Mi boyquote:
Moge Montellyehhhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:10 schreef Montelly het volgende:
Morgen Weissman, VMS, Sap,Dreamer,Cor,fetahenk,Fanta,JB,JMF,Ethan,No1,Yuri,Awsome,Ir, Dima, klokov, seto, RayK en de rest die ik vergeten ben.
Jacky moahguhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:15 schreef JackieBrown het volgende:
Oh man arbeidersleven. Wanneer ben ik rijk genoeg om gewoon lekker te blijven liggen gvd
Meen je dit?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Met een chick broer, met een chick. Ik zie dat Lady Gaga 24 september in NL is
36u werk en 1 keer in de 2 weken op vrijdag vrij zijn. Ben ik alsnog om. 7u wakker. Zo maar gym hitten. Chestday niggas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:15 schreef JackieBrown het volgende:
Oh man arbeidersleven. Wanneer ben ik rijk genoeg om gewoon lekker te blijven liggen gvd
Ja punt is ook niet het wakker worden. Ben gewoon voor de wekker wakker doorgaans maar soms wil ik er niet uit en dan de vrijheid hebben om te zeggen "dan ga ik er ook niet uit" hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:35 schreef H1N1 het volgende:
[..]
36u werk en 1 keer in de 2 weken op vrijdag vrij zijn. Ben ik alsnog om. 7u wakker. Zo maar gym hitten. Chestday niggas.
Hahah sukkeltje ja togquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:08 schreef THEFXR het volgende:
vriend, ik lift jou en gooi je tig meter weg, net zoals de hulk, whahhahahah
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:47 schreef THEFXR het volgende:
vroeger postte die meid van jou, nog weleens watertandende BBW's, maar ik zie niks meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Weissman, doe normaal, zo doe ik ook.quote:
Ik heb het ook, maar van m'n contacten nog niemand. Mag ik jou nummer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb het ook, maar van m'n contacten nog niemand. Mag ik jou nummer?One day champignonnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We're all gonna make it
niet helemaal mee eens, ik heb ook FB dus ik had het met een vriend erover dat het wel wat hypocriet was om nu geen whatsapp meer te gebruiken. Maar toen merkte hij op dat hij dingen via whatsapp stuurt die hij niet via FB zou sturen en FB heeft zijn nummer niet. Daar had ie wel een puntquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee blijf gewoon whatsapp gebruiken. Al die mongolen die nu ineens in paniek raken"oh facebook neemt whatsapp over, privacy dit dat". Ja, maar ondertussen je hele leven op Facebook zetten en wel gewoon elke dag facebook chat/messenger gebruiken
JMF wat gaan we doen vanavond? Ik weet nog ergens een goede tentquote:
Zeg het maar brah, eerst sporten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
JMF wat gaan we doen vanavond? Ik weet nog ergens een goede tent
Ja sws chest+biceps en dan V-halsje van Hugo Bossquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zeg het maar brah, eerst sporten.
Voor vnvd maatjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja sws chest+biceps en dan V-halsje van Hugo Boss
Wat mij het meest zorgen baart is dit, hmmmquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://unhandledexpressio(...)-back-we-know-maths/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |