Woont hij misschien sinds kort in Leiden?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De vraag is dan waarom dat kinderzitje in jmf zijn auto.
brrrrquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef Montelly het volgende:
Jongens beseffen jullie wel dat wij Trannies op fok mainstream hebben gemaakt? Alle trannies die hier ooit undercover waren nu ook een eigen plekje hebben en waar ze in contact kunnen komen met tranny-admirers.
![]()
Dreamer
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
nee agent, hij begon op eens te stotteren, maar nu doet i het weer heur, dus ik ga maar gauw
Lekker bij Bruggelen even "je olie bijvullen" en alles even "goed door laten smeren".quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:06 schreef dreamerbulk het volgende:
JMF staat ergens bij een parking ... zijn lampjes "knipperen" door "benzine tekort"
kinderzitje achterin, beetje seinen naar mannen
ik ken jou soort wel
Met een Prius kom je van Zaandam ook nog wel in Eindhoven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laatst nog Zaandam - Zandvoort gered, dus denk nog wel meer.
#livingontheedge
Jij kan t weten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Met een Prius kom je van Zaandam ook nog wel in Eindhoven.
Nee omdat je tankbwoi bent.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Klopt want ik kwam je links voorbij.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Klopt want ik kwam je links voorbij.
Het tranny topic is verderop hoorquote:
Voor als etha mee moet rijden?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De vraag is dan waarom dat kinderzitje in jmf zijn auto.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Voor als etha mee moet rijden?
[..]
ik zou jb doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:28 schreef seto het volgende:
[..]
is een ranking
voor de echte voor schut opmerkingen komt de 100mb banderas tevoorschijn
Het gymtopic is eigenlijk tegen m'n principes, maar voor fans maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:10 schreef Montelly het volgende:
Jongens vinden jullie het ook zo jammer dat ZarB hier nooit post?
[..]
Laatste voyeur fotoboek: RaymondKquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het gymtopic is eigenlijk tegen m'n principes, maar voor fans maak ik een uitzondering![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
\
Groetjesssssssssssssssss aan alle gymboys![]()
Liften is als een penis Cor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:55 schreef Eleiko het volgende:
@JMF: sleep je vrouw eens mee de gym in.
[..]
Hahah VMSDKR jij lift niet eens.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Liften is als een penis Cor.
Het is fijn als je het hebt en er actief mee bezig bent, maar je moet andere mensen er niet mee in het gezicht slaan wanneer ze daar niet om vragen.
vriend, ik lift jou en gooi je tig meter weg, net zoals de hulk, whahhahahahquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
er staat niemand in die uberhaupt lift, ik weet niet wat ik triester vind
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah VMSDKR jij lift niet eens.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Want jij hebt een auto waar je overal heen kan gaan.
Wat voor vies Grieks voer ga jij nou maken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp er niets meer van.
brb aardappels pellen.
Aardappels met spruitjes en kip cordon bleu. Lol.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat voor vies Grieks voer ga jij nou maken?
broertje jij lift toch welquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp er niets meer van.
brb aardappels pellen.
JA MAAR NIET ZOVEEL ALS JULLIE SNAP JE.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
broertje jij lift toch wel
of niet??
omg je bent geen beest? :<quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
JA MAAR NIET ZOVEEL ALS JULLIE SNAP JE.
BEN BEETJE TERUGHOUDEND.
GODVER MANLET. IK DACHT DAT JIJ NIET VERVELEND ZOU DOEN. EN TOCH HE
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Aardappels met spruitjes en kip cordon bleu. Lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |