Lijkt mij nergens voor nodig.quote:
http://nos.nl/os2014/arti(...)an-me-in-elkaar.htmlquote:Kramer: ze slaan me in elkaar
Sven Kramer verscheen opvallend ontspannen bij de huldiging op Medals Plaza. Hij kreeg daar wat hem betreft wel de verkeerde medaille om zijn nek gehangen, maar na een nacht slapen stond hij wel weer met beide benen op de grond.
"Ik wist dat het geen droom was. Ook geen nachtmerrie. Daar deed het al teveel pijn voor. Het was gewoon werkelijkheid toen ik wakker werd. En dat is spijtig. Jorrit was gewoon de beste", zei hij over de tweede plaats op de 10.000 meter.
Kramer verscheen dinsdag in een andere stemming bij de bloemenceremonie en bij het feest in het Holland Heineken House. Hij kreeg veel kritiek vanwege zijn chagrijnige houding.
"Binnenskamers houden"
"Ik ga ernaar toe omdat het hoort. Het is typisch Nederlands dat er dan zo gereageerd wordt. Het is logisch dat ik niet in een polonaise het HHH binnenloop. Als je dat niet snapt, dan snap je de intentie van topsport niet", zegt Kramer, waarna hij ingaat op de uitspraak van Bob de Jong, die vond dat Kramer mee had moeten gaan in de feestvreugde. "Dat moet je gewoon binnenskamers houden. Ik heb dat ook net tegen Bob gezegd en het is uitgesproken."
Kramer moet nog in actie komen bij de ploegenachtervolging. Hij zal zijn uiterste best doen om goud te pakken. "Ik ben goed genoeg voor de team pursuit. Nog twee dagen rustig aan, want ik verwacht ook niet dat de heats moeilijk worden. Als ik alleen rijd heb ik alleen mezelf ermee, maar nu rijd ik in een team. Die gasten slaan me in elkaar als ik halfbakken aan kom kakken."
Kennelijk toch wel zo nonchalant, want Bergsma zei vandaag nog dat hij het nog wel zou horen of ze hem er bij willen of niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:51 schreef Felagund het volgende:
Over het geval Bergsma: is hierover vooraf niets afgesproken? Lijkt mij dat ze nu wel geleerd hebben dat je niet zo nonchalant met de ploegenachtervolging kan omgaan, ook al ben je de favoriet.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kennelijk toch wel zo nonchalant, want Bergsma zei vandaag nog dat hij het nog wel zou horen of ze hem er bij willen of niet.
Je kunt ook nog niet echt iets afspreken omdat je niet weet tegen wie je rijdt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:51 schreef Felagund het volgende:
Over het geval Bergsma: is hierover vooraf niets afgesproken? Lijkt mij dat ze nu wel geleerd hebben dat je niet zo nonchalant met de ploegenachtervolging kan omgaan, ook al ben je de favoriet.
Ja, die Russen hebben het volledig verkloot in het WB-klassement (doen enkel mee omdat ze het gastland zijn), maar die wil je toch ontlopen in de kwartfinale, lijkt me.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij de mannen kunnen ze toch Rusland of Frankrijk loten? Tegen de Fransen kun je ook met Mulder, Mulder en Smeekens nog winnen waarschijnlijk.
Ze loten toch of de nr. 7 of 8 van de wereldbekerstand? Lijkt mij dat daar dan wel afspraken over te maken zijn. En als je Bergsma erbij wil houden, moet je hem ook bij trainingen etc erbij betrekken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt ook nog niet echt iets afspreken omdat je niet weet tegen wie je rijdt.
Ja, maar er zit nogal veel verschil in kwaliteit tussen die 7 en 8..quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze loten toch of de nr. 7 of 8 van de wereldbekerstand? Lijkt mij dat daar dan wel afspraken over te maken zijn. En als je Bergsma erbij wil houden, moet je hem ook bij trainingen etc erbij betrekken.
Maar dan heb je toch een plan nodig voor beiden gevallen? Je kunt op de loting wachten, maar dat lijkt mij een beetje laat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar er zit nogal veel verschil in kwaliteit tussen die 7 en 8..
of blokjesquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef roos85 het volgende:
De grootste tegenstander van de Nederlandse mannen zijn ze zelf.
Op zijn Friesingers dan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze zelfs met val nog winnen
Om te bepalen wie er vijfde, zesde, zevende en achtste worden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:30 schreef Wespensteek het volgende:
Wat zijn de finales D en C eigenlijk als er maar twee halve finales zijn, de afvallers van de kwartfinales?
Dat is ook het enigste wat ik kan bedenken maar om het dan finale te noemen, een finale om de laatste plaats? Doe dat op eindtijd in de kwartfinale op zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
Om te bepalen wie er vijfde, zesde, zevende en achtste worden?
Ik vraag me ook af hoe bepaald wordt wie er dan in c en wie in d mag rijden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is ook het enigste wat ik kan bedenken maar om het dan finale te noemen, een finale om de laatste plaats? Doe dat op eindtijd in de kwartfinale op zo.
De tijd in de kwalificatie, neem ik aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe bepaald wordt wie er dan in c en wie in d mag rijden.
Maar dan kun je net zo goed, zoals Wespensteek ook zegt, het bij die tijden laten en helemaal geen spek-en-bonenfinales meer rijden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De tijd in de kwalificatie, neem ik aan.
Je moet wel een beetje programmavulling hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar dan kun je net zo goed, zoals Wespensteek ook zegt, het bij die tijden laten en helemaal geen spek-en-bonenfinales meer rijden.
Misschien nog een plaats doorschuiven bij een DQ.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar dan kun je net zo goed, zoals Wespensteek ook zegt, het bij die tijden laten en helemaal geen spek-en-bonenfinales meer rijden.
Ja onreglementair inhalen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Misschien nog een plaats doorschuiven bij een DQ.
Het is ook net alsof Bergsma zelf helemaal geen mening heeft... het is allemaal Anema die het bepaalt en regeltquote:
Volgens mij ben jij een beetje overgefixeerd op je Anema-allergie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook net alsof Bergsma zelf helemaal geen mening heeft... het is allemaal Anema die het bepaalt en regelt
Zie jij ergens de eigen mening van Bergsma?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje overgefixeerd op je Anema-allergie.
Het had mij serieus geniaal geleken als ze met Michel Mulder een ronde zouden proberen te winnen, gewoon Kramer en Bergsma die hem de laatste 4 rondjes duwen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij de mannen kunnen ze toch Rusland of Frankrijk loten? Tegen de Fransen kun je ook met Mulder, Mulder en Smeekens nog winnen waarschijnlijk.
Ojee, Bergsma deelt zijn mening niet mee aan TheVulture of Kowloon, nou dan zal hij wel geen mening hebben. Zo werkt het natuurlijk niet. Als in een team ieder zijn eigen opvatting naar buiten gaat ventileren wordt het een chaos. Ik zou niet weten waarom Bergsma geen eigen mening zou hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Zie jij ergens de eigen mening van Bergsma?
Als ik een topsporter zou zijn zou ik toch zelf verantwoordelijk willen zijn en blijven waar en wanneer ik wil rijden, dat lijkt me in die ploeg niet het geval... de coach is nooit belangrijker dan de sporter lijkt me.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ojee, Bergsma deelt zijn mening niet mee aan TheVulture of Kowloon, nou dan zal hij wel geen mening hebben. Zo werkt het natuurlijk niet. Als in een team ieder zijn eigen opvatting naar buiten gaat ventileren wordt het een chaos. Ik zou niet weten waarom Bergsma geen eigen mening zou hebben.
Ja, goed punt. Een vervanger hooguit mee laten doen als Kramer z'n rug het niet meer trekt. Het zal overigens nog wel meevallen met die rug, anders rij je niet de 7e tijd ooit gereden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Rijden met iemand, die niet in de ploeg past, verhoogt de kans op fouten. Ik zou dus 3 keer met het sterkste team rijden. De overige landen hebben ook niet de luxe om rijders te laten rusten. Bovendien zijn Kramer, Blokhuijsen en Verweij all-rounders; die moeten meerdere wedstrijden per dag aan kunnen.
Ze zijn ook nog enorm op elkaar ingespeeld, en dus een grotere kans op succes dan als je er iemand tussen zet waar ze amper mee getraind hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Rijden met iemand, die niet in de ploeg past, verhoogt de kans op fouten. Ik zou dus 3 keer met het sterkste team rijden. De overige landen hebben ook niet de luxe om rijders te laten rusten. Bovendien zijn Kramer, Blokhuijsen en Verweij all-rounders; die moeten meerdere wedstrijden per dag aan kunnen.
Heeft ie dat al gezegd? Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Redefine het volgende:
en er ook nog serieus liever voor kiest een marathon te gaan schaatsen.
Ik mag toch aannemen dat Anema dat alleen voor hem beslist, dat hij dat zelf dan ook wil. Anders is het natuurlijk wel vreemd, dat zijn coach dat wil en hij niet, maar zelf niks daarover zegt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heeft ie dat al gezegd? Dat heb ik dan gemist.
Volgens mij is het gewoon een spelletje. Dreigen weg te gaan zodat men vraagt je te blijven en dan eisen dat je minstens ook mee wilt schaatsen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat Anema dat alleen voor hem beslist, dat hij dat zelf dan ook wil. Anders is het natuurlijk wel vreemd, dat zijn coach dat wil en hij niet, maar zelf niks daarover zegt.
Tuitert deed toch wel de TP, of rijd hij al een hele tijd niet meer daar bij mee? Er zal toch een 4e man mee moeten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Redefine het volgende:
Want anders krijg je weer een bijzonder rommelig geheel en verlies je straks alsnog een ronde. Iemand anders toevoegen lijkt mij helemaal niet handig op dit moment. Hoezeer ik het ook mooi voor Tuitert zou vinden.
Dat zou nog kunnen. Al is het dan wel weer typisch om van de TP een spel te maken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een spelletje. Dreigen weg te gaan zodat men vraagt je te blijven en dan eisen dat je minstens ook mee wilt schaatsen.
Volgens mij rijdt Tuitert al een tijdje niet meer mee. Maar ik kan dat mis hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tuitert deed toch wel de TP, of rijd hij al een hele tijd niet meer daar bij mee? Er zal toch een 4e man mee moeten.
Het gaat wel om een gouden medaille, als ik me niet vergis krijgen immers alleen die lui die echt een ronde schaatsen een medaille en is reserve zijn alleen niet genoeg.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen. Al is het dan wel weer typisch om van de TP een spel te maken.
Dat klopt. Maar de TP is geen speeltje om ff een medaille voor jezelf erbij te krijgen. Die win je alleen als je er serieus mee bezig bent. Dus het teambelang staat voorop, niet die van een enkeling.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het gaat wel om een gouden medaille, als ik me niet vergis krijgen immers alleen die lui die echt een ronde schaatsen een medaille en is reserve zijn alleen niet genoeg.
Op deze spelen lijkt het alsof alleen Nederland serieus bezig is geweest.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:26 schreef Redefine het volgende:
Die win je alleen als je er serieus mee bezig bent.
Om hem goud te geven maar Kramer ging later op een blokkie staan....quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet dat ze in 2006 Ritsma gewoon nog de 1ste ronde mee lieten schaatsen.
Toen bestond de TP nog uit 4 ronden, waarbij de eerste ronde puur voor de indeling gold. Toen bestond een team ook nog uit maximaal 5 schaatsers.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet dat ze in 2006 Ritsma gewoon nog de 1ste ronde mee lieten schaatsen.
Gewoon 3 keer met het sterkste team aantreden lijkt mij het beste, ongeacht de loting. De reserve dus ook echt als reserve gebruiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:55 schreef Montov het volgende:
Wel apart dat niet is afgewacht op de loting.
Alleen wel jammer voor Leenstra dat ze dan geen medaille krijgt. Als ze alleen de kwartfinale zou schaatsen zou ze wel een medaille krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon 3 keer met het sterkste team aantreden lijkt mij het beste, ongeacht de loting. De reserve dus ook echt als reserve gebruiken.
haar 'matige' ronde is nog steeds beter dan die van 90% van de buitenlanders.... En geen enkel land heeft 3 rijdsters die beter zijn dan Leenstra, wat ik dus wil zeggen is dat hun 'zwakste' schakel altijd veel zwakker zal zijn dan Leenstra.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Leenstra is gezien haar matige slotronde op de 1500m een risico...heel begrijpelijk dat zij reserve is.
Bij mannen lijkt me dat geen probleem. Dat zijn 3 hele goede all-rounders, die gewend zijn om meerdere afstanden per dag te rijden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:45 schreef Montov het volgende:
De beslissing om constant met het beste drietal te gaan rijden is een goede tactiek. Moet je wel bijna zeker weten dat het drietal ook 3 races conditioneel kan rijden.
Kwartfinale TP is vrijdag, shorttrack is ook vrijdag (maar na de TP), halve finale en finale TP zijn zaterdag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:45 schreef vaarsuvius het volgende:
Kan dit niet betekenen dat Ter Mors eerst mee rijdt, en zich dan weer op het shorttrack stort, zodat Leenstra alsnog aan de beurt komt?
Of is het shorttrack voor de TP?
Daarbij startte Leenstra ook wel erg hard op de 1500, neem aan dat de opbouw bij de ploegenachtervolging ook wel iets anders is. Plus dat je normaal gesproken meer kan als je met een ploeg rijdt in vergelijking met een individuele race.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
haar 'matige' ronde is nog steeds beter dan die van 90% van de buitenlanders.... En geen enkel land heeft 3 rijdsters die beter zijn dan Leenstra, wat ik dus wil zeggen is dat hun 'zwakste' schakel altijd veel zwakker zal zijn dan Leenstra.
Voor teamonderdelen zijn de premies anders. Ook wordt de premie lager wanneer atleten meerdere medailles winnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:58 schreef vaarsuvius het volgende:
NOC NSF betaald 30.000 per gouden medaille. (en nog wat andere bedragjes voor zilver en brons) Tot nu toe moeten ze al zo'n half miljoen uitbetalen. ) ik vroeg me dus af of het hen 60,000 Euro scheelt als de reserves niet mee doen![]()
Of moet het bedrag sowieso verdeeld worden per team, en krijg je het per gewonnen onderdeel en niet per persoon (denk bv aan curling team, bobslee team)
In de selectienormen staat:quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien niet het juiste topic, maar ik vraag me af hoe het met de kwalificatie voor het WK-allround is geregeld. Blokhuijsen, Verweij, Wust en Nauta zijn op basis van het EK-allround geplaatst. Maar hoe zit het met Kramer en Ter Mors? Moeten zij zich bij het NK-allround kwalificeren of zou een goede indruk bij de TP voldoende zijn voor een aanwijsplek?
quote:Op grond van het ISU-reglement (rule 208, 4) wordt het aantal deelnemers voor het seizoen 2013/2014 bepaald door de einduitslag van het EK Allround in het betreffende seizoen.
Deelname indien Nederland 4 deelnemers mag afvaardigen:
- De beste 2 rijders in het eindklassement van het EK allround, mits bij de beste 3;
- De Nederlands Kampioen Allround 2014;
- De overige deelnemer(s) en reserves worden door de SCL geselecteerd.
Deelname indien Nederland 3 deelnemers mag afvaardigen:
- De beste rijder in het eindklassement van het EK allround, mits bij de beste 3;
- De Nederlands Kampioen Allround 2014;
- De overige deelnemer(s) en reserves worden door de SCL geselecteerd.
De definitieve ploeg wordt uiterlijk op maandag 3 maart 2014 bekend gemaakt.
En weer gezuig van wereldformaat van Maalderink.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:03 schreef Max23 het volgende:
Wat een slome verklaring van Arie Koops
Wat een gezuig idd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:07 schreef Montov het volgende:
[..]
En weer gezuig van wereldformaat van Maalderink.
Video:
http://nos.nl/os2014/vide(...)t-over-ter-mors.html
Wat een irritante gast is Bert tochquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:07 schreef Montov het volgende:
[..]
En weer gezuig van wereldformaat van Maalderink.
Video:
http://nos.nl/os2014/vide(...)t-over-ter-mors.html
Bronquote:Bøkko gaat los op Koss
De Noorse schaatser Havard Bøkko heeft voor het eerst gereageerd op de opmerkingen van zijn landgenoot en viervoudig goud medaillewinnaar Johann Olav Koss. De oud-schaatser schaamde zich voor het afzeggen van de Noorse schaatsers op de 10 kilometer.
De Noren zagen geen kans op een medaille en focusten zich liever op de ploegenachtervolging.
Bøkko zei donderdag tegen persbureau AP dat Koss 'al twintig jaar niet meer op het ijs heeft gestaan' en dat hij 'gewoon met zijn hoofd in de krant wil'.
Koss heeft gewoon 100% gelijk, ze hadden uiteindelijk best kans gehad op die bronzen plak en die hebben ze door die laffe beslissing gewoon laten liggenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Bron
Nu maar extra hopen voor Bøkko dat ´t een beetje goed gaat op de ploegenachtervolging, dan.
Bokko.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef takkfyrir het volgende:
De Noren zagen geen kans op een medaille en focusten zich liever op de ploegenachtervolging.
Bøkko zei donderdag tegen persbureau AP dat Koss 'al twintig jaar niet meer op het ijs heeft gestaan' en dat hij 'gewoon met zijn hoofd in de krant wil'.
Koss wacht even vrijdag af om nadat Noorwegen is uitgeschakeld, weer los te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Bron
Nu maar extra hopen voor Bøkko dat ´t een beetje goed gaat op de ploegenachtervolging, dan.
twitter:NOSschaatsen twitterde op donderdag 20-02-2014 om 15:42:34Loting kwartfinale ploegenachtervolging.Heren:Nederland - FrankrijkDames:Nederland - Verenigde Staten#OS2014 reageer retweet
Niet in vorm, maar zeker niet slecht ofzo. NL moet wel meteen volle bak, itt de herenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:52 schreef Felagund het volgende:
VS is een drama dit toernooi. Dus ik zie geen grote problemen. Wie rijden er eigenlijk in het damesteam van de VS? Richardson en Bowe zijn niet in vorm.
Welke toppers gaat de VS opstellen dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef Norrage het volgende:
Die loting van de dames
Maar goed, dat zou toch hopelijk goed moeten gaan....
Brittany BOWEquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:52 schreef Felagund het volgende:
VS is een drama dit toernooi. Dus ik zie geen grote problemen. Wie rijden er eigenlijk in het damesteam van de VS? Richardson en Bowe zijn niet in vorm.
Ik denk het wel ja, Aangezien Korea 2e eindigde in de world cup, dus neem aan dat die pas in de finale tegen de nummer 1 van de world cup (Nederland) kunnen komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:54 schreef Mansjester het volgende:
Hoe gaat het na de kwartfinale?
Winnaar Heat 4 tegen 3 en winnaar heat 1 tegen 2 neem ik aan?
Moet het even weten voor Nostradamus
Zelfs een VS in vorm eindigde in Berlijn nog zesde:quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet in vorm, maar zeker niet slecht ofzo. NL moet wel meteen volle bak, itt de heren
Ik heb ´t even nagekeken, van de drie keer team pursuit dit seizoen is Polen twee keer voor Noorwegen geëindigd, (respectievelijk 16-honderdste en een ruime seconde sneller) en Noorwegen één keer ruim voor Polen (5,5 seconden). Maar met dat goud van Bródka neem ik aan dat de moraal bij de Polen wel zo goed is, dat het verslaan van de Noren helemaal niet zo onrealistisch is, inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef Blik het volgende:
Dus de mannen mogen in de halve finale (ik ga er vanuit dat ze Frankrijk simpel verslaan), tegen de Noren of de Polen. Zou me niks verbazen als die Noren direct eruit liggen en Nederland tegen Polen moet
Wel Contin, met Macé en Fernandez. Ze hebben geen vierde man.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie gaan er bij de Fransen rijden? Contin volgens de site, maar die is niet fit toch?
Waar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iedereen trouwens al het troll-interview van Anema bij de NBC gezien?
quote:
Krijg de video niet aan de praat, iemand een idee wat dat kan zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://video.cnbc.com/gal(...)IiIsInNlYXJjaCI6IiJ9
Geen ideequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:20 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Krijg de video niet aan de praat, iemand een idee wat dat kan zijn?
Jillert is DE coach van de alle Nederlanders?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iedereen trouwens al het troll-interview van Anema bij de NBC gezien?
Zo erg?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:27 schreef rubbereend het volgende:
goed, na 4 minuten kon ik het niet langer aanzien
ja en dat lag niet aan Jillertquote:
Contin is niet topfit, maar wil z'n teamgenoten niet in de steek laten. En Nederland hoeft maar ergens op een blokje te stappen en ze zitten in de halve finale.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie gaan er bij de Fransen rijden? Contin volgens de site, maar die is niet fit toch?
In deze race kunnen ze wel op zekerheid rijden, waardoor de kans op ene ongeluk ook weer kleiner wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Contin is niet topfit, maar wil z'n teamgenoten niet in de steek laten. En Nederland hoeft maar ergens op een blokje te stappen en ze zitten in de halve finale.
Zeker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:42 schreef Mani89 het volgende:
Voor een ouwe Fries spreekt hij zeer behoorlijk Engels.
quote:"We have found something that makes the suit very fast," Anema said. "It's the man in the suit."
Ik zat in het OV hardop te grinniken.quote:
ERIC HEIDEN!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:09 schreef Kowloon het volgende:
http://www.cnbc.com/id/101431838
[..]![]()
Die is morgen nog teleurgesteld voor de achtervolging tegen Nederland.twitter:jmrookard twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:06:09I'm so angry I want to kick our only Canadian staff member in the shins right now. @USSpeedskating #USAvsCanada reageer retweet
oh ja, ze noemen mensen uit Wisconsin cheeseheads in Noord Amerika, vroeg me al af welke kaaskop goud had vandaag met geen Nederlandse sporters in actie . Zouden Amerikanen weten dat er naast wisconsinites nog een volk is dat de bijnaam cheeseheads heeft?quote:One cheesehead just won an Olympic gold medal...stopping five cheeseheads from doing the same: http://on.wisports.com/1l2zrWQ
Ja, winnaar rit 1 - winnaar rit 2.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zit het met de loting?
http://www.sochi2014.com/(...)ursuit-quarterfinals
Is het hier zo dat de winnaar van rit 1 tegen rit 2 moet en rit 3 tegen rit 4? En de finale dan dus Canada/Rusland/Polen/Noorwegen - Japan/Korea/Nederland/USA wordt? Of zit daar nog weer een andere volgorde in?
http://www.sochi2014.com/en/speed-skating-aboutquote:In the team pursuit races, men skate 8 laps, and women skate 6.
Wel allemaal binnenbochten hequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Magere_Gein het volgende:
Welke afstand gaat het eigenlijk over? (verdomd lastig te vinden en het wordt ook niet echt van de daken geschreeuwd).
edit: verder kijken dan je neus lang is volgende keer:
[..]
http://www.sochi2014.com/en/speed-skating-about
2323,32 meter voor de vrouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Magere_Gein het volgende:
Welke afstand gaat het eigenlijk over?
Wat een bazenreportagequote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
2323,32 meter voor de vrouwen.
3097,76 meter voor de mannen.
Met dank aan de NOS
Dan is Kramer op zijn best.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel allemaal binnenbochten he
Kazachstan is zich aan het voorbereiden op de ploegenachtervolging?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
Met dank aan de NOS
shaniquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
Met dank aan de NOS
Ja maar 4 jaar geleden was hij al goed bezig. Op de verkeerde afstand weliswaar, maar toch.quote:
Omg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat een filmpje zegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
Met dank aan de NOS
Shaniquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
Met dank aan de NOS
Item.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
Met dank aan de NOS
Snelste tijd of winnende tijd in de finale?twitter:JacOrie twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 14:08:42Klein rekensommetje gemaakt verwachte winnende tijd ploegenachtervolging mannen 3.38 dames 3.01.#GoTeamNL reageer retweet
Het lijkt mij echt verschrikkelijk die vent te woordt moeten staan en sympathiek proberen over te komen voor het publiek thuis.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Maalderink weer bij de ochtendtraining
Verschrikkelijk charismaloos figuur inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:17 schreef IbanMayo het volgende:
Je zult maar met die Koops moeten dealen joh. Die wordt gewoon gedoogd door Kramer en consorten, maar absoluut niet serieus genomen.
Maar wel 4 keer beter dan Wopke.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:19 schreef Spies het volgende:
[..]
Verschrikkelijk charismaloos figuur inderdaad.
Dan is het bijhouden van WR's eigenlijk ook flauwekul.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, de ronding van de baan kan verschillen.
Ja na die 1000m was de wedstrijd plots niet meer interessantquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:27 schreef essnhills het volgende:
Een vriendin van mij zei van de week dat Erben veel minder stotterde dan voorheen. Ik had niet eens opgemerkt dat hij stotterde, maar nu hoor ik het de hele tijd
Er kan eigenlijk alleen maar verloren worden idd.quote:
Ja, hoe kan datquote:
Dat soort dingen valt mij wel vaker niet op.. Totdat iemand het zegtquote:
De schaats is scherp, het is 3 tegen 3, etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er kan eigenlijk alleen maar verloren worden idd.
Wereldbekerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:29 schreef Paxcon het volgende:
Is er random geloot of zit er een idee achter?
beste 2 van wereldbeker lootten nummer 7/8 van wereldbekerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:29 schreef Paxcon het volgende:
Ja ma ma ma ma maar bij Erben valt het toch echt opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat soort dingen valt mij wel vaker niet op.. Totdat iemand het zegt
Er zit een idee (stand van de wereldbeker) achter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:29 schreef Paxcon het volgende:
Het idee is dat Nederland de makkelijkste loting krijgt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:29 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ma ma ma ma maar bij Erben valt het toch echt op
Desalniettemin, Erben
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ma ma ma ma maar bij Erben valt het toch echt op
Desalniettemin, Erben
Ow nouw dat had ik echt niej verwacht hoowrquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef heywoodu het volgende:
De verliezers zullen niet deelnemen aan de halve finales van de winnaars, dat het even duidelijk is.
Hoe heeft die met zo weinig inhoud ooit de tweede plaats kunnen halen op het WK allround?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Kuck is echt de zwakste schakel.
Jonathan Suckquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Kuck is echt de zwakste schakel.
Verrassend inderdaad wel jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ow nouw dat had ik echt niej verwacht hoowr
Misschien kunnen ze gaan roeien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
De USA kan beter naakt gaan schaatsen, deze oude pakken werken ook niet
Nou en precies voor mensen als jij legt Herbert het dus even uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ow nouw dat had ik echt niej verwacht hoowr
Misschien kan de damesploeg dat straks proberen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
De USA kan beter naakt gaan schaatsen, deze oude pakken werken ook niet
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou en precies voor mensen als jij legt Herbert het dus even uit
Doping.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoe heeft die met zo weinig inhoud ooit de tweede plaats kunnen halen op het WK allround?
En op wat voor manier. Die was een serieuze bedreiging voor Kramer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoe heeft die met zo weinig inhoud ooit de tweede plaats kunnen halen op het WK allround?
quote:
Je luistert überhaupt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef tralalala het volgende:
Gaat het nu tussen USA en Canada of gaat het gewoon om totaaltijd?
Knockout rondes.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef tralalala het volgende:
Zie je DeLuna, ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef tralalala het volgende:
Erben is verbleekt door de zon waarschijnlijk, zo lang hangt hij er alquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Shani heeft niet genoeg naar zijn koelkast gekeken.
Ze hebben alleen op hoogland getraind. Ook niet slim geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef Susi het volgende:
Dit kun je toch met goed fatsoen niet meer aan de pakken wijten
Ik zou gauw overstappen op klagen over de schaatsen oidquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef Susi het volgende:
Ze hebben dan ook al de oude pakkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef Susi het volgende:
Vandaar dat ik net al suggereerde dat ze naakt zouden gaan schaatsenquote:
Rusland.quote:
Beste schaatser ooit. #teamjillertquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:36 schreef golfer het volgende:
Dat is wel einde carrière van een groot sportman als Davis.
Het is een complot!quote:
okquote:
Stel dat de beste 2 elkaar zien in de eerste ronde, dan heeft de ploeg die zilver moet hebben niks. Dat slaat nergens op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |