held! mirrin'quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ja maar dat is een MeMe ofzo ( ja toch? ) ik weet nit of mirrin da took is zo ja dan heb ik niks gezegd
Donderstraal een eind op rotvent met je mirrin.quote:
Met een chick broer, met een chick. Ik zie dat Lady Gaga 24 september in NL isquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef seto het volgende:
waarom zou jhe als man naar concert van beyonce gaan? alleen hommo's doen dat denk ik?
Goedzo maatje, regel die ECHTE dames.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo G.R.S.,
Kom je zondag naar de FOK! film?
ben jij homootje ofzo, sickening pissisingquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Met een chick broer, met een chick. Ik zie dat Lady Gaga 24 september in NL is
homontelly volgens mij hahahquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ben jij homootje ofzo, sickening pissising
Nee blijf gewoon whatsapp gebruiken. Al die mongolen die nu ineens in paniek rakenquote:
True, daar is het mij ook niet om te doen eigenlijk. Maar als iedereen straks Telegram heeft wil ik niet achterblijven op Whatsapp waar niemand meer zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee blijf gewoon whatsapp gebruiken. Al die mongolen die nu ineens in paniek raken"oh facebook neemt whatsapp over, privacy dit dat". Ja, maar ondertussen je hele leven op Facebook zetten en wel gewoon elke dag facebook chat/messenger gebruiken
Nee sorryquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo G.R.S.,
Kom je zondag naar de FOK! film?
Straks heb je voor iedereen die je kent een aparte app nodigquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, daar is het mij ook niet om te doen eigenlijk. Maar als iedereen straks Telegram heeft wil ik niet achterblijven op Whatsapp waar niemand meer zit.
+ het heeft een desktopversie, wat fucking nice is.
Maar volgens mij is Google Talk ook gewoon fucking pro.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Montelly het volgende:
jullie zijn wel mean naar mij, sukkljes.
Ik ken niemand op ping of kik. Dit werkt wel mooi man, ik hou het er gewoon ff bij voor als het straks groot wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Straks heb je voor iedereen die je kent een aparte app nodigene op telegram, andere op kik, nog weer een op ping. Lol ik blijf gewoon whatsapp gebruiken.
okquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ken niemand op ping of kik. Dit werkt wel mooi man, ik hou het er gewoon ff bij voor als het straks groot wordt.
Ik heb het ook, maar van m'n contacten nog niemand. Mag ik jou nummer?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ken niemand op ping of kik. Dit werkt wel mooi man, ik hou het er gewoon ff bij voor als het straks groot wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |