volgende:
Maar Dreamer, wat verwacht je dan van een Kwantumkast? Kwaliteit?
Je betaalt niks maar dan krijg je ook niks.
Ohgodwhy.jpgquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik verwachtte er eerlijk gezegd ook niet zoveel van, hij ziet er op plaatje tof uit .. maar in elkaar zitten is redelijk een draak
beetje zoals met een tranny?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja hier ook gewoon halve gaten die niet kloppen lmao
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |