strong fucker, maar niet echt heel strong voor zijn fysiek ... tenminste .. 5 plates is wel sick .. maar voor zijn postuur valt meequote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha wel echt old school dat.
Die zieke pause benches ook aan het begin, wtf man. Dikke 10 seconden pauze ofzo met 4 plates. Okay meer een seconde of 4-5 maar wtf.
Lol. Ons beeld is ziekelijk vertekend idd. Ook wat betreft chicks. Ik bestempel chicks buiten de gym ook niet meer zo snel als fucking lekker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:27 schreef Sapstengel het volgende:
Door dat soort gasten voel je je wel ineens een dikke ecto lolgelukkig verdwijnt dat wel weer als je naar de gemiddelde NL bevolking kijkt
Oh ik genoeg, maar ik val ook niet op gym chicks. Maar ik geloof dat dat inmiddels al wel bekend was hierquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ons beeld is ziekelijk vertekend idd. Ook wat betreft chicks. Ik bestempel chicks buiten de gym ook niet meer zo snel als fucking lekker.Disturbening.
Die uit de OP is wel wat voor jou I assume? (geen tranny)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik genoeg, maar ik val ook niet op gym chicks. Maar ik geloof dat dat inmiddels al wel bekend was hier
gvd wat een wijfquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die uit de OP is wel wat voor jou I assume? (geen tranny)
Ziet er prima uit ja, maar mag nog wel wat meer vetjes hebben, bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die uit de OP is wel wat voor jou I assume? (geen tranny)
cottage cheese irl denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er prima uit ja, maar mag nog wel wat meer vetjes hebben, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik vind de stereotype gym chick sowieso gruwelijk irritant (van die motivational postende, roze shakebeker, that feel after leg day types). Niks mis met vrouwen die trainen, maar doe mij maar gewoon eentje die lekker thick is met vet op de juiste plaatsen
Ja, die nonsens moet ik ook niet hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er prima uit ja, maar mag nog wel wat meer vetjes hebben, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik vind de stereotype gym chick sowieso gruwelijk irritant (van die motivational postende, roze shakebeker, that feel after leg day types). Niks mis met vrouwen die trainen, maar doe mij maar gewoon eentje die lekker thick is met vet op de juiste plaatsen
Toch wel een aantal waar wij gym brahs aan voldoenquote:Most patients perform repetitive, compulsive behaviors aimed at examining, improving, or hiding the 'defect'. Common behaviors include mirror checking, comparing with others, excessive grooming (e.g., applying makeup, hair styling), camouflaging (e.g., with a hat, clothes, or makeup), frequent clothes changing, reassurance seeking, skin picking, and eating a restricted diet.
lolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:51 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe die body dysmorphia symptomen
[..]
Toch wel een aantal waar wij gym brahs aan voldoen
#thuispsycholoog
Volgens mij heeft Kali Muscle laatst een video gekost waarin hij 4x 500lbs benchquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CT is/was trouwens best wel sterk
Hij doet me daar een beetje denken aan die neger uit Family Guy lol.
En wat is dit nou weer voor een beer.
Dat is oud zeker?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IN
https://www.facebook.com/(...)70992&type=2&theater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |