Ik heb maar 2 mensen in mijn Telegramlijstquote:
huh hoezoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha ben jij kloon van mij Annnet?
ik al 6!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 mensen in mijn Telegramlijst
Ja tog? haha laterzzquote:
haha ok xxquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja tog? haha laterzz
m-m-m-m-m-metabolisme enz t-t-t-toggggggggquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:48 schreef Annnet het volgende:
haha dieettopic? met zn allen klagen dat we te dik zijn en dat het de schuld is van dunne mensen die zo ongezond zijn en kunnen eten wat ze willen?
Een ieder is hier welkom mijn inziensquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
JONGENS HOU ANNET IN DE GATEN ZE WEET VAN DE PLANNEN VAN AWESOME EN ZE KOMT UIT HET DIEETTOPIC!!!
just saying...
ja snelle ellende in je buik o ergquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
m-m-m-m-m-metabolisme enz t-t-t-togggggggg
Van mij mag ze hem hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
OW MENSEN JULLIE TRAPPEN ERIN... ze komt de OP stelen, SNAP DAT DAN!!!!!!
owwneeee d-d-d-d-d-diittt gaat mis!
nee we lijken niet op elkaarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
OW MENSEN JULLIE TRAPPEN ERIN... ze komt de OP stelen, SNAP DAT DAN!!!!!!
owwneeee d-d-d-d-d-diittt gaat mis!
Ik geloof niet meer dat jij Aziatisch bent met deze redenatiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:52 schreef seto het volgende:
wow wist niet dat er zoveel white knights waren hier
okquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer dat jij Aziatisch bent met deze redenatie
Nee ik ook niet, gatverquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef Klokov het volgende:
Niets van Seto aantrekken Annet, hij heeft het niet zo op het vrouwelijke geslacht.
hij staat erom bekend meer van de trannies te zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef Klokov het volgende:
Niets van Seto aantrekken Annet, hij heeft het niet zo op het vrouwelijke geslacht.
Granny tranny <3quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij staat erom bekend meer van de trannies te zijn
Maar wel facebook houdenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
echt he, dit
ik heb iemand op FB die is helemaal aan het doorslaan ... whatsapp weg, zijn smartphone weg , oud toestel neemt ie .. wat lijkt op een veldradio ... ik zeg jongen .. ik word een beetje moe van je dus ik ga je blocken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |