Of gewoon die UI's eruit halen en de nieuwe erin zetten. Zoveel boeit t ook weer niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Moeten we iets voor verzinnen. De droplul-award o.i.d.
Ik heb de download aangezet, was nog bij de Valentinesmix.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vms die kastra en aylen set van the drop (van gister)... Fuhuckk!
Let maar op dat je niet te gespierd wordt anders dumpt je vriendin jequote:Op donderdag 20 februari 2014 11:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Train ook gewoon hele jaar, maar betrap mezelf er toch op dat ik in deze periode vaak overal net iets beter op let...
Damn beach boy struggles
Dan kan hij altijd nog bij jou terecht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Let maar op dat je niet te gespierd wordt anders dumpt je vriendin je
Ja, ben even lelijk door de mand gevallen he? Ik slaap s'nachts met extra dikke pyjama zodat ze mijn opkomende sixpack niet kan voelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Let maar op dat je niet te gespierd wordt anders dumpt je vriendin je
Ik heb nauwelijks tijd voor mezelf, laat staan voor iemand andersquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan kan hij altijd nog bij jou terecht.
Die is wel leuk ja, maar Vind Paige leuker. Kan niet wachten tot ze naar WWE komt.quote:
Hij ook inderdaad. Ook olympisch atleet toch? Goed bazen karakter ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:47 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat dacht je van Alexander Rusev?
Net niet olympisch, werd overwogen voor het bulgaarse(?) team in 2012, maar niet gekozenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja, maar Vind Paige leuker. Kan niet wachten tot ze naar WWE komt.
[ afbeelding ]
[..]
Hij ook inderdaad. Ook olympisch atleet toch? Goed bazen karakter ook.
Hij zoekt gewoon iemand die zijn lichaam waardeert en hem zo nu en dan verwend, dat moet te doen zijn, toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks tijd voor mezelf, laat staan voor iemand anders
quote:
Don't even try...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:10 schreef Montelly het volgende:
Jongens vinden jullie het ook zo jammer dat ZarB hier nooit post?
Oh, zie nu JMF z'n ondertitel ja. Maar nog steeds, ken ik niet, dus neequote:
Nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:10 schreef Montelly het volgende:
Jongens vinden jullie het ook zo jammer dat ZarB hier nooit post?
Voel je je te goed voor hier?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Don't even try...Dat ik hier post is al erg genoeg.
Hoe lang is de A28 ongeveer? Dan weet ik of ik in de buurt ben of nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoi dimi.
Iemand in de buurt van A28? Mijn benzinelampje knippert en moet nog moeilijk ver voor volgende pomp!!! Dik stress alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |