Misschien nog een plaats doorschuiven bij een DQ.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar dan kun je net zo goed, zoals Wespensteek ook zegt, het bij die tijden laten en helemaal geen spek-en-bonenfinales meer rijden.
Ja onreglementair inhalen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Misschien nog een plaats doorschuiven bij een DQ.
Het is ook net alsof Bergsma zelf helemaal geen mening heeft... het is allemaal Anema die het bepaalt en regeltquote:
Volgens mij ben jij een beetje overgefixeerd op je Anema-allergie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook net alsof Bergsma zelf helemaal geen mening heeft... het is allemaal Anema die het bepaalt en regelt
Zie jij ergens de eigen mening van Bergsma?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje overgefixeerd op je Anema-allergie.
Het had mij serieus geniaal geleken als ze met Michel Mulder een ronde zouden proberen te winnen, gewoon Kramer en Bergsma die hem de laatste 4 rondjes duwen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij de mannen kunnen ze toch Rusland of Frankrijk loten? Tegen de Fransen kun je ook met Mulder, Mulder en Smeekens nog winnen waarschijnlijk.
Ojee, Bergsma deelt zijn mening niet mee aan TheVulture of Kowloon, nou dan zal hij wel geen mening hebben. Zo werkt het natuurlijk niet. Als in een team ieder zijn eigen opvatting naar buiten gaat ventileren wordt het een chaos. Ik zou niet weten waarom Bergsma geen eigen mening zou hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Zie jij ergens de eigen mening van Bergsma?
Als ik een topsporter zou zijn zou ik toch zelf verantwoordelijk willen zijn en blijven waar en wanneer ik wil rijden, dat lijkt me in die ploeg niet het geval... de coach is nooit belangrijker dan de sporter lijkt me.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ojee, Bergsma deelt zijn mening niet mee aan TheVulture of Kowloon, nou dan zal hij wel geen mening hebben. Zo werkt het natuurlijk niet. Als in een team ieder zijn eigen opvatting naar buiten gaat ventileren wordt het een chaos. Ik zou niet weten waarom Bergsma geen eigen mening zou hebben.
Ja, goed punt. Een vervanger hooguit mee laten doen als Kramer z'n rug het niet meer trekt. Het zal overigens nog wel meevallen met die rug, anders rij je niet de 7e tijd ooit gereden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Rijden met iemand, die niet in de ploeg past, verhoogt de kans op fouten. Ik zou dus 3 keer met het sterkste team rijden. De overige landen hebben ook niet de luxe om rijders te laten rusten. Bovendien zijn Kramer, Blokhuijsen en Verweij all-rounders; die moeten meerdere wedstrijden per dag aan kunnen.
Ze zijn ook nog enorm op elkaar ingespeeld, en dus een grotere kans op succes dan als je er iemand tussen zet waar ze amper mee getraind hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Rijden met iemand, die niet in de ploeg past, verhoogt de kans op fouten. Ik zou dus 3 keer met het sterkste team rijden. De overige landen hebben ook niet de luxe om rijders te laten rusten. Bovendien zijn Kramer, Blokhuijsen en Verweij all-rounders; die moeten meerdere wedstrijden per dag aan kunnen.
Heeft ie dat al gezegd? Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Redefine het volgende:
en er ook nog serieus liever voor kiest een marathon te gaan schaatsen.
Ik mag toch aannemen dat Anema dat alleen voor hem beslist, dat hij dat zelf dan ook wil. Anders is het natuurlijk wel vreemd, dat zijn coach dat wil en hij niet, maar zelf niks daarover zegt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heeft ie dat al gezegd? Dat heb ik dan gemist.
Volgens mij is het gewoon een spelletje. Dreigen weg te gaan zodat men vraagt je te blijven en dan eisen dat je minstens ook mee wilt schaatsen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat Anema dat alleen voor hem beslist, dat hij dat zelf dan ook wil. Anders is het natuurlijk wel vreemd, dat zijn coach dat wil en hij niet, maar zelf niks daarover zegt.
Tuitert deed toch wel de TP, of rijd hij al een hele tijd niet meer daar bij mee? Er zal toch een 4e man mee moeten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Redefine het volgende:
Want anders krijg je weer een bijzonder rommelig geheel en verlies je straks alsnog een ronde. Iemand anders toevoegen lijkt mij helemaal niet handig op dit moment. Hoezeer ik het ook mooi voor Tuitert zou vinden.
Dat zou nog kunnen. Al is het dan wel weer typisch om van de TP een spel te maken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een spelletje. Dreigen weg te gaan zodat men vraagt je te blijven en dan eisen dat je minstens ook mee wilt schaatsen.
Volgens mij rijdt Tuitert al een tijdje niet meer mee. Maar ik kan dat mis hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tuitert deed toch wel de TP, of rijd hij al een hele tijd niet meer daar bij mee? Er zal toch een 4e man mee moeten.
Het gaat wel om een gouden medaille, als ik me niet vergis krijgen immers alleen die lui die echt een ronde schaatsen een medaille en is reserve zijn alleen niet genoeg.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen. Al is het dan wel weer typisch om van de TP een spel te maken.
Dat klopt. Maar de TP is geen speeltje om ff een medaille voor jezelf erbij te krijgen. Die win je alleen als je er serieus mee bezig bent. Dus het teambelang staat voorop, niet die van een enkeling.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het gaat wel om een gouden medaille, als ik me niet vergis krijgen immers alleen die lui die echt een ronde schaatsen een medaille en is reserve zijn alleen niet genoeg.
Op deze spelen lijkt het alsof alleen Nederland serieus bezig is geweest.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:26 schreef Redefine het volgende:
Die win je alleen als je er serieus mee bezig bent.
Om hem goud te geven maar Kramer ging later op een blokkie staan....quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet dat ze in 2006 Ritsma gewoon nog de 1ste ronde mee lieten schaatsen.
Toen bestond de TP nog uit 4 ronden, waarbij de eerste ronde puur voor de indeling gold. Toen bestond een team ook nog uit maximaal 5 schaatsers.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet dat ze in 2006 Ritsma gewoon nog de 1ste ronde mee lieten schaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |