held! mirrin'quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ja maar dat is een MeMe ofzo ( ja toch? ) ik weet nit of mirrin da took is zo ja dan heb ik niks gezegd
Donderstraal een eind op rotvent met je mirrin.quote:
Met een chick broer, met een chick. Ik zie dat Lady Gaga 24 september in NL isquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef seto het volgende:
waarom zou jhe als man naar concert van beyonce gaan? alleen hommo's doen dat denk ik?
Goedzo maatje, regel die ECHTE dames.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo G.R.S.,
Kom je zondag naar de FOK! film?
ben jij homootje ofzo, sickening pissisingquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Met een chick broer, met een chick. Ik zie dat Lady Gaga 24 september in NL is
homontelly volgens mij hahahquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ben jij homootje ofzo, sickening pissising
Nee blijf gewoon whatsapp gebruiken. Al die mongolen die nu ineens in paniek rakenquote:
True, daar is het mij ook niet om te doen eigenlijk. Maar als iedereen straks Telegram heeft wil ik niet achterblijven op Whatsapp waar niemand meer zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee blijf gewoon whatsapp gebruiken. Al die mongolen die nu ineens in paniek raken"oh facebook neemt whatsapp over, privacy dit dat". Ja, maar ondertussen je hele leven op Facebook zetten en wel gewoon elke dag facebook chat/messenger gebruiken
Nee sorryquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo G.R.S.,
Kom je zondag naar de FOK! film?
Straks heb je voor iedereen die je kent een aparte app nodigquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, daar is het mij ook niet om te doen eigenlijk. Maar als iedereen straks Telegram heeft wil ik niet achterblijven op Whatsapp waar niemand meer zit.
+ het heeft een desktopversie, wat fucking nice is.
Maar volgens mij is Google Talk ook gewoon fucking pro.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Montelly het volgende:
jullie zijn wel mean naar mij, sukkljes.
Ik ken niemand op ping of kik. Dit werkt wel mooi man, ik hou het er gewoon ff bij voor als het straks groot wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Straks heb je voor iedereen die je kent een aparte app nodigene op telegram, andere op kik, nog weer een op ping. Lol ik blijf gewoon whatsapp gebruiken.
okquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ken niemand op ping of kik. Dit werkt wel mooi man, ik hou het er gewoon ff bij voor als het straks groot wordt.
Ik heb het ook, maar van m'n contacten nog niemand. Mag ik jou nummer?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ken niemand op ping of kik. Dit werkt wel mooi man, ik hou het er gewoon ff bij voor als het straks groot wordt.
smoothquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb het ook, maar van m'n contacten nog niemand. Mag ik jou nummer?
Kaolo smegmanusquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef stinkie het volgende:
Welke teef heeft mijn icoon uit de OP gehaald?
Nou?
Step forward bitch!
Jammer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee sorryHet is me te ver weg en de volgende dag moet ik vroeg op helaas.
Goh, wie zal dat toch zijn...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké, wie is dit? Sap?
[ afbeelding ]
Jij kan het natuurlijk ook zijn met je 300 YouTube en 50 facebook-accounts.quote:
Whahahha ik niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké, wie is dit? Sap?
[ afbeelding ]
en adam lacht ondertussen met zijn goedlopende busisness terwijl therage poverty isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké, wie is dit? Sap?
[ afbeelding ]
vond hem vroeger ook wel lachuh, met zijn vids .. maar laatste tijd is hij echt sneu ... hoe oud is hij 30 ofzo? lmao kerel dacht eeuwig op zijn 5 minutes of "fame" bij tosh-o te kunnen terenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kon TheRage eerder wel waarderen, maar ik vind het nu echt een kutkneus.
Ik vind die bulking video nog steeds erg grappig, dat wel. Zoiets ja, en hij woont ook nog bij zijn moeder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vond hem vroeger ook wel lachuh, met zijn vids .. maar laatste tijd is hij echt sneu ... hoe oud is hij 30 ofzo? lmao kerel dacht eeuwig op zijn 5 minutes of "fame" bij tosh-o te kunnen teren![]()
lolololquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind die bulking video nog steeds erg grappig, dat wel. Zoiets ja, en hij woont ook nog bij zijn moeder.
Echt?Lolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind die bulking video nog steeds erg grappig, dat wel. Zoiets ja, en hij woont ook nog bij zijn moeder.
Zieke troll was dat ja. Vond de response van Fletcher wel beter though, maar wel redelijk beta.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echt?Lol
Vond het wal grappig toen hij TC-Flecher helemaal gek maakte.
De Rage had hem een cheeseburger per post verstuurdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zieke troll was dat ja. Vond de response van Fletcher wel beter though, maar wel redelijk beta.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De Rage had hem een cheeseburger per post verstuurd
loololololquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De Rage had hem een cheeseburger per post verstuurd
ct is een baas man, zeker vroeger, toen zijn eerste filmpje uitkwam van strengthproject(strongest man alive) had ik nog 10 minuten met hem gechat op fb(wie wil me aanraken) ..aardige man.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CT is/was trouwens best wel sterk
Hij doet me daar een beetje denken aan die neger uit Family Guy lol.
En wat is dit nou weer voor een beer.
ziek he , die fanny pack maakt het afquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
Jesus die gast, zieke top tier black genetics. Goede fanny pack ook.
Maar wat een monster lol.
Haha wel echt old school dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ziek he , die fanny pack maakt het af
strong fucker, maar niet echt heel strong voor zijn fysiek ... tenminste .. 5 plates is wel sick .. maar voor zijn postuur valt meequote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha wel echt old school dat.
Die zieke pause benches ook aan het begin, wtf man. Dikke 10 seconden pauze ofzo met 4 plates. Okay meer een seconde of 4-5 maar wtf.
Lol. Ons beeld is ziekelijk vertekend idd. Ook wat betreft chicks. Ik bestempel chicks buiten de gym ook niet meer zo snel als fucking lekker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:27 schreef Sapstengel het volgende:
Door dat soort gasten voel je je wel ineens een dikke ecto lolgelukkig verdwijnt dat wel weer als je naar de gemiddelde NL bevolking kijkt
Oh ik genoeg, maar ik val ook niet op gym chicks. Maar ik geloof dat dat inmiddels al wel bekend was hierquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ons beeld is ziekelijk vertekend idd. Ook wat betreft chicks. Ik bestempel chicks buiten de gym ook niet meer zo snel als fucking lekker.Disturbening.
Die uit de OP is wel wat voor jou I assume? (geen tranny)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik genoeg, maar ik val ook niet op gym chicks. Maar ik geloof dat dat inmiddels al wel bekend was hier
gvd wat een wijfquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die uit de OP is wel wat voor jou I assume? (geen tranny)
Ziet er prima uit ja, maar mag nog wel wat meer vetjes hebben, bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die uit de OP is wel wat voor jou I assume? (geen tranny)
cottage cheese irl denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er prima uit ja, maar mag nog wel wat meer vetjes hebben, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik vind de stereotype gym chick sowieso gruwelijk irritant (van die motivational postende, roze shakebeker, that feel after leg day types). Niks mis met vrouwen die trainen, maar doe mij maar gewoon eentje die lekker thick is met vet op de juiste plaatsen
Ja, die nonsens moet ik ook niet hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er prima uit ja, maar mag nog wel wat meer vetjes hebben, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik vind de stereotype gym chick sowieso gruwelijk irritant (van die motivational postende, roze shakebeker, that feel after leg day types). Niks mis met vrouwen die trainen, maar doe mij maar gewoon eentje die lekker thick is met vet op de juiste plaatsen
Toch wel een aantal waar wij gym brahs aan voldoenquote:Most patients perform repetitive, compulsive behaviors aimed at examining, improving, or hiding the 'defect'. Common behaviors include mirror checking, comparing with others, excessive grooming (e.g., applying makeup, hair styling), camouflaging (e.g., with a hat, clothes, or makeup), frequent clothes changing, reassurance seeking, skin picking, and eating a restricted diet.
lolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:51 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe die body dysmorphia symptomen
[..]
Toch wel een aantal waar wij gym brahs aan voldoen
#thuispsycholoog
Volgens mij heeft Kali Muscle laatst een video gekost waarin hij 4x 500lbs benchquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CT is/was trouwens best wel sterk
Hij doet me daar een beetje denken aan die neger uit Family Guy lol.
En wat is dit nou weer voor een beer.
Dat is oud zeker?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IN
https://www.facebook.com/(...)70992&type=2&theater
lolquote:
Mi boyquote:
Moge Montellyehhhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:10 schreef Montelly het volgende:
Morgen Weissman, VMS, Sap,Dreamer,Cor,fetahenk,Fanta,JB,JMF,Ethan,No1,Yuri,Awsome,Ir, Dima, klokov, seto, RayK en de rest die ik vergeten ben.
Jacky moahguhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:15 schreef JackieBrown het volgende:
Oh man arbeidersleven. Wanneer ben ik rijk genoeg om gewoon lekker te blijven liggen gvd
Meen je dit?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Met een chick broer, met een chick. Ik zie dat Lady Gaga 24 september in NL is
36u werk en 1 keer in de 2 weken op vrijdag vrij zijn. Ben ik alsnog om. 7u wakker. Zo maar gym hitten. Chestday niggas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:15 schreef JackieBrown het volgende:
Oh man arbeidersleven. Wanneer ben ik rijk genoeg om gewoon lekker te blijven liggen gvd
Ja punt is ook niet het wakker worden. Ben gewoon voor de wekker wakker doorgaans maar soms wil ik er niet uit en dan de vrijheid hebben om te zeggen "dan ga ik er ook niet uit" hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:35 schreef H1N1 het volgende:
[..]
36u werk en 1 keer in de 2 weken op vrijdag vrij zijn. Ben ik alsnog om. 7u wakker. Zo maar gym hitten. Chestday niggas.
Hahah sukkeltje ja togquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:08 schreef THEFXR het volgende:
vriend, ik lift jou en gooi je tig meter weg, net zoals de hulk, whahhahahah
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:47 schreef THEFXR het volgende:
vroeger postte die meid van jou, nog weleens watertandende BBW's, maar ik zie niks meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Weissman, doe normaal, zo doe ik ook.quote:
Ik heb het ook, maar van m'n contacten nog niemand. Mag ik jou nummer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb het ook, maar van m'n contacten nog niemand. Mag ik jou nummer?One day champignonnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We're all gonna make it
niet helemaal mee eens, ik heb ook FB dus ik had het met een vriend erover dat het wel wat hypocriet was om nu geen whatsapp meer te gebruiken. Maar toen merkte hij op dat hij dingen via whatsapp stuurt die hij niet via FB zou sturen en FB heeft zijn nummer niet. Daar had ie wel een puntquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee blijf gewoon whatsapp gebruiken. Al die mongolen die nu ineens in paniek raken"oh facebook neemt whatsapp over, privacy dit dat". Ja, maar ondertussen je hele leven op Facebook zetten en wel gewoon elke dag facebook chat/messenger gebruiken
JMF wat gaan we doen vanavond? Ik weet nog ergens een goede tentquote:
Zeg het maar brah, eerst sporten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
JMF wat gaan we doen vanavond? Ik weet nog ergens een goede tent
Ja sws chest+biceps en dan V-halsje van Hugo Bossquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zeg het maar brah, eerst sporten.
Voor vnvd maatjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja sws chest+biceps en dan V-halsje van Hugo Boss
Wat mij het meest zorgen baart is dit, hmmmquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://unhandledexpressio(...)-back-we-know-maths/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |