schone afsprongquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe alleen squat poeps nu. Gewoon squathouding gaan zitten op de wc bril. Drollen vliegen eruit, nauwelijks vegen ook, gewoon altijd invisible poop.
Havermout=geïrriteerde maag+farts en een geur....quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ligt eraan, soms heb ik (blijkbaar) iets verkeerds gegeten dan pis ik 6x per dag uit mijn reet.
Als ik gewoon een goede havermout basis heb dan ram ik er 2x per een hele grote dampende nugget uit.
Laatste tijd poep ik 5x5 .. dus 5 setjes van 5 zware reps .. voelt ook wel goed.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
yuri moeten we een beetje in bescherming nemen, die jongen moet niet teveel in "contact" komen met tranny materiaal.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Sorry laten we het over my little pony hebben
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Havermout=geïrriteerde maag+farts en een geur....
Geen havermout= 1x per dag een nugget leggen.
quote:
Dunno, maar 100gram havermout op 200ml melk heeft dat effect nou eenmaal op mij. Een liter melk levert geen problemen op. Dus het probleem ligt niet bij de lactose. ;|quote:
haha ik had het vroeger wel eens jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dunno, maar 100gram havermout op 200ml melk heeft dat effect nou eenmaal op mij. Een liter melk levert geen problemen op. Dus het probleem ligt niet bij de lactose. ;|
Squathouding..the best.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe alleen squat poeps nu. Gewoon squathouding gaan zitten op de wc bril. Drollen vliegen eruit, nauwelijks vegen ook, gewoon altijd invisible poop.
haha , wat is er precies hygiënischer aan dan een toilet en wat is het voordeel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Squathouding..the best.
Volgende week lekker buiten poepen!
Hygiënischer dan een toilet.
Zij komt uit India daar poepen ze allemaal buiten en vegen ze daarna kont af met hun handen. Niet naar luisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha , wat is er precies hygiënischer aan dan een toilet en wat is het voordeel?
Omdat iedereen met hun vieze germbillen de wc bril aanraakt, ik kan wel op een dixi maar die bril is te hoog waardoor ik niet kan squatten erboven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha , wat is er precies hygiënischer aan dan een toilet en wat is het voordeel?
Met links.quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij komt uit India daar poepen ze allemaal buiten en vegen ze daarna kont af met hun handen. Niet naar luisteren.
Oh ik maak alleen gebruik van mijn toilet thuisquote:Op donderdag 20 februari 2014 02:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat iedereen met hun vieze germbillen de wc bril aanraakt, ik kan wel op een dixi maar die bril is te hoog waardoor ik niet kan squatten erboven.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij komt uit India daar poepen ze allemaal buiten en vegen ze daarna kont af met hun handen. Niet naar luisteren.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgende week weer oefening, 6 dagen niet poepen, no way jose dan verneuk ik mijn darmstelsel....duzz. Ik pis squattend...quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Oh ik maak alleen gebruik van mijn toilet thuis
en schijten doe ik niet buitenshuis, en ik pis staand
duzzzzz
*never chits in public toilets crew*quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
en schijten doe ik niet buitenshuis, en ik pis staand
Ik ga morgen mijn vader in elkaar trappen..quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgende week weer oefening, 6 dagen niet poepen, no way jose dan verneuk ik mijn darmstelsel....duzz. Ik pis squattend...
quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sap links en Dreamer rechts; jongens met een exotische smaak.
[ afbeelding ]
Klinkt erg plausibel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
![]()
ik voel aan mijn water dat dit nog verder uit de hand gaat lopen..
"deze jongens staan bekend om hun exotische smaak"
Lol, moest ook wel lachen om die tweede.quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:46 schreef Sapstengel het volgende:
Die zag er nog best grappig uit idd, maar er zijn echt zieke botches te zien, laatst nog een hele thread over gelezen op misc.
Wel gelachen om deze:
YEAAA RASSLIN'
Dat worstelen? Vroeger echt heel vaak gekeken, nu sinds anderhalf jaar weer begonnen. Elke week is er op maandag een lange show van 2.5 uur en op vrijdag een kortere van rond de 1.5 Die kijken we dan allebei achter elkaar ergens doordeweeks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 03:11 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme wat is dit baas zeg, voor het eerst dat ik naar dit soort shit zit te kijken.
Een soort van real-life Pokémon.
Holy shit man, en waren dat punaises waar hij hem in smeet? Deze shit is echt ziek, nooit gekeken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 03:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat worstelen? Vroeger echt heel vaak gekeken, nu sinds anderhalf jaar weer begonnen. Elke week is er op maandag een lange show van 2.5 uur en op vrijdag een kortere van rond de 1.5 Die kijken we dan allebei achter elkaar ergens doordeweeks.
Alleen tegenwoordig is het een beetje soft en PG rated. Vroeger had je nog echt legendarische matches, vooral deze, nooit meer geevenaard dit. Even de highlights genomen:
De meest epische dingen in die match waren niet gescript en ook niet gepland, is gewoon on the spot erbij gedaan. Die worp door de tafel vanaf de kooi o.a. en de chokeslam door het dak van de kooi heen.
Absolutely pissening.
Ja was een hele berg punaises inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 03:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Holy shit man, en waren dat punaises waar hij hem in smeet? Deze shit is echt ziek, nooit gekeken.Hoe legit is dit tegenwoordig nog? Vechten ze nog echt of is het meer scripted show nu?
Tegenwoordig is het meer scripted show inderdaad. Er gebeuren nog wel mooie dingen af en toe en goede moves, maar echt brute shit zoals vroeger in de attitude era zie je niet meer. Het is een beetje lafjes allemaal.quote:By the time all was said and done, the list of Foley's injuries was long and included but was not limited to: one and a half missing teeth, 14 stitches below his lip, a concussion, a dislocated jaw, a bruised kidney and a dislocated shoulder.
Die neger in die video (Big E Langston) was powerlifter, goede stats ook:quote:Bonin started her career as a body fitness model. In 2007, she won the National Physique Committee (NPC) John Sherman Classic Bodybuilding Figure and Fitness Championship, and came in fifth at the Arnold Classic in the NPC Figure Class D competition.
Zitten sowieso echt superveel mensen daar met een bodybuilding of powerlifting achtergrond. Mark Henry is ook weer actief bij de WWE nu bijvoorbeeld.quote:Personal records Set in official competition
Squat - 711 lbs (322.5 kg) raw without knee wraps
Bench press - 529 lbs (240 kg) raw
Deadlift - 799 lbs (362.5 kg) raw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |